Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - topsy

Σελίδες: 123 ... 117
1
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Νοέμβριος 25, 2023, 11:06:26 πμ »
Δυστυχώς θα συμφωνήσω..απεργία αποχή κάνουμε και θα το συνεχίσουμε μέχρι τέλους οι λεγόμενοι "παλιοί",οι νεότεροι καλούν τον αξιολογητή μόνοι τους.Οι περισσότεροι βέβαια όχι γιατί όντως ήθελαν να αξιολογηθούν,αλλά από φόβο.Οψόμεθα..
Σ εμας συμβαινει το αντιθετο: οι σχετικά νεοι αντιδρούν και οι παλιοί αδιαφορούν γιατί πολύ απλά μέχρι να φτάσει η σειρά τους θα έχουν βγει στη συνταξη ή θα πλησιάζουν

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Νοέμβριος 24, 2023, 03:16:35 μμ »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/433109_metatheseis-ekpaideytikon-dieythynseis-den-efarmozoyn-epanypologismo-monadon

Το θέμα σε όλο αυτο είναι πώς θα μπορούσαμε να διασφαλίσουμε ότι όλες οι διευθύνσεις έχουν υπολογίσει εκ νέου τη νέα μοριοδότηση των μεταταγμένων. Για παράδειγμα εγώ γνωρίζω ότι στη Διεύθυνση που ανήκω δεν έχει πραγματοποιηθεί η διαδικασία...

Δηλαδή εντελώς δυο μέτρα και δυο σταθμά
Η Δυτική Θεσσαλονικη δεν τα έχει αλλάξει ακόμα γιατί όπως λένε στο τηλέφωνο περιμένουν διευκρινίσεις και η Ανατολική μέχρι τις προηγούμενες αιτήσεις βελτιωσεων τα είχε αλλάξει μόνο σε καποιους

3
Το σχολείο το δικό μου από όταν ήρθα, ήταν πάντα ένα σχολείο με προβληματικούς διευθυντές (ο καθένας για διαφορετικούς λόγους), που βασικά δεν μπορούσαν να το οργανώσουν να λειτουργεί σοβαρα και τα παιδιά ξεκίνησαν από φασαριοζικα κακομαθημένα και μετά τον covid κατέληξαν ασύδοτα, προκλητικά έως και παραβατικά. Για το τελευταίο φυσικά ευθύνονται οι γονείς τους, όχι το σχολείο.
Πέρσι λοιπόν που δεν μας έφτανε η φασαρία και η ηγεμονία των μαθητών που είχαν καβαλήσει τους καθηγητές με την ανοχή των διευθυντων, μας έσκασε και η παραβατικότητα και γενικα η κουλτούρα της συμμορίας, οι απαξιωτικές συμπεριφορές προς τους εκπαιδευτικούς ήταν ανεξέλεγκτες. Τότε λοιπόν για πρώτη φορά σκεφτόμουν συστηματικά ότι δεν μου αξίζει να μου φέρεται κάποιος έτσι. Τόσο απλα. Πραγματικά σκεφτόμουν ότι αν η κοινωνία είναι έτσι και η εκπαίδευση είναι έτσι, δεν θα ήθελα να συνεχίσω να το ζω αυτό για πολλά χρόνια ακόμα κι επίσης σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα το παιδί μου να υφίσταται τη συναναστροφή με τετοια ηθική και πνευματική ευτέλεια. Λυπάμαι πραγματικά για τα παιδιά που μεγαλώνουν σε ποιοτικά περιβαλλοντα κι έρχονται σχολείο για να βλέπουν τους συμμαθητές τιυς να βρίζουν, να φτύνουν ροχάλες όπου βρουν μέσα στο σχολείο και να απαξιώνουν τη γνώση, την προσπάθεια, οποιαδήποτε εκδήλωση προσπαθει να τους προσφέρει το σχολείο. Στις πολύ πιο αθώες εποχές που μεγαλώσαμε εμείς, γιατί κι εγω παιδί του σχολείου της γειτονιάς ήμουν, για μένα το σχολείο είχε πάρει ένα μεγάλο Χ στο κομμάτι των συμμαθητών, χωρίς να έχουμε τις καταστάσεις που βλέπω τώρα, ανέπνευσα όταν πήγα στο πανεπιστήμιο και βρήκα παιδιά με τα οποία μπορούσα να επικοινωνήσω. Αν μπορούσα να επιλέξω να μην φοιτά το παιδί μου σε σχολείο, πιστεύω ότι θα το σκεφτόμουν.

Σ αυτό θέλω κι ολας να πω ότι με εκνευρίζουν πολύ και οο συνδικαλιστές και το alfavita που όταν αναφέρονται στα προβλήματα των εκπαιδευτικών, θίγουν επιφανειακά το μισθολογικό κομμάτι λες και πρέπει να ντρεπόμαστε που θελουμε αξιοπρέπεια μισθούς, και κατά τ άλλα δεν αναφέρονται καθολου στο κομμάτι της κοινωνίας που μας δημιουργεί προβλήματα. Δεν καταλαβαίνω γιΑτι πρέπει να γκρινιάζουμε για τη γραφειοκρατία ή τις δράσεις ή τις επιμορφώσεις ή οτιδήποτε άλλο συνιστά εργασία, ή το αν μια μέρα θα έχουμε ενα ή δυο κενά καθ αν ο διευθυντής θα μας αφήσει να φύγουμε στις 11.45 (!!!!) επειδή τελειώσαμε, και να μην γκρινιάζουμε για τα προβλήματα που δημιουργούν στα σχολεία οι μαθητες. Δηλαδή εργαζόμαστε σρ ένα τόσο φωτεινό περιβάλλον με παιδικά χαμόγελα, εκδηλώσεις αγάπης, δίψα για μάθηση, που μας ενοχλούν τα διαφορα άκυρα που σκέφτεται ο κάθε άσχετος με την εκπαίδευση; Μακάρι να ήταν έτσι. Αλλά δεν είναι. Θεωρώ ότι έχουμε αποδεχτεί το ότι είμαστε ανάξιοι να μας αντιμετωπίζουν  με στοιχειώδη ευγένεια οι γονείς και τα κακομαθημένα αντικοινωνικά βλαστάρια τους. Κι οτσν το πιστεύεις αυτό, ότι ενταξει έτσι φέρονται τα παιδιά, τι να κάνουμε, καταλήγεις με τη στάση σου να τους κανεις να φέρονται χειρότερα.
+10000000

4
Εργασιακά / Απ: Αναγνώριση προυπηρεσίας σε φροντιστήρια
« στις: Νοέμβριος 18, 2023, 10:45:38 πμ »
Το υπουργείο ξαναλέει τα ίδια: αναγνωρίζονται χρόνια για βαθμολογική εξέλιξη (για να πας πχ από το βαθμό Β στον βαθμό Α) αλλά δεν αναγνωρίζονται για ΜΚ και για μείωση ωραρίου και αυξηση μισθου

5
Το σκέφτομαι κάθε μέρα που παω σχολείο. Κουβαλάω πανω από 30 χρόνια ταξης στην ιδιωτική και δημόσια εκπαίδευση και οι συνθήκες και τα παιδιά χειροτερευουν. Το μόνο που με παρηγορεί κάπως είναι ότι σε οχτώ χρόνια θα ρίξω μια μεγάλη πέτρα πίσω μου. Σκέφτομαι σοβαρά από του χρονου να φύγω από την τάξη και να προσπαθήσω να παω στα γραφεια

6
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« στις: Νοέμβριος 08, 2023, 06:38:10 μμ »
Ο εργαζόμενος γονέας είναι στη δουλειά τ κ ξερει οτι έχει το παιδί τ στο δημ σχολείο μέχρι τη x ώρα. Αν τύχει κάτι στο παιδί του χωρίς αυτό να έχει πάρει απουσία στα χαρτιά, εντός ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ, ούτε αυτός ούτε ο εισαγγελέας π θα κοιτάξει τα ΧΑΡΤΙΑ, θα δικαιολογησει ΔΥπ, είτε Δντη είτε εκπαιδευτικό, επειδή ο γονιός- αφήνει το παιδι τ Σάββατο βράδυ μέχρι τις 12 :o ή επειδή στα χωριά ειναι ρεμπετ ασκέρι.
Το σχολείο στέλνει ενημέρωση οτι το τμήμα σχολάει πιο νωρίς, άρα ο γονιός ειναι ενήμερος οτι το παιδί του είναι πιθανόν εκτός σχολείου.

7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Νοέμβριος 05, 2023, 08:34:20 πμ »

Εγώ πάντως δεν ξέρω κάποιον. :)
Εξαρταται απο τη Διευθυνση. Αθηνα και Θεσσαλονίκη γινεται σφαγή, χρειάζεται οπωσδήποτε σπρωξιμο η αίτηση

8
Καλά μ' αυτήν τη λογική τα παιδιά των αναπληρωτών που οι γονείς χωρίζουν και ζουν σε διαφορετικά μέρη και τα παιδιά αλλάζουν σπίτι και σχολείο, θα έπρεπε να είναι στις φυλακές ανηλίκων. Εντάξει ας σοβαρευτούμε λίγο.

Αυτοί που δουλεύουν μέρα νύχτα, ναι μπορεί να μην προλαβαίνουν να ασχοληθούν, και μπορεί στα παιδιά τους να φαίνεται η έλλειψη φροντίδας για τη σχολική ζωή τους. Αλλά αν ο άλλος δουλεύει μέρα νύχτα, δεν έχει και χρόνο να τσακώνεται και να απειλεί τους εκπαιδευτικούς, ακριβώς γιατί έχει σοβαρότερα προβλήματα να λύσει.

Μεγάλη μερίδα των προβληματικών γονέων και των προβληματικών παιδιών είναι από άνετες έως προνομιούχες οικογένειες, με υποτίθεται υψηλό μορφωτικό και κοινωνικό επίπεδο, και αφάνταστα κόμπλεξ εναντίον μας. Αυτοί εξάλλου έχουν και την άνεση και ασχολούνται με δικηγόρους για να δημιουργούν προβλήματα. Και τα παιδιά τους είναι έτσι γιατί είναι κακομαθημένα.
+1000000

9
Εκπαιδευτικά προγράμματα δραστηριοτήτων / Απ: Όμιλοι
« στις: Οκτώβριος 27, 2023, 08:23:44 μμ »
Καλησπέρα και πάλι συνάδελφοι! Όσοι αναλαμβάνετε προγράμματα και ομίλους και έχετε μια εμπειρία, θα ήθελα μια συμβουλή. Τι ομάδα θα μπορούσα να φτιάξω που θα λειτουργούσε βοηθητικά στο μάθημα της γλώσσας για τους μαθητές μου; που θα βελτίωνε τη σκέψη και την έκφρασή τους; αλλά χωρίς να είναι απαιτητικό και "ανταγωνιστικό", όπως ένας ρητορικός όμιλος π.χ. Αφορά μαθητές λυκείου.
Δημιουργικής γραφής ισως;

10
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Οκτώβριος 26, 2023, 08:46:10 μμ »
https://www.esos.gr/arthra/85379/dieykriniseis-os-pros-ti-themeliosi-dikaiomatos-metathesis-stin-eae-neodioriston?fbclid=IwAR3tzxZwpAYC5xoTbE4oBPPaSRCnFkFGlwitD9m6sTOimGY_MNJuhZOowKo

Εμείς του 22 που κάναμε αίτηση για την ΕΑΕ πριν βγει πως την ακυρώνουμε;
Μιλα με τη διευθυνση που ανηκεις, στον έλεγχο των δεδομένων των αιτήσεων που κάνουν πάντα, θα εντοπισουν οτι δεν έχεις δικαιωμα και θα το κάνουν αυτοι

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Οκτώβριος 21, 2023, 10:01:23 μμ »
Αν πάρω μετάθεση και παράλληλα κάνω αίτηση για απόσπαση και γίνει δεκτή μπορώ να πάω εκεί που έχω αποσπαστεί;
Ναι, αλλα ισχυουν οσα εγραψαν πιο πανω (θα χρωστας οργανικη  σε περιπτωση που θα πάρεις μετάθεση)

12
Εκπαιδευτικά προγράμματα δραστηριοτήτων / Απ: Όμιλοι
« στις: Οκτώβριος 18, 2023, 07:26:12 μμ »
ppil κατάλαβα. Βασικά μου λύθηκαν διάφορες απορίες γιατί μάλλον ήμουν πιο αφελής. Καταλάβαινα ότι ο όμιλος κλείνει το μάτι στους οπαδούς της αριστείας και όσους θεωρούν ότι το παιδί τους ξεχωρίζει από τα άλλα και αδικείται στο δημόσιο σχολείο με την πλέμπα και τους αναξιολόγητους καθηγητές, αλλά θεωρούσα ότι βασικά εισήχθη για να πάμε σε μιια ευέλικτη και ελεύθερη μορφή δραστηριοτήτων χωρίς τη γραφειοκρατία των προγραμμάτων, χωρίς να έχεις κανέναν υπεύθυνο από πάνω σου να θέλει να διαφημιστεί από τη δουλειά σου, χωρίς την ταλαιπωρία του συλλόγου για συνεδριάσεις ώστε να εγκριθεί κλπ, και ότι τα προγράμματα θα καταργούνταν, αλλά αυτό απετράπη εξαιτίας των υπευθύνων. Η ιδέα του να τρέχουν στο σχολείο δραστηριότητες δύο ταχυτήτων μου ακούγεται απωθητική. Όπως ειπα, ανάλογα με το είδος του ομίλου μπορεί να συμμετάσχουν σε αυτόν διαφορετικές περιπτώσεις μαθητών, και να είναι όλοι ευχαριστημένοι, χωρίς να υπάρχει επίσημα η διάκριση ότι τα χ παιδιά είναι μια εκλεκτή κάστα ενώ τα άλλα είναι απλώς παιδιά της σειράς που κάνουν απλά χειροτεχνίες πχ, ή ότι η δουλειά του χ καθηγητή είναι ανώτερη από τη δουλειά του άλλου. Δηλαδή γιατί ηθελε να αλλάξουν ονομα όμιλοι που είχαν δοουλευτεί ξανά;

Στο δικό μου σχολείο, το κίνητρο κάποιων καθηγητών να κάνουν όμιλο φέτος ήταν η αλλαγή διεύθυνσης που προσέφερε ευελιξία κα ελευθερία κινήσεων αλλά και ακριβώς το ότι δεν χρειαζεται πια να το κάνουν με τη μορφή προγράμματος. Δεν υπήρξε σε καμία περίπτωση η αίσθηση ότι γίνεται κάτι ανώτερο. Και όπως ξαναείπα, αν είχε άποψη ο διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων για οτιδηποτε αφορά τον όμιλο κάποιου (και δεν ήταν θέμα παρανομίας, κοροϊδίας και προσχηματικής δουλειάς ή μιας τελείως αντιπαιδαγωγικής πρακτικής), πιστεύω ότι δεν θα το έκαναν. Και ότι από δω κι από κει θα άφηναν και να διαρρεύσει ότι ήθελαν να το κάνουν αλλά η στάση του διευθυντή τους απέτρεψε. Και πολύ καλά θα έκαναν κατά τη γνώμη μου. Καταλαβαίνω ότι οι διευθυντές όλα αυτά τα βλέπουν σαν μια ευκαιρία να προβληθεί το σχολείο τους, και είναι λογικό να είσαι περήφανος αν έχεις μια ομάδα εκπαιδευτκών που θέλει να κάνει κάτι παραπάνω από το τυπικό μάθημα, και να θες να το επαινέσεις και να το αναδείξεις, αλλά η συμπεριφορά του διευθυντή σου που μου περιγράφεις, μου ακούγεται σαν να νιώθει ότι το σχολείο είναι ιδιοκτησία του και οι όμιλοι είναι θέμα μεγάλου πρεστίζ για αυτόν.
Στους ομίλους που διοργανώνει το σχολείο του παιδιου μου συμμετεχουν κατα προτεραιοτητα οι μαθητές του σχολείου και οπου υπάρχουν κενές θέσεις συμμετέχουν και μαθητές απο άλλα σχολεία

13
Σχολική ζώνη / Απ: εξωδιδακτικα καθηκοντα εκπαιδευτικου
« στις: Οκτώβριος 16, 2023, 10:13:04 μμ »
Είτε συστεγαζόμενα είτε όχι, οι εκπαιδευτικοί β/θμιας δεν απαλλάσσονται ούτε από εξωδιδακτικά ούτε από εφημερίες λόγω υπηρέτησης σε διαφορετικά σχολεία. Το γεγονός πως σε ορισμένες περιπτώσεις γίνονται κάποιες διευκολύνσεις δε σημαίνει ότι προβλέπεται κιόλας.
Εγώ ούτε στη δευτεροβάθμια έκανα εφημερίες όταν ήμουν σε τρία σχολεία για 11 χρόνια και σε διαφορετικές διευθύνσεις. Ο διευθυντης μου μου το έμαθε στο γυμνασιο που πρώτοδιοριστηκα. Εξωδιδακτικα είχα μόνο στο σχολείο οργανικής μου που είχα και τις περισσότερες ωρες. Επίσης δεν έκαναν κι άλλοι συνάδελφοι  άλλων ειδικοτήτων όταν ήταν σε τρία γυμνσια- λυκεια. Μια χαρά ισχύει και στη δευτεροβάθμια, δεν ισχύουν δυο νόμοι και δυο σταθμά, ρωτήστε τους αιρετούς στη διεύθυνση που ανηκετε

14
Σχολική ζώνη / Απ: εξωδιδακτικα καθηκοντα εκπαιδευτικου
« στις: Οκτώβριος 16, 2023, 07:07:10 μμ »
Δεν απαλλάσσεστε από τα εξωδιδακτικά καθήκοντα.
 
Υπάρχει και ένα έγγραφο προς την ΔΔΕ Έβρου που αναφέρει τα ακόλουθα:

"Εφόσον ο εκπαιδευτικός συμπληρώνει το υποχρεωτικό του ωράριο σε δύο ή περισσότερα σχολεία, τότε θα πρέπει ο Διευθυντής σε συνεργασία με τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, όπου υπηρετεί ο εκπαιδευτικός, να μεριμνά, ώστε αυτός να αναλαμβάνει εξωδιδακτικές εργασίες σε ένα μόνο από τα σχολεία που υπηρετεί."

Και προφανώς ούτε από τις εφημερίες αφού τα συστεγαζομενα  θεωρούνται σαν ένα σχολείο.
Μεγάλη προσοχή στο τι θεωρειται συστεγαζομενο σχολείο. Δεν ειναι όλα τα σχολεία που μοιράζονται μια κοινη αυλή ή ενα κοινο οικοδομικο τετράγωνο "συστεγαζόμενα". Με αυτή την παρερμηνία είχαν πετυχει να φορτώσουν στους ξενόγλωσσους μεχρι και 7 σχολεία!!!

Σελίδες: 123 ... 117

Pde.gr, © 2005 - 2023

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32213
  • Τελευταία: Spyros_V
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1155421
  • Σύνολο θεμάτων: 19144
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 344
Σύνολο: 352

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.