Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Rapsodos

Σελίδες: 123 ... 29
1
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03 2021-2022
« στις: Νοέμβριος 14, 2021, 10:19:35 πμ »
Ολα τα μεταπτυχιακα μετράνε κανονικα και δινουν 20μορια λογικά θα δουλέψεις μια και θα φυγουν τα επομενα 3χρονια 1300 ΠΕ03 για συνταξη σύμφωνα με τον πινακα που εδωσε ο Κορδης για την ηλικιακη κατανομη..

2
Σύμφωνα με πληροφορίες απο πολιτευτή της ΝΔ Θεσσαλονίκης ΠΚ, υπάρχουν πολλές πληροφορίες για αύξηση των θέσεων σε 13000 για να στηριχτεί η τεχνική εκπαίδευση. Φυσικά αυτό βοηθάει την βθμια επειδή θα φύγει ένα μεγάλο βάρος απο πάνω της!
Οσο για τις κατανομές, η ανθρωποφαγία δεν βοήθησε ποτε κανένα..

3
Στους ΠΕ03 φετος οι αποσπασεις σε φορεις ηταν μονοψηφιο νουμερο Μη γραφουμε οτι μας κατεβει χωρις να το διασταυρωσουμε Για τις αλλες ειδικοτητες δεν γνωριζω

Ρίχνουν πυροτεχνήματα! Τους το λες και ξαναλένε το ιδιο, σου λεει πες πες πες το ψεμμα έγινε αλήθεια..

4
Και πάλι δεν έχω καταλάβει γιατί να υπάρχουν διαφορετικά ωράρια; Επειδή ο ένας έκανε πιο "δύσκολες" σπουδές απο τον αλλον; Πού κολλάει αυτό με το ωράριο; Ολα τα ίδια για ολους. Στο σχολείο είσαι εκπαιδευτικός οπως ολοι.

Και ο καθηγητής πανεπιστημίου κάνει 10ωρες την εβδομάδα, να το βάλουμε και αυτον να κανει 24;

5
Συγγνωμη θα μαζεψει καποιος τον Rapsodos ;;;Προσβάλλει τους πάντες επειδή είναι εμμονικός με τους δασκάλους;;Μιλάμε έχει μεγάλο θέμα ;D

Ποιον προσέβαλα; Πες μου τι από αυτά που γράφω δεν είναι αλήθεια! Που πρώτο σχόλιο κάνεις στο νήμα και ξεφυτρωσες χτες!

6
  Τουλάχιστον οι νηπιαγωγοί και τα δασκαλάκια  από ό,τι έχουμε διαπιστώσει  μέχρι στιγμής  γνωρίζουν από ορθογραφία... Πυρηνική vs πυρινική...

 Είδες πόσο εύκολες είναι οι προσβολές;;;

Πω πω με προσβάλεις τωρα δεν μπορώ να κοιμηθώ! 😋
Κάνω πολλά ορθογραφικά επειδή είχα δάσκαλο να μου την μάθει αν είχα φιλόλογο στο δημοτικό η ορθογραφία μου θα ήταν τελεια! Οπότε έξω οι δάσκαλοι από τα σχολεία κάνουν κακό!

Τέλος ποια είναι η προσβολή; Σας έδειξα τον εαυτό σας στον καθρέφτη, έχετε στοχοποίηση το νήμα και το ανεβάζετε σε κλειστά γκρουπακια και μου το παίζετε εδώ αγίες!

7
Κύριε, φυσικός είμαι και δεν βρίσκω 20 μαθήματα που να έχουν σχέση με το πρόγραμμα σπουδών στα σχολεία. Αντίθετα τα δυο μεταπτυχιακά στη διδακτική κ τα παιδαγωγικά με έδωσαν τα φώτα για διδασκαλία στην τάξη. Η διδακτική έχει σχέση με το επιστημονικό αντικείμενο και είναι πιο πολύτιμη από όσο το ίδιο το αντικείμενο.

Κοίτα το φυσικό να βάλει 20 μαθήματα παιδαγωγικά; Κ μετά αυτός που θα ασχοληθεί με πυρινικη ιατρική, αυτός που θα κάνει υπολογιστική φυσική, αυτός που θα μελετάει τσιπακια και αντοχή υλικών κλπ κλπ θα μυρίζει τα νύχια του; Η σχολή Φυσικής σε προετοιμάζει για όλα αυτά αν θέλεις μετά εξειδίκευση κάνεις μεταπτυχιακό. Για αυτό μιλάμε για πρώτο και δεύτερο κύκλο σπουδών!

8


χαχα καημένε, μάλλον δεν έχεις ιδέα από πε60!
8000 δάσκαλοι και νηπιαγωγοί. Καληνύχτα!
*κανε λίγο σεξ να ξελαμπικαρεις  ;D , ένταση και νεύρα διακρίνω

Αρε Λιάνα.. πιπέρι στο στόμα!

9
πήγαν υπέρ δευτεροβάθμιας αγαπητε... μαζί σηκώνουμε ανάστημα!

Τι άλλο να πει κάποιος σε εσένα, έχεις την συμπόνια μου ΠΕ60 είσαι το μυαλό μέχρι εκεί πάει

10
Ποια είναι αυτά τα 4 παιδαγωγικά που σε καλύπτουν ως εκπαιδευτικό; Τα μισά θα έπρεπε να είναι παιδαγωγικά και διδακτική (μαζί και πρακτική) για τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς.

Αν κάναμε τα μισά μαθήματα παιδαγωγικά οι φιλόλογοι δεν θα ήξεραν λατινικά αρχαία και νεοελληνικη, οι μαθηματική προπαίδεια και οι φυσική θα νόμιζαν ότι δεν υπάρχει βαρύτητα! Δλδ θα γινόμασταν δάσκαλοι! Σου εξηγώ ότι η ΣΘΕ σκοπό έχει νασε κάνει επιστήμονα όχι απλά καθηγητή που θα παπαγαλιζει.. Τέλος έτσι είναι όλα τα μαθηματικά στον κόσμο και τα προγράμματα σπουδών τους η Ελλάδα ευτυχώς δεν προτοτυπη εδω

11
Σκέφτηκες όμως πως το λάθος βρίσκεται στο πρόγραμμα σπουδών π.χ. των θετικών σχολών που δεν υπάρχει διαχωρισμός και κατεύθυνση για παιδαγωγούς, ώστε πέρα από τα Μαθηματικά ή τη Φυσική να διδάσκονται παιδαγωγικά (και κοινωνιολογία, ψυχολογία) και διδακτική αντί μία σειρά μαθημάτων που δεν είναι απαραίτητα;

Έχουμε 41 μαθήματα εκ τον οποίον τα 4 παιδαγωγικά τα θεωρώ πολλά. Ο μαθηματικός, φυσικός κλπ είναι επιστήμονας το σχολείο είναι μόνο ένας δρόμος σήμερα οι απόφοιτοι από σθε δεν ασχολούνται με την εκπαίδευση στην πλειοψηφία τους και λογικό ειναι

12
Εσύ να δεις τι θα πάρεις που το παίζεις και καθηγηταρας. Αντί να ζητάς παραπάνω διορισμούς, τα έβαλες με όλους.
Στα όρια παράκρουσης!

Με εσένα δεν έχω σκοπό να μαλώσω ΠΕ60 είσαι πήρες 50 διορισμούς στην ειδική αγωγή και άχνα δεν έβγαλες! Πρώτη φάση θα πάρουν 2900 αναπληρωτές ΠΕ60 και οι δάσκαλοι λένε ότι τα οργανικά σου είναι 1300 οπότε και τα μισά να πάρεις σε διορισμούς είσαι καλά! Ούρλιαζε ο πασαδ ότι δεν μπορεί να παίρνουν αναπληρωτές δασκάλους ίδιους σε αριθμό με νηπιαγωγούς και ότι θα γίνουν παρίες στην αθμια οι δάσκαλοι και εσύ νομίζεις ότι ο εχθρός είναι η βθμια αντί να σηκώσεις ανάστημα και να τα βάλεις με το Βατικανό της εκπαίδευσης τους δασκάλους!

13
Αυτή η συζήτηση με το ποιες ειδικότητες ή ποιοι κλάδοι είναι ικανές/οί δεν μας τιμάει ως εκπαιδευτικούς και θα πρέπει να σταματήσει γιατί δεν μας εκφράζει εμάς τους πάρα-πάρα πολλούς. Οι απόψεις περί ανωτερότητας-κατωτερότητας μεταξύ εκπαιδευτικών, θα έλεγα ότι είναι προάγγελος γενικότερων ρατσιστικών αντιλήψεων. Όλες οι ειδικότητες έχουν δύσκολη αποστολή στην τάξη και πόσο κόπο καταβάλουν, δεν έχει σχέση με αυτές καθ αυτές αλλά περισσότερο με την ευσυνειδησία του/της καθενός/καθεμιάς μας.


Δεν έχω μειώσει κανένα. Αν ντρέπονται που τα μαθήματα που τους δίνουν πτυχίο είναι κουκλοθέατρο, χειροτεχνίες και κολλάζ πρόβλημα τους!

14
Οι διορισμοί θα γίνουν με βάση τα οργανικά κενά. Αυτό που βλέπετε στην εικόνα ανταποκρίνεται στο σήμερα. Τα οργανικά κενά των δασκάλων από 01/09 θα αυξηθούν κατά 900 ενώ αν προστεθούν οι θέσεις νηπιαγωγών που δημιουργούνται λόγω της υποχρεωτικής δίχρονης εκπαίδευσης τότε το ποσοστό είναι μεγαλύτερο από το 80-20 που ζήτησε η ΔΟΕ. Φυσικά και οι 10.500 διορισμοί είναι λίγοι, γι' αυτό και θα σκοτωθούμε μεταξύ μας τόσο στην Αθμια όσο και στην Βθμια. Ο ΠΑΣΑΔ πρώτος ζήτησε από την υπουργό την αύξηση του αριθμού των διορισμών στο 15.000, που αντιπροσωπεύει την κάλυψη σε μεγάλο βαθμό των κενών τόσο στην Αθμια όσο και στην Βθμια. Για τα υπόλοιπα εμμετικά σχόλια που διαβάζω, αν προέρχονται από εκπαιδευτικούς, τότε αυτοί οι άνθρωποι δεν θα έπρεπε να μπαίνουν σε τάξεις. Επίσης σε διάφορα γκρουπ του facebook έχουν αναρτηθεί σχόλια από εκπροσώπους του κλάδου της Βθμιας τα οποία απλώς δεν στέκουν. Δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και το μόνο που κάνουν είναι να προκαλούν και να δυναμιτίζουν το κλίμα. Το 50-50 δεν στέκει σε καμία περίπτωση. Η Αθμια έχει 8 χρόνια φοίτησης ενώ η Βθμια 6. Εξ ορισμού χρειάζεται περισσότερο προσωπικό.

Η εικόνα δείχνει τα επίσημα οργανικά κενά των κλάδων μας.




ΑΜΕΣΑ ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να ζητήσουν αύξηση του αριθμού στο 15.000 7.500+7500. Αν χρειαστεί να πραγματοποιηθούν κοινές κινητοποιήσεις Αθμιας Βθμιας αντί να πλακωνόμαστε. Για συνοριοφύλακες, ειδικούς φρουρούς και κάτι άλλες κατηγορίες απόφοιτων λυκείων μια χαρά βρίσκουν χώρο στον προυπολογισμό και τους διορίζουν.

Φίλε Νίκο εδώ υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται δεν υπάρχουν άβουλα όντα σαν τους συναδέλφους σου στις σελίδες και γκρουπ του ΠΑΣΑΔ, για αυτό σε παρακαλώ να μιλάς με σοβαρά επιχειρήματα..

Σελίδες: 123 ... 29

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31150
  • Τελευταία: Sarmadaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1109497
  • Σύνολο θεμάτων: 18513
  • Σε σύνδεση σήμερα: 408
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 349
Σύνολο: 376

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.