Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mvis

Σελίδες: 123456
29
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Δ φάση αναπληρωτών ΠΕ60 2015-2016
« στις: Νοέμβριος 20, 2015, 06:13:59 μμ »
Κορίτσια, δεν νομίζω ότι φταίει ούτε ο υπολογιστής, ούτε τα μέσα. Ίσως να μη βρίσκονται Αθήνα όπως εγώ.
Και δεν έχει νόημα πολλές φορές, αν δε μπορείς να συμμετάσχεις να απαντήσεις.

Ο ΣΑΝ κάνει κινήσεις, στέλνει υπομνήματα. Υπάρχει μια κινητικότητα - ίσως όμως να είναι μικρή η πίεση σε σχέση με ΠΕ70.
Όπως και να έχει η πίεση πρέπει να αυξηθεί από μέρους μας.

30
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Δ φάση αναπληρωτών ΠΕ60 2015-2016
« στις: Νοέμβριος 20, 2015, 01:13:14 πμ »
http://syllogosan.blogspot.gr/2015/11/normal-0-false-false-false-style.html?spref=fb

Νομίζω πως η Μαρία κ ο Συλλογος έκαναν την κίνηση που έπρεπε ...ας ευχηθούμε για το καλύτερο αύριο

Τα κενά είναι 265 και οι πιστώσεις ΠΔΕ & ΕΣΠΑ είναι 1245. Καλύπτονται δηλαδή αν δοθεί το 21% των πιστώσεων στις ΠΕ60.

31
Τι ειρωνία και κακία είναι αυτή; Μόνο οι δάσκαλοι κάνουν μάθημα στα παιδιά; Οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί, φυσικοί κλπ είχαν απόλυτη επιτυχία δηλαδή; Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Και μάλιστα κρίνεις από τον ΑΣΕΠ που δεν εξετάζει απόλυτα και μόνο το γνωστικό αντικείμενο του κάθε κλάδου.
Δεν είναι ειρωνία ούτε κακία. Είναι ευχή και στηρίζεται σε γεγονότα.
Παρατήρησε την παράθεση όπου απαντώ σε συνάδελφο που προσωπικά πιστεύει πως η συντριπτική πλειονότητα των 10000 υποψηφίων θα είναι επιτυγχόντες. Υπόθεση που έρχεται σε αντίθεση με τα αποτελέσματα του προηγούμενου, τα οποία και παρέθεσα.

Η συνάδελφος σωστά αναφέρει ότι
Δεν υπήρχε ενδιαφέρον για τον ΑΣΕΠ τοτε γιατι μπορούσες να διοριστείς και με την προϋπηρεσία , αντε με καθυστέρηση ενός χρόνου 2 το πολυ οπότε αρκετοί πήγαιναν και χωρίς καθολου να διαβάσουν απλά για την εμπειρία .. Κανεις δε το ειχε δει ως το κύριο μέσο για να διοριστεί ...

Το δυστυχές είναι ότι ο κλάδος ΠΕ70 δεν φαίνεται να υποστηρίζει τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ ούτε και τώρα. Μάλιστα κάποιοι πιθανά πρόσφατα απόφοιτοι Παιδαγωγικού, είπαν ότι υποβιβάζεται το πτυχίο με ένα διαγωνισμό. Με τα δεδομένα της τελευταίας δεκαετίας μόνο ο κλάδος ΠΕ70 έχει τέτοια αναλογία θέσεων/πιθανότητας διορισμού, χωρίς διαγωνισμό ΑΣΕΠ.

VickyMag μπορείς να κάνεις μια αναδρομή στα αποτελέσματα του διαγωνισμού ΑΣΕΠ σε όοοοοολες τις ειδικότητες και να διαπιστώσεις μόνη σου αυτό που λέω. Δεν μίλησα για απόλυτη επιτυχία απλά για 40% επιτυχία που είχαν οι ΠΕ70 και πρόσληψη 60% με αποτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ ήδη από το 2009.

Μακάρι λοιπόν να γίνει ένας διαγωνισμός ΑΣΕΠ για όλες τις θέσεις που απαιτούνται σε κάθε ειδικότητα και να διορισθούν άμεσα στελέχη στην εκπαίδευση γιατί έχει αποδυναμωθεί με τις αναπληρώσεις.

Δεν μπορώ να υποθέσω ότι η πλειονότητα αυτή τη φορά θα έχει επιτυχία. Το ελπίζω.

32
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Δ φάση αναπληρωτών ΠΕ60 2015-2016
« στις: Νοέμβριος 04, 2015, 06:03:07 μμ »
Ξέρετε κενά από περιοχές; Βόρεια Ελλάδα; Δωδεκάνησα; Γενικά να δούμε πόσα κενά μένουν ακόμα.
Από τον ΣΑΝ η πρόεδρος είπε για 348 κενά σε ολοήμερα. Στα κλασικά δε φαίνεται να έχουν. Ξέρετε τπτ;

33
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Δ φάση αναπληρωτών ΠΕ60 2015-2016
« στις: Νοέμβριος 04, 2015, 12:49:06 μμ »
Ενημερωτικά και μόνο.

Με την ανανέωση στο e-aitisi  διαγράφονται 1) ΚΟΠΑΝΑΚΗ   θέση: 2112 2) ΝΕΡΑΝΤΖΑΚΗ θέση: 2123

34
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Δ φάση αναπληρωτών ΠΕ60 2015-2016
« στις: Νοέμβριος 03, 2015, 07:32:23 μμ »
Συγνώμη, να ρωτήσω κάτι; Το άτομο που προσλήφθηκε στη Γ φάση από τον πίνακα Γ', πώς προέκυψε; Αποκλείεται λόγω μόνο τριτεκνίας γιατί έχει θέση 5000+ οπότε μέχρι αυτή τη θέση σίγουρα θα υπήρχε κι άλλη τρίτεκνη κοπέλα με κουτάκι...

>>> τριτεκνία <<<  Η κοπέλα που λες είναι με θέση 5037 για Ρέθυμνο.

Σε προηγούμενες φάσεις έχουν πάρει άτομα που ήταν ακόμα πιο κάτω 
ΚΟΝΤΟΓΟΥΛΙΔΟΥ / 5450   / Κυκλάδες / Α' φάση
ΜΠΟΡΜΠΑΝΤΩΝΑΚΗ   ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ / 5665 / Ηράκλειο   / Α' φάση
ΚΛΑΔΙΤΗ   ΙΩΑΝΝΑ / 6209 / Δωδεκάνησα   / β' φάση (355,πδε)

Η τριτεκνία έχει 179 από τους 4112 στον ενιαίο & υποθέτω άλλους τόσους στον μηδενικής.
Ως σήμερα έχουν πάρει 123/1768 (πε60 & πε60.50) με τριτεκνία.

35
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Δ φάση αναπληρωτών ΠΕ60 2015-2016
« στις: Νοέμβριος 03, 2015, 02:53:49 μμ »
Καταλαβαινόμαστε όλες. Δεν υπάρχει κάτι προσωπικό. Στην ίδια φάση αναμονής.

Είδα ότι ανέβηκε ο πίνακας στα αρχεία. Πέρυσι έως τέλος Νοέμβρη είχαν καλέσει 1473. Φέτος είναι 1430 μέχρι στιγμής. Υποτίθεται θα βγει ΠΔΕ εντός βδομάδας κι ότι μαθαίνουμε από ΣΑΝ γτ από αιρετούς δε βλέπω νέα.

36
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Δ φάση αναπληρωτών ΠΕ60 2015-2016
« στις: Νοέμβριος 03, 2015, 01:43:36 μμ »
mvis..
παρε τον γραπτο ΑΣΕΠ ,τον συνεκτικό σου λόγο, την πλήρη γνώση των συγγραμάτων της σχολής  & όλα τα επικαιροποιημένα εγχειριδία και πηγαινε σε αλλο toppic.....εδω ειναι Δ φαση..

Criss είσαι σε δημόσιο φόρουμ και διεκδικείς θέση νηπιαγωγού; Σοβαρά τώρα; Κάνε το προσωπικό - αφού ως εκεί φτάνει ο νους σου. Κόψε το υφάκι και τα αποσιωπητικά.

Αν διαβάσεις τι λέμε πριν βλέπεις την κούραση/απογοήτευση/τραγωδία των συναδέλφων. Αν δεν πιέσει ο κλάδος για ΑΣΕΠ δεν υπάρχει περίπτωση να διοριστούν ούτε οι μισές που είχαν γράψει καλά. Ήδη προσπερνούνται από 60.50.

37
Δεν ξέρω αν το προσέξατε, όμως το θέμα αναφέρεται στον ΑΣΕΠ για τον κλάδο ΠΕ70. Ωραία αυτά που λέτε, όμως οι ατέλειωτες συζητήσεις δε βγάζουν πουθενά(όπως φαίνεται και στο κύριο θέμα "ΑΣΕΠ 2015"), ειδικά όταν στηρίζονται σε έναν θεωρητικό ΑΣΕΠ, τον οποίο ο νοήμων νους θεωρεί απίθανο.
Έχω την εντύπωση πως το αρχικό ερώτημα του Sotirios έχει απαντηθεί. Προσωπικά πιστεύω πως αν τυχόν γίνει ΑΣΕΠ, θα γίνει πραγματικός πόλεμος και πως η συντριπτική πλειονότητα των 10000 υποψηφίων θα είναι επιτυγχόντες.

Η "συντριπτική πλειονότητα" στους ΠΕ70 του ΑΣΕΠ 2009 δεν ήταν επιτυγχόντες. Μακάρι να μην έχουν τα ίδια αποτελέσματα με τα προηγούμενα γιατί κάνουν μάθημα στα παιδιά μας.

ΠΕ70 - Αποτελέσματα διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2π/2008
2.755 υποψήφιοι
2.352 συμμετέχοντες
2.120 οι  προκηρυχθείσες θέσεις
961 αυτοί που πέρασαν  :o  8)

Ούτε οι μισοί από όσους πήγαν να δώσουν



38
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Δ φάση αναπληρωτών ΠΕ60 2015-2016
« στις: Νοέμβριος 03, 2015, 12:54:53 μμ »
Γραπτός διαγωνισμός. Όχι διαδικασία μοριοδότησης μέσω ΑΣΕΠ όπως γίνεται στους δήμους και καταλήγει η εντοπιότητα να περνά το μεταπτυχιακό.

Στην τελική ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι εργαλείο που αξιολογεί νέους απόφοιτους/παλιούς απόφοιτους και δεν είναι δυνατόν να λέει το ίδιο το κράτος ότι θέλει να πάρει όποιον ως τώρα είχε μόρια και όχι τον καλύτερο δυνατό.

Ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι εργαλείο απαραίτητο και δεν χρειάζεται να πας σε φροντιστήριο εφόσον μπορείς να εκφράσεις συνεκτικό λόγο, έχεις πλήρη γνώση των συγγραμάτων της σχολής σου & όλων των επικαιροποιημένων εγχειριδίων που δίνονται στους διδάσκοντες στο δημόσιο (βλέπε ΔΕΠΠΣ & ΕΑΕΠ). Όλα είναι διαθέσιμα με 0.00  €

Είναι πολλά;;;; Ναι
Είναι απαραίτητα;;; Μάλλον ναι

39
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Δ φάση αναπληρωτών ΠΕ60 2015-2016
« στις: Νοέμβριος 03, 2015, 11:21:32 πμ »
Χωρίς διαγωνισμό ΑΣΕΠ μην περιμένετε να υπάρξει τίποτα διαφορετικό από "επετηρίδες" και "μοριοδότηση μπατζανάκη" από τα ιδιωτικά/δημοτικά και περιφερειακά. Οι ΠΕ60 που έκαναν αίτηση σαν αναπληρώτριες είναι 10691.
Μένει ακέφαλη η εκπροσώπηση του κλάδου και στην πρωτοβάθμια οι νηπιαγωγοί δεν υπάρχουν.

Εχθές ο υπουργός είπε ότι δεν υπάρχει διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης στο Υπουργείο και θα δημιουργήσει Διεύθυνση
για πάρει δικαιοδοσίες από το Υπουργείο Εργασίας (Δήμους, ΟΑΕΔ, ΚΕΚ κτλ). 
Αν δεν έχετε δει τη συνέντευξη, ιδού : https://youtu.be/VJha06LK0b4?t=53m5s
Η εκπομπή του Χατζηνικολάου έγινε για το φπα και την ιδιωτική.  Αναμενόμενο.
Ο ίδιος και η δημοσιογραφική του δεοντολογία τάσσονται υπέρ της ιδιωτικής εκπαίδευσης, χωρίς καμιά απολογητική διάθεση όπως είπε στην εκπομπή του.

Στο μεταξύ ορίστε κάποια στοιχεία "Ιδιωτικής - Δημόσιας" σε νηπιαγωγεία του 2014
* Ιδιωτικά(599) με διδάσκουσες (914) και μαθητικό δυναμικό (12780) δείχνουν 13.98 μαθητ. ανά διδάσκουσα και
* Δημόσια (5088) με διδάσκουσες (12192) και μαθητικό δυναμικό (149224) δείχνουν 12.23 μαθητ. ανά διδάσκουσα
μια διαφορά που μεταφράζεται σε 14% περισσότερα παιδιά ανά εκπαιδευτικό στα ιδιωτικά.

Σύνολο μαθητών: 149224 | Σύνολο διδασκουσών: 12192 | Σύνολο προσκληθείσων αναπληρωτριών:1756
 * 1756 κλήθηκαν να αναπληρώσουν ή και αναπλήρωσαν τελικώς κάποιες από τις 12192 > το 14%

Δυστυχώς δεν έχουμε στατιστικά στοιχεία των αναπληρωτριών ΠΕ60 από πουθενά.

Σημείωση: 98% των ΠΕ60 είναι γυναίκες.



40
Καλά εντάξει.
Πώς δίνεται άδεια να εργαστεί αναπληρωτής/μόνιμος σε συλλόγους, δήμους, κοινωνικά φροντιστήρια, ΔΙΕΚ, ΕΠΑΣ, ακαδημίες αθλητικές κτλ

και κατά τ' άλλα δεν δίνεται άδεια σε φροντιστήριο;

41
Δίνεται το δικαίωμα παροχής ιδιωτικού έργου και αν δείτε εδώ υπάρχουν διάφοροι συνάδελφοι που το αξιοποιούν.
Απλά ακολουθήστε τα νόμιμα μέσα και αν οι ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ δεν δίνουν άδεια να απαιτείτε έγγραφη αιτιολογία.

Μια αναζήτηση στο  https://diavgeia.gov.gr για Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου

ΑΔΑ: 9ΑΠ14653ΠΣ-ΖΛ8 - Χορήγηση άδειας ιδιωτικής εργασίας με αμοιβή  -> ΠΕ19
ΑΔΑ: 7ΙΤΜ4653ΠΣ-ΞΟ5 - Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή -> ΠΕ70

42
το σύστημα είναι έτσι .... αν ειναι δικαιο ή αδικο να προηγουνται οι τριτεκνοι οι πολυτεκνοι οι ανθρωποι με αναπηρια.... είναι αλλο θεμα !!! Αρα να συνοψίσουμε ..... Υπάρχουν κλαδοι που δεν εχουν καθολου ασεπ τι σημαινει αυτο ??? οτι δεν θα πέρνουν αναπληρωτες?? η συζητηση για τον ασεπ ειναι μεγαλη και δεν ειναι το καταλληλο ποστ για να γίνει....
Λοιπον ... στον ΠΙΝΑΚΑ Β προηγουνται οι εχοντες καποια αναπηρια και έπονται αυτοι με παιδαγωγικη επάρκεια... ένα 20% των συνολικων προσλήψεων ανα ετος το καταλαμβάνουν και οι τρίτεκνοι... (θελουμε δεν θελουμε - μας αρεσει δεν μας αρεσει)!!!
Εφοσον απο τους 10 τριτεκνους που θα πάρουν φέτος στην χ ειδικότητα απο τον Β ΠΙΝΑΚΑ κάνενας δεν έχει διαλέξει τη ψ περιοχη (και δεν εχουν βάλει και το μαγικο κουτακι) που πρεπει να παρουν τριτεκνο , μονο και μονο τότε πέρνουν απο τον Γ ΠΙΝΑΚΑ ...!!

niina το δίκαιο/άδικο συζητάται παντού και το ζήτημα ήταν να διακριθεί το κριτήριο τριτεκνία/ασπαιτε - προϋπηρεσία.
Το οποίο και λύσαμε. 

Οι κλάδοι που δεν έχουν καθόλου ΑΣΕΠ πρέπει κάποια στιγμή να δώσουν διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Θα συνεχίζουν επ'άπειρο χωρίς ΑΣΕΠ;
Φυσικά παίρνουν και πιθανά θα συνεχίσουν να παίρνουν διότι υπάρχουν ανάγκες (βλ. ΠΕ70 - Δάσκαλοι)
Αυτό όμως δεν είναι δίκαιο κριτήριο μεταξύ ειδικοτήτων - ούτε μεταξύ νέων/παλιών συναδέλφων.
Διότι ακόμα δεν έχουν ενεργοποιηθεί μεταβλητές βαρύτητας (μεταπτυχιακά,γλώσσες, ερευνητικά, επαγγελματική εμπειρία κτλ)
και ουσιαστικά αυτό που συμβαίνει από το 2009 είναι επετηρίδα.

Σε ποια ειδικότητα προηγούνται όσοι έχουν αναπηρία;
Η ειδική κατηγορία στους πίνακες Γενικής δεν εντάσσει αναπηρία παρά αποκλειστικά ασθένειες. Κάνω λάθος;


Ο καλύτερος κρίνεται από τα πτυχία του, από την προϋπηρεσία του και από εξετάσεις φυσικά.
Δεν υπάρχει άλλο σύστημα (νομίζω παγκοσμίως) για να αποδείξει κανείς πως είναι καλός σε κάποιον τομέα.

Το περιεχόμενο των εξετάσεων, είναι άλλη ιστορία. Αλλά επειδή δεν έχουμε άλλο, πιο αντικειμενικό το οποίο να έχει σχέση και με το πρακτικό κομμάτι της διδασκαλίας, δέχομαι το ΑΣΕΠ όπως είναι. Το περιμένω εδώ και 7 χρόνια.

Παυλίνα η προσβασιμότητα σε πτυχία,πιστοποιητικά δεν είναι ίδια για όλους. Εγώ, εσύ, άλλοι είχαμε την οικονομική δυνατότητα και έχουμε τα προσόντα. Υπάρχουν όμως άλλοι με πτυχίο που δεν έχουν 10ευρώ να παρακολουθήσουν καν ένα συνέδριο.
 
Γι'αυτό και συμφωνούμε στον ΑΣΕΠ... δίνει μια βάση για ίση πρόσβαση στο επάγγελμα.

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31133
  • Τελευταία: Nikisara
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1108130
  • Σύνολο θεμάτων: 18499
  • Σε σύνδεση σήμερα: 536
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 30
Επισκέπτες: 444
Σύνολο: 474

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.