Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - johnd

Σελίδες: 123 ... 22
1
Θέλω να δω πόσοι με μηδενική προϋπηρεσία (εντάξει δεν θα είναι εκατοντάδες, αλλά μήπως είναι δεκάδες?) εμφανιστούν ξαφνικά σε υψηλές θέσεις στους πίνακες με 15 χαρτάκια που όλως τυχαίως αποφάσισαν να αποκτήσουν τα τελευταία 3-4 χρονάκια. Έτσι για να μην βαριούνται.

2
Δίκαιο σύστημα.

Πληρωμένο μεταπτυχιακό από τον καναπέ του σπιτιού σου μέσα σε έναν χρόνο, 20 μονάδες.
Ξέσκισμα για 5-10 χρόνια σε διάφορες θέσεις και περιοχές ως ωρομίσθιος ή αναπληρωτής μειωμένου, 20 μονάδες.

20 το ένα, 20 το άλλο. Τι δεν καταλαβαίνετε;

3
Πλέον πάμε σε ένα σύστημα προσλήψεων όπου όποιος έχει λεφτά και χρόνο διορίζεται στο δημόσιο, όποιος έχει οικογένεια και χρέη μπορεί να πάει να ψοφήσει στην ζούγκλα του ιδιωτικού τομέα.

Να το συζητήσουμε δεν έχει νόημα. Από την στιγμή που μιλάμε για εργασία, για επιβίωση, για το δικαίωμα του να κάνεις οικογένεια, δεν υπάρχει περίπτωση όποιος ευνοείται από το σύστημα να βρει κάτι στραβό σε αυτό.

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική διδασκαλία 2018-19
« στις: Δεκέμβριος 05, 2018, 10:07:58 μμ »
Οι δευτεροβάθμιες δέχονται πλέον βεβαιώσεις ιατρών οι οποίες να είναι έως και 3 μηνών, ΟΧΙ παλαιότερες. Δεν θα τις δεχτούν.

5
Αναπληρωτές / Απ: Βελτίωση θέσης Αναπληρωτή ΣΟΣ
« στις: Νοέμβριος 28, 2018, 10:04:13 μμ »
Όπως ακριβώς προβλέπεται δηλαδή για οποιονδήποτε που προσλαμβάνεται ως μειωμένου (πλην των περιπτώσεων της παράλληλης).
Αυτά τα μαθαίνεις μετά. Πέρσι που με πήραν παράλληλη δεν περίμενα να γίνω πλήρους. Σαν να μου έπεφτε δεύτερη φορά το λότο όταν με κάνανε πλήρους. Θεώρησα από αυτά που μου είπαν ότι δεν είναι ασυνήθιστη πρακτική η μετατροπή μειωμένου σε πλήρους, αλλά τώρα καταλαβαίνω ότι η παράλληλη ήταν και είναι ειδική περίπτωση. Άλλωστε όταν ήταν να διαλέξουμε σχολεία είχαν τεράστιο αριθμό κενών στην παράλληλη, οπότε μάλλον λογική η αναβάθμιση. Το κακό είναι ότι το σύστημα δεν είναι ευέλικτο σε περιπτώσεις όπου θα έπρεπε. Εκεί που είμαι υπάρχουν κάποια μεμονωμένα κενά που δεν δικαιολογούν την πρόσληψη καθηγητή, εκτός και αν πάει ως ωρομίσθιος. Και πάλι δεν μπορούν να μου δώσουν, κάποιες έστω, από αυτές τις μεμονωμένες ώρες. Το σωστό θα ήταν ή να προσλάβουν κάποιον ωρομίσθιο ή να δουν ποιους καθηγητές έχουν με περιθώριο αύξησης του ωραρίου τους ήδη στο εν λόγω σχολείο ή διπλανά και να τους δώσουν τα κενά. Δεν μπορεί τώρα μια τάξη να χάνει δεδομένα μία ώρα μαθηματικών μέχρι το τέλος της χρονιάς, απλά και μόνο επειδή αυτά τα μεμονωμένα κενά δεν καλύπτονται. και να έχεις και μαθηματικό στο ίδιο σχολείο με περιθώριο να πάρει επιπλέον ώρες και να μην τον αξιοποιείς να καλύψει το κενό αυτό.

6
Αναπληρωτές / Απ: Βελτίωση θέσης Αναπληρωτή
« στις: Νοέμβριος 28, 2018, 04:55:47 μμ »
Ναι, χρήσιμο θα ήταν.  :)

7
Αναπληρωτές / Απ: Βελτίωση θέσης Αναπληρωτή ΣΟΣ
« στις: Νοέμβριος 27, 2018, 11:19:14 μμ »
θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί κάποιος αναπληρωτής με ΕΣΠΑ σε ΜΝΑΕ να ζητήσει βελτίωση σε άλλο σχολείο. Αν ναι ξέρετε ποια είναι η διαδικασία;;

Ευχαριστώ πολύ
Χαρήκαμε που προσληφθήκαμε νωρίς στο πρόγραμμα και βλέπουμε τώρα κόσμο κάτω από εμάς να προσλαμβάνεται με πλήρες ωράριο. Σωστά τα λέω;

Ρώταγα σήμερα στον Πειραιά και μου το έκοψαν. Δεν μπορείς να συμπληρώσεις ώρες αλλού. Π.χ. να συμπληρώσεις και 8 ώρες σε άλλο σχολείο, είτε στο πρόγραμμα ΜΝΑΕ είτε σε άλλη θέση π.χ. καθηγητής πρωινού προγράμματος ή να πάρεις επιπλέον ώρες στο ΕΠΑΛ που είσαι ή οτιδήποτε. Οπότε εμείς δεν βλέπω να γινόμαστε πλήρους με την καμία. Αυτό που μπορεί να συμβεί αν κατάλαβα καλά, είναι, εφόσον έχεις αφήσει ανοιχτή την επιλογή για να γίνεις πλήρους ωραρίου, μήπως και σε καλέσουν αργότερα για πρόσληψη σε κανονικό πρωινό πρόγραμμα με πλήρες ωράριο. Αν υπάρχουν κενά στην περιοχή της δευτεροβάθμιάς σου. Φεύγεις με λίγα λόγια από το πρόγραμμα για να αναλάβεις θέση σε κανονικό πρωινό πρόγραμμα, και όχι την συνδιδασκαλία που κάνουμε τώρα.

8
Β/θμια / Απ: Ειδική Αγωγή ΠΕ03
« στις: Νοέμβριος 03, 2018, 08:48:07 πμ »
Προεκλογική περίοδος. Πέρσι χρειάστηκε να φτάσει Μάρτιος να δω πρωινό πρόγραμμα. Φέτος ήδη δουλεύω σε πρωινό πρόγραμμα.

Συμβουλή. Όσο στραβή πρόσληψη και αν σας έρθει, πηγαίνετε. Παίρνουν τόσο πολλούς φέτος που αν δεν πάτε θα κατρακυλήσετε πολύ στους πίνακες. Ιδίως όσοι είστε σε θέσεις όπου οι διαφορές με τους από κάτω σας, είναι μικρές.

9
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική διδασκαλία 2018-19
« στις: Οκτώβριος 29, 2018, 10:59:08 μμ »
Συνάδελφε, γνωρίζω ότι γίνεται το αντίθετο, δηλ. από ενισχυτική να κληθεί μετά κάποιος αναπληρωτής ΑΚΩ ή ΑμΩ, στο πρωινό πρόγραμμα, εννοείται και να παραιτηθεί από την ενισχυτική.
Για το αντίθετο, ειλικρινά, δεν γνωρίζω. Ρώτησε στο Υπουργείο, αν δεν ξέρουν να σου πουν στη ΔΔΕ.


Ναι αυτό έγινε πέρσι και σε μένα. Από ενισχυτική πέρασα σε πρωινό πρόγραμμα.

Απλά φέτος μου δημιουργήθηκε η απορία για το αν γίνεται το αντίθετο και το μόνο για το οποίο πήρα συγκεκριμένη απάντηση ήταν ότι παραίτηση από ΑΜΩ σήμαινε και ΜΗ δυνατότητα αίτησης στην ενισχυτική. Απλά δεν ήξερα τι θα έπαιζε αν αποδεχόμουν την πρόσληψη για όσο χρειαζόταν μέχρι να ξεκινήσει το πρόγραμμα της ενισχυτικής, αν θα μπορούσα να ακολουθήσω την ανάποδη διαδρομή σε αυτή την περίπτωση, αφού θα είχα φροντίσει να είμαι ακόμα στους πίνακες ή έστω να μην έχω φάει τυπικά τις κυρώσεις της παραίτησης. Και για αυτό το θέμα από το υπουργείο δεν παίρνανε όρκο ότι γίνεται. Εντάξει δεν θα τους έχουν τύχει περιπτώσεις που κάποιος να θέλει να πάει σε πρόγραμμα μικρότερης διάρκειας και λιγότερων ορών από αυτό στο οποίο βρίσκεται ήδη.

Τελικά εκεί που πήγα είναι καλύτερα από ότι φοβόμουν και πλέον δεν κοιτάω για ενισχυτική.

10
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική διδασκαλία 2018-19
« στις: Οκτώβριος 29, 2018, 08:54:52 μμ »
Και εγώ αυτό γνωρίζω. Αν δεν αποδεχθείς θέση, βγαίνεις από τους πίνακες. Από την στιγμή που βγήκες από τους πίνακες, τέλος η φετεινή χρονιά. Άλλωστε και για ενισχυτική από τους πίνακες αναπληρωτών καλούν. Αν έχεις βγει, πως θα έχεις δικαίωμα να κάνεις αίτηση;

Μάλιστα είχα πάρει τηλέφωνο στο υπουργείο, επειδή με πήραν φέτος ΑΜΩ σε περιοχή που δεν ήμουν σίγουρος αν θα μπορούσα να πάω και να μείνω έως τέλος της χρονιάς και ρώταγα αν θα μπορούσα να πάω, να κάτσω έως να βγει η προκήρυξη της ενισχυτικής, να κάνω αίτηση για ενισχυτική και εφόσον με πάρουν στην ενισχυτική να παραιτηθώ από την θέση ΑΜΩ και να πάω ενισχυτική. Ε δεν ήταν σίγουροι αν γίνεται ακόμα και αυτό.

11
Να και ένας άνθρωπος που εκφράζει μια διαφορετική γνώμη με επιχειρήματα.

Στην τελική όλα είναι θέμα υπουργείου και υπουργού. Και οι υπουργοί αλλάζουν όλη την ώρα. Όπως είναι η κατάσταση τώρα με το εμπόριο διδακτορικών πάντως, συνεχίζω να το θεωρώ δύσκολο. Είναι πολλά τα λεφτά.

12
Μην έχεις παράπονο. Σπόντες για το τι και καλά μας συμφέρει, διότι είσαι σαΐνι εσύ τους καταλαβαίνεις όλους, γκρίνια για αυτό που έγραψα, διότι από ότι φαίνεται σε ενοχλεί και από απόψεις μηδέν. Ούτε καν μία άποψη του γιατί είναι έτσι και όχι γιουβέτσι. Συγνώμη αλλά δεν μου έρχεται η λέξη "καθηγητής" στο μυαλό. Παίζει να συμφωνείς με την άποψη που εξέφρασα, αλλά να μην θέλεις να το γράψεις, οπότε απλά υπεκφεύγεις.

13
Έγραψες ένα ολόκληρο σεντόνι για να πεις τι?Για παιχνίδια με λέξεις και απειλές κι άλλες ιστορίες.Αν αυτά που διάβασες είναι οπαδικού περιεχομένου τότε μάλλον παρακολουθείς αγώνες καλλιτεχνικού πατινάζ.Όσο για τις αντιδράσεις θα υπάρξουν ότι και να ανακοινωθεί.Στους πινακες ΕΑΕ υπάρχουν 80+ προυπηρεσιες αν δεν το ξέρεις και ειδικά στην πρωτοβάθμια .Εγώ έγραψα ότι αν κάποιος δεν ξέρει κάτι,καλό θα είναι να μην είναι κατηγορηματικός.Αν κατάλαβες έχει καλώς ,αν όχι γράψε άλλο ένα σεντόνι.


Ναι 80+ προυπηρεσίες στην ειδική αγωγή. Αν πας να πετάξεις μέσα σε αυτόν τον πίνακα και τις προϋπηρεσίες γενικής, τι θα γίνει; Θα γίνει όπως ο πίνακας γενικής.

Από εκεί και πέρα εγώ έγραψα σεντόνι επειδή θεώρησα ότι αξίζει να σπαταλήσω λίγο χρόνο να δώσω μια απάντηση. Αλλά βλακεία έκανα. Διότι τελικά είσαι ικανός μόνο να πετάς σποντίτσες και να κάνεις τον Κινέζο. Όπως ένας οπαδός ομάδας που θεωρεί σωστή την δική του άποψη και οτιδήποτε άλλο, εκ του πονηρού.

14
Καμία διάθεση για τρολάρισμα.Η ερώτηση του συναδέρφου ήταν απλή.Αν δεν ξέρουμε κάτι καλό είναι να μην απαντάμε κατηγορηματικα επειδή αυτό θέλουμε.
"Επειδή αυτό θέλουμε". Τι ωραίος τρόπος να κλείσεις το παραπάνω ποστ σου. Δείχνει αντικειμενικότητα.

Όταν λέω για τρολάρισμα, εννοώ να γράψω "Επειδή έτσι γουστάρω", να αφήσεις τα παιχνιδάκια με τις λέξεις και να εκδηλωθείς ελεύθερα, βγάζοντας ότι κρατάς μέσα σου για τους καθηγητές της ειδικής αγωγής. Το τρολάρισμα θα είναι από εμένα προς εσένα, μιας και ΔΕΝ είμαι καθηγητής ειδικής αγωγής, ΔΕΝ είμαι στους πίνακες ειδικής αγωγής για να νιώθω ότι με απειλείς και αν κοίταγες τι έγραψα δύο σελίδες πίσω, θα καταλάβαινες ότι... λάθος κατάλαβες.

Πιθανότητα να μετρήσει η προϋπηρεσία γενικής στους πίνακες ειδικής, δεν παίζει, διότι θα υπάρξουν αντιδράσεις. Μετά, τα σεμινάρια και τα μεταπτυχιακά αγωγής είναι κανονική βιομηχανία. Αν βάλεις μέσα στους πίνακες ειδικής άτομα με 80+ μήνες προϋπηρεσίας, θα σταματήσει ο κόσμος να βλέπει τα σεμινάρια αυτά και τα μεταπτυχιακά ειδικότερα, ως ευκαιρία να προσπεράσει μερικούς χιλιάδες καθηγητές με προϋπηρεσία στην σειρά των προσλήψεων. Εδώ ήδη τα σεμινάρια έχουν αρχίσει και βαφτίζονται άχρηστα. Να πάει ο άλλος να σκάσει 3-6 χιλιάρικα για ένα πτυχίο που θα του δώσει 4 μονάδες στον βασικό πίνακα και να δει τον άλλον με π.χ. 40 μήνες προϋπηρεσία, έστω και αν μετράνε σε μικρότερο ποσοστό από 100%, να παίρνει το ίδιο πτυχίο και να είναι από πάνω του; Ο με προϋπηρεσία θα έχει πληρώσει και θα έχει πάρει κάτι αξίας, ο χωρίς προϋπηρεσία τζάμπα χρήματα πέταξε. Οπότε γιατί να κλείσουν την κάνουλα με τα ευρώ; Και βέβαια οι αντιδράσεις που αναφέρω αρχικά θα καταλήξουν να απαιτούν κατ' ελάχιστο από αυτόν με τους 80+ μήνες προϋπηρεσίας να αποκτήσει κάποιο χαρτί για να μπει στον αντίστοιχο πίνακα, είτε τον βασικό είτε τον επικουρικό. Το αντίθετο ήταν εύκολο. Ο καθηγητής ειδικής έχει και πτυχίο πάνω στο αντικείμενό του. Για αυτό τους ήταν εύκολο να επιτρέψουν την μέτρηση της προϋπηρεσίας ειδικής και στον πίνακα γενικής, κάτι με το οποίο είμαι κάθετα αντίθετος. Ο καθηγητής της γενικής αν δεν πάει να πάρει κάποιο χαρτί από σεμινάριο ή κάποιο μεταπτυχιακό, πως θα μπει στον πίνακα ειδικής χωρίς να γίνει Ο χαμός;

Κάτι τελευταίο. Το PDE είναι forum. Ως forum γράφουμε ελεύθερα τις απόψεις μας και ελεύθερα θα γράψουμε και το "μπορεί να" και το "σίγουρα δεν". Αν έχεις διαφορετική άποψη με αυτή που διαβάζεις, με την ίδια ελευθερία την εκφράζεις. "Έχεις λάθος διότι". "Μην είσαι τόσο σίγουρος διότι". Οπαδικού επιπέδου σπόντες "έτσι θέλεις εσύ" και τα ρέστα, δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα.

Σελίδες: 123 ... 22

Pde.gr, © 2005 - 2019

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28663
  • Τελευταία: teacher88
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 976987
  • Σύνολο θεμάτων: 16913
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 176
Σύνολο: 184

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.