Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elranna

Σελίδες: 123 ... 126
1
Πάρα πολύ σωστά!!!
Καλύτερη και από εμβόλιο, η μάσκα!

Το πρώτο μέτρο είναι η ΑΠΟΣΤΑΣΗ. Μόνο αν δεν είναι δυνατόν να τηρηθούν αποστάσεις -αν δεν υπάρχει άλλη λύση-, τότε επιλέγεται ως έσχατο μέτρο η μάσκα. Ελληνικά τα γράφει ο άνθρωπος.


2
Ας μου εξηγήσει κάποιος το lockdown στην Κοζάνη με ανοιχτά σχολεία. Έχει σταματήσει το μυαλό μου

Δεν έχουν λύση στο πρόβλημα των κλειστών σχολείων. Αν κλείσουν τα σχολεία σε μια περιοχή, προκύπτει αυτόματα θέμα ύλης, ειδικά για τη γ' λυκείου (βλ. ιερό τέρας Πανελληνίων). Αν τεθεί θέμα απουσιών στην εξ αποστάσεως, θα πέσουν βροχή οι αγωγές περί ανισοτήτων. Επειδή προφανώς δεν έχουν φροντίσει να έχουν όλοι οι μαθητές πρόσβαση στην εξ αποστάσεως, άρα δεν μπορούν να την κάνουν υποχρεωτική για τους μαθητές, η μόνη λύση που έχουν είναι να κρατήσουν ανοιχτά τα σχολεία όσο περισσότερο μπορούν. Με όποιο κόστος.

3
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 13, 2020, 09:37:07 πμ »
Εγώ θα έλεγα ότι ζήσαμε αρκετά το πέταγμα της μπάλας στην εξέδρα.Εχουν δρομολογηθεί νέα προγράμματα και βιβλία.Που έγραψα εγώ ότι η τράπεζα θα λύσει όλα τα προβλήματα; Κατέθεσα και άποψη για πανεπιστήμια κι ΕΠΑΛ.Τι πιο εύκολο,όμως,να διαστρέφεις  τα λεγόμενα του άλλου αντί απάντησης...
Αλλά βέβαια εσύ μπορείς λες ο,τι θες.Οπως π.χ. ότι θες το καλό του δημοσίου σχολείου, αλλά τα παιδιά κλείνουν τα σχολεία για καλό σκοπό.Εν τω μεταξύ ο χρόνος τρέχει και οι νέοι μας δεν γνωρίζουν ούτε βασικά πράγματα.Μίλα με κανέναν καθηγητή σε πανεπιστήμιο,να σου πει εκείνος την άποψή του για το γνωστικό επίπεδο των φοιτητών.Αλλά ευτυχώς που έχουμε τις καταλήψεις!

Οι πανελλήνιες είναι ένα εξαιρετικά σκληρό και άκαμπτο εξεταστικό σύστημα. Το επίπεδο των μαθητών -όπως λένε και οι πανεπιστημιακοί- αντί να ανεβαίνει, κατεβαίνει. Πώς ακριβώς θα ανεβάσει το επίπεδο, λοιπόν, ένα δεύτερο σκληρό εξεταστικό σύστημα; Συνεχίζω να μην το καταλαβαίνω.

4
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 13, 2020, 12:49:29 πμ »
Έχω ήδη παραθέσει επιχειρήματα που καθιστούν απαραίτητη την λειτουργία της τράπεζας και στη συνέχεια  τη βελτίωσή της.
Δεν αποτελεί απάντηση το κλασικό "η μεταρρύθμιση πρέπει να ξεκινήσει από χαμηλά", γιατί τέτοιες πολιτικές, ενώ είχαν νόημα στη βιβλιογραφία πριν λίγα χρόνια, σήμερα φαντάζουν ως πολυτέλεια,που απλώς αναβάλλει τη λήψη αναγκαίων μέτρων.Η κατάσταση πλέον αλλάζει χρόνο με τον χρόνο δραματικά.Ειναι σαν να λέμε το άλλο κλασικό "να βελτιωθούν οι υλικοτεχνικές υποδομές".
Τα παιδιά δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν ως προς την απόκτηση δομημένης γνώσης, γιατι η εποχή μας δεν ευνοεί κάτι τέτοιο.Το ελληνικό σχολείο παλεύει να ισορροπήσει μεταξύ της απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων.

Μάλιστα. Το διαβάσαμε κι αυτό. Η μεταρρύθμιση στο δημοτικό -που είναι η βάση των πάντων- είναι πολυτέλεια.

Εγώ θα πω ως τελευταία κουβέντα ότι Οκτώβρη μήνα η τράπεζα θεμάτων δεν υπάρχει. Πάλι θα έρθει τελευταία στιγμή -αν έρθει, γιατί υπάρχει πάντα ο παράγοντας covid- και για κάποιους αυτό θεωρείται η λύση όλων των προβλημάτων της ελληνικής εκπαίδευσης. Τι να πω...

5
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 12, 2020, 11:02:10 μμ »
Επανεκκίνηση σημαίνει ξεκινάω μεταρρύθμιση από το νηπιαγωγείο. Σημαίνει αλλάζω αναλυτικά προγράμματα, φτιάχνω νέα βιβλία δίνοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα πολλαπλών εγχειριδιών, σημαίνει εφαρμόζω νέες μεθόδους -όλα αυτά που τόσα χρόνια μαθαίνουμε στις επιμορφώσεις και μένουν μόνο στα χαρτιά. Αφού θέσω νέους στόχους ως σύστημα και αφού εξασφαλίσω τα απαραίτητα μέσα για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι, τότε φτιάχνω και ένα σύστημα αξιολόγησης για να δω αν πέτυχα τους στόχους που έθεσα. Το βάζω μια τράπεζα θεμάτων στο πόδι -η οποία δεν έχει αρχίσει καν να φτιάχνεται- δεν το λες επανεκκίνηση σε καμία περίπτωση.

Ο χρόνος που καταβάλλει σε αναποτελεσματικό διάβασμα ένας μέσος μαθητής λυκείου είναι φοβερά δυσανάλογος σε σχέση με τη γνώση που αποκτά. Δεν συζητώ για το χρήμα που πέφτει σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Ποιο πρόβλημα ακριβώς λύνει η τράπεζα θεμάτων;

6
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 12, 2020, 09:54:35 μμ »
Ο συνδυασμός της βάσης με την τράπεζα οδήγησε στο να μείνουν κάποια παιδιά στο Λύκειο. Βασικά έδειξε ποιοι πραγματικά μπορούν να περάσουν. Δεν τη βρίσκω δαιμόνια. Αν περιοριστεί μάλιστα η ύλη και αν είναι στο ποσοστό που ήταν όσον αφορά στα θέματα, θα φέρει και θετικά αποτελέσματα. Το Λύκειο πρέπει να προσφέρει εγκύκλιο παιδεία αλλά και να προετοιμάζει για τις σπουδές. Το ότι οι μαθητές μας ανταπεξέρχονται σε όποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού και αν βρεθούν πρέπει να συνυπολογίζεται στην κριτική που ασκούμε στο ελληνικό σύστημα.
Δεν θεωρώ πως τα παιδιά ζητούν κάτι άλλο από το να μην κοπιάσουν.

Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι συμφωνείς με την ύπαρξη της "ύλης", όπως ορίζεται στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Εγώ -και από τα λίγα που ξέρω και η σύγχρονη παιδαγωγική- διαφωνώ κάθετα. Πλέον μιλάμε για curriculum και χώρες όπως η Φινλανδία είναι ακόμα πιο μπροστά με την κατάργηση της διάκρισης των αντικειμένων. Εδώ, στην Ελλάδα, ακόμα είμαστε ένα αιώνα πίσω και το περηφανευόμαστε κιόλας.

Δεύτερον, οι μαθητές μας καταβάλλουν δυσανάλογη προσπάθεια σε χρόνο και κόπο για τις γνώσεις που αποκομίζουν και τις δεξιότητες που αποκτούν. Ναι, μπορούν και αντεπεξέρχονται, αλλά έχουν αφιερώσει πάρα πολύ χρόνο και πολύ χρήμα, αν βάλεις μέσα και τα φροντιστήρια.

Ποια είναι τα θετικά αποτελέσματα που θα φέρει η τράπεζα; Αν εννοείς ότι θα μείνουν μαθητές, αυτό μάλλον λέει περισσότερα για την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος παρά για την επιτυχία της αξιολόγησης. Κάποιο άλλο θετικό αποτέλεσμα που εγώ δεν βλέπω υπάρχει;

7
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 12, 2020, 08:04:25 μμ »
Καλά τα λες για την εμπειρία σου,  elranna. Μπορείς να την εφαρμόσεις σε κάποιο βαθμό έστω και στο ελληνικό σύστημα. Υπάρχει απίστευτος χώρος να κινηθείς. Ποτέ πχ δεν δουλεύω με το ένα και μοναδικό εγχειρίδιο, το σχολικό βιβλίο. Αν κάποιος επίσης αποκτήσει τη γνώση, οι εξετάσεις δεν τον τρομάζουν. Ούτε είναι απαραίτητη η παπαγαλία. Προσωπικά ούτε ένα δίστιχο για σχολική εορτή δεν κατάφερα να αποστηθίσω ποτέ. Δεν με εμπόδισε αυτό σε κάτι...ποτέ δεν στάθηκε εμπόδιο στις σπουδές μου.
Μύθος ότι οι εξετάσεις αντιμετωπίζονται με παπαγαλία. Έχει εδραιωθεί από τα φροντιστήρια κυρίως. Ευτυχώς δεν πήγα ποτέ!

Εννοείται ότι την εφαρμόζω, εκεί που μπορώ. Σε κάποια μαθήματα, ειδικά σε γλώσσα και λογοτεχνία, τείνω να αγνοώ τελείως το εγχειρίδιο. Αν όμως επιβληθεί η τράπεζα θεμάτων, δε θα μπορώ να το κάνω. Αναγκαστικά, θα πρέπει να περιοριστώ στο σχολικό, γιατί τα θέματα θα έρθουν από εκεί. Δεν το συζητώ ότι το πιο πιθανόν είναι ότι θα κάνουμε ένα πασάλειμμα των πάντων, γιατί στα δικά μας τουλάχιστον μαθήματα, η ύλη είναι υπερβολικά μεγάλη σε σχέση με το διαθέσιμο χρόνο -ειδικά φέτος που υπάρχουν τα κενά της προηγούμενης χρονιάς. Γενικά, θεωρώ ότι η τράπεζα είναι οπισθοδρόμηση και όχι βελτίωση.

Το αν τα παιδιά το καταλαβαίνουν αυτό στην ολότητά του, είναι τεράστια συζήτηση. Σίγουρα όμως καταλαβαίνουν ότι είναι κάτι που δεν είναι καλό ούτε γι'αυτά ούτε για εμάς. Σίγουρα μπορούν να επιλέξουν διαφορετικούς τρόπους διαμαρτυρίας. Το ότι επέλεξαν ένα βίαιο μέσο δεν ακυρώνει το δίκαιο του αιτήματος.

8
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 12, 2020, 06:31:31 μμ »
Συγγνώμη που επεμβαίνω στην κουβέντα, αλλά γιατί έχεις πρόβλημα με την τράπεζα θεμάτων; Σε τι ενοχλεί; Οι μαθητές αγνοούν τη σημασία της και το βάζουν στα αιτήματά τους, όπως και όλα τα άλλα. Η μάσκα εξ αρχής ήταν το πρόβλημα. Τα ίδια θέλουν να είναι όλα μαζί. Δεν τους άρεσε το εκ περιτροπής του Μαίου.
Την κατήργησε η προηγούμενη κυβέρνηση, χωρίς αιτιολογία, διαλύοντας μια προσπάθεια. Είχε τα προβλήματά της, γιατί κυρίως έγινε κάπως βιαστικά και κάποια θέματα δεν είχεν ελεγχεί, όπως θα έπρεπε. Δεν μπορεί να θεωρείται όμως μεταρρύθμιση το ότι καταργήθηκε. Και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να αποτελεί αίτημα και δικαιολογία για καταλήψεις. Όπως πολλές φορές έχω πει, μόνο στα ολοκληρωτικά καθεστώτα θα τη δικαιολογούσα. Για αιτήματα συνοδά με την ελευθερία.
Από εμπειρία δική μου να καταθέσω ότι αρκετές φορές ενώ έχουμε κάποιοι συνάδελφοι ολοκληρώσει την ύλη και κάνουμε και επαναλήψεις, ένας δυο δεν έχουν κάνει παρά μόνο 2 κεφάλαια τα αρχικά. Με βαθμούς από 18-20 οι κύριοι, ενώ εμείς αξιολογούσαμε κανονικότατα. Τέτοια ευτράπελα δεν μπορούν να συμβούν με την τράπεζα. Ένα θετικό αυτό από εμένα.

Ευτυχώς, είχα την τύχη μια χρονιά να δουλέψω σε σχολείο με baccalaureate. Εκεί, λοιπόν, είδα τι σημαίνει curriculum και πόσο παρωχημένη και απολιθωμένη είναι η δική μας αντίληψη περί "ύλης". Είναι φοβερά ενδιαφέρον και απελευθερωτικό να οργανώνεις εσύ το μάθημά σου με βάση το curriculum και όχι να πηγαίνεις παράγραφο-παράγραφο, σελίδα-σελίδα, με κόμμα και τελεία, όπως στο ελληνικό σύστημα. Δεν συζητώ, φυσικά, για τη δυνατότητα να προσαρμόζεις το περιεχόμενο του μαθήματός σου στις ιδιαιτερότητες και τις προτιμήσεις των μαθητών. Γι'αυτό δεν τη θέλω την τράπεζα θεμάτων: γιατί θα περιορίσει το μάθημα σε αυτό που περιέχουν τα βιβλία 20ετίας. Θα "πανελληνιοποιήσει" όλο το λύκειο, θα πνίξει την ελάχιστη κριτική σκέψη και δημιουργικότητα που υπάρχει και σίγουρα δε θα προσφέρει πραγματική γνώση, αλλά παπαγαλία και τεχνικές εξετάσεων. Ε, έχουμε τις πανελλήνιες γι'αυτό -ήδη τεράστιο πρόβλημα, δεν βρίσκω κανένα λόγο να το επεκτείνουμε και στις άλλες τάξεις.

9
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 11, 2020, 08:24:00 μμ »
Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να βλέπω ανθρώπους που υποτίθεται ενδιαφέρονται για την παιδεία και τους μαθητές να μη συγχωρούν ένα λάθος των μαθητών. Αυτό δείχνει εμπαθή δάσκαλο, που φοβάται τα παιδιά, που περιμένει να κάνουν το λάθος για να τους το τρίψει στα μούτρα...

Όχι πως περίμενα να πάρω απάντηση για την τράπεζα θεμάτων. Όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα, ενοχλούν τα ορθογραφικά.

10
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 11, 2020, 05:26:57 μμ »
Σχολείο να μορωνει...ρεεε... ;D :P :'(
ΥΓ...Οποίος δεν γνωρίζει ΟΒ=Οργάνωση Βάσης



Ναι, τι; Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα; Ότι παιδιά 15 χρονών δεν ξέρουν να φτιάχνουν πανό;

Τα 2-3 παιδιά που έφτιαξαν αυτό το πανό είναι απρόσεκτα. Το 'χει αυτό η εφηβεία. Το μήνυμα του πανό όμως το είδες; Είναι αποτελεσματικό μέσο παιδαγωγικής η τράπεζα θεμάτων;

11
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 09, 2020, 03:21:10 μμ »
@harac σχετικά με το «δεν είναι απαραίτητο να πολιτικοποιούνται τα πάντα»: όλα γύρω μας είναι πολιτική. όχι κομματική ταυτότητα, αλλά πολιτική θέση. ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε το περιβάλλον, τον συνάνθρωπο, τα αδέσποτα, τις τοπικές υποδομές, τον δημόσιο κ ιδιωτικό χώρο, μέσα του έχει πολιτική στάση. Όταν λέω ότι οι πολιτικοποιημένοι μαθητες ενοχλούν, εννοώ ότι αν ένα παιδί έχει μια συγκροτημένη άποψη για ένα  κοινωνικό θέμα, θεωρείται αντιδραστικό, επικίνδυνο, μικρομέγαλο.... Τα παιδιά επιτρέπεται να έχουν «άποψη» μόνο αποστειρωμένη κ ανώδυνη, σαν τις αηδίες που οι φιλόλογοι συνάδελφοι μου ζητούν στις εκθέσεις των πανελληνίων.

Με βρίσκεις 100% σύμφωνη.

12
" Στις αρχές του 2020 ε εμφάνιση ενός νέου ιού που ονομάστηκε covid-19 προκάλεσε μια παγκόσμια πανδημία με σοβαρές οικονονικές επιπτώσεις στην υφήλιο. Παρότι υπήρξε μεγάλος αριθμός νεκρών και πολύ σοβαρά προβλήματα στην οικονομία όλων των χωρών, η πανδημία αυτή αποτέλεσε την αρχή εφαρμογής νέων συστημάτων -πρόδρομων των σημερινών-τόσο στον τοέμα της υγείας όσο και της προσοφράς εργασίας. Παράδειγμα αποτελεί η εξ αποστάσεως εργασία - σε πρόιμη για την εποχή εκείνη μορφή- και η μείωση του κόστους εργαζομενων για τις εταιρίες , εφόσον με νόμο κόπηκαν τα ποσα που αναλογούσαν στην μετάβαση και επιστροφή των εργαζομενων στο σπίτι τους. Επίσης η μέιωση προήλθε από την ψήψιση νόμου που αφορούσε την μικρότερη κούραση των εργαζομένων, εφόσον η εργασία παρεχόταν από το σπίτι. Όλα τα παραπάνω ξάνισαν τους εργαζομένους τηε εποχής εκείνης αλλά σήμερα αποτελουν κάτι το φυσιλογικό......."
Σημειώσεις Ιστορίας Α Γυμνασίου
Σχολικό έτος 2080-2081

Σε καμία περίπτωση η αναφορά στις συνέπειες στον οικονομικό τομέα δεν θα προσπεραστεί με μια ανώδυνη φρασούλα του τύπου "παρότι υπήρξε μεγάλος αριθμός νεκρών και πολύ σοβαρά προβλήματα στην οικονομία όλων των χωρών". Πιο ακριβές θα ήταν το εξής: "Παρά την επέκταση νέων συστημάτων στην εργασία, η οικονομία παρουσίασε μεγάλη κρίση και άργησε πολύ να ανακάμψει". 

13
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 04, 2020, 03:48:50 μμ »
@elranna
Θα στο επαναλάβω,γιατί μάλλον δεν το κατάλαβες.Το παιδί που θα είναι στη διαδικτυακή σου τάξη,αδυνατεί από τους νόμους της φυσικής να εμποδίζει την ίδια στιγμή τον διευθυντή ή τον φύλακα να κόβει τις αλυσίδες που φασιστικά καταργούν το δικαίωμα της εκπαίδευσης σε άλλους.Εκτός κι αν στο μάθημά σου,μία που μπαίνουν οι μαθητές και μία που τους αποχαιρετάς.Το ποιος συμμετέχει σε μια κατάληψη είναι κάτι πολύ ρευστό.Δεν χρειάζεται να κυκλοφορήσει καμία λίστα.Τί άλλο να σου πω;Καλό υπόλοιπο Κυριακής σου εύχομαι

Αν ισχύει αυτό που λες, τότε η διάταξη περί αποκλεισμού δεν έχει λόγο ύπαρξης. Να υποθέσουμε ότι συμπεριλήφθηκε στο νόμο από εκδικητικότητα ή εμμονή; Το σίγουρο είναι ότι όξυνε πολύ τα πνεύματα αντί για να τα ηρεμήσει και προκαλεί έντονες αντιδράσεις. Με ποιο σκεπτικό μπήκε και τι εξυπηρετεί;

14
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 04, 2020, 01:27:44 μμ »
Σε καμία περίπτωση δεν αναφερόμουν σε εσένα. Οι καταλήψεις είναι έκφραςη φασισμού. Ακόμη και ο κύριος/ η κυρία που υποστηρίζει την τρομοκρατική οργάνωση, έχει το δημοκρατικό δικαίωμα να το πει, αλλά αν πάρει ένα όπλο και πυροβολεί, θεωρώντας τον εαυτό του αντάρτη της πόλης, θα καταδικαστεί σε φυλάκιση. Όχι σε θάνατο, διότι ως δημοκρατική χώρα την καταργήσαμε, ώστε να μη μοιάζει το κράτος με εκείνους από τους οποίους θέλει να προστατευτεί, δηλαδή τους κοινούς εγκληματίες.

Στις καταλήψεις αναφερόμουν, με συγχωρείς για την ασάφεια στην διατύπωση.

Είναι πολύ εύκολο να γίνουν παρανοήσεις στην επικοινωνία στο διαδίκτυο, οπότε δεν υπάρχει κανένα θέμα. Χαίρομαι πάντως που υπάρχουν άτομα εδώ μέσα που είναι σε θέση να κάνουν διάλογο και να μην ξεφεύγουν σε απολυτότητες και μανιχαϊστικά σχήματα τύπου "όποιος διαφωνεί μαζί μου έστω και λίγο είναι φασίστας ή ανήκει στον τάδε ιδεολογικό χώρο, άρα είναι αυτόματα κακός". Πού ξέρεις, μπορεί μια μέρα να καταφέρουμε να πείσουμε και τους άλλους ότι η διαφωνία είναι χαρακτηριστικό μιας υγιούς δημοκρατίας. :)

Σελίδες: 123 ... 126

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30011
  • Τελευταία: Sofiapapa
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1039144
  • Σύνολο θεμάτων: 17778
  • Σε σύνδεση σήμερα: 586
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 459
Σύνολο: 483

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.