Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - leon.

Σελίδες: 12
1
Προσωπικά αυτοπροσδιορίζομαι γραικός ρωμέικης κουλτούρας. Κι αεθνιστής. Ακολουθώντας την καστοριαδική άποψη περί έθνους ως φαντασιωσικής έννοιας. Για μένα, δηλαδή, μόνον πολιτισμικές ταυτότητες υφίστανται. Κι όχι εθνικές. Επίσης είμαι άθρησκος αγνωστικιστής. Αποδέχομαι το Χριστό ως δάσκαλο ως φιλόσοφο ως ποιητή. Ως άνθρωπο. Κι όχι ως θεό. Απάντηση περί ύπαρξης θεού δεν έχω. Γι' αυτό κι αγνωστικιστής. Όμως, αν υπάρχει θεός, θεωρώ πως ουδεμιά σχέση έχει με τις θρησκείες (χριστιανισμό μωαμεθανισμό ιουδαϊσμό, για να μείνω στις μονοθεϊστικές). Εξ ου κι άθρησκος μα όχι άθεος ή πιστός. Εσείς;

Η άποψη που διδάσκεται ως επίσημη κρατική γραμμή στα σχολειά δεν είναι η δικιά μου. Θεωρείτε πως θα 'πρεπε να υπάρχει κρατική γραμμή σ' αυτά τα πράγματα ή πως καλύτερα να καλλιεργείται η κριτική σκέψη δίχως ορισμένη προσκόλληση σε θρησκευτική κι εθνική γραμμή; Πιστεύετε ότι θα υπάρξει κίνδυνος ν' απωλέσουμε την ταυτότητά μας ως λαός αν εγκαταλείψουμε το τρίπτυχο Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια ή κάλλιο να τ' αντικαταστήσουμε με το τρίπτυχο Ελευθερία-Ισότητα-Αδελφοσύνη; Ή μήπως με κάτι άλλο που θα περιλαμβάνει και τη Δικαιοσύνη; Απλές σκέψεις κάνω χωρίς να σας προκαταλαμβάνω.

Θα χαρώ να γίνει διάλογος πάνω σ' αυτά τα θέματα που ακόμη "καίνε" και θεωρώ ότι ανοίγοντας ειδικό νήμα γι' αυτά αξίζει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων τους συμμετέχοντες. Όποια άποψη κι αν εκφράσουν είναι με χαρά καλοδεχούμενη.

 :) ;)

2
Σχολική ζώνη / Άρση Μονιμότητος
« στις: Μαρτίου 05, 2025, 06:36:34 pm »
Προηγήθηκαν τα μητσοτακοτρόλλ.

https://tomanifesto.gr/arsi-monimotitas-sto-dimosio-mia-tolmiri-simfonia-197071

Κι ακολούθησε ο Μωυσής στη Βουλή.

https://www.anoixtoparathyro.gr/%CE%BC%CE%B5-%CE%AC%CF%81%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CE%B1%CF%80/

ΥΓ: Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά για τα Τέμπη για το Predator για το Λιγνάδη ευθύνονται οι δημόσιοι υπάλληλοι. Ώστε να είσθε ενημερωμένοι. Επαναφορά στο 19ο αιώνα στην πλατεία Κλαυθμώνος στην ελέω θεού μοναρχία (των Γλύξμπουργκ των Μητσοτάκμπουργκ κτλ). Έκανε ο Βενιζέλος (ο Λευτέρης) ένα λάθος το '11. Να μη διορθωθεί;

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Ρωμαϊκές χαιρετούρες...
« στις: Φεβρουαρίου 01, 2025, 08:59:49 pm »
https://www.esos.gr/arthra/91804/diimeri-apoboli-se-mathiti-poy-hairetise-nazistika-se-sholiki-ekdilosi-gia-olokaytoma

Βόλος. Ημέρα Μνήμης Ολοκαυτώματος. Δημόσιος Ναζιστικός Χαιρετισμός. Ποινή Χάδι.

Όλα Καλά. Μη μου πει κανείς πως ζούμε Μέρες του '32. Εξάλλου έχουν και τα Τάγματα Εφόδου ψυχή. Κι οι γονείς τους επίσης. Κι οι Διευθύνσεις που τους φροντίζουν και τους φέρονται ανθρώπινα με κατανόηση κι αγάπη είναι αξιέπαινες. Ας μην είμαστε μίζεροι και τα ισοπεδώνουμε όλα.

4
Εργασιακά / Διευθυντής με το Μ κεφαλαίο
« στις: Ιανουαρίου 05, 2025, 11:12:07 pm »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/466101_pierrakakis-o-dieythyntis-sholeioy-tha-ginei-dieythyntis-me-d-kefalaio-alitheia

«Είμαστε η τελευταία χώρα το 2018 στην αυτονομία της σχολικής μονάδας το 2018. Είχαμε το πιο καθετοποιημένο σύστημα από όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ. Αυτό όμως δεν είναι η σημερινή εικόνα διότι υπάρχει και ο ν. 4823/2021 που αύξανε τις δυνατότητες του διευθυντή. Ερχόμαστε με ένα επόμενο βήμα να κάνουμε πολλά περισσότερα: ο διευθυντής να γίνει Διευθυντής με Δ κεφαλαίο» σημείωσε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, με δηλώσεις στον Σκάι (3/1/2025), δίνοντας έτσι το "στίγμα" του νέου Σχεδίου Νόμου που ετοιμάζει να φέρει, στο αμέσως επόμενο διάστημα,  σε δημόσιο διάλογο.

“Να μπορεί να επιλέγει τους υποδιευθυντές του, να μπορεί να λέει ότι θα αξιολογηθεί κατά προτεραιότητα συγκεκριμένος εκπαιδευτικός, να μπορεί να έχει αποφασιστικό ρόλο σε ό,τι αφορά το ωρολόγιο πρόγραμμα” συμπλήρωσε ο  υπουργός Παιδείας.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Άρση Μονιμότητας?
« στις: Μαΐου 28, 2023, 08:10:25 pm »
https://www.in.gr/2014/04/09/greece/mitsotakis-eimaste-wrimoi-gia-arsi-tis-monimotitas-sto-dimosio/

«Πιστεύω ότι πλέον είμαστε ώριμοι να ανοίξει συζήτηση περί άρσης της μονιμότητας στο Δημόσιο. Είναι ένα ζήτημα που θα συζητήσουμε (αν θα αφορά τους νέους ή τους παλιούς) γιατί υπάρχουν διαφορετικές προτάσεις, αλλά η κοινωνία είναι ώριμη να ανοίξει ζήτημα άρσης μονιμότητας για τους δημοσίους υπαλλήλους».

Υπογράμμισε πως «για να γίνει, πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία της συνταγματικής αναθεώρησης σε δύο κοινοβουλευτικές περιόδους, άρα δεν είναι άμεσο, αλλά στην ατζέντα πρέπει να μπει και αυτό. Η ήπια εκδοχή είναι να αφορά τους νεοπροσλαμβανόμενους στο Δημόσιο. Ούτως ή άλλως, θυμίζω κάτι που έχουμε αμελήσει: ότι από τον υφιστάμενο Κώδικα και τη νομοθεσία προβλέπεται διετής δοκιμαστική περίοδος στο Δημόσιο. Δεν εφαρμόζεται, όμως, ποτέ. Κι ένα πρώτο βήμα θα ήταν να την εφαρμόσουμε και αν σ’ αυτήν τη διετία εντοπίσουμε περιπτώσεις υπαλλήλων που δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του Δημοσίου, αυτοί να μην αποκτούν το καθεστώς του μόνιμου δημόσιου υπάλληλου».

Αυτά απ' το '14.

Πάμε στο σήμερα. Οι δόκιμοι δε μονιμοποιούνται αυτοδίκαια (για πρώτη φορά στα χρονικά) ενώ η μονιμοποίησή τους συνδέεται με την αξιολόγηση. Με 180 έδρες η ΝΔ προτείνει γι' αναθεώρηση όποια άρθρα θέλει. Κι αυτό περί μονιμότητος (από εποχή

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Δικαίωση ΣτΕ Ασεπιτών
« στις: Σεπτεμβρίου 09, 2022, 11:30:41 pm »
Το ΣτΕ έβγαλε αμετάκλητη ονομαστική δικαστική απόφαση διορισμού ασεπιτών του '04 '06 '08 με εύλογο 18 μήνες απ' την 2491. Το εύλογο περιλαμβάνει όλο το '16 κι ίσως κι αρχές του '17. Θα φανεί με το ποιο δικόγραφο είναι το τελευταίο χρονικά αποδεκτό.

7
Κλάδος ΠΕ01 Θεολόγων / Απαλλαγή απ' τα Θρησκευτικά
« στις: Αυγούστου 27, 2022, 03:00:45 pm »
Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ πρότεινε τη μετατροπή των θρησκευτικών σε θρησκειολογία και να 'ν' υποχρεωτικό για όλους οι θεολόγοι αντέδρασαν. Ήθελαν να παραμείνει κατήχηση κι ομολογία πίστεως. Και τώρα...

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/390072_thriskeytika-kai-oi-ho-mathites-mporoyn-na-zitoyn-apallagi-me-epiklisi-logon

8
Μετά την περυσινή εξαφάνιση των φυσικών στους διορισμούς με μόνον 87 προσλήψεις κι ενώ οι συνταξιοδοτήσεις κάθε χρόνο μετριώνται σε εκατοντάδες, οι συνολικές των ΠΕ04.01 εδώ και χρόνια σε χιλιάδες, είναι πλέον ορατός ο κίνδυνος εξαφάνισης της ειδικότητάς μας απ' τη δημόσια παιδεία. Οι λόγοι πολλοί. Αλλά δεν είναι του παρόντος κι ούτε θ' ασχοληθεί αυτό το νήμα με το γιατί φτάσαμε εδώ. Παρακαλώ θερμά τους φυσικούς που μας διαβάζουν (διορισμένους κι αδιόριστους) να κάνουν ό,τι μπορούν κι ό,τι περνά απ' το χέρι τους για ν' αναστραφεί η κατάσταση. #Δικαιωση_τωρα λοιπόν για να μη βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να βλέπουμε χιλιάδες αποφοίτους τμημάτων φυσικής να μένουν χωρίς δουλειά και διωγμένοι απ' την πολιτεία.

9
Επειδή είμαστε δάσκαλοι. Επειδή δε μπορούμε να σιωπήσομε όταν εχτελείται παιδί δεκοχτώ χρονώ. Η ιστορία λοιπόν. Έκλεψαν τα παιδιά ένα αμάξι. Άρχισαν να τους καταδιώκουν απ' το Αιγάλεω ως το Πέραμα. Εκεί τους σταμάτησαν. Το δεκαπεντάχρονο παιδί που οδηγούσε κι ο δεκοχτάχρονος συνοδηγός σήκωσαν τα χέρια ψηλά. Κι εν ψυχρώ τους γ ά ζ ω σ α ν. Τότε έκανε πίσω με τ' αμάξι προσπαθώντας ν' απεγκλωβιστεί για να σώσει τη ζωή του ο οδηγός, με το φίλο του δίπλα ν' αφήνει την τελευταία του ανάσα λέγοντάς του "ΦΥΓΕ", κι έριξε κάτω δυο μηχανές χ ω ρ ί ς επιβαίνοντες.
https://youtu.be/CFXzNswnCd0

10
Γεια σας! Σας έχει κουράσει η ζωή της πόλης; Έχετε βαρεθεί το καυσαέριο; Δεν αντέχετε άλλο το μπετόν στους δρόμους και στην Ακρόπολη; Σας έχω τη λύση! Οργανική Φυσικού στο υπέροχο πεταλόσχημο νησί των Νοτιοδυτικών Κυκλάδων! Μιλάμε για μ ο ν α δ ι κ ή ευκαιρία! Παραλίες για κάθε γούστο, μπητς μπαρ για κάθε θαμώνα, ατελείωτα μέχρι πρωίας μπητς πάρτυ στις αμμουδιές! Με πολύ πόνο καρδιάς θα δεχτώ την αμοιβαία για τη γκρίζα μουντή μίζερη πρωτεύουσα, αλλά θα σφίξω τα δόντια και θα δείξω χαρακτήρα! Θα κρατηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητος για τους ενδιαφερόμενους! Δώρο και μια ομπρέλλα! (Όχι θαλάσσης, για τις βροχές)

Πληροφορίαι εντός καταστήματος (όταν εμβολιαστεί κι ανοίξει με το καλό).

11
Σχολική ζώνη / Σχολεία στους Δήμους
« στις: Φεβρουαρίου 24, 2021, 01:53:44 am »
https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/paideia/332633/allazoun-ola-stous-paidikoys-stathmoys-apo-tin-nea-sxoliki-xronia?m&fbclid=IwAR0-54-iZYa2VClFPAYaEoxhfqmhGUfu0PQ3jLMn1Bsqcv4ymwoourc0U7Y

• Να ενοποιηθούν οι δομές παροχής προσχολικής αγωγής σε έναν οργανωτικό φορέα, ο οποίος θα έχει την ευθύνη της λειτουργίας και της αξιολόγησης τόσο των παιδικών σταθμών της χώρας, όσο και των νηπιαγωγείων, όπως γίνεται στις περισσότερες χώρες του κόσμου.

12
Μαθητής που 'δωκε ένα φιλί με συμμαθήτριά του στο προαύλιο έγινε αντιληπτός από καθηγητές. Τους ζήτησε χαριστικά να μην του δώσουν αποβολή, αλλά δεν πτοήθηκαν απ' τα παρακάλια. Εν συνεχεία κι αφού είπε στους φίλους του πως δε θ' αντέξει τις συνέπειες της αποβολής έπεσε απ' τον όροφο. Νοσηλεύεται με πολλαπλά κατάγματα κι είναι σε κρίσιμη κατάσταση η ζωή του.

https://www.sportime.gr/extratime/koinonia/patra-mathitis-epese-sto-keno-otan-pire-apovoli/

13
Σχολική ζώνη / Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« στις: Νοεμβρίου 07, 2020, 07:12:41 pm »
Υπάρχει άλλος που δε θεωρεί σωστό να περνάμε (κι άρα δε θα βάλει) απουσίες στους μαθητές στην τηλεκπαίδευση ή είμ' ο μόνος; Ευχαριστώ.

14
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Αξιολογηθείτε παρακαλώ!
« στις: Οκτωβρίου 27, 2020, 04:00:00 pm »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/335972_axiologisi-ekpaideytikon-i-etisia-ekthesi-kai-o-rolos-ton-stelehon

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η ατομική αξιολόγηση θα αφορά τη «βαθμολόγηση» του έργου του εκπαιδευτικού μέσα στο σχολείο, ενώ οι αυξημένες αρμοδιότητες σε αυτό θα έχουν ο διευθυντής του σχολείου και ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου ( ο πρώην σχολικός σύμβουλος, θεσμός όμως που επανέρχεται σύντομα στα σχολεία).

Οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται βέβαια για το ακαδημαϊκό τους προφίλ και τα μέσα που χρησιμοποιούν στη διδασκαλία (νέες τεχνολογίες, μεθόδους συνεργατικής κ.ο.κ) Από την πλευρά τους οι σχολικοί σύμβουλοι θα έχουν στις αρμοδιότητές τους και το να παρακολουθούν περιοδικά τη διδασκαλία των εκπαιδευτικών στις τάξεις.

Σύμφωνα με τα ΝΕΑ το νομοσχέδιο που θα περιλαμβάνει και την αξιολόγηση έρχεται τα Χριστούγεννα.

Η απόφαση για την εσωτερική αξιολόγηση των σχολείων είναι ήδη έτοιμη από το Υπ.Παιδείας μετά την επεξεργασία της από το ΙΕΠ.

Ετήσια απολογιστική έκθεση αξιολόγησης
Στο τέλος της χρονιάς θα συντάσσεται μία ετήσια απολογιστική έκθεση αξιολόγησης σε κάθε σχολείο αναφορικά με το εκπαιδευτικό έργο.

Η έκθεση αυτή θα αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου

Οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου λαμβάνοντας υπόψη τον σχεδιασμό των δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης του κάθε σχολείου καώς και την ετήσια έκθεση των σχολείων που έχουν την παιδαγωγική ευθύνη θα διατυπώνουν παρατηρήσεις επί των εκθέσεων αυτών.

Κάθε σχολική μονάδα οφείλει από το σχολικό έτος 2020-2021 να έχει εγκεκριμένο εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας στον οποίο αναφέρονται τα θέματα σχετικά με τη λειτουργία της.

Τα παραπάνω θα γίνονται σε συνεργασία με τον συντονιστή εκπαιδευτικού έργου που έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας αν αυτό κριθεί αναγκαίο, ενώ θα λαμβάνονται υπόψη και οι απόψεις του σχολικού συμβουλίου. Ετήσιες εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης των σχολείων θα συντάσσονται και από την Αρχή για την αξιολόγηση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΔΙΠΠΔΕ).

Η διαδικασία θα γίνεται με τη συμμετοχή όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων, του προεδρείου του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου, των μελών του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων καθώς και εκπροσώπου του οικείου Δήμου (εγκρίνεται από τον συντονιστή - εκπαιδευτικού έργου καθώς και τον διευθυντή εκπαίδευσης).

Eπιμόρφωση 180.000 εκπαιδευτικών

Περίπου 180.000 εκπαιδευτικοί θα λάβουν μέρος σε επιμορφωτικά προγράμματα, που έχουν εξασφαλιστεί από το ΕΣΠΑ, με στόχο την εκμάθηση των ιδιαίτερων μεθόδων της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

Για το εν λόγω πρόγραμμα ενημέρωσε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη από το βήμα της

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32928
  • Τελευταία: Special ed
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185784
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 643
Σύνολο: 646

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.