Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - elranna

Σελίδες: 1
1
Σχολική ζώνη / Διαγωγή Κοσμία. Τι επιπτώσεις έχει;
« στις: Μάρτιος 06, 2008, 09:12:47 μμ »
Μήπως γνωρίζει κανείς τι επιπτώσεις έχει στην μετέπειτα πορεία ενός αποφοίτου ένα απολυτήριο με διαγωγή κοσμία; Θα του δημιουργήσει προβλήματα σε κάποιον τομέα;

2
Σχολική ζώνη / Αναπλήρωση ωρών καταλήψεων?!?!?!
« στις: Φεβρουάριος 26, 2008, 07:49:05 μμ »
Μόλις άκουσα στις ειδήσεις ότι υπάρχει συζήτηση για να αναπληρωθούν οι ώρες των καταλήψεων. Αυτό, κατά τη γνώμη μου, δημιουργεί σωρεία προβλημάτων. Από τους γονείς και τους μαθητές της Γ' λυκείου που θα πάθουν 8 εγκεφαλικά μέχρι την αποζημίωση των υπερωριών για μονίμους, αναπληρωτές, ωρομίσθιους και πάει λέγοντας...

Θα μου πείτε ο νόμος υπάρχει 20 χρόνια περίπου και ποτέ δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο. Λέτε να γίνει φέτος; Και αν ναι, τι στάση οφείλουμε να κρατήσουμε;


3
Μαθησιακές δυσκολίες / Βοήθεια για δυσλεξία
« στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 09:18:04 πμ »
Καλημέρα, συνάδελφοι!
Θέλω να ζητήσω τη γνώμη σας πάνω σε ένα θέμα που με έχει απασχολήσει ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα.

Έχω σε ιδιαίτερο ένα κοριτσάκι Α' γυμνασίου, δυσλεκτικό, με τρομερά προβλήματα στα αρχαία. Έχω δοκιμάσει τα πάντα (που λέει και η διαφήμιση). Τι να τα λέμε όλα προφορικά, τι να τη βάζω να αντιγράφει σελίδες, έχει ένα άλυτο πρόβλημα. Αν της πείς: έλυον, μπορεί να το κλίνει σωστα. Αν της πεις ποιος είναι ο παρατατικός του λύω, δεν υπάρχει περίπτωση να το θυμηθεί. Της λές κλίνε μου τον άνθρωπο, το κάνει τέλεια, ποια είναι η γενική πληθυντικού, κολλάει. (Και αφήνω απέξω την αδυναμία συγκέντρωσης μετά τα 30-35 λεπτά.)

Έχει κανείς καμία ιδέα; Με δυσκολεύει τόσο πολύ που σκέφτομαι να το παρατήσω. Νιώθω εντελώς άχρηστη!

4
Καλημέρα σε όλους!

Διδάσκει κανείς Ιστορία Γενικής Γ' Λυκείου; Μου το έδωσαν σε ΠΔΣ και διδάσκω πρώτη φορά στη ζωή μου. Απ' όσο ξέρω, δεν υπάρχει κανένα βοήθημα, το βιβλίο του καθηγητή το μόνο που κάνει είναι καλές περιλήψεις του βιβλίου και δίνει επιπλέον πηγές. Η ύλη μου φαίνεται τεράστια (είναι όλο το βιβλίο) και έχω την εντύπωση ότι δεν θα μου φτάσει η χρονιά. Είναι αδιανότητα δύσκολο βιβλίο, υπερβολικά περιληπτικό, με τραγικές σε κάποια σημεία λεπτομέρειες, και ο χρόνος δεν φτάνει με τίποτα για να λυθούν οι απορίες και να δουλευτούν τα παραθέματα (δεν θα σχολιάσω τους συγγραφείς, οι οποίοι σε αρκετά σημεία παραθέτουν τον εαυτό τους ως "διαφορετική ανάγνωση" της ιστορίας!)

Έχει κανείς καμία συμβουλή/ιδέα; Καίγομαι!!!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159603
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 419
Σύνολο: 441

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.