1
Εργασιακά / Απ: Ταινίες δράσης
« στις: Ιουλίου 12, 2025, 10:25:56 pm »
Θα συστήσω Τα Γεράκια (Nighthawks) του 1981 με Συλβέστερ Σταλλόνε. Δυνατό φιλμ και παραγνωρισμένο. Αξίζει.
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Εργασιακά / Απ: Ταινίες δράσης« στις: Ιουλίου 12, 2025, 10:25:56 pm »
Θα συστήσω Τα Γεράκια (Nighthawks) του 1981 με Συλβέστερ Σταλλόνε. Δυνατό φιλμ και παραγνωρισμένο. Αξίζει.
2
Εργασιακά / Ταινίες δράσης« στις: Ιουλίου 12, 2025, 07:05:59 pm »
Ο συνάδελφος εξ Αναβρύτων τα 'πε ΟΛΑ! Εύγε!
https://www.esos.gr/arthra/94337/draseis-draseis-draseis-kapoia-stigmi-prepei-na-asholithoyme-me-ton-elefanta-sto?fbclid=IwY2xjawLfZoVleHRuA2FlbQIxMQABHhCBFscEOStoULtZ5biWRuTtVtzm8S0u_xiCSuCWequth-BTWF359h5f1kAf_aem_rFudzkE432yTqQEfwD38Kw Α. Το νέο hit!! Μία από τις καινούργιες «καυτές» καινοτομίες του Υπουργείου Παιδείας, μαζί με τη θεσμοθέτηση προγράμματος I.B., τα Ωνάσεια πρότυπα σχολεία και τη συζήτηση γύρω από το εθνικό απολυτήριο , είναι και οι Δράσεις του Ενεργού Πολίτη. Μετασχηματισμός της γνώσης σε ενεργητική συμμετοχή, ενσυναίσθηση, ανακαλυπτική μάθηση, και τόσες άλλες υπέροχα αόριστες ορολογίες, που δημιουργούν μια ψυχική ανάταση στον αναγνώστη όμως κατά βάση ουσιαστικά χαρακτηρίζονται από «δημιουργική ασάφεια». (Σας θυμίζει κάτι ο όρος; ) Β. Μήπως έχουμε πάρει τη ζωή μας λάθος; Τα τελευταία χρόνια στα ελληνικά δημόσια σχολεία, βομβαρδιζόμαστε από σωρεία emails του εκάστοτε σχολείου, μέσω των οποίων η υπηρεσία μας καλεί να διοργανώσουμε-συμμετάσχουμε σε, πλήθος δράσεων-δραστηριοτήτων. Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς; Ημέρα σχολικού αθλητισμού, Ημέρα ολοκαυτώματος, Ημέρα κατά της Ρατσιστικής βίας, Ημέρα κατά της Έμφυλης βίας, Βουλή των Εφήβων, Ημέρα των Ζώων , Ημέρα κατά της κλιματικής αλλαγής, Διαμεσολάβηση, Σχολικός εκφοβισμός, ….και η λίστα συνεχίζεται….. Αν συνυπολογίσουμε και τις ώρες που χάνονται λόγω σχολικών περιπάτων, εκκλησιασμών , σχολικών εορτών, προβών για παρελάσεις , προβών για χορωδίες μιλάμε για μία πανσπερμία δραστηριοτήτων που πρέπει να χωρέσουν σε 27 εβδομάδες διδασκαλίας. Και τα αναλυτικά προγράμματα των μαθημάτων συνάδελφοι; Όσοι από εμάς ασχολούμαστε με τη διδασκαλία βαρέων αντικειμένων (Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Αρχαία, Γλώσσα, Βιολογία), «τρέχουμε» στα Λύκεια κατά τη διάρκεια της χρονιάς να καλύψουμε την ύλη με τρόπο συστηματικό, να κάνουμε την θεωρία, τις αντίστοιχες εργαστηριακές ασκήσεις καθώς και εξάσκηση στην τάξη ώστε οι μαθητές μας να μπορούν με ευχέρεια να ανακαλύψουν την ουσία των επιστημών που διδάσκουμε. Μιλάμε για βασικά μαθήματα, η κάλυψη της ύλης των οποίων από την Α΄ Λυκείου είναι κρίσιμη για την κατανόηση του αντικειμένου και την ομαλή προετοιμασία για τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Και μετά έρχονται οι δράσεις……. Δράσεις, από την πραγματοποίηση των οποίων επηρεάζεται και η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Συνεπώς η διεύθυνση της μονάδας έχει κάθε συμφέρον να τις στηρίζει και να βοηθά στην πραγματοποίηση τους. Επίσης οι δράσεις είναι ένας ωραίος τρόπος να «κυλίσει» ο χρόνος για συναδέλφους που διδάσκουν αντικείμενα που από τα παιδιά χαρακτηρίζονται ως μη βασικά. Παίρνεις ένα τμήμα σήμερα , ένα την άλλη εβδομάδα, μία ομάδα μαθητών τον άλλο μήνα, και προχωράει η σχολική χρονιά ευχάριστα. Υπάρχει κάποιος «κόφτης» στον αριθμό των δράσεων που μπορεί να διοργανώσει ένας εκπαιδευτικός; Αλήθεια, αν συμμετέχει σε τόσο αυξημένο αριθμό δράσεων, κατά τη διάρκεια της χρονιάς, πότε προλαβαίνει να διδάξει το οτιδήποτε; Καλή η βιωματική μάθηση, αλλά μπορεί αυτή να υποκαταστήσει εξ ολοκλήρου κάθε άλλο είδος διδασκαλίας; Όσον αφορά δε τους μαθητές, κατά κανόνα έχεις τους ίδιους και τους ίδιους μαθητές να συμμετέχουν σε όλες τις δυνατές δράσεις. Σε όλες αν είναι δυνατόν, αρκεί να μην είναι στην τάξη. Υπάρχει από το υπουργείο κάποιος «κόφτης» όσον αφορά το πλήθος των δράσεων στις οποίες μπορεί να συμμετάσχει ένας μαθητής; Αλήθεια, πως ένα παιδί θα μπορέσει να καλύψει την ύλη που δεν παρακολούθησε συμμετέχοντας σε πανσπερμία δράσεων; Μήπως η θεσμοθετημένη συμμετοχή των παιδιών σε πληθώρα δράσεων, τελικά τα σπρώχνει στα φροντιστήρια ώστε να καλύψουν τα μαθήματα τα οποία απλά δεν έχουν ποτέ παρακολουθήσει; Έτσι το υπουργείο και το Ι.Ε.Π. μας βάζει απέναντι! Στέλνουν στις σχολικές μονάδες οδηγίες, εγκυκλίους για διοργάνωση δράσεων, ανοίγουν πλατφόρμες δήλωσης δράσεων ενεργού πολίτη, άκριτα δίχως όριο ή σκέψη. Μας αναγκάζει να γινόμαστε αρνητικοί , να τσακωνόμαστε μεταξύ μας, για να υπερασπιστούμε την υποχρέωση μας να παρουσιάσουμε την ύλη του μαθήματος μας με επάρκεια χρόνου. Ως πότε αδέρφια; Ένα από τα καλύτερα κοπλιμέντα που μπορεί να κάνει γονιός κατά τις εβδομαδιαίες ενημερώσεις , είναι πως το παιδί δεν παρακολουθεί παράλληλα κάποιο φροντιστήριο ή ιδιαίτερο για το αντικείμενο σου, πως καταλαβαίνει το αντικείμενο, όπως αυτό παρουσιάζεται στην τάξη/εργαστήριο και πως απολαμβάνει το μάθημα στο σχολείο. Αλήθεια, αν είχατε την δυνατότητα ως γονείς να εγγράψετε το παιδί σας σε ένα σχολείο που γνωρίζετε ότι διοργανώνεται πλήθος δράσεων αλλά παρουσιάζεται βεβιασμένα η ύλη ή σε ένα σχολείο που ξέρετε πως καλύπτεται η ύλη βασικών μαθημάτων από έμπειρους-επαρκείς εκπαιδευτικούς με άνεση χρόνου, τι θα διαλέγατε; Γ. Γεγονότα από το παρελθόν και προτάσεις για το μέλλον Μια κομβική στιγμή στην εκπαιδευτική διαδικασία των τελευταίων χρόνων είναι η θεσμοθέτηση επί υπουργίας Γαβρόγλου, της εξάωρης διδασκαλίας των μαθημάτων κατεύθυνσης στην Γ΄ Λυκείου . Τότε επιτέλους η ελληνική πολιτεία εγκατέλειψε το ιερό τοτέμ της διδασκαλίας πληθώρας μαθημάτων κορμού (με τα οποία ουδέποτε ασχολούνταν οι μαθητές) -στο όνομα της παροχής γνώσεων γενικής παιδείας στο Λυκείου, προς όφελος της διδασκαλίας των μαθημάτων κατεύθυνσης. Έκτοτε, γίνεται ουσιαστική διδασκαλία στη Γ΄ Λυκείου των μαθημάτων κατεύθυνσης, τα παιδιά είναι ενεργά και παρόντα σε όλο το εβδομαδιαίο πρόγραμμα, γίνονται όλες οι εργαστηριακές ασκήσεις, εμβαθύνουμε στην ύλη, πραγματοποιούμε επαρκή αριθμό διαγωνισμάτων και έχουμε χρόνο για εξάσκηση στην τάξη. Σε αντίθετη κατεύθυνση βρίσκεται η μονομανία σχετικά με την διεξαγωγή δράσεων σε μία σχολική μονάδα. Αν τα παιδιά σκεδάζονται καθημερινά δεξιά και αριστερά με πληθώρα δράσεων πως θα μπορέσουν να συγκεντρωθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία; Κατ’ εμέ μία από τις αρμοδιότητες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα έπρεπε να είναι όχι μόνο η ανεξέλεγκτη αποστολή προτάσεων για δράσεις στις σχολικές μονάδες, αλλά και η θεσμοθέτηση ορίων/προϋποθέσεων σχετικά με την διεξαγωγή τους , τόσο για τους διδάσκοντες όσο και για τα παιδιά, ώστε να μην σαμποτάρεται εκ των έσω η προσπάθεια για ένα σχολείο που αξιοποιεί τον χρόνο που περνούν τα παιδιά μας σε αυτό. 3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025« στις: Ιουλίου 10, 2025, 08:33:21 pm »Εδώ οι ίδιοι οι πολιτικοί (ανεξαρτήτως κόμματος) που νομοθετούν για τα δημόσια πανεπιστήμια (και το κοινό καλό) πηγαίνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά. Δε νομίζω ότι είναι άποψη μου, αλλά η πραγματικότητα που ζούμε. Εκτός αν δε θέλουμε να λέμε αλήθειες.Τα στέλνουν στα ιδιωτικά σχολεία όχι για τη γνώση αλλά για κοινωνικές γνωριμίες μ' άλλα πλουσιόπαιδα. Αυτές αποδίδουν καλύτερα απ' τη γνώση. 4
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διορισμοί ΠΕ86 2025« στις: Ιουλίου 09, 2025, 01:04:04 pm »Έτος γέννησης ΠΛΗΘΟΣΤου '57 βγήκαν σύνταξη (υποχρεωτική) φέτος. Από '52 ως '56 είναι ήδη συνταξιούχοι απ' τα προηγούμενα χρόνια. Του '58 θα βγουν υποχρεωτικά του χρόνου (αν δε βγήκαν ήδη). 5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025« στις: Ιουλίου 07, 2025, 11:54:57 am »Άλλο πράγμα ρωτάω, τα δικά σας μου λέτε. Θέλω να διευκρινίσω τη σειρά απόσπασης, δηλαδή ποιοι αποσπώνται πάντα, ώστε να ξέρω τι γίνεται με όσους δεν ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες. Όσοι αποσπώνται πάντα, λογικά καταλαμβάνουν και τα κενά πριν τους υπόλοιπους. Ήδη στις μεταθέσεις είδα τι έγινε. Και είδα τι έγινε με συναδέλφους μου που έχουν θέματα υγείας, απλώς δεν ήθελα να ρωτήσω λεπτομέρειες, γι'αυτό απευθύνθηκα εδώ. Αν όλοι συτοί προηγούνται στις αποσπάσεις ή αποσπώνται ανερξαρτήτως κενών, επηρεάζονται και οι αιτήσεις όσων είναι με μόρια.Το κινητό του Θοδωρή Κατσωνόπουλου είναι 6932749571. Το σηκώνει. Ρώτα τον τις απορίες σου. Αυτός ξέρει καλύτερα απ' όλους μας. 6
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση« στις: Ιουλίου 02, 2025, 07:34:09 am »Καλησπέρα! Διορίστηκα το 2022. Την περσινή χρονιά 23-24 μου ήρθε πρόσκληση από τον σύμβουλο αλλά αρνήθηκα συμμετέχοντας στην Απεργία Αποχή ! Φέτος μου ήρθε το πειθαρχικό αλλά αξιολογήθηκα (από άλλον αξιολογητή). Σήμερα που έβγαλε η πρωτοβάθμια μου την πράξη μονιμοποίησης δεν είδα το όνομά μου!Επικοινώνησε με την πρωτοβάθμια να μάθεις το γιατί κι αν επίκειται η μονιμοποίησή σου σ' επόμενη πράξη. 7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025« στις: Ιουνίου 30, 2025, 10:40:55 pm »Μπορεί μήπως να κάνει αίτηση "βελτίωσης" εντός του νομού ώστε να μην πάει στο σχολείο που έχει την οργανική του;Αίτηση απόσπασης εντός ΠΥΣΔΕ μπορεί να κάνει. 8
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Θερινή υπηρεσία« στις: Ιουνίου 30, 2025, 09:51:07 pm »Καλησπέρα."Κατά τις θερινές διακοπές κάθε Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο, Επαγγελματικό Λύκειο και Εργαστηριακό Κέντρο, Ειδικό Γυμνάσιο, Ειδικό Λύκειο και Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο και ΕΕΕΕΚ δέχεται το κοινό μία ημέρα την εβδομάδα, η οποία ορίζεται από τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ανακοινώνεται στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου και εξωτερικά σε εμφανές σημείο. Την ημέρα αυτή ένας τουλάχιστον από τους διδάσκοντες κάθε σχολείου, ο οποίος ορίζεται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους, είναι υπεύθυνος για τη διεκπεραίωση κάθε τρέχοντος υπηρεσιακού θέματος, ασκώντας εκτάκτως αρμοδιότητες Διευθυντή σχολείου, και υπογράφει αντ’ αυτού κάθε έγγραφο ή τίτλο. Εάν τα καθήκοντα ασκούν περισσότεροι από ένας διδάσκοντες, τις αρμοδιότητες αυτές ασκεί ο ανώτερος κατά τον βαθμό και επί ισόβαθμων ο αρχαιότερος. Εάν η ημέρα που έχει οριστεί συμπίπτει με ημέρα αργίας, η σχολική μονάδα δέχεται το κοινό την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ειδικά στα Εργαστηριακά Κέντρα την ημέρα αυτή γίνονται οι εργασίες συντήρησης που απαιτούνται για τη σωστή λειτουργία τους." Δες παρακάτω στο άρθρο 2 παράγραφος 2. Η διευθύντρια λέει μ@λ@κίες. https://grafis.sch.gr/index.php/s/vQta6ndMeYdPqxA/download 9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025« στις: Ιουνίου 30, 2025, 06:12:31 pm »
Το κινητό του Θοδωρή Κατσωνόπουλου: 6932749571
10
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά« στις: Ιουνίου 29, 2025, 10:16:55 am »
Πείτε ότι με αφήνει ως καθηγητή το κράτος να κάνω στο σχολείο μου αυτό που γίνεται στα πρότυπα. Να φτιάξω τμήματα δυο ταχυτήτων. Το ένα με τους καλύτερους μαθητές, όπως στα πρότυπα, και τ' άλλο με τους αδιάφορους. Το πρώτο τμήμα σκίζει στις πανελλαδικές. Συμπέρασμα. Είμαι κορυφαίος καθηγητής. Τ' άλλο πατώνει. Συμπέρασμα. Είμαι άχρηστος καθηγητής. Τελικά τι είμαι;
Ένας προπονητής ποδοσφαίρου έλεγε πως οι παίχτες κάνουν μάγκα τον προπονητή. Το ίδιο ισχύει και σ' εμάς. 11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025« στις: Ιουνίου 28, 2025, 10:16:27 pm »
Στο σχολείο μου υπάρχει εκπαιδευτικός που κρατά είκοσι χρόνια την οργανική, απ' το 2005, και δεν έχει εμφανιστεί να την υπηρετήσει. Κάνει καριέρα ως αποσπασμένος σε φορέα, ως διευθυντής κι ως σχολικός σύμβουλος. Λογικά θα βγει στη σύνταξη χωρίς π ο τ έ να υπηρετήσει την οργανική. Αλλά η οργανική δεσμευμένη για δεκαετίες.
12
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ« στις: Ιουνίου 27, 2025, 09:35:17 am »Με το δεδομένο ότι μπορεί κάποιος να ζητήσει απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ και να αφήσει λειτουργικό κενό στο σχολείο του, δηλώνουμε και σχολεία που δεν εμφανίζουν λειτουργικό κενό, όπως συμβαίνει και στις οργανικές τοποθετήσεις όταν φεύγει από το σχολείο του κάποιος με βελτίωση.Ναι, σωστό αυτό. Δεν το σκέφτηκα. 13
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ« στις: Ιουνίου 26, 2025, 09:46:59 pm »
Οι τοποθετήσεις θα γίνουν στα σχολεία που εμφανίζουν λειτουργικό κενό. Αποκλειστικά. Τα λειτουργικά που θα εμφανιστούν αργότερα πάνε στους αναπληρωτές ή τελοσπάντων αφορούν ε π ό μ ε ν η φάση τοποθέτησης.
14
Περιοχές σχολείων / Απ: Δυσπρόσιτα σχολεία« στις: Ιουνίου 25, 2025, 11:34:26 pm »Συνάδελφοι, ερώτηση... Η 3η συνεχόμενη χρονιά σε δυσπρόσιτο δίνει διπλασιασμό ή θα πρέπει κανείς να ξανακάνει συνεχή διετία για να διπλασιάσει;Φυσικά και δίνει διπλασιασμό. Πες ότι είσαι σε σχολείο με 10 μόρια. Τότε θα 'χεις: 1η χρονιά 10 μόρια 2η χρονιά 40 μόρια 3η χρονιά 60 μόρια κοκ (κάθε χρόνο 20 μόρια πάνω) |