Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - bitch

Σελίδες: 12
1
Αληθεύει αυτό;

http://www.zougla.gr/greece/article/epiveveo8ike-i-fimatiosi-sto-likio-tis-spartis#

Αν υπηρετεί κάποιος στη Λακωνία ας ενημερώσει και τους υπόλοιπους!! Είναι τρομακτικό!! Ήδη 52 άτομα έχουν βρεθεί θετικά!! Απίστευτο!!

2
Επειδή τελευταία γινήκαμε πολλοί, ενημερώνω τους αγαπητούς συναδέλφους πως κατ' αρχήν υπάρχουν 2 σύλλογοι - αυτός των υπαλλήλων της Κ.Υ. και αυτός των υπαλλήλων των Περιφερειακών Δ/νσεων του ΥΠΑΙΘ ( περιφέρειες, διεθύνσεις α/θμιας και δ/θμιας κτλ).

Οι εκλογές μας ειναι για τις 18 Δεκεμβρίου.
Ως 1/12/2013 μπορείτε να στειλετε συμμετοχή σε ψηφοδέλτιο.

Στους Διοικητικούς δεν υπάρχουν κομματικά ψηφοδέλτια ( πχ ΔΑΚΕ/ΠΑΣΚ κτλ). είναι όλα ανεξάρτητα ( ή έτσι λένε...)

στις 4/12/2013 γίνεται η Γενική Συνέλευση στην Αίθουσα Ρομιγί του Υπουργείου Παιδείας. Δικαιούστε άδεια για να είστε παρόντες.

Μπορείτε να ζητήσετε αίτηση εγγραφής που την στέλνετε με φαξ στο σύλλογο - τα τηλέφωνα επικοινωνίας του Δ.Σ. θα τα βρείτε εδώ : http://www.sypyp.gr/index.php?option=com_contact&view=category&catid=4&Itemid=17

επίσης θα βρείτε το καταστατικό του συλλόγου και τα λινκ για την εγγραφή στο φόρουμ και το φμπ (είναι κλειστές ομάδες - απευθύνονται μόνο σε Διοικητικους).

η εγγραφή για το υπόλοιπο του 2013 και όλο το 2014 ειναι 20 ευρώ. Υπάρχει πρόταση να παρακρατείται σταδιακά αυτό το ποσό απο την μισθοδοσία μας ώστε να μην "φαίνεται" σε βάθος χρόνου. Αυτή η πρόταση θα δοθεί σε ψηφοφορία.

Είναι καλό να συμμετέχουμε όλοι, ο κλάδος ξαφνικά μεγάλωσε και αυτό είναι μεγάλο αβαντάζ ώστε να μπορούμε να διαπραγματευόμαστε με περισσότερη ευκολία. Τόσα χρονια δεν ακουγόμασταν γιατί ήμασταν λίγοι και σκόρπιοι. Ας ενωθούμε τώρα σε μία γροθιά να διεκδικήσουμε

- σαφές οργανόγραμμα των Υπηρεσιών μας
- σαφής περιγραφή καθηκόντων μας και υπηρεσιακή εξέλιξη
- επιμόρφωση (αυτή κινείται αποκλειστικά στα πλαισια  του ΙΝΕΠ αν και εφόσον κληρωθείς να συμμετέχεις)

Καλό βράδυ σε όλους!!  :)

3
Πρωί πρωί έδώ έχει βγάλει ήλιο και ειπα να κάτσω στον κήπο και να σας γράψω μια  - δυο ( που λέει ο λόγος ) κουβέντες γιατί έτσι πρόχειρα που διάβασα έχετε χαθεί στο διάστημα με όλα αυτά τα αλλοπρόσαλλα που συμβαίνουν εσχάτως... Πάμε λοιπόν : ( μιλάμε πάντα για δευτεροβάθμια)

ανάληψη υπηρεσίας 5.9 θα κάνουν
- όσοι ζήτησαν μετάταξη απο κλάδο σε κλαδο ή από την β/θμια στην α/θμια ( και ανάποδσ ) - ΟΧΙ όμως αυτοί των εθελουσίων μετατάξεων με σύσταση νέων κλάδων. Η ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ δεν αφορά αυτούς γιατί δεν εμπίπτουν σε κανέναν από τους νόμους που αναφέρονται στο τελευταίο έγγραφο.

- όσοι μετατάχθηκαν υποχρεωτικά στην α/θμια ή σε φορείς
- όσοι έχουν ζητήσει μετάταξη με τον 4057 ( σε διοικητικές θέσεις στις οποίες υπηρετούσαν με απόσπαση το 2011)


ανάληψη υπηρεσίας για όσους μετατάχθηκαν και παράλληλα αποσπάστηκαν σε φορείς ( πχ στην Κ.Υ. )

πρώτα στην υπηρεσια μετάταξης και κατόπιν στην υπηρεσία απόσπασης ( εφόσον επιθυμουν την απόσπαση - αν όχι θα κάνουν αίτηση ανάκλησης αλλά θα πρέπει να υπηρετούν στον φορέα απόσπασης ώσπου να πάρουν απάντηση).

η πράξη ανάληψης όλων των ανωτέρω θα πρέπει να αναφέρει με σαφήνεια τον λόγο ( και το σχετικό έγγραφο) γι ατον οποίο η ανάληψη έγινε στις 5 και όχι σττις 2 σεπτεμβρίου. Πχ θα γράψετε : σήμερα ..... ημέρα.... και ώρα..... ανέλαβε υπηρεσία κατ' εφαρμογή του εγγράφου ..... του ΥΠΑΙΘ ο κος... κλάδου....  ( όσοι μετατάχθηκαν σε διοικηση θα δουν τον κλάδο τους στο ΦΕΚ μετάταξης  - πχ ΠΕ Διοικητικού ή ΤΕ Διοικητικού. ).

Να ενημερωθούν  πρωί πρωί τα σχολεία δ/θμιας στα οποία ανήκατε ( οι μεταταγμένοι ή οι αιτούντες απόσπασης που ανήκουν σε ειδική κατηγορία ) ώστε να μη σας συμπεριλάβουν στο πρακτικό και να κάνουν ειδική μνεία για τον λόγο. ( πχ οι κατωτέρω εκπαιδευτικοι..... δεν ανέλαβαν υπηρεσία σήμερα 2.9/2013 κατ' εφαρμογή του ....εγγράφου ΥΠΑΙΘ και δεν κρίνονται αδικαιολόγητα απόντες).

αντίγραφο του επίμαχου εγγράφου να κρατήσετε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ στον προσωπικό σας φάκελο γιατί θα σας χρειαστεί στο μέλλον ( συνταξη ) ώστε να δικαιολογείται το συνεχές της υπηρεσίας σας.

προσοχή με την μισθοδοσία όσων μετατάχθηκαν σε διαφορετικούς φορείς μισθοδοσίας, πχ απο δ/θμια σε α/θμια ή σε άλλη ΔΔΕ ως διοικητικοί
επειδή γίνεται προ-πληρωμή , έχετε  πληρωθεί τον Σεπτέμβριο από την Δευτεροβάθμια στην οποία ως τώρα ανήκατε. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να επιστρέψετε πίσω τα χρήματα (ως αχρεωστήτως καταβληθέντα) αν η μισθοδοσία σας "περάσει" σε άλλον φορέα ( πχ σε πρωτοβάθμια ή σε άλλη ΔΔΕ από αυτήν που ως τώρα πληρώνεστε ). Θα πληρωθείτε για τον Σεπτέμβριο και απο τη νέα σας υπηρεσία μισθοδοσίας αλλά μη βιαστειτε να χαρείτε, γιατί όπως έγραψα παραπάνω θα πρέπει να επιστρέψετε ένα  ποσό ( εκτός και αν στο μεταξύ ρυθμιστεί διαφορετικά το ζήτημα οπότε να έχετε το νού σας ). Σε κάθε περίπτωση η μισθοδοσία απαγορεύεται να διακοπεί -πρέπει δηλαδή να ειναι συνεχής.

Όαοι μετατάχθηκαν σε διοικητικές θέσεις θα πρέπει να αναζητήσουν στο τμήμα

4
ο καλός , κολλητός μου , μου έστειλε το ακόλουθο λινκ απο την σελίδα των ηλεκτρονικών διαβουλεύσεων. Το συγκεκριμένο αφορά μεταξύ άλλων αλλαγές σε άρθρα του υπαλληλικου κώδικα που αφορούν στις αναρρωτικές άδειες ( πχ αντί να μετράει η τελευταία πενταετία προτίθενται να μετράνε την τελευταία οκταετια ) ενώ για άδειες πάνω απο δέκα μέρες θα αφαιρείται ο μισθός της μίας μέρας !!

βέβαια αυτά δεν έχουν ψηφιστεί ακόμα αλλά προφανώς κάτι τέτοια περνάνε στα ψιλά και δεν τα παίρνει και κανείς χαμπάρι.
Για ρίξτε λοιπόν μια ματιά :
http://www.opengov.gr/minreform/?p=738
( άρθρα 6 -13 αυτά που γράφει επάνω επάνω, όχι τα σχόλια των αναγνωστών προφανώς )

5
Η Κοινότητα του PDE / Ευχές Πάσχα 2013
« στις: Μαΐου 01, 2013, 09:17:57 am »
Κατ' αρχήν καλό μήνα σε όλους και καλή και αγωνιστική πρωτομαγιά.

Κατά δεύτερον Καλό Πάσχα να έχουμε ( μια Ανάσταση εδώ που τα λεμε όλοι την έχουμε ανάγκη). Θα μου λείψετε επί εξαήμερον (από αύριο) αλλά και μια ιντερνετική και εργασιακή αποτοξίνωση είναι ό,τι πρέπει! Εύχομαι όταν επιστρέψω να έχω κάνει κανα μπάνιο και να χω πάρει και χρωματάκι διότι η εποχή του...σορτσακίου έρχεται γρήγορα!!

Καλά να περάσετε όλοι σας και εύχομαι οι ΟΛΜΕδες ( πώς λέμε κουραμπιέδες;) να σταματήσουν το τσίρκο του "τάχα δεν τα βρήκαμε" !!

7
Η Κοινότητα του PDE / Συνάντηση μελών pde στην Αθήνα.
« στις: Μαρτίου 05, 2013, 04:28:43 pm »
Μυρισε άνοιξη!!

καιρός να μαζευόμαστε πάλι (ξέρω, θα μου πείτε όλο λέω θα ρθω και δεν έρχομαι ποτε΄... ε τι να κάνω βρε παιδιά, πάντα βρίσκεστε όταν το αντικείμενό μου τρέχει σαν τρελό - βλ. μεταθέσεις...)

και λέω τώρα : Μάρτιο και Απρίλιο τα πράγματα λογικά και εκτός απροόπτου ( βλέπε υποχρεωτικές μεταθέσεις ) θα τσουλάει στο χαλαρό.  Έχουμε μπροστά μας τριήμερο Καθαρής Δευτέρας, τριήμερο 25ης Μαρτίου και φυσικά
30-31/3 
6-7/4
13-14/4
20-21/4

μετά έχουμε Πάσχα , μεταθέσεις, τοποθετήσεις, διακοπές....

Ο Μάρκος είπε να οργανωθούμε και να το κανονίσουμε!!  :)


8
οι αιτήσεις για αμοιβαία μετάθεση υποβάλλονται δεκαπέντε μέρες ΜΕΤΑ την ανακοίνωση των γενικών μεταθέσεων.

Προϋποθέσεις ειναι
α. να ανήκουν στον ίδιο κλάδο και ειδικότητα
β. να έχουν οργανική θέση και όχι να τελούν στην διάθεση ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ
γ. να μην έχουν συμπληρώσει 25 έτη πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας
δ. να μην έχουν συμπληρώσει 30 έτη υπηρεσίας ( εκπαιδευτικής και μη )
ε. η διαφορά της, μεταξυ των αιτούντων, προϋπηρεσίας να μην υπερβαίνει τα δέκα έτη την 31/8/2013 ( για φέτος)
στ. να έχουν υπηρετήσει την οργανική τους ( ένα έτος υπηρέτησης )
ζ. να έχουν συμπληρώσει ως 31/8/2013 (για φέτος) δύο χρόνια πραγματικής υπηρεσίας απο το ΦΕΚ διορισμού τους
η. να μην έχουν κριθεί υπεράριθμοι.

επομένως, αν κάποιος κάνει αίτηση για γενικές μεταθέσεις και δεν λάβει μετάθεση μπορεί ΜΕΤΑ την ανακοίνωση των γενικών μεταθέσεων και εφόσον έχει βρει το .....ζευγάρι του που πληροί τις πιο πάνω προϋποθέσεις να υποβάλει αίτηση αμοιβαίας μετάθεσης.

9
Γενικό Λύκειο / Εξαγωγή
« στις: Δεκεμβρίου 04, 2012, 05:17:16 pm »
Ακολουθεί η εγκύκλιος του υπουργείου για την εξαγωγή του βαθμού της Α τάξης ΓΕ.Λ.
Την ποστάρω για δύο λόγους :
α. για να δείτε με τι εγκυκλίους έχουμε να κάνουμε που είναι σίγουρο ότι ακόμα και αυτοί που τις συντάσσουν δεν τις καταλαβαίνουν ( ειδικά το κομμάτι με τα bold  ειναι για ΠΟΛΥΥΥΥΥ ξύλο ) - καθώς όπως λέει και ο κολλητός μου δεν υπάρχει ούτε ένα Παράδειγμα να μπουμε στο νόημα  και

β. γιατί θα ήθελα όποιος καταλαβαίνει να εξηγήσει και σε μας τις ξανθές τι εννοεί ο ποιητής. Επίσης, απαντήστε μου παρακαλώ ποιά ειναι τα "κλαδικά" μαθήματα και με ποια απόφαση αυτά χαρακτηρίστηκαν ως τέτοια!!

Αθήνα,  04-12-2012
Αρ. Πρωτ. 152212/Γ2
ΠΡΟΣ:
•   Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης
•   Γραφεία Σχολικών Συμβούλων
•   Γενικά Λύκεια (μέσω των Δ/νσεων Δ/θμιας Εκπ/σης)

ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τον υπολογισμό του Γενικού Μέσου Όρου στην Α΄ τάξη Γενικού και Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2012-2013

Σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες που αφορούν στον υπολογισμό του Γενικού Μέσου Όρου στην Α΄ τάξη Γενικού και Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2012-2013.
Στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και Α΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) προκύπτει από το  Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας, και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου. (Η βαθμολογία του κάθε μαθητή στο μάθημα της «Ερευνητικής Εργασίας» προκύπτει ως ο μέσος όρος της αντίστοιχης βαθμολογίας του στα δυο τετράμηνα και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου.)
Ο Γενικός Μέσος Όρος προκύπτει από τη διαίρεση του αθροίσματος των βαθμών ετήσιας επίδοσης των μη κλαδικών μαθημάτων και των γινομένων των βαθμών ετήσιας επίδοσης των κλαδικών μαθημάτων πολλαπλασιαζόμενων επί το πλήθος των κλάδων του μαθήματος, διά του πλήθους των μη κλαδικών μαθημάτων και των κλάδων των μαθημάτων

Παρακαλούμε οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν τους εκπ/κούς, μαθητές και γονείς - κηδεμόνες των μαθητών.

10
διάβασα πρωινιάτικα το παρακάτω και ένα εγκεφαλικό το έπαθα:

αυτό που με ενοχλεί δεν είναι οι γελοίες "ποινές" που επέβαλαν τα Υ.Σ. αλλά η ανοχή και η σιωπή ενός ολόκληρου κλάδου σε όλο αυτό. Θα ήθελα να υπάρχουν αναρτήσεις με διαφορετικό περιεχόμενο, να βγαίνουν μπροστά άξιοι εκπαιδευτικοί (που σίγουρα υπάρχουν).  Το γιατί δεν βγαίνουν δεν είναι μόνο αποτέλεσμα της πρόοσβασης σσε ΜΜΕ αλλά μάλλον της ραθυμίας, του ωχαδελφισμού και ενδεχομένως και του κομπλεξισμού κάποιων να παραδεχτούν ότι υπάρχει (πολύς) εκπαιδευτικός κόσμος που πράγματι ασκεί λειτούργημα...

food for thought  λοιπόν :

Ο κ. Ρακιντζής μιλώντας στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" κατήγγειλε για άλλη μια φορά τη στάση των πειθαρχικών συμβουλίων, που επιβάλλουν ποινές-χάδι, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε τραγικά αποτελέσματα, ειδικά όταν μιλάμε για σχολεία.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα αυτή τη στιγμή διδάσκουν σε σχολεία, 8 εκπαιδευτικοί, που έχουν βεβαρημένο ποινικό μητρώο, είτε εμπλεκόμενοι σε κακοποίηση και παιδική πορνογραφία, είτε για άλλα παραπτώματα.
Η εφημερίδα παραθέτει τον κατάλογο της ντροπής με τις ποινές. Οι πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις είναι οι εξής:

*Καθηγητής που σε σχολική ιστοσελίδα είχε αναρτήσει γυμνή φωτογραφία της κόρης του με ένδειξη "Εδώ τα βιτσιόζικα" παραπέμποντας σε ιστοσελίδα ροζ περιεχομένου, παύθηκε για... 3μήνες.

*καθηγητής που προέβη σε ερωτικές πράξεις με μαθήτρια γυμνασίου, όπου δίδασκε, τιμωρήθηκε με προσωρινή παύση 5 μηνών με πλήρη στέρηση αποδοχών.

*Καθηγητής που εμπλέκεται σε κύκλωμα διακίνησης παιδικής πορνογραφίας, τιμωρήθηκε με προσωρινή παύση 4,5 μηνών με πλήρη στέρηση αποδοχών.

*Καθηγητής στην κατοχή του οποίου βρέθηκε υλικό παιδικής πορνογραφίας (3.000 φωτογραφίες-100 βίντεο) τιμωρήθηκε με προσωρινή παύση 6 μηνών με πλήρη στέρηση αποδοχών.
*Καθηγητής που κατηγορήθηκε για αποπλάνηση παιδιού κατ' εξακολούθηση και κατάχρηση ανηλίκου σε ασέλγεια σε βάρος μαθήτριας του γυμνασίου που υπηρετούσε, τιμωρήθηκε με προσωρινή παύση 5 μηνών με πλήρη στέρηση αποδοχών.
*Καθηγητής που βιντεοσκοπούσε μαθητές και μαθήτριες την ώρα που άλλαζαν στα αποδυτήρια, τιμωρήθηκε με προσωρινή παύση 6 μηνών.

Στον κατάλογο περιλαμβάνονται και άλλες περιπτώσεις, όπως ενός καθηγητή που έπαιζε χαρτιά με χρήματα μέσα στην τάξη με τους μαθητές του (πρόστιμο ίσο με αποδοχές 2 μηνών) ή άλλου που κατηγορήθηκε για διακεκριμένη κλοπή, παράνομη οπλοκατοχή, έκρηξη από κοινού κατά συρροή και εκβίαση και ο οποίος τιμωρήθηκε με... προσωρινή παύση 6 μηνών.

"Αυτές οι αποφάσεις των πειθαρχικών συμβουλίων προκαλούν το δημόσιο αίσθημα. Σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να εξαντλείται η αυστηρότητα. Κάθε ποινή έχει ειδική αλλά και γενική πρόληψη. Για παραδειγματισμό. Γι' Αυτά τα αδικήματα ο νόμος επιτρέπει τις ποινικές καταδίκες τη δημοσιοποίηση ονομάτων" δηλώνει στην εφημερίδα ο κ. Ρακιντζής και προσθέτει:

"Επειδή ακριβώς ξέρω ότι πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι, πάντα ασκούσα ένσταση σε επιεικείς ποινές, ζητώντας την αυστηρή τιμωρία των εκπαιδευτικών, που έχουν διαπράξει τέτοιας φύσης αδικήματα. Μια ελαφρά ποινή δεν είναι δυνατόν να συνετίσει να μην επαναληφθεί η πράξη αυτή".

11
Σας παραθέτω κάτι που πολύ με συγκίνησε και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.


Το θαύμα του 4θέσιου δημοτικού στον Φουρφουρά Ρεθύμνου
Από NEWS 247 | News247.gr – Τρι, 13 Δεκ 2011

Το θαύμα του 4θέσιου δημοτικού στον Φουρφουρά Ρεθύμνου
"Υπάρχει πάντα στην παιδική μας ηλικία μια στιγμή που ανοίγει μια πόρτα και μπαίνει το μέλλον."
Graham Green,

12
Σχολική ζώνη / Παραιτείται η Υπουργός Παιδείας;
« στις: Νοεμβρίου 04, 2011, 11:00:25 pm »
ρε παιδιά, τι ήταν αυτό το αποψινό; η Διαμαντοπούλου μίλησε πριν λίγο στη βουλή κάνοντας αποτιμηση του έργου της, αναφέροντας τα νομοσχέδια που κατατέθηκαν για όλες τις βαθμίδες εκπ/σης, στη συνέχεια ευχαρίστησε τις υφυπουργούς της και τελείωσε ευχόμενη να συνεχιστεί το έργο που ξεκίνησε....

τι γίνεται ωρέ παιδιά;

13
Ετούτο το είδατε; Δεν είδα να το σχολιάζετε και μου έκανε εντύπωση...για ρίξτε μια ματιά....

http://www.pde.gr/index.php?page=3178 

14
το έλαβα με μέιλ σήμερα και είπα να το μοιραστώ μαζί σας
μπορεί να είναι μεγάλο κείμενο αλλά  διαβάζεται απνευστί: ( και είναι και ωραίο θέμα για έκθεση   ;) ;) ;)  )

Ακούω ότι το μεγαλύτερο σήμερα πρόβλημα των νέων μας είναι η ανεργία.
> Διαφωνώ. Εδώ και τριάντα χρόνια είναι η ... εργασία. Ο νέος δε φοβάται
> την αναδουλιά, φοβάται τη δουλειά. Μια οικογενειακή αντίληψη, ότι
> δουλειά είναι ό,τι δεν λερώνει, επεκτάθηκε και στο νεοσουσουδιστικό
> σχολείο με ευθύνη των κομμάτων, που για λόγους ψηφοθηρίας απεδύθησαν
> σε μια χυδαία πολιτική παιδοκολακείας, η οποία μετά τη δικτατορία
> εξέθρεψε και διαμόρφωσε δύο γενιές «κουλοχέρηδων»...παιδιών δηλαδή που
> δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα χέρια τους -πέρα από τη μούντζα- για
> καμμιά εργασία από αυτές που ονομάζονται χειρωνακτικές, επειδή -τάχα-
> είναι ταπεινωτικές. Κι ας βρίσκεται μέσα στη λέξη «χειρώναξ», σαν
> δεύτερο συνθετικό το «άναξ» που κάνει τον δουλευτή, τον άνα­κτα
> χειρών, βασιλιά στο χώρο του, βασιλιά στο σπιτικό του, νοικοκύρη
> δηλαδή, λέξη άλλοτε ιερή που ποδοπατήθηκε κι αυτή μες στην ασυναρτησία
> μιας πολιτικής που έδειχνε αριστερά και πήγαινε δεξιά και τούμπαλιν.
> Γι ' αυτό τουμπάραμε...
 Κάποτε, ακόμη κι από τις στήλες του περιοδικού αυτού, που δεν είναι
> πολιτικό με την ευτελισμένη έννοια του όρου, έγραφα πως η ανεργία στον
> τόπον μας είναι επιλεκτική, ότι δουλειές υπάρχουν αλλά ότι δεν
> υπάρχουν χέρια να τις δουλέψουν. Κι έπρεπε να κατακλυσθεί ο τόπος από
> 1,5 εκατομμύριο λαθρομετανάστες, για να αποδειχθεί ότι στην Ελλάδα
> υπήρχε δουλειά πολλή αλλ ' όχι διάθεση για δουλειά. Τα παιδιά -τα
> μεγάλα θύματα αυτής της ιστορίας- είχαν γαλουχηθεί με τη νοοτροπία του
> «White color workers». Έτσι σήμερα το πιο φτηνό εργατικό και
> υπαλληλικό δυναμικό είναι οι πτυχιούχοι, που ζητούν εργασία ακό­μη και
> στον ΟΤΕ ως έκτακτοι τηλεφωνητές, προσκομίζοντας στα πιστοποιητικά
> προσόντων ακόμη και διδακτορικά! Γέμισε ο τόπος πανεπιστήμια, σχολές
> επί σχολών, επιστημονι­κούς κλάδους αόριστους, ομιχλώδεις και ασαφείς,
> απροσδιορίστου αποστολής και χρησιμότητας. Πτυχία-φτερά στον άνεμο σαν
> τις ελπίδες των γονιών, που πιστεύουν ότι τα παιδιά και μόνον με τα
> «ντοκτορά» θα βρουν δουλειά. Έτσι παράγονται επιστήμονες που είναι
> δεκαθλητές του τίποτα, ικανοί μόνον για το δημόσιο ή για υπάλληλοι
> κάποιας πολυεθνικής.
>
> Παρ ' όλο που γέμισε η χώρα μας τεχνικές σχολές (τι ΤΕΛ, τι ΤΕΙ, τι
> ΙΕΚ!) οι πιο άτεχνοι νέοι είναι οι νέοι της Ελλάδος. Παίρνουν πτυχίο
> τεχνικής σχολής και δεν έχουν πιάσει κατσαβίδι οι πιο πολλοί. Δεν
> ξέρουν να διορθώσουν μια βλάβη στο αυτοκίνητό τους, στο ραδιόφωνο ή
> στο τηλέφωνό τους. Είναι άχεροι, ουσιαστικά χωρίς χέρια. Τώρα με τα
> ηλεκτρονικά ξέχασαν να γράφουν, ξέχασαν να διαβάζουν, εκτός φυσικά από
> «μηνύματα» του αφόρητου «κινητού» τους.
Τούτη η παιδεία, που όχι μόνο παιδεία δεν είναι αλλ ' ούτε καν
> εκπαίδευση, αφού δεν καλλιεργεί καμμιά δεξιότητα, εκτός από την
> ραθυμία, την αναβλητικότητα και το φόβο της δουλειάς, όχι μόνο δεν
> καλλιεργεί τον νέο εσωτερικά αλλά τον πετρώνει δημιουργικά σαν τα
> παιδιά της Νιόβης. Τα κάνει άχρηστα τα παιδιά για παραγωγική εργασία,
> γιατί ο θεσμός της παπαγαλίας και η νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας,
> με το πρόσχημα να μην τα κουράσομε, τους αφαιρεί την αυτενέργεια, την
> πρωτοβουλία, τη φαντασία και την πρωτοτυπία. Το σχολείο, αντί να
> μαθαίνει τα παιδιά πως να μαθαίνουν, τα νεκρώνει πνευματικά. Δεν τα
> μαθαίνει πως να σκέπτονται αλλά με τι να σκέπτονται. Έτσι τα κάνει
> πτυχιούχους βλάκες.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32829
  • Τελευταία: teacherbomb
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1180900
  • Σύνολο θεμάτων: 19455
  • Σε σύνδεση σήμερα: 786
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 720
Σύνολο: 738

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.