Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - leon.

Σελίδες: 123 ... 227
1
Τα προβλήματά μας πηγάζουν για όλα τα Βαλκάνια από την εποχή της απώλειας της Μ.Ασίας (Μάχη του Ματζικέρτ, 1071). Ναι, τόσο παλιά, όσο και να σας φαίνεται παράξενο. Η αυγή του νέου ελληνισμού με όλην την ψυχοπαθολογία του πηγάζει από κει. Κατόπιν η επιβίωση επί τουρκοκρατίας μας κράτησε πίσω πνευματικά και ψυχοδιανοητικά. Χρειαζόμαστε 1000 χρόνια το πολύ να στρώσουμε (όσα έζησε ο άνθρωπος ιδρυματοποιημένος σε όποια κατάσταση, άλλα τόσα χρειάζεται εκτός της για να αποτοξινωθεί. Καμία λύση απ'έξω από λαούς μη βασανισμένους δεν μπορεί να βοηθήσει. Κανονικά τα Βαλκάνια έπρεπε να είμαστε μία ένωση, όπως οραματιζόταν ο Ρήγας. Τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Τώρα που είμαστε νατοϊκό έδαφος αφημένο στην τύχη του από τους καιροσκόπους και τις διαπλεκόμενες πολιτικές δυναστείες, ο λαός μόνο τραβά τα μαλλιά του. Η εκπαίδευση είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης που καταλήγουν τα απανταχού απόνερα.
Εμείς πρέπει να στύψουμε το κεφάλι μας και να σκεφτούμε ενάντια στο μυαλό μας (να βιάσουμε και πατάξουμε τη διχόνοια μέσα μας και την έλλειψη εμπιστοσύνης στο διπλανό μας) και τις αρνητικές μας τάσεις (πασοκισμός/λαϊκισμός, εγωτισμός, ιδιωτισμός και το κοινό καλό να πάει να πνιγεί) τι πρέπει να κάνουμε. Αλλιώς θα καθόμαστε εδώ να τα λέμε ως περί ανέμων και υδάτων.

Είμαι 63 χρονώ και πάντοτε αυτό θυμάμαι. Να μας φταίει η Τουρκοκρατία. Χάλια η Εκπαίδευση; Η Τουρκοκρατία φταίει. Χάλια η Οικονομία; Η Τουρκοκρατία φταίει. Χάλια το Ποδόσφαιρο; Η Τουρκοκρατία φταίει. Απ' το 1830 μέχρι σήμερα η απάντηση για όλες τις κακοδαιμονίες είναι μία. Φταίει η Τουρκοκρατία. :P

2
OK boomer, ό,τι να ναι...από τρίτη δέσμη το τμήμα κοινωνικής εργασίας (τότε ΤΕΙ) ήθελε τουλάχιστον μέσο όρο 16 στα τέσσερα μαθήματα, το παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης περίπου  17 ,όλα αυτά στο όχι και τόσο μακρινό 1990.. Σαφώς και τα τμήματα της κλασικής φιλολογίας ή των μαθηματικών και των υπόλοιπων θετικών σπουδών -και καλά-θεωρούνταν πιο πρεστιζάτα" για κάποιους υποψήφιους (η παγιωμένη, σχεδόν στερεοτυπική  αντίληψη για τους "δασκαλάκους" και την υποτιθέμενη  'ημιμάθειά" τους) ή αποτελούσαν τελευταία επιλογή για τους υποψήφιους από δεύτερη ή πρώτη δέσμη..όλα τ' άλλα να χουμε να λέμε ως συνήθως.Δεν αναφέρομαι στις διετούς φοίτησης ακαδημίες, για τα τμήματα των ΑΕΙ μιλάω.
Σε τελική ανάλυση  αλλιώς έχει διαμορφωθεί εδώ και πολλά χρόνια το αναλυτικό πρόγραμμα του Δημοτικού σχολείου και διαφορετικά του Γυμνασίου και του Λυκείου, οι παράμετροι είναι διαφορετικές, ασχέτως αν υπάρχει κάποια συνάφεια στα γνωστικά αντικείμενα.Επιπλέον, η παιδαγωγική  επιστήμη εξελίσσεται και  το δημοτικό είναι η βάση για όλες τις υπόλοιπες βαθμίδες!
Όσο για το ΦΠΨ, άλλη πικρή ιστορία..θεωρία κάργα,αμπελοφιλοσοφία -εδικά στο Φ-  και από πράξη ελάχιστα πράγματα, δεν ξέρω με το Β/βάθμιας εκπαίδευσης βάσει του προγράμματος σπουδών του πώς θα εξελιχθεί.
Όπως τα λες. Τα τελευταία σε βαθμό πανεπιστημιακά τμήματα ήταν των δασκάλων. Αμέσως πιο κάτω ήταν τα ΤΕΙ.

ΥΓ: Το ΦΠΨ ήταν πολύ δυνατό τμήμα. Τώρα χώρισε σε Φ σε Π σε Ψ.

3
Καταλαβαίνω την αγωνία όλων να βρουνε μία επαγγελματική στέγη και πάνω στην απελπισία τους ο καθένας ισχυρίζεται ότι θέλει αλλά η πραγματικότητα είναι άλλη. Αν βάζαμε φιλολόγους και μαθηματικούς από την πρώτη δημοτικού σε εγγυώμαι ότι όχι απλά δεν θα είχαμε καλύτερες επιδόσεις αλλά ακριβώς το αντίθετο τα παιδιά δεν θα μάθαιναν απολύτως τίποτα καθώς το παιδαγωγικό έλλειμμα των καθηγητών είναι τεράστιο.
Αυτό που λες για την επαγγελματική στέγη μπορεί κάλλιστα ν' αντιστραφεί. Και να ειπωθεί πως οι δάσκαλοι δε θεν καθηγητές στα δημοτικά απ' το φόβο τους μη χάσουν θέσεις. Όσο για το άλλο δε μου αρκεί η προσωπική σου εγγύηση. Κι εγώ σου εγγυώμαι το αντίθετο. Να μπουν καθηγητές και να δούμε συγκριτικά. Το θέλετε ή το φοβάστε; Μάλιστα η Παιδαγωγική ως Επιστήμη σπουδάζεται απ' τους αποφοίτους του ΦΠΨ των Φιλοσοφικών Σχολών. Κι όχι απ' τους δασκάλους. Επίσης όταν εγώ έδωσα εισαγωγικές με τις δέσμες οι δάσκαλοι πήγαιναν απ' την τέταρτη δέσμη με μέσους όρους 10-12. Ενώ οι φυσικομαθηματικοί απ' την πρώτη δέσμη με μέσους όρους 18-20.

4
Κυριολεκτικά η ύλη των μαθηματικών α γυμνασίου είναι επανάληψη της ύλης Ε και στ δημοτικού .
Κοίταξε, δεν είναι ακριβώς έτσι. Η ύλη των μαθηματικών στην πρώτη γυμνασίου συνιστά εμβάθυνση της ύλης της έκτης δημοτικού. Μ' αντί ο μαθηματικός να εμβαθύνει αναγκάζεται να διδάξει τα στοιχειώδη γιατί ο δάσκαλος δεν τα δίδαξε καλά στο δημοτικό. Εκεί βρίσκεται το πρόβλημα. Κι η εμβάθυνση, απαραίτητη για τις ερχόμενες γυμνασιακές τάξεις, πάει περίπατο.

5
Τι φυσική νομίζετε ότι διδάσκεται στην Ε και στην ΣΤ που οι δάσκαλοι δεν μπορούν να την διδάξουν αλλά μπορούν οι φυσικοί;
Η τριβή δε διδάσκεται στην πέμπτη; Τι ξέρει περί τριβής ένας δάσκαλος και πώς θα τη διδάξει; Για το φως το ίδιο. Πες ότι ένα παιδί της πέμπτης, ή της έκτης, θέλει ο δάσκαλος να του μιλήσει για το ουράνιο τόξο. Ή για το γαλάζιο χρώμα τ' ουρανού. Τι θα του πει ο δάσκαλος;

6
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι, όχι στην ύλη της Ε και Στ, ούτε καν στης Α Γυμνασίου, που δεν είναι (θεωρητικά μιλώντας) ικανός να διαχειριστεί  ένας απόφοιτος παιδαγωγικού τμήματος σε σχέση με έναν απόφοιτο φιλολογίας.
Για τα Φιλολογικά δεν ξέρω, αλλά στα Μαθηματικά των δυο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού υπάρχει εμφανής αδυναμία των δασκάλων να τα διδάξουν. Το ίδιο και στη Φυσική. Μιλάμε για πολύ σοβαρό πρόβλημα στις ανεπαρκέστατες γνώσεις των δασκάλων στα Φυσικομαθηματικά. Δε μπορούν να τα διδάξουν σωστά στα παιδιά. Απλά δε μπορούν. Και το ξέρουν κι οι ίδιοι άσχετα αν τ' ομολογούν κατ' ιδίαν κι όχι δημοσίως.

7

Οι γιατροί από μεθαύριο θα πάψουν να συνταγογραφούν λόγω της απαράδεκτης κατάστασης στα δημόσια νοσοκομεία. Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε και θα κάνουμε.

Ψηφίζουμε Μητσοτάκη.

8
Ο λόγος που η κάθε βαθμίδα έχει συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας, δεν έχει σχέση με το τι θα βόλευε κάποιους για να απορροφηθούν επαγγελματικά, ούτε το τι βολεύει τα ιδιωτικά σχολεία.
Πέμπτη κι Έκτη Δημοτικού είναι κομβικές τάξεις για ν' αφήνονται τα φιλολογικά και τα φυσικομαθηματικά στους δασκάλους. Το γνωστικό τότε μπαίνει στο προσκήνιο. Για τούτο και στη Γερμανία τα δημοτικά είναι τετρατάξια. Εδώ προτιμούμε να σκεφτόμαστε την επαγγελματική αποκατάσταση των δασκάλων κι όχι το καλό των μαθητών.

9
Σε ποιος δήμους της Δ’ Αθήνας υπάρχουν περισσότερα κενά; (κατά προσέγγιση)
Καλλιθέα.

10
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιούλιος 23, 2024, 05:52:42 μμ »
Αν αυτό καταλάβατε, δικό σας θέμα.Το αν έχω αντίρρηση ή όχι με την αξιολόγηση δε σας αφορά όπως δεν αφορά κ εμένα ο λόγος για τον οποίο αρνείστε.Αυτο που ανέφερα είναι ότι εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία για μια σειρά ελπαιδευτικων, οφείλει να συμπεριλάβει κ παλαιότερους συναδέλφους κ να μην αξιολογουνται μόνο οι νέοι.Φυσικα όχι στο πλαίσιο "να πάει στους άλλους όχι σε εμενα" αλλά στο πλαίσιο της καθολικής εφαρμογής του.Σας παρακαλώ να μείνετε μακρυά από υποδείξεις σχετικά με το αν θα δεχτώ να αξιολογηθω ή όχι όπως δεν υπέδειξα κ εγώ σε κανέναν το τι θα κάνει.
Διχαστικό μήνυμα ντροπής. Πάμε παρακάτω.

11
Τα Μουσικά Σχολεία είναι πολύ λίγα. Κι όλο λιγοστεύουν κι άλλο γιατί δεν τα προτιμούν οι μαθητές. Κατά τη γνώμη μου κάθε Δήμος θα 'πρεπε να 'χει ένα Μουσικό Σχολείο. Αλλά δεν έχομε σαν τόπος αντίστοιχη κουλτούρα όπως στο εξωτερικό.

12
Τα οργανικά κενά ήταν έντεκα στη δευτεροβάθμια γενική και τα διπλασίασαν όπως σ' όλους τους κλάδους.

13
Υπάρχει τρόπος να δούμε σε ποιες περιοχές ικανοποιήθηκαν όλες οι μεταθέσεις;
Τα κενά των μετατάξεων περιλαμβάνουν τις περιοχές όπου:

α) Ικανοποιήθηκαν όλες οι μεταθέσεις.

ΚΑΙ

β) Εμφανίζουν έλλειμμα.

Για τους αθρόους διορισμούς που θα γίνουν είναι πιθανόν να μην ισχύσει η δεύτερη προϋπόθεση παρά μόνον η πρώτη. Οπότε να δοθούν κι άλλες περιοχές πλην αυτών που δόθηκαν στις μετατάξεις.

14
Όπου έχουν ικανοποιηθεί όλες οι μεταθέσεις, θα διορίσει. Άσχετα αν έχουν έλλειμμα ή πλεόνασμα ή τίποτ' απ' τα δυο. Δε βγαίνουν αλλιώς τα κουκιά. Τώρα για τις μεταθέσεις μετά, κλάφ' τα Χαράλαμπε. Εκτός κι αν γίνουν κι αυτές αθρόα. Κάτι όπου, υπό τις παρούσες συνθήκες, επιβάλλεται.

ΥΓ: Παρακαλώ πολύ όσους μας διαβάζουν κι έχουν συμπληρώσει συντάξιμα ας μην περιμένουν να κλείσουν τα 68 για να φύγουν. Ας κάνουν και μια καλή πράξη στα γεράματα αφήνοντας τους νεώτερους να βρουν το δρόμο τους.

Σελίδες: 123 ... 227

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1169202
  • Σύνολο θεμάτων: 19295
  • Σε σύνδεση σήμερα: 549
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 381
Σύνολο: 384

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.