Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mvis

Σελίδες: 123 ... 6
1
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Νοέμβριος 26, 2021, 10:21:02 μμ »
Έχει πολύ γέλιο η συζήτηση όταν διαβάζει κάποιος αποσπασματικά. Λίγες σελίδες πριν με βρίζουν που δεν θέλω να κλείσουν σχολεία αν δεν γίνει γενικό λοκνταουν και κατά προτίμηση ούτε τότε. Τώρα ξαφνικά έχω καημό να κλείσουν. Ο τι να ναι…

Δεν σε παρακολουθώ είναι η αλήθεια. Ούτε εσένα, ούτε όλη τη σελίδα. Ένα άγχος φαίνεται να το έχεις από το σχόλιο στο οποίο και σε ρώτησα.
Ας υποθέσω λοιπόν πως σταθερή θέση σου είναι η παραπάνω απάντησή σου.
Δηλαδή δεν θες να κλείσουν τα σχολεία. Ούτε με γενικό λοκντάουν κατά προτίμηση.
Μήνυμα ελήφθη.
Ευχαριστώ που απάντησες.

2
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Νοέμβριος 26, 2021, 08:15:26 πμ »
Δεν έχει λεφτά να σκορπίσει σαν πέρυσι για να μοιράσει στα φτωχικά νοικοκυριά μιας που δεν είμαστε "όλοι ίδιοι".

Αναρωτιέμαι τι καημό έχεις για το κλείσιμο. Φοβάσαι; Δεν εμβολιάστηκες;
Έχεις κάποιο θέμα και θες σωνει και ντε να κλείσουν τα δημόσια σχολεία, "Εσπερος"???

3
Από περιέργεια, τι ειδικότητα είσαι;
Και επίσης αν μπορείς δώσε links με αυτά που πρέπει να μάθουμε. Εγώ προσωπικά ενδιαφέρομαι να μάθω.

Για να τα μάθεις, ξεκινάς από ΠΜΣ στην εκπαιδευτική πολιτική, διαβάζεις τις συνεδριάσεις της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων ,αποφάσεις αναστολής λειτουργίας σχολικών μονάδων ανά περιφέρεια, αποφάσεις ΠΥΣΔΕ και ξεκινάς με υπομονή διδακτορικό. Ένα λινκ δε φτάνει. Αλλά μια κουβέντα με έναν πληροφορικό-φιλόλογο σε διαθεσιμότητα από ΔΙΔΕ σε ΔΙΠΕ με δεκαετία+ ή έστω 3ετία στην πλάτη μπορεί να σου δώσει μια ιδέα του τί γίνεται και για ποιους λόγους.

4
Εδώ είναι όλο το ζουμί. Είναι δίκαιο λοιπόν κάποιος να μην μπορεί να δηλώσει όλες τις περιοχές επειδή έχει κάποιο θέμα υγείας αυτός ή το παιδί του; Αυτή είναι η αξιοκρατία και η ισονομία που οραματιζόμαστε;

Νομίζω πως εδώ κάνεις μέγα φάουλ
Κανένα φάουλ δεν κάνω. Ισότιμα κι αξιοκρατικά...περισσότερο από πριν.
Αυτή τη φορά μπαίνουν όλοι στο καζάνι της επιλογής γνωρίζοντας τη σειρά τους, χωρίς διακρίσεις.

Οι παλιοί που πήγαιναν πρώτοι και διάλεγαν τελευταίοι,γιατί δεν ηξεραν ποιος έχει τρία, ποιος έχει δυο, ποιος έχει 1 παιδί, ποιος έχει εντοπιότητα, ποιος έχει γάμο κτλ επί 8 χρόνια τι έπρεπε να κάνουν;
Για 8 χρόνια το χωρατό της τοποθέτησης με ολα τα ευτράπελα (μέχρι και σύμφωνο συμβίωσης από το πρωινό των τοποθετήσεων, μου έτυχε!) άφηνε πολλούς περισσότερους, εκτός αξιοκρατίας και ισοτιμίας για χάρη ποσοστού.

Παιδιά τα βλέπαμε στις τοποθετήσεις στις Διευθύνσεις πολύ καιρό το λάθος.
Και σήμερα οι διευθυντές οι μισοί λένε ή να το τελειώνουμε, να το κάνουμε ανά περιφέρεια με προτεραιότητα ψήφους-κοινωνικά κριτήρια, κι οι άλλοι μισοί λένε, μη με ανακατεύεται να τα βγάζει αλγόριθμος-έχω βρει το μπελά μου.

Επιτέλους, έγιναν πιο δίκαια τα πράγματα.

5
Μάλιστα.. Να πανε να πνιγούν δηλαδή όλες οι άλλες ειδικότητες και να διοριστουν μόνο δασκαλοι... Αμ δε... Αυτα  που ξέρατε θα τα ξεχάσετε.. Πλέον όλα φαινονται ηλεκτρονικά... Οποτε ότι και να κάνετε πάνω από 3500 δασκαλοι δεν πρόκειται να διοριστουν.. 3000 και πολύ σας είναι.

Δεν φτάνει που τόσα χρόνια με τις αναθέσεις παίρνετε τις ώρες άλλων ειδικοτήτων, θέλετε αυτή τη φορά να τους πετάξετε τελείως έξω... Γύρισε  όμως ο τροχος...

Αν η απαντησούλα αφορά σε εμένα, γιατί βλέπω πολλά "-ετε","-ετε" και β' πληθυντικούς, να πληροφορήσω πως δεν είμαι ΠΕ70. Σας εξηγώ πώς έχουν τα πράγματα βάσει νομοθεσίας. Άμα δεν τα ξέρει κάποιος, δε μπορεί να καταλάβει γιατί έχουν προτεραιότητα στις κατανομές οι δάσκαλοι. Εδώ και κάποια χρόνια δε, που οι ειδικότητες από τις ΔΙΔΕ διατέθηκαν στις ΔΙΠΕ άλλαξαν πολλά και στις χρηματοδοτήσεις. Ρωτήστε κάποιον/α παλιό συνάδελφο της ειδικότητάς σας, να σας τα πει.

Όσο για το παραβολάκι, μου αρκεί να μη λένε ψέμματα. Αδιαφορώ για τη διαπόμπευση τους, δίνω στοιχεία γιατί πάνε να πλασαριστούν ως η μέγα απώλεια στις προκηρύξεις διορισμών.
Οι μπούρδες φταίει "το σύστημα" , η τράπεζα με μπλόκαρε κτλ. είναι για μόνο για γέλια.

6
Αγαπητοί συνάδελφοι, κι έγκυο βλέπουμε και περιμένουμε και εξόφθαλμα αναπήρους βοηθάμε. Κανείς δεν είναι χαιρέκακος.
Ας μην κάνετε επίκληση στο συναίσθημα και προσωπικές επιθέσεις κάποιοι. Είναι κρίμα.
Κι αν νιώθετε αποκλεισμένοι από μια περιοχή γιατί να ρισκάρετε την υγεία σας ή την υγεία των παιδιών σας;
Μην τις δηλώσετε.
Προτεραιότητες βάζει καθένας: υγεία ή επάγγελμα; Σχολεία στα παιδιά μου ή δουλειά; Πολυτεκνία ή δουλειά; Παιδιά +δουλειά/ Ατεκνία +δουλειά κτλ κτλ

Οι τοποθετήσεις θα γίνονται με σειρά ενιαίου πίνακα.
Αποκλείεται πάντως να συνεχίσουν να αδικούνται επαγγελματίες λόγω γονιμότητας.
Δεν διαφωνούν οι διακόσιες χιλιάδες που συμμετέχουν στις προκηρύξεις.

7
Το σύστημα ήταν αναξιοκρατικό λόγω ποσοστών και ανθρώπων που πηδήξαν χρόνο και προτεραιότητες άλλων. Βάλε 60%-40%,βάλε μεταφορά εμπειρίας, βάλε ειδική-γενική, βάλε αγοραστά ακαδημαϊκά, βάλε δυσπρόσιτα από τριτέκνους κτλ. Έμπαζε και πρόκειται να συνεχίσει να μπάζει από παντού.
Υπάρχουν ειδικότητες που εργάζονται λόγω πτυχίου στην εκπαίδευση (ΠΕ60,ΠΕ70,ΠΕ02). Όλες οι άλλες έχουν ένα άλλο εύρος  επαγγελματικής αποκατάστασης. Οι κατανομές είναι μέγα θέμα - διότι τα χρήματα δεν αρκούν για κάθε θέση/λειτουργικό κενό θεατρολόγου, πληροφορικού, γυμναστή, μουσικού, εικαστικού. Προτεραιότητα από τις ειδικότητες θα έχουν οι ΠΕ70 γιατί καλύπτουν συνολικά ανάγκες στην πρωτοβάθμια. Τόσο απλό.

για το παράβολο....
στα 8260 άτομα που βγήκαν εκτός, θα πρότεινα να ρωτήσουν τους 135.704 πώς τα κατάφεραν. Έτσι, θα ξέρουν την επόμενη φορά, τι θα πρέπει να κάνουν. Δηλαδή  μας καλούν τώρα να υποστηρίξουμε τους 5 / 100  και να φωνάξουμε πως τους χτύπησε αλύπητα το παλιοΑΣΕΠ ενω τους άλλους 95, τους λατρεύει.
Λυπηρό, αλλά έτσι είναι. Κάποιοι δεν ήταν καθόλου εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές διαδικασίες.
Βλέπουμε κι αδαείς πολιτικάντηδες τοπικά και περιφερειακά που παίρνουν θέση χωρίς να έχουν ιδέα. Παρατηρούμε και μέλη από προεδρεία και συλλόγους σιγά σιγά να ψιθυρίζουν υποστήριξη.
 
Σε λίγο θα λένε: δεν ξέρουν να κάνουν μια αίτηση-Είμαστε όλοι μαζί τους! ;D ;D ;D ;D

Έκλεισαν δημοτικά, θα στιβαχτούν στα νηπιαγωγεία, αναστολές σε Λύκεια κι ειδικότητες ΙΕΚ και εμείς θα ασχολούμαστε εκτός από τα υπόλοιπα ΚΑΙ με τις "λάθος αιτήσεις".  Ε, παραπάει.

8
Μετά τη σημερινή συνάντηση του ΔΣ της ΔΟΕ με την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Κεραμέως, έγινε γνωστό ότι στα κριτήρια τοποθέτησης των αναπληρωτών στις περιοχές που προσλαμβάνονται δεν θα μετρούν τα κοινωνικά κριτήρια για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπαίδευσης.

  Τόσα χρόνια οι τρίτεκνοι, και γενικά οι έχοντες παιδιά,  προστατεύονταν με ειδική ρύθμιση στις τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών με το ΦΕΚ 465Β΄, του 2003, και στην παράγραφο 3 του άρθρου 8 της αριθμ. 35557/09-04-2003 Υ.Α, με τίτλο «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για τις ανάγκες λειτουργίας των δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». Το οποίο όριζε: «Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης των προερχομένων από τον πίνακα Β προτιμώνται κατά σειρά:

α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,

β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,

γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,

δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και

ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.

Μεταξύ των ανηκόντων στην ίδια κατηγορία, που προέρχονται από τον πίνακα Β’ προτιμώνται οι έχοντες και εντοπιότητα».

  Η επίθεση που δέχεται ο θεσμός της τρίτεκνης οικογένειας από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι πρωτοφανής. Καμία προστασία και πλήρη απαξίωσης των τρίτεκνων οικογενειών. Το σύστημα προσλήψεων του νόμου Γαβρόγλου, νόμος 4589/2019 , επιτέθηκε στην τρίτεκνη ελληνική οικογένεια αποχαρακτηρίζοντάς την από ειδική κατηγορία. Κάτι το οποίο συνεχίζει να υποστηρίζει η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου.

  Τα ψεύτικα δάκρυα και τα μεγάλα παχιά λόγια για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος φανερώνονται στη σημερινή δήλωση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κεραμέως.

  Απαιτούμε τη διατήρηση του υπάρχοντος τρόπου τοποθέτησης αναπληρωτών, ως μια απόδειξη σεβασμού και αναγνώρισης της τρίτεκνης οικογένειας.

 

Με εκτίμηση,

Τρίτεκνοι Αναπληρωτές Εκπ/κοι Ηρακλείου

Γνωρίζοντας το πρόβλημα υπογεννητικότητας,ο ΣΥΡΙΖΑ-Γαβρόγλου μοριοδότησε και τέκνα.
Με σεβασμό αναγνώρισε τα παιδιά και απέδωσε μόρια σε κάθε γονέα.
Το ίδιο κάνει η Κεραμέως.

Δεν στέκει νομικά να υπολογίζονται δυο φορές στη διαδικασία πρόσληψης τα κοινωνικά κριτήρια.
Εφόσον συνυπολογίζονται σε έναν ενιαίο πίνακα στην πρώτη φάση, δεν γίνεται στη δεύτερη - αυτή της τοποθέτησης- να μετρούν ξανά.
Επιπλέον, μην μπλέκετε τους μονίμους.
Οι μόνιμοι είναι μόνιμοι. Έχουν κοινή αφετηρία τη μονιμότητα + μετά προσμετρώνται προϋπηρεσία+κοινων.κριτ. στις τοποθετήσεις ή αποσπάσεις. Στην αναπλήρωση η κοινή αφετηρία έχει ήδη προϋπηρεσία + ακαδημαϊκά + κοινωνικά.
Μην μπερδεύετε τον κόσμο που δε ξέρει τις διαδικασίες.

Μια αλλαγή στις τοποθετήσεις θα είναι άνετα μηνύσιμη ως διάκριση.

Όποιος/α πρόλαβε τον Κύριο είδε, όσοι πηδήξαν από Γ μηδενικής ως τρίτεκνοι σε Β κτλ, πήδηξαν.

9
καλε οι νηπιαγωγοι που ειναι?

* Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών θα κληθούν με ξεχωριστή πρόσκληση.

10
OK. Εγώ απλά αναφερόμουν σε πιθανότητα μαζικών διορισμών είτε της ειδικής είτε γενικής μελλοντικά και η επιστολή αφορούσε στο να αλλάξετε τη νομοθεσία ώστε να μην προκύψουν προβλήματα στα ιδιωτικά.

Τώρα για απορρήτους διορισμους προφανώς οποίος μιλάει χάνει τη σοβαρότητα του  :D

Το απόρρητο ήταν αστείο για την αγωνία του "ποιοι, πού, πότε διορίστηκαν"... ;)
Ας μη μπερδεύετε μελλοντικά ενδεχόμενα με παρελθόντα συμβάντα.

Η επιστολή δε μιλά για το μέλλον, εκφράζει κατηγορίες για τα προβλήματα που προέκυψαν στα σχολεία τους.
Στο ΣΙΣ λένε: να αλλάξετε τη νομοθεσία γιατί έχουν προκύψει προβλήματα στα ιδιωτικά σχολεία που αντιπροσωπεύουμε και αναστατώνετε με τις προσκλήσεις εκπαιδευτικών, τους μαθητές και τους γονείς μας.
Εμείς δε φταίμε, λένε. Εσείς στο υπουργείο φταίτε, λένε.

Για να γνωρίζετε
Στην ουσία το Υπουργείο με εγκύκλιο δίνει (έδινε τουλάχιστον παλιά) τη δυνατότητα σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς να συνεχίζουν να εργάζονται στο όποιο ιδιωτικό με μια απλή αίτηση. Τώρα αν στο ιδιωτικό εργάζονται με μισό μισθό, με τριπλό ωράριο, ως καθαρίστριες, ως ΔΕ υπάλληλοι γραφείου κ.α., δεν πρόκειται να επιλέξουν να συνεχίσουν στο ιδιωτικό. Μόλις έρθει πρόσκληση αναπλήρωσης θα φύγουν τρέχοντας.
Αυτά δεν είναι όμως οι αιτίες για "κύμα φυγής" βάση ΣΙΣ, το υπουργείο φταίει λες και μαστιγώνει τους εκπαιδευτικούς, τους δίνει 2 μέρες να φύγουν αποκλειστικά με αυτοδίκαιη παραίτηση.
Φαντάσου σε τέτοιες συνθήκες, σε περίπτωση πρόσκλησης από το υπουργείο να μην μπορούσες να φύγεις παρά μόνο με συναίνεση του ιδιωτικού σχολείου.

Ξεκάθαρα χρεώνουν την αναστάτωση στο Υπουργείο για το κύμα φυγής κτλ κτλ. - γεγονός που δεν ευσταθεί.

11
Οι διορισμοί αφορούν μόνιμους. Για αναπληρωτες μιλάμε για προσλήψεις.

Αν μιλάγε το άρθρο για αναπληρωτες τότε στην αρχή δεν θα έλεγε να αναλάβουν καθήκοντα από ην επόμενη χρονιά μιας και κάτι τέτοιο είναι αδύνατο για αναπληρωτες

Το άρθρο είναι από επιστολή του ΣΙΣ που μιλούσε για Διορισμούς στην Αττική και ιδίως στην ΠΕ με υποχρέωση αμεσότατης ανάληψης νέων καθηκόντων που τυπικά έστω δε φαίνεται να έκανε το υπουργείο. Όπως λες άλλο "προσλήψεις" άλλο "διορισμοί".
Συνεπώς, πολύ πιθανά να αναφέρεται σε αναπληρωτές που έφυγαν, ίσως να μη γνωρίζουν ότι δε θα προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους λόγω παραίτησης.
Για αυτό ανέφερα πως αν πρόκειται για αναπληρωτές, είτε δεν τους ενημέρωσε η κάθε διεύθυνση ιδιωτικού σχολείου ότι μπορούν να συνεχίσουν να ασκούν διδακτικό έργο εκεί ή δεν είχαν προσληφθεί όπως πρέπει για να τους συμφέρει να μείνουν.

Τα υπόλοιπα είναι ψιλά γράμματα...

Εκτός αν γίνονται διορισμοί απόρρητοι και δεν τους ξέρουμε εμείς αλλά μόνο τα Ιδιωτικά Σχολεία.

12
Διορισμοί ονομάζονται και οι διορισμοί αναπληρωτών. Φέτος λοιπόν που καλύπτουν κενά συνεχώς, πολλοί εκπαιδευτικοί που δεν περίμεναν να κληθούν, κλήθηκαν.
 
Το άρθρο είναι από δελτίο τύπου του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων για την παραίτηση των εκπαιδευτικών τους στα μέσα της χρονιάς, όταν καλούνται από το Υπουργείο.

Το Υπουργείο έχει δώσει τη δυνατότητα να συνεχίζουν στη σχολική μονάδα που εργάζονται, εφόσον έχουν προσληφθεί με τις ειδικότητές τους, από 'κει και πέρα μια υπόθεση για τις "μαζικές παραιτήσεις" είναι πως μάλλον δεν έχουν προσληφθεί ως ΠΕ... στη σχολική μονάδα ή οι διευθύνσεις των σχολείων δεν τους ενημερώνουν για τη δυνατότητα παραμονής και συνέχισης στην ιδιωτική σχολική μονάδα.

13
Και περιμένουν σε αυτό συμπαράσταση από τους παλιούς ασεπιτες; Να δώσουν ποσοστό θέσεων; Δεν υπάρχει περίπτωση. Μετά από τόσα χρόνια τρέξιμο και διάβασμα να κάνουν πίσω να τους πάρουν τη θέση άλλοι;

Ναι, να περιμένουν συμπαράσταση από "παλιούς ασεπίτες" που όντως θεωρούσαν το διαγωνισμό δυνατό αξιοκρατικό εργαλείο. Γιατί να μην υπάρχει περίπτωση; Υπάρχουμε και μεις που δε θεωρούμε ότι ο διαγωνισμός είναι πιστοποιητικό, πέρασα μια φορά προηγούμαι για δεκαετίες. Ούτε η ποσόστωση είναι δίκαιη. Περνάς ή δεν περνάς. Τυχαίο ή άτυχο για ελάχιστους, ιδανικό για πολλούς.
Το ΑΣΕΠ από παλιά ως την έκθεση το 2017 κατέθεσε πως είχε τα μέσα/χρόνο για να διεξάγει νέο, αλλά η κάθε κυβέρνηση δεν το επέλεγε λόγω πιέσεων προϋπηρεσίας ή με δικαιολογία τη μη δυνατότητα διορισμών.
Τώρα μπαίνουμε όλοι παλιοί, μεσαίοι, νέοι πτυχιούχοι σε "επετηρίδα" και προσθέτουμε ότι μπορούμε αν θέλουμε.

14
Ηρεμήστε λίγο, όσοι κάνετε γενικεύσεις και για όσους δεν προσέφυγαν και για όσους προσέφυγαν.
Είναι απαράδεκτο, να χαρακτηρίζετε οι μεν τους δε και οι δε τους μεν.
Το τι συνέβη στο μεσοδιάστημα το έγραψαν δεκάδες μέλη συνοπτικά και αναλυτικά, το ίδιο αναλυτικά ή συνοπτικά κάποιοι γράψατε και τα προσωπικά σας βιώματα. Οι γενικεύσεις όμως δεν ισχύουν.

Η μεγάλη ανακίνηση υπάρχει διότι αφαιρούνται τα μόρια του διαγωνισμού και δε διεξάγεται νέος.

Η 527/2015 δικαίωσε εκπαιδευτικούς που ήταν διοριστέοι ήδη από το διαγωνισμό και πάλι είχαν την  παρανομία να  αντιμετωπίσουν. Καλώς, τα υπόλοιπα συνεχίστηκαν. Και ελπίζω άμεσα να βρεθούν στη θέση διορισμού τους όλοι οι συνάδελφοι που δικαιώθηκαν στο επόμενο διάστημα.
Το θέμα είναι πως τύποις έστω ήταν υπέρ του διαγωνισμού και της θέσης που κατοχύρωσαν μέσω αυτού και το ίδιο θέλουν ή θα θελήσουν και οι προσφυγέντες τώρα για το νέο σύστημα.
Όντως, οι αιρετοί και οι σύλλογοι και οι ομοσπονδίες δεν αντιπροσωπούνται ούτε αντιπροώπευσαν  ποτέ ΑΣΕΠίτες, ούτε προωθούσαν ποτέ διαγωνισμό ΑΣΕΠ ή τέτοιου τύπου οριζόντιες αξιολογήσεις.  Το νέο σύστημα όμως  επικυρώνει την κατάργησή του και σε αυτό αρκετοί είμαστε αντίθετοι. Οπότε οι προσφυγές ειδικά και γενικά θα συνεχίσουν.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31380
  • Τελευταία: cinnamon_girl
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1123213
  • Σύνολο θεμάτων: 18613
  • Σε σύνδεση σήμερα: 521
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 464
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.