Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - leon.

Σελίδες: 12
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Άρση Μονιμότητας?
« στις: Μάιος 28, 2023, 08:10:25 μμ »
https://www.in.gr/2014/04/09/greece/mitsotakis-eimaste-wrimoi-gia-arsi-tis-monimotitas-sto-dimosio/

«Πιστεύω ότι πλέον είμαστε ώριμοι να ανοίξει συζήτηση περί άρσης της μονιμότητας στο Δημόσιο. Είναι ένα ζήτημα που θα συζητήσουμε (αν θα αφορά τους νέους ή τους παλιούς) γιατί υπάρχουν διαφορετικές προτάσεις, αλλά η κοινωνία είναι ώριμη να ανοίξει ζήτημα άρσης μονιμότητας για τους δημοσίους υπαλλήλους».

Υπογράμμισε πως «για να γίνει, πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία της συνταγματικής αναθεώρησης σε δύο κοινοβουλευτικές περιόδους, άρα δεν είναι άμεσο, αλλά στην ατζέντα πρέπει να μπει και αυτό. Η ήπια εκδοχή είναι να αφορά τους νεοπροσλαμβανόμενους στο Δημόσιο. Ούτως ή άλλως, θυμίζω κάτι που έχουμε αμελήσει: ότι από τον υφιστάμενο Κώδικα και τη νομοθεσία προβλέπεται διετής δοκιμαστική περίοδος στο Δημόσιο. Δεν εφαρμόζεται, όμως, ποτέ. Κι ένα πρώτο βήμα θα ήταν να την εφαρμόσουμε και αν σ’ αυτήν τη διετία εντοπίσουμε περιπτώσεις υπαλλήλων που δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του Δημοσίου, αυτοί να μην αποκτούν το καθεστώς του μόνιμου δημόσιου υπάλληλου».

Αυτά απ' το '14.

Πάμε στο σήμερα. Οι δόκιμοι δε μονιμοποιούνται αυτοδίκαια (για πρώτη φορά στα χρονικά) ενώ η μονιμοποίησή τους συνδέεται με την αξιολόγηση. Με 180 έδρες η ΝΔ προτείνει γι' αναθεώρηση όποια άρθρα θέλει. Κι αυτό περί μονιμότητος (από εποχή Βενιζέλου το '11 υπάρχει) μπορεί. Ο Ορμπάν στην Ουγγαρία καταργεί τη μονιμότητα μόνο για τους εκπαιδευτικούς. Και στην επόμενη Βουλή με 151 αναθεωρούνται καταπώς θα γουστάρει η τότε κυβέρνηση.

https://youtu.be/1EWtSX-TSNY

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Δικαίωση ΣτΕ Ασεπιτών
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2022, 11:30:41 μμ »
Το ΣτΕ έβγαλε αμετάκλητη ονομαστική δικαστική απόφαση διορισμού ασεπιτών του '04 '06 '08 με εύλογο 18 μήνες απ' την 2491. Το εύλογο περιλαμβάνει όλο το '16 κι ίσως κι αρχές του '17. Θα φανεί με το ποιο δικόγραφο είναι το τελευταίο χρονικά αποδεκτό.

3
Κλάδος ΠΕ01 Θεολόγων / Απαλλαγή απ' τα Θρησκευτικά
« στις: Αύγουστος 27, 2022, 03:00:45 μμ »
Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ πρότεινε τη μετατροπή των θρησκευτικών σε θρησκειολογία και να 'ν' υποχρεωτικό για όλους οι θεολόγοι αντέδρασαν. Ήθελαν να παραμείνει κατήχηση κι ομολογία πίστεως. Και τώρα...

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/390072_thriskeytika-kai-oi-ho-mathites-mporoyn-na-zitoyn-apallagi-me-epiklisi-logon

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Διορισμοί Φυσικών 2022
« στις: Μάιος 03, 2022, 09:59:11 μμ »
Μετά την περυσινή εξαφάνιση των φυσικών στους διορισμούς με μόνον 87 προσλήψεις κι ενώ οι συνταξιοδοτήσεις κάθε χρόνο μετριώνται σε εκατοντάδες, οι συνολικές των ΠΕ04.01 εδώ και χρόνια σε χιλιάδες, είναι πλέον ορατός ο κίνδυνος εξαφάνισης της ειδικότητάς μας απ' τη δημόσια παιδεία. Οι λόγοι πολλοί. Αλλά δεν είναι του παρόντος κι ούτε θ' ασχοληθεί αυτό το νήμα με το γιατί φτάσαμε εδώ. Παρακαλώ θερμά τους φυσικούς που μας διαβάζουν (διορισμένους κι αδιόριστους) να κάνουν ό,τι μπορούν κι ό,τι περνά απ' το χέρι τους για ν' αναστραφεί η κατάσταση. #Δικαιωση_τωρα λοιπόν για να μη βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να βλέπουμε χιλιάδες αποφοίτους τμημάτων φυσικής να μένουν χωρίς δουλειά και διωγμένοι απ' την πολιτεία.

5
Επειδή είμαστε δάσκαλοι. Επειδή δε μπορούμε να σιωπήσομε όταν εχτελείται παιδί δεκοχτώ χρονώ. Η ιστορία λοιπόν. Έκλεψαν τα παιδιά ένα αμάξι. Άρχισαν να τους καταδιώκουν απ' το Αιγάλεω ως το Πέραμα. Εκεί τους σταμάτησαν. Το δεκαπεντάχρονο παιδί που οδηγούσε κι ο δεκοχτάχρονος συνοδηγός σήκωσαν τα χέρια ψηλά. Κι εν ψυχρώ τους γ ά ζ ω σ α ν. Τότε έκανε πίσω με τ' αμάξι προσπαθώντας ν' απεγκλωβιστεί για να σώσει τη ζωή του ο οδηγός, με το φίλο του δίπλα ν' αφήνει την τελευταία του ανάσα λέγοντάς του "ΦΥΓΕ", κι έριξε κάτω δυο μηχανές χ ω ρ ί ς επιβαίνοντες.
https://youtu.be/CFXzNswnCd0

6
Γεια σας! Σας έχει κουράσει η ζωή της πόλης; Έχετε βαρεθεί το καυσαέριο; Δεν αντέχετε άλλο το μπετόν στους δρόμους και στην Ακρόπολη; Σας έχω τη λύση! Οργανική Φυσικού στο υπέροχο πεταλόσχημο νησί των Νοτιοδυτικών Κυκλάδων! Μιλάμε για μ ο ν α δ ι κ ή ευκαιρία! Παραλίες για κάθε γούστο, μπητς μπαρ για κάθε θαμώνα, ατελείωτα μέχρι πρωίας μπητς πάρτυ στις αμμουδιές! Με πολύ πόνο καρδιάς θα δεχτώ την αμοιβαία για τη γκρίζα μουντή μίζερη πρωτεύουσα, αλλά θα σφίξω τα δόντια και θα δείξω χαρακτήρα! Θα κρατηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητος για τους ενδιαφερόμενους! Δώρο και μια ομπρέλλα! (Όχι θαλάσσης, για τις βροχές)

Πληροφορίαι εντός καταστήματος (όταν εμβολιαστεί κι ανοίξει με το καλό).

7
Σχολική ζώνη / Σχολεία στους Δήμους
« στις: Φεβρουάριος 24, 2021, 01:53:44 πμ »
https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/paideia/332633/allazoun-ola-stous-paidikoys-stathmoys-apo-tin-nea-sxoliki-xronia?m&fbclid=IwAR0-54-iZYa2VClFPAYaEoxhfqmhGUfu0PQ3jLMn1Bsqcv4ymwoourc0U7Y

• Να ενοποιηθούν οι δομές παροχής προσχολικής αγωγής σε έναν οργανωτικό φορέα, ο οποίος θα έχει την ευθύνη της λειτουργίας και της αξιολόγησης τόσο των παιδικών σταθμών της χώρας, όσο και των νηπιαγωγείων, όπως γίνεται στις περισσότερες χώρες του κόσμου.

8
Μαθητής που 'δωκε ένα φιλί με συμμαθήτριά του στο προαύλιο έγινε αντιληπτός από καθηγητές. Τους ζήτησε χαριστικά να μην του δώσουν αποβολή, αλλά δεν πτοήθηκαν απ' τα παρακάλια. Εν συνεχεία κι αφού είπε στους φίλους του πως δε θ' αντέξει τις συνέπειες της αποβολής έπεσε απ' τον όροφο. Νοσηλεύεται με πολλαπλά κατάγματα κι είναι σε κρίσιμη κατάσταση η ζωή του.

https://www.sportime.gr/extratime/koinonia/patra-mathitis-epese-sto-keno-otan-pire-apovoli/

9
Σχολική ζώνη / Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« στις: Νοέμβριος 07, 2020, 07:12:41 μμ »
Υπάρχει άλλος που δε θεωρεί σωστό να περνάμε (κι άρα δε θα βάλει) απουσίες στους μαθητές στην τηλεκπαίδευση ή είμ' ο μόνος; Ευχαριστώ.

10
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Αξιολογηθείτε παρακαλώ!
« στις: Οκτώβριος 27, 2020, 04:00:00 μμ »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/335972_axiologisi-ekpaideytikon-i-etisia-ekthesi-kai-o-rolos-ton-stelehon

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η ατομική αξιολόγηση θα αφορά τη «βαθμολόγηση» του έργου του εκπαιδευτικού μέσα στο σχολείο, ενώ οι αυξημένες αρμοδιότητες σε αυτό θα έχουν ο διευθυντής του σχολείου και ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου ( ο πρώην σχολικός σύμβουλος, θεσμός όμως που επανέρχεται σύντομα στα σχολεία).

Οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται βέβαια για το ακαδημαϊκό τους προφίλ και τα μέσα που χρησιμοποιούν στη διδασκαλία (νέες τεχνολογίες, μεθόδους συνεργατικής κ.ο.κ) Από την πλευρά τους οι σχολικοί σύμβουλοι θα έχουν στις αρμοδιότητές τους και το να παρακολουθούν περιοδικά τη διδασκαλία των εκπαιδευτικών στις τάξεις.

Σύμφωνα με τα ΝΕΑ το νομοσχέδιο που θα περιλαμβάνει και την αξιολόγηση έρχεται τα Χριστούγεννα.

Η απόφαση για την εσωτερική αξιολόγηση των σχολείων είναι ήδη έτοιμη από το Υπ.Παιδείας μετά την επεξεργασία της από το ΙΕΠ.

Ετήσια απολογιστική έκθεση αξιολόγησης
Στο τέλος της χρονιάς θα συντάσσεται μία ετήσια απολογιστική έκθεση αξιολόγησης σε κάθε σχολείο αναφορικά με το εκπαιδευτικό έργο.

Η έκθεση αυτή θα αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου

Οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου λαμβάνοντας υπόψη τον σχεδιασμό των δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης του κάθε σχολείου καώς και την ετήσια έκθεση των σχολείων που έχουν την παιδαγωγική ευθύνη θα διατυπώνουν παρατηρήσεις επί των εκθέσεων αυτών.

Κάθε σχολική μονάδα οφείλει από το σχολικό έτος 2020-2021 να έχει εγκεκριμένο εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας στον οποίο αναφέρονται τα θέματα σχετικά με τη λειτουργία της.

Τα παραπάνω θα γίνονται σε συνεργασία με τον συντονιστή εκπαιδευτικού έργου που έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας αν αυτό κριθεί αναγκαίο, ενώ θα λαμβάνονται υπόψη και οι απόψεις του σχολικού συμβουλίου. Ετήσιες εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης των σχολείων θα συντάσσονται και από την Αρχή για την αξιολόγηση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΔΙΠΠΔΕ).

Η διαδικασία θα γίνεται με τη συμμετοχή όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων, του προεδρείου του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου, των μελών του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων καθώς και εκπροσώπου του οικείου Δήμου (εγκρίνεται από τον συντονιστή - εκπαιδευτικού έργου καθώς και τον διευθυντή εκπαίδευσης).

Eπιμόρφωση 180.000 εκπαιδευτικών

Περίπου 180.000 εκπαιδευτικοί θα λάβουν μέρος σε επιμορφωτικά προγράμματα, που έχουν εξασφαλιστεί από το ΕΣΠΑ, με στόχο την εκμάθηση των ιδιαίτερων μεθόδων της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

Για το εν λόγω πρόγραμμα ενημέρωσε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη από το βήμα της Βουλής, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση για τις ελλείψεις και τον αποκλεισμό μαθητών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες από τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση που κατέθεσε η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ραλλία Χρηστίδου.

Παράλληλα, η υφυπουργός Παιδείας εξέφρασε τη βεβαιότητα πως οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις ομάδες υψηλού κινδύνου και συμμετέχουν στις τάξεις εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα καταφέρουν να καλύψουν τα κενά και να επιτύχουν τους μαθησιακούς στόχους που έχει θέσει το υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

11
https://www.ethnos.gr/ellada/130007_niki-kerameos-sto-ethnosgr-oi-8-allages-stin-epaggelmatiki-ekpaideysi

Οι οκτώ αλλαγές στην επαγγελματική εκπαίδευση:

1.Καθιέρωση Εθνικού Συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης.
Κοινός Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, της Επαγγελματικής Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης για την κατάργηση αλληλοεπικαλύψεων και τη βέλτιστη ικανοποίηση των αναγκών της ελληνικής οικονομίας.

2.Άμεση σύνδεση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης με την αγορά εργασίας, με την ουσιαστική συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων στο σχεδιασμό τους.

3.Καθιέρωση Εθνικού Συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Σ.Ε.Ε.Κ.) το οποίο αναπτύσσεται στα επίπεδα (3), τέσσερα (4)και πέντε (5) του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, κατ’ αντιστοιχία με αυτά του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων. Ειδικότερα, στο επίπεδο 3 εντάσσονται οι Επαγγελματικές Σχολές Κατάρτισης (Ε.Σ.Κ.) και οι Επαγγελματικές Σχολές Μαθητείας (ΕΠΑ.Σ.) του Ο.Α.Ε.Δ., στο επίπεδο 4 τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) και στο επίπεδο 5 τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) και το Μεταλυκειακό Έτος-Τάξη Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ.

4.Νέα διάρθρωση της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, η οποία καλείται να διαδραματίσει επιτελικό και κεντρικό συντονιστικό ρόλο.

5.Συγκρότηση Κεντρικού Συμβουλίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, με εκπροσώπους από τα παραγωγικά Υπουργεία, εκπροσώπους των κοινωνικών εταίρων (εργοδοτών και εργαζομένων) και Επιμελητηρίων.

6.Σε Περιφερειακό Επίπεδο: Συγκρότηση Συμβουλίων Σύνδεσης μετην Παραγωγή και την Αγορά Εργασίας (Σ.Σ.Π.Α.Ε.), στην έδρα κάθε Περιφέρειαςτης χώρας.

7.Ίδρυση Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης (Ε.Σ.Κ.) διετούςφοίτησης επιπέδου 3 για αποφοίτους Γυμνασίου (υποχρεωτικής εκπαίδευσης), οι οποίεςθα μπορούν να ιδρύονται και να λειτουργούν στα ενδιαφερόμενα Υπουργεία, Επιμελητήρια, Οργανώσεις Εργοδοτών ή Εργαζομένων ή στον Ιδιωτικό τομέα.

8.Ιδρυση Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων.

12
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Συμπερίληψη '08
« στις: Οκτώβριος 02, 2020, 10:36:45 πμ »
Ακολουθεί κείμενο που αφορά το δίκαιο αίτημα της συμπερίληψης '08 για τα παιδιά που 'χουν μεγαλύτερο βαθμό γραπτού απ' τον τελευταίο δικαστικά δικαιωθέντα-διορισθέντα. Έχει γραφτεί απ' τα ίδια τα παιδιά. Η στήριξη όλων μας είναι αναγκαία. Παρακαλώ όσα μέλη του pde (ή απλοί αναγνώστες-επισκέπτες) είναι στη συμπερίληψη να το διαδώσουν. Να τονίσω εκ των προτέρων και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων πως δεν υπάρχει ουδεμιά αντιπαλότητα με παιδιά που προσβλέπουν διορισμό με το νέο σύστημα. Εδώ έχομε να κάνομε με αποκατάσταση του σωστού και του δίκιου όσον αφορά το '08. Τίποτις άλλο. Ευχαριστώ.

Ανήκουμε στην πολύπαθη ομάδα εκπαιδευτικών, επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 2008, προσφυγέντων δικαστικά για συμπερίληψη. Τις τελευταίες δεκαετίες ο εκπαιδευτικός κόσμος ταλανίζεται από τις συνεχείς αλλαγές του τρόπου πρόσληψης. Η αγάπη μας όμως προς το λειτούργημα του εκπαιδευτικού και η διάθεσή μας να υπηρετήσουμε στην εκπαίδευση δε μας επέτρεψε να παραιτηθούμε των προσδοκιών μας για εργασία στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα, αν και μάς έχει φέρει αντιμέτωπους όλα αυτά τα χρόνια με μια σειρά ανατροπών και αδικιών εξαιτίας παραγόντων, που συχνά αδυνατούμε να ερμηνεύσουμε.
    
Μια γρήγορη αναδρομή θα είναι διαφωτιστική, ώστε να γίνει αντιληπτό το πρόβλημα. Το 1998 ο τότε υπουργός Παιδείας Γεράσιμος Αρσένης καταργεί την επετηρίδα ως τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών και καθιερώνει γραπτό διαγωνισμό υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ. Αυτό το γεγονός πυροδοτεί θύελλα αντιδράσεων από τους αναπληρωτές, που ήταν ήδη εγγραμμένοι στην επετηρίδα, οι οποίοι κατάφεραν με τις κινητοποιήσεις τους να ισχύσει γι΄αυτούς μία μεταβατική περίοδος. Ωστόσο, δεν ελήφθη καμία μέριμνα για πολλούς από εμάς που ήμασταν εγγεγραμμένοι στην επετηρίδα, αλλά δεν είχαμε προϋπηρεσία.  Συνεπώς, υπήρξε αναγκαία για εμάς η συμμετοχή μας στους γραπτούς διαγωνισμούς, πράγμα για το οποίο ουδέποτε διαμαρτυρηθήκαμε. Ο νόμος Αρσένη προέβλεπε ότι στους τρεις πρώτους γραπτούς διαγωνισμούς (1998, 2000, 2002) θα διοριζόταν το μεγαλύτερο ποσοστό από τον διαγωνισμό και το μικρότερο από την επετηρίδα και σταδιακά όλοι οι διορισμοί των εκπαιδευτικών, το εκατό τοις εκατό (100%) δηλαδή, θα γινόταν μέσω του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Αυτό, όμως, δεν εφαρμόστηκε ποτέ και μάλιστα τροποποιήθηκε υπέρ των αναπληρωτών σε ποσοστό εξήντα σαράντα (60-40%). Κατ΄αυτόν τον τρόπο ακολούθησαν αρκετά χρόνια που άτομα με αδιαφανείς διαδικασίες αποκτούσαν προϋπηρεσία χωρίς να έχουν λάβει ποτέ μέρος σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
             
Η ταλαιπωρία μας όμως και το αίσθημα της ματαίωσης όχι μόνο διατηρείται, αλλά και ενισχύεται μετά την ανακοίνωση του νέου νόμου  (Νόμος Γαβρόγλου) προσλήψεων και διορισμών του εκπαιδευτικού προσωπικού. Προς έκπληξή μας και απογοήτευση δεν αναγνωρίζεται η  επιτυχία μας στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Να αναφέρουμε εδώ ότι οι γραπτοί αυτοί διαγωνισμοί συνιστούν τη μοναδική αξιοκρατική και επίσημη αξιολόγηση που έχει διενεργηθεί σε εκπαιδευτικούς στον χώρο της Γενικής Παιδείας στη χώρα μας και ήταν ιδιαίτερα απαιτητικοί – χαρακτηριστικά στον κλάδο των φιλολόγων στον διαγωνισμό του 2008 από τους είκοσι μία χιλιάδες (21.000) συμμετέχοντες μόνο οι τρεις χιλιάδες διακόσιοι εβδομήντα οκτώ (3.278) ήταν επιτυχόντες. Αντίθετα ο νέος νόμος  πριμοδοτεί μεταπτυχιακά και λοιπούς τίτλους σπουδών αμφίβολης προέλευσης (και σε κάποιες περιπτώσεις χωρίς συνάφεια  με το γνωστικό αντικείμενο), που απαιτούν την καταβολή υπέρογκων χρηματικών ποσών καταστρατηγώντας την αξία του Δημόσιου Πανεπιστημίου, την αξιοκρατία και την ισότητα, όπως αυτές ορίζονται σε άρθρα του ελληνικού συντάγματος. Ταυτόχρονα καταργεί τα μόρια των γραπτών διαγωνισμών του ΑΣΕΠ. Επιπρόσθετα αντιμετωπίζουμε την κατηγορία ότι δεν πήγαμε να υπηρετήσουμε οπουδήποτε ως αναπληρωτές, για να διεκδικούμε διορισμό. Η απάντηση, όμως, είναι απλή. Δε μας δόθηκε η δυνατότητα, γιατί λόγω καταστρατήγησης του ποσοστού του ΑΣΕΠ και στους πίνακες των αναπληρωτών βρισκόμασταν διαρκώς σε δυσχερέστερη θέση.
    
Είναι, ωστόσο, γνωστό στον πολιτικό κόσμο ότι προς αποκατάσταση της αδικίας και μη τήρησης του νομικού πλαισίου εκπαιδευτικοί σε γραπτούς διαγωνισμούς προσέφυγαν στη δικαιοσύνη και τον Φεβρουάριο του 2015 το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣΤΕ) με την απόφαση 527/2015 κρίνει αντισυνταγματικούς τους διορισμούς με μόνο κριτήριο την προϋπηρεσία.

Η προσδοκία μας να αποκατασταθεί η αδικία, που μας ταλαιπωρεί τόσα χρόνια, βασίζεται σε προηγούμενες κινήσεις της πολιτεία προς αποκατάσταση του δικαίου. Το 2005 με τον Ν. 3320/2005 (νόμος Παυλόπουλου) δόθηκε δυνατότητα σε ορισμένους επιτυχόντες του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ του 1998 να συμμετάσχουν και αυτοί στη διαδικασία αποκατάστασης, εφόσον είχαν διοριστεί συνυποψήφιοί τους με χαμηλότερες βαθμολογίες. Μάλιστα, με την εν λόγω ρύθμιση διορίστηκαν περίπου 500 υποψήφιοι, ενώ με τον Ν. 4369/2016 υπήρξε πλήρης αποκατάστασης των επιτυχόντων του διαγωνισμού του 1998. Επιπλέον το 2018 δικαιώθηκαν βάσει του προηγούμενου σκεπτικού συνάδελφοι επιτυχόντες στους γραπτούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και διορίστηκαν. Ζητάμε λοιπόν κι εμείς την συμπερίληψή μας στους διορισμούς της Γενικής Παιδείας,  που έχουν εξαγγελθεί από την κυβέρνηση για το προσεχές διάστημα. Επιδιώκουμε την συμπερίληψή μας στους διορισμούς, για να αποκατασταθεί η αδικία που υφιστάμεθα όλα αυτά τα χρόνια, πολλώ δε μάλλον καθώς υπάρχουν συνάδελφοι που διορίστηκαν με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς (χαμηλότερη σειρά στον πίνακα των επιτυχόντων).

Και εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είμαστε μόνο εμείς που αιτούμαστε δικαίως την αποκατάστασή μας. Ομοίως και διαχρονικά η πολιτεία έχει εξαντλήσει τους πίνακες επιτυχίας σε περιπτώσεις όπως των δικαστικών υπαλλήλων όλων των διαγωνισμών, των επιτυχόντων του πανελλήνιου διαγωνισμού ΑΣΕΠ έτους 1995 και πολλών άλλων διαγωνισμών.      

Δεν επαιτούμε, αιτούμαστε τη δικαίωσή μας. Τιμωρούμαστε έχοντας ακολουθήσει επακριβώς τους νόμους τους ελληνικού κράτους, σεβόμενοι την αξιοκρατία και έχοντας επιτύχει σε διαδικασία αξιολόγησης. Πληρώνουμε στο ακέραιο την ίδια μας την ακεραιότητα. Οι κόποι μας, οι αγώνες μας, η μελέτη μας εξανεμίστηκαν. Ειδικά φέτος με τις προσλήψεις από τους προσωρινούς πίνακες του νέου νόμου, βρισκόμαστε εκτός εκπαίδευσης,  αφού όχι μόνο μας στέρησαν τον διορισμό αλλά ακόμα και την αναπλήρωση.

Ευελπιστούμε ότι μετά τη δικαίωση των συναδέλφων μας θα συμπεριληφθούμε κι εμείς στους διορισμούς, που προτίθεται να κάνει το ελληνικό κράτος, αποδεικνύοντας ότι είναι κράτος δικαίου και υπηρετεί την ισονομία και αξιοκρατία, αξίες θεμελιωμένες από το Σύνταγμα.

Σας ευχαριστούμε πολύ!
ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ 2008-
ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΝΤΕΣ




13
"Οι εκπαιδευτικοί των Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑ.Σ.) του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) που εμπίπτουν στο άρθρο 27 του ν. 2190/1994 (Α ́ 28), όπως αυτές ερμηνεύτηκαν με το άρθρο 6 του ν. 3552/2007 (Α ́ 77) και προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα έναντι των άλλων υποψηφίων, ως ωρομίσθιοι ή αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, δύνανται, εφόσον μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 3552/2007 έχουν αποκτήσει τυπικά προσόντα, τα οποία αντιστοιχούν σε εκπαιδευτική βαθμίδα ανώτερη εκείνης στην οποία υπηρετούσαν, να εντάσσονται με αίτησή τους στους αξιολογικούς πίνακες πρόσληψης εκπαιδευτικού προσωπικού της αντίστοιχης ανώτερης βαθμίδας της ίδιας ειδικότητας μετά από αναγνώριση της αντίστοιχης προϋπηρεσίας, η οποία προσφέρθηκε μετά από τη λήψη του πτυχίου.

Τα παραπάνω προβλέπει διάταξη, η οποία ψηφίστηκε, κατά πλειοψηφία, στην Ολομέλεια της Βουλής."

https://www.esos.gr/arthra/69421/voyli-psifistike-i-diataxi-gia-tin-katataxi-ekpaideytikon-ton-epaggelmatikon-sholon

14
Εργασιακά / Σχέδιο Νόμου για την Ιδιωτική Εκπαίδευση
« στις: Ιούλιος 29, 2020, 07:24:18 μμ »
Εχθές ψηφίστηκε η πλήρης ρήξη και διάλυση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών του ιδιωτικού τομέα. Υπαγωγή στο κοινό εργατικό δίκαιο. Ελεύθερες απολύσεις, κανένας έλεγχος στις αποφάσεις του εργοδότη, μείωση ωραρίου και μισθού κατά βούληση του σχολάρχη. Οι επιχειρηματίες των ιδιωτικών πανηγυρίζουν, μιλούν για... θριάμβους κι εύχονται συντόμως ανάλογες απορρυθμίσεις και για το δημόσιο τομέα. Σε εξέλιξη η ένταση του ταξικού πολέμου. Εμείς τι κάνομε;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159603
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 438
Σύνολο: 459

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.