Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - johnd

Σελίδες: 123 ... 26
1
Άδειες / Απ: Άδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 20, 2021, 03:10:50 μμ »
Συνάδελφος έχει παρενέργειες από το εμβόλιο. Υψηλό πυρετό και πονοκεφάλους. Τι άδεια δικαιούται;
Ξέρετε αν δίνεται ειδική άδεια σε περιπτώσεις σαν αυτή, δηλαδή από παρενέργειες του εμβολίου;

2
Συνάδελφος έχει παρενέργειες από το εμβόλιο. Υψηλό πυρετό και πονοκεφάλους. Τι άδεια δικαιούται;

3
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Aξίζει πλέον η ειδική αγωγή
« στις: Αύγουστος 22, 2020, 01:06:08 μμ »
Είναι κάποιο μεταπτυχιακό ειδικής ανοιχτό αυτό το διάστημα ή έκλεισαν ήδη όλα;

4
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Αύγουστος 19, 2020, 12:45:40 μμ »
Το μεταπτυχιακό ειδικής τρέχει ακόμα ή υποτίθεται έχει κλείσει(λόγω μεγάλης συμμετοχής); Ρωτάω εδώ διότι στο τηλέφωνο δεν τους βρίσκεις.

5
1. Αν αναφέρεσαι σε μένα, μιλάς σε άνθρωπο που μπαίνει πολλά χρόνια σε  σχολική τάξη.
2. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Εννοείται πως το διδακτορικό δεν σου εξασφαλίζει μεταδοτικότητα. Το αντίθετο μάλιστα. Οι διδακτορικές σπουδές δεν στοχεύουν σε μεταδοτικότητα.
3. Η έννοια της μεταδοτικότητας είναι από τους επιστήμονες παιδαγωγικής ψυχολογίας μια λέξη άνευ νοήματος. Δίνει μια εικόνα ότι ο μαθητής είναι παθητικός δέκτης. Έχει αλλάξει αυτό.
4. Θα ήταν καλύτερο να διαβάζεις πιο σωστά αυτά που γράφω.

Οι επιστημονικές δημοσιεύσεις και το διδακτορικό δείχνουν άνθρωπο με επιστημονικό υπόβαθρο με προσφορά στην επιστημονική κοινότητα. Αυτό και μόνο. Υπάρχει αντίρρηση και σε αυτό;;;;

Δηλαδή για να καταλάβω, εσείς λέτε ότι "Ο γραπτός διαγωνισμός δείχνει αν κάποιος ξέρει το αντικείμενο, το διδακτορικό όχι."
Δηλαδή αν ένας συμβασιούχος επιστημονικός συνεργάτης στο πολυτεχνείο πάρει παιδαγωγική κατάρτιση και αποφασίσει να πάει σε σχολείο εσύ θα του πεις "Φίλε δώσε γραπτό ΑΣΕΠ, αλλιώς δεν είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις"... Αστεία πράγματα. Πάντως στον πίνακά μου υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διδάξει επί χρόνια σε τριτοβάθμια. Αυτοί θεωρώ εφόσον έχουν παιδαγωγική κατάρτιση, είναι καταλληλότατοι να διδάξουν. Το ξέρουν το αντικείμενο και ας μην έδωσαν ΑΣΕΠ.

Να τους βάλουμε να δώσουν γραπτό διαγωνισμό για να δεις εσύ αν ξέρουν αυτοί που διδάσκουν στο πανεπιστήμιο;;; Έλεος...πόσο συντεχνεία!!!

Τίποτα δεν κατάλαβες, αλλά δεν πειράζει. Και όχι δεν αναφερόμουν σε σένα.

6
Όσοι θεωρείτε ότι το διδακτορικό και οι επιστημονικές δημοσιεύσεις είναι κάποιο μαγικό φίλτρο που εξασφαλίζει μεταδοτικότητα, εύχομαι να αστειεύεστε. Αλλιώς θα πάθετε γερό σοκ όταν θα μπείτε σε μια χαλαρωμένη τάξη με παιδιά που κοιτάνε τον πίνακα και σκέφτονται το instagram.

7
Ο καθένας θα πει μια άποψη βολική προς τον ίδιο

-------------------------------

Έχω 10 χρόνια εμπειρίας, άρα ξέρω την δουλειά, ξέρω και τις δυσκολίες της

Έχω διδακτορικό, άρα ξέρω το αντικείμενο και άρα ξέρω πως να το μεταδώσω

Έγραψα στον διαγωνισμό καλά που είναι το μόνο αξιόπιστο κριτήριο, τα άλλα ελέγχονται

----------------------------------------------

Άνθρωποι που είχαν επενδύσει δεκαετίες στην εκπαίδευση ξαφνικά πετάγονται έξω. Οικογένειες θα καταστραφούν ή θα ζήσουν μια πολύ δύσκολη περίοδο. Μέχρι να βρεθεί κάποια άλλη εργασία για τον εκπαιδευτικό που ξαφνικά πετάγεται έξω από το δημόσιο σχολείο. Και είναι ωραία περίοδος για να βρει εργασία ένας 40ρης-50άρης οικογενειάρχης.

Είναι ένα πράγμα να είσαι 25 χρονών, να ξέρεις ότι δύσκολα θα βρεις θέση στην δημόσια εκπαίδευση και να σχεδιάζεις την ζωή σου πάνω σε αυτή την βάση, είναι κάτι το εντελώς πιο διαφορετικό και βάρβαρο(ταιριάζει ο χαρακτηρισμός που διάβασα αλλού) να είσαι 40+ με οικογένεια, υποχρεώσεις που τρέχουν και ξαφνικά να διαλύεται η ζωή σου και να πρέπει να βρεις άμεσα λύση.

Επίσης αυτή εδώ θα είναι μια ιδιαίτερη χρονιά. Τα παιδιά θα προσέλθουν σε ένα σχολείο όπου από την μία θα υπάρχει το θέμα του κοροναιού και από την άλλη θα έχουν καθηγητές που στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχουν διδάξει σε μια τάξη φροντιστηρίου των 3-7 ατόμων. Να διευκρινίσω εδώ ότι όλοι από εκεί ξεκινήσαμε, αλλά είναι ίσως η πρώτη χρονιά τα τελευταία πόσα χρόνια, που πλέον ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αναπληρωτών θα είναι με ελάχιστη έως μηδενική εμπειρία πρωινού μαθήματος σε μια τάξη των 20 και πλέον ατόμων.

8
Το νημα δεν ειναι μονο για την 2ΓΕ αλλα και την 1ΓΕ οπου οι μισοί και πλέον δάσκαλοι πέρνουν 9,9883 με το καλημερα!


Οι μισοί και πλέον, όχι όλοι. Και από την στιγμή που το νήμα δεν είναι μόνο για δασκάλους, οι περιπτώσεις αυτές είναι κάτω του 50%. Άρα η εν λόγω γενίκευση είναι λάθος. Και γίνεται συχνά.

9
1 μεταπτυχιακό 2ετούς διάρκειας = 20 μόρια (αν υποθέσουμε ότι είναι το 1ο. Γιατί αν είναι το 2ο, τότε δίνει 7).
2 χρονιές αναπλήρωσης = 19 μόρια

Ένα και το αυτό....  Μόνο κάποιος που θα δουλεύει κιόλας παράλληλα θα δει όφελος.

Που στο διάολο τα βγάζετε αυτά τα μαθηματικά σας; Τους πίνακες ατόμων με προϋπηρεσία τους έχετε δει καθόλου; Εγώ χρειάστηκα 10 χρόνια για να μαζέψω τα πρώτα μου 20 μόρια προϋπηρεσίας.

Οι μόνοι που μαζεύουν τόσα μόρια σε δύο χρόνια είναι αυτοί που δεν έχουν καμιά απολύτως ανάγκη, με σχεδόν ότι σύστημα και αν εφαρμοστεί. Διότι έχουν ήδη 100 και βάλε μήνες προϋπηρεσίας, οπότε τους παίρνουν από την πρώτη μέρα με πλήρες ωράριο.

10
Σε δύο χρόνια έχει πάρει μόρια από μεταπτυχιακό πληροφορική και αγγλικά οποίος θέλει...Οποτε οι πίνακες. Σε δύο χρόνια θα είναι όπως και πριν συστημα γαβρογλου
Λάθος κατάλαβες.

Να το ξαναγράψω.

Με το παρόν σύστημα, ΚΑΝΕΙΣ δεν θα κοιμάται ήρεμα τα βράδια. Εσύ θα είσαι πανευτυχής που σε πήρανε στο τελευταίο χωριουδάκι κάπου Νοέμβρη, αλλά θα σε τρώει η αγωνία διότι κάπου διάβασες ότι πάρα πολλοί, βασικά θα σκέφτεσαι ότι είναι όλοι οι από κάτω σου, έχουν βάλει μπροστά δεύτερο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Οπότε αν δεν είσαι από την μειοψηφία με ακαδημαϊκά προσόντα κάπου στα 100 μόρια, θα σε τρώει το άγχος.

Άτομα με 1-2 μεταπτυχιακά και 1-2 γλώσσες, βάζω στοίχημα ότι ήδη σκέφτονται διδακτορικό και ας είναι μέσα σε αυτούς που θα προσληφθούν.

11
[OFF TOPIC]

ο μόνος λόγος που σχολιάζω (μπορούσα και με πμ) πέρα από το γεγονός ότι το γράφεις ωραία και λογικά, είναι το θεϊκό 1+1 = α+ΦΠΑ χαχαχαχαχα, αλλά ρε αδερφέ, πού έχει ΦΠΑ 57% ;  δεν το έχω δει αλλού ως ιδέα, ωραίο πάντως...
Ο ΦΠΑ μπαίνει μετά, επιπλέον του 3,14, το οποίο 3,14 είναι το γνωστό μας "π".

12
Ε, μόλις μαζέψει μπόλικος κόσμος κοντά στα 160-200 μόρια και αρχίσουν και γίνονται πρακτικά αδύνατα τα πράγματα για όσους έχουν κάτω από 100, θα αρχίσουν να σκάνε φωνές από νέους πτυχιούχους που θα ουρλιάζουν

"Και εμείς καμιά απολύτως ελπίδα για διορισμό; Ακόμα και με 10 στο πτυχίο, δύο ξένες γλώσσες, διδακτορικό και δύο μεταπτυχιακά και πάλι είμαστε 10-20-30-40 μόρια πίσω από τον τελευταίο. Που βρίσκετε την δικαιοσύνη σε αυτό; Δεν θα προσληφθούμε ποτέ;"

Ε κάπου εκεί θα έρθει ένας νέος υπουργός και θα πει: "Διαγωνισμός ΑΣΕΠ"

Εκεί θα έχει πολύ γέλιο. Θα έρχεται αυτός που το παίζει μάγκας σήμερα, ότι έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακά και άρα είναι, με βάση τα τυπικά προσόντα, αυτός που αξίζει την πρόσληψη και θα γράφει τα ίδια που γράφουν αυτοί που χάσανε την θέση τους τώρα.

"Εγώ που πήρα μεταπτυχιακά και διδακτορικά και έτρεχα σε όλη την Ελλάδα, όπου με στέλνανε, εγώ που μόλις κατάφερα να αρχίσω να ζω με μια κάποια σταθερότητα, στα 40 μου θα πρέπει να παίξω κορώνα γράμματα την ζωή μου σε ένα διαγώνισμα; Που μπορεί να είμαι και άρρωστος εκείνη την μέρα;"

Και θα εισπράττει την πληρωμένη όσο και απαξιωτική απάντηση "Με τόσα τυπικά προσόντα και άρρωστος θα μπορείς να γράψεις άριστα. Οπότε τι κλαίγεσαι; Εκτός και αν τα πτυχία τα αγόρασες, δεν τα μάτωσες".

Αυτό είναι τόσο σίγουρο όσο το να προβλέψει κάποιος ότι αύριο θα ξημερώσει Σάββατο. Αλλά εντάξει, αργεί ακόμα αυτή η εποχή, 10 χρονάκια ίσως, οπότε δεν περιμένω θετική αντίδραση σε αυτό που γράφω εδώ. Αργούμε ακόμα.

13
Κάθε χρόνια αναπλήρωσης έχει 9,8μόρια οποτε 15*9,8=147 ο διαγωνισμός ομως ειχε ταβάνι στα μόρια προυπηρεσιας στα 120

Για το όνομα του Θεού. Δεν βγάζει κάθε αναπληρωτής 9,8 μόρια τον χρόνο. Οι περισσότεροι δεν ξεπερνάνε καν τα 4-5 μόρια και υπάρχει άπειρος κόσμος που σε μια χρονιά μαζεύει 1-2 μήνες max. Το διευκρινίζουμε αυτό, δεν πετάμε χύμα ένα 9,8 να το κάνουμε να δείχνει εύκολο.

14
Κ φυσικά εσυ θεωρείς ότι είσαι καλός δασκαλος κ οι άλλοι όχι. Ποιος βλέπει την καμπούρα του θα μου πεις!

Κοίτα, εσύ άνοιξες thread, όχι εγώ. Αν το άνοιξες για να πετάς που και που καρφάκια και να προμοτάρεις την άποψή σου ως παγκόσμια αλήθεια, για λάθος λόγο το άνοιξες.

Εγώ δεν κάθισα να υποβαθμίσω κανέναν, μην βάζεις λόγια στο στόμα μου.

Θεωρώ ότι το σύστημα είναι άδικο, ότι απλά αυξάνει την ανασφάλεια σε όλους, ακόμα και σε αυτούς που προσλαμβάνονται. Οι σχολές θα χ3στούν στο τάλιρο, μιας και θα τα τσεπώνουν και από αυτούς που θα ελπίζουν να ξανά βρουν μια θέση στον ήλιο και από αυτούς που έχουν πλέον μια θέση στον ήλιο.

Άλλοι είναι που χάρηκαν που επιτέλους βρήκαν μια θέση στην δημόσια εκπαίδευση έβγαλαν έπαρση και ισοπέδωσαν άλλους. Άλλοι είναι που από την χαρά τους βγήκαν να μας πουν ότι το να μαζέψεις 2-3 χαρτάκια είναι απλή υπόθεση που μάλιστα δεν έχει και οικονομικό αντίκτυπο.

Όταν αύριο ξανά αλλάξει το σύστημα, διότι θα αλλάξει πάλι σε 10-20 χρόνια, όταν πλέον θα είναι δεκάδες χιλιάδες αυτοί με περίπου ή και πάνω από 200 μόρια, τότε αυτοί οι ίδιοι που χάρηκαν σήμερα θα γράφουν αυτά που γράφουν σήμερα άνθρωποι που ξαφνικά πετάγονται έξω. Δεν είναι ευχή, μην βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα μιας και μέχρι τότε θα έχω και εγώ και άλλοι σπαταλήσει έναν σκασμό λεφτά και χρόνο για χαρτάκια. Οπότε απλά θα ξανά είμαι με αυτούς που αναστατώνεται η ζωή τους και κάποιοι άλλοι 20άριδες και 30άριδες θα μιλάνε για δίκαιο νέο σύστημα.

Σελίδες: 123 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30401
  • Τελευταία: Tsoufis1989
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1066484
  • Σύνολο θεμάτων: 18056
  • Σε σύνδεση σήμερα: 578
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 493
Σύνολο: 498

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.