Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kgiannis

Σελίδες: 123 ... 40
1
Εδώ ακόμα δεν ξέρουμε αν θα γίνει η Α φάση σήμερα...

Ποια κατανομή διορισμών;

Όλα είναι μια ''δυναμική'' διαδικασία...και σε repeat αυτό...



Το υπουργείο την Παρασκευή έβγαλε ανακοίνωση ότι σήμερα θα ανακοινωθούν οι προσλήψεις αναπληρωτών. Φαντάζομαι ότι θα ισχύει. Για να δούμε..
https://www.minedu.gov.gr/news/46056-21-08-20-anakoinosi-gia-tis-proslipseis-anapliroton-ekpaideftikon-kai-melon-eep-evp-gia-to-sxoliko-etos-2020-21


2
Επειδή καταλαβαίνω οτι εισαι κανενας κκες δεν θα μπω σε αντιδικία, οχι για κανενα αλλο λόγο γιατι εκει ειμαι και εγω οχι οργανωμένος φυσικα. Πριν κανενα μήνα εγινε ενα κάλεσμα απο τα παιδια που κοπηκαν με το παραβολο στην Θεσσαλονικη στο υπουργειο αντε λεω να κατέβω, θα πιω και ενα καφε. Παω που λες και ειναι 4 συνάδελφοι που εκαναν το λάθος και έμειναν εκτός και 10 του ΠΑΜΕ, εναν τον ηξερα απο τα παλια και μετα πήραμε και ενα Μικέλ και τα είπαμε. Οποτε λεω 10.000 έμειναν εκτος απο το παραβολο και 4 κατέβηκαν! Οποτε θα ξανακατέβω στο δρόμο μονο αν δω μονο τα δικά μου αιτηματα αν δεν υπάρχουν δεν κατεβαίνω, ετσι κι αλλιως ουτε για τον εαυτο τους δεν αγωνίζονται!

Συμφωνώ μαζί σου στα τελευταία που γράφεις. Και μένα με ενοχλεί όταν κατεβαίνω εγώ για άλλων αιτήματα και κάποιοι λίγοι ακόμα, ενώ η μάζα που την αφορά περισσότερο δεν ακολουθεί.
Δεν είμαι οργανωμένος σε κάποιο κόμμα. Συμφωνώ σε σημαντικό βαθμό (και ιδεολογικά προφανώς) με τον τρόπο που θέτουν τα πράγματα στον κλάδο μας η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών (ΚΚΕ) και το Συντονιστικό Αναπληρωτών. Συμφωνώ με το δεύτερο περισσότερο όμως.

3
Συγνώμη τι να κάνουμε υπάρχουν 100 θέσεις και 1000 υποψήφιοι πως θα τους πάρουμε; Θα διορίσουμε δηλαδή 36000 φιλόλογους; Που θα τους βάλουμε; Αν ήθελες να ειναι ενωτικό ας ελεγες να κατέβουμε ολοι να διεκδικήσουμε καλύτερη παιδεία, οχι να διορίσουμε τον Θανάση και την Αννούλα που δεν ξερω και εγω πως εκαναν την προυπηρεσία τους, γραπτό διαγωνισμό εδω και τώρα για να μπορούν να διεκδικήσουν ολοι μια θέση στον ηλιο.. Τέλος μπαίνουν και αλλα ζητήματα στο κάλεσμα όπως π.χ. να μην μείνουν συνάδελφοι εξω απο την εκπαίδευση για ενα λάθος του υπουργείου(παράβολο). Να λέμε αλήθειες τουλάχιστον στα καλέσματα και να εγραφαν "να μην μεινει κανενας συναδελφος εξω" δεν ηταν κανενα λάθος του υπουργείου δικο τους λαθος ηταν αλλα αν ειναι να ξεκινάμε και να κοροιδεύουμε τους εαυτους μας καλα κρασια


1. Να ζητάμε από την πρώτη φάση την κάλυψη 100% των κενών δεν είναι σωστό; Εγώ βλέπω στα fb και στα "εκπαιδευτικά" φόρουμ τον κοινωνικό καλιβαλισμό. Αυτό δεν το θέλω και αυτό αν θες μας ξεφτιλίζει σαν κλάδο. Έχουμε που έχουμε πέσει χαμηλά στα μάτια της κοινωνίας τώρα με την κατανομή θα ξεβρακωθούμε εντελώς.

2. Όποιος θέλει να ζητήσει διαφάνεια για τις προϋπηρεσίες να τη ζητήσει ανοιχτά. Ας το θέσει σαν θέμα αλλά πραγματικά θεωρώ ότι η προϋπηρεσία είναι πολύ σημαντικό προσόν για τη δουλειά του εκπαιδευτικού. Έχει πολύ μεγάλη σημασία να έχει εμπειρία σε τάξη. Εγώ δεν έχω διαπιστώσει αυτό που ξοφθαλμα φαίνονταν στα δημόσια ΙΕΚ πριν κάποια χρόνια που οι κολλητοί εκπαιδευτές δουλευαν στα ΙΕΚ. Κάτι τέτοιο στη δευτεροβάθμια πιστεύω ότι δεν συμβαίνει στον ίδιο βαθμό με αυτόν το βαθμό που συνέβαινε στα δημόσια ΙΕΚ.

3. Δεν γίνεται να διορίσουμε 36000 φιλολόγους αλλά η λύση δεν είναι να σφαχτούμε όλοι μεταξύ μας. Τα κενά πόσα είναι; Ε, αυτά τα κενά να τα ξέρουμε όλοι ποια είναι και να καλυφθούν όλα. Αυτό έπρεπε να ζητάμε. Εγώ βλέπει ότι οι εκπαιδευτικοί γουστάρουν μόνο να τρώει ο ένας τον άλλο. Προϋπηρεσία και πτυχίο. Αυτά μαζί με παιδαγωγική κατάρτιση έπρεπε να μπαίνουν σε μια σειρά.

4. Για το γραπτό ΑΣΕΠ έχω ξαναγράψει την άποψη μου. Δεν βρίσκω σε αυτό το διαγωνισμό τίποτα το αξιόπιστο, τίποτα το σίγουρα αδιάβλητο, τίποτα το μη ταξικό, τίποτα το επιστημονικό. Είναι ένας διαγωνισμός πέρα για πέρα λάθος που δεν έχει τίποτα κρίνει παραπάνω από το ότι εκείνη την ημέρα απάντησες σωστά σε κάποιες ερωτήσεις. Τίποτα άλλο. Καμία σχέση με τη διδακτική πρακτική δηλαδή.

5. Σχετικά με το κάλεσμα και για το παράβολο που λες, το ρεπορτάζ από τα κανάλια λέει και για λάθη του συστήματος και όχι μόνο των αναπληρωτών.
    Εγώ δεν θέλω κανένας να μείνει απ' έξω και αυτή η άποψη με κάνει να νιώθω ήσυχος με τη συνείδησή μου ως άνθρωπος και εκπαιδευτικός.

Σίγουρα πάντως δεν νιώθω καθόλου καλά να βλέπω έστω και στο μη φυσικό κόσμο του ιντερνετ ανθρώπους που θέλουν υποτίθεται να διδάξουν να σφάζονται για την κατανομή των 10500 διορισμών. Έλεος πραγματικά!!

Αγαπητοί μου, θα καταθέσω και εγώ την άποψή μου.
Μετά από 13 χρόνια
που γύρισα την Ελλάδα,
που έκανα δυο παιδιά και τα έσερνα μαζί μου ή τα άφηνα με το σύζυγό μου,
που αποχωριζόμουν την οικογένειά μου κάθε Σεπτέμβρη- Οκτώβρη,
που έδωσα δυο ΑΣΕΠ και δεν διορίστηκα οριακά
που έκανα μεταπτυχιακό με την κοιλιά στο στόμα...
που το κράτος με έβαλε σε έναν πίνακα 24μήνου (τότε τον έλεγαν) και διορίστηκαν όλοι πριν από εμένα γιατί οι 60 που μείναμε μας έφαγε η αξιοκρατία του ΣΤΕ!!
το μόνο που με απασχολεί τώρα είναι να ΔΙΟΡΙΣΤΏ επιτέλους, γιατί ήρθε και η δική μου σειρά.
Επομένως μη ψάχνετε πάντα συναγωνιστές, το σύστημα μας έχει καταντήσει να μαχόμαστε μόνοι μας.

Σου εύχομαι πραγματικά καλό διορισμό.
Υποκλίνομαι στις αντοχές σου!
Σχετικά με το την τελευταία σου πρόταση. Το σύστημα μας έχει καταντήσει να μαχόμαστε μόνοι μας.
Πρέπει να βρούμε συναγωνιστές για να αλλάξουμε το σύστημα ή πρέπει να αλλάξουμε το σύστημα για να βρούμε συναγωνιστές;
Ωφελεί σε τίποτα να βρίζονται μέρα-νύχτα για την κατανομή στο φόρουμ ή στο fb; Αναρρωτιέμαι



4
Μαζί σου για την κινητοποίηση δεν θα ειμαι όμως επειδή μέσα στα αιτήματα ειναι να διορισουν κοσμο μονο με πτυχιο και προυπηρεσία, ουτε γραπτό ΑΣΕΠ ουτε τίποτα οποτε καταλαβαίνω οτι ειναι απλοι λαγοί

Τότε η μόνη λύση είναι η μια ομάδα συμφερόντων να σφάζει την άλλη. Καλό αλληλοσφάξιμο! Δεν έχω κάτι άλλο να ευχηθώ.
Εγώ νομίζω το αίτημα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί με το πτυχίο και την προϋπηρεσία ενώνει και δεν χωρίζει.
Οπότε με αυτή την έννοια δεν τους θεωρώ λαγούς και στο κάτω κάτω προτιμώ κάποιος να αγωνίζεται με το κείμενο του, το πρόσωπο τους και τα αιτήματά του ανοιχτά προς τον κόσμο παρά να ρωτάω πίσω από τον υπολογιστή μου για την ασεπούλα για τις πληροφορίες της ή να τσακώνομαι με τους δασκάλους για τις κατανομές.
Καλύτερα λαγός όπως λες, παρά λαγός στιφάδο στα μαχαιροπίρουνα των "συναδέλφων του fb και του (εκπαιδευτικού!;!) φόρουμ", με γλυκοξινη σάλτσα από γλύψιμο σε ξεπουλημένους συνδικαλιστές και με μενού κατανομών φτιαγμένο από ασεπούλες. Ότι κάπου χάνεται η αξιοπρέπεια δεν απασχολεί κανέναν;


5
Οι δάσκαλοι τρελάθηκαν και ζητάνε 80% εδω και τωρα! Μας κανουν γενική επιθεση στην βθμια και στις κοινές ειδικότητες! Οποιος έχει φβ ας πάει να κραξει, να μαλώνουμε εδω δεν εχει νοημα! Ας τους ρίξουμε τον τσαμπουκα!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10217876916255171&set=a.10204440299508150&type=3&theater&ifg=1

Αρχικά έχω κάνει παράθεση εσένα όχι για να τσακωθούμε αλλά για το λινκ που παρέθεσες. Αυτά που γράφω δεν αφορούν εσένα.

Μπήκα στη σελίδα και διάβασα την ανακοίνωση και όλα αυτά που θέλουν οι δάσκαλοι κλπ....και αυτά που κατάλαβα για άλλη μια φορά είναι:


1. Ότι δεν ενδιαφέρεται κανείς για την εκπαίδευση παρά μόνο για τον προσωπικό διορισμό του
2. Ότι ενώ γίνεται χαμός σε φόρουμ και facebook στις κινητοποιήσεις της Δευτέρας και της Τρίτης (που καλεί η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών και το Συντονιστικό Αναπληρωτών) θα είναι για άλλη μια φορά πάλι πολύ λίγοι
3. Ο λόγος που θα συμβεί το προηγούμενο, δηλαδή ο λόγος που δεν κινητοποιείται ο κόσμος,  είναι γιατί έχει χάσει κάθε ίχνος αξιοπρέπειας και προτιμάει να ξεφτιλίζεται στο fb
    από το να αγωνιστεί παίρνοντας τον αγώνα στα χέρια του κανονικά  (και όχι γλείφοντας συνδικαλιστές) ούτε σφάζοντας ο ένας τον άλλο συνάδελφο.

Ντροπή και μόνο αισθάνθηκα που μπήκα και διάβασα αυτά που γράφουν.

Η λύση δεν είναι να μπούμε στο fbκαι να κράξουμε τους δασκάλους. Η λύση είναι να καταλάβει ο κόσμος ότι πρέπει να πλησιάζει συνδικαλιστικές ενώσεις και σωματεία (όπως τα δυο που προανέφερα). Πρέπει ο κόσμος να αγωνιστεί μακριά από ξεπουλημένες ηγεσίες (ΔΟΕ και ΟΛΜΕ) και μακριά απο μαχαιρώματα η μια ειδικότητα απέναντι στην άλλη.

 

 


6
Κανονικά θα γινουν αύριο της βθμιας εκτός παράλληλης.. Απλως πολλοι θέλουν να γίνουν οι προσληψεις βθμιας μαζί με την παράλληλη και προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα.. Είπαμε αύριο θα γινουν όλες οι προσλήψεις εκτός από:α) ζεπ, παράλληλη στη αβθμια και β)παράλληλη και μουσικά σχολεια στη βθμια... Ολες οι υπόλοιπες κανονικά...

Υπάρχει κάποια ενημέρωση από αιρετό ότι θα γίνουν αύριο οι προσλήψεις και για δευτεροβάθμια;

7
Ξέρουμε πότε θα τρέξει η α φάση της δευτεροβάθμιας;

8
Αναπληρωτές / Απ: Αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου
« στις: Αύγουστος 16, 2020, 04:17:08 μμ »
Η ΑΜΩ πρέπει να είναι κάθε ημέρα στο σχολείο ή μπορεί τις 15 ώρες (μέγιστο) ώρες να τις καλύπτει μέσα σε 3 ημέρες; Αν έχει κάποιος εμπειρία ας μου αναφέρει. Ευχαριστώ.

Κάποιος/α που είναι ΑΜΩ δεν είναι χρειάζεται να καλύπτει τις maximum 15 ώρες σε 5 ημέρες. Αν το πρόγραμμα του σχολείου μπορεί να φτιαχτεί έτσι ώστε να εξυπηρετείται ο/η ΑΜΩ τότε μπορεί και σε 3 ημέρες να έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα του. Είναι η πρώτη συνεννόηση με τον διευθυντή και τον υπεύθυνο του προγράμματος στο σχολείο.

Ισχύουν με ακρίβεια όσα αναφέρονται από Lasid και για τα ένσημα. Αν σε ενδιαφέρουν όλα τα ένσημα καλύτερα να απλώσεις το πρόγραμμα και στις 5 ημέρες. Αν δεν χρειάζεσαι τα ένσημα των 5 ημερών, συνεννοείσαι να σου φτιάξουν (αν μπορούν) πρόγραμμα 3 ημερών για να καλύψεις τις 15 ώρες. Για να καλύψεις τις 9 ή 10 ώρες μπορεί να αρκούν και οι 2 ημέρες.

9
Καλησπέρα σε όλους/λες σας!

Σήμερα με πήραν από ιδιωτικό κολλέγιο για να κανονίσουμε συνέντευξη για θέση καθηγητή. Έχει κανένας εμπειρία από εργασία ως καθηγητής/τρια σε τέτοιο πλαίσιο; Τι να περιμένω από τη συνέντευξη; Από μισθό τι παίζει; Λογικά τη Δευτέρα που έχω τη συνέντευξη θα μου πουν αλλά ας είμαι και λίγο προετοιμασμένη για το τι θα ακούσω...Οποιαδήποτε πληροφορία δεκτή! Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Πάντα τα Ιδιωτικά ΙΕΚ έχουν χαμηλότερο ωρομίσθιο από τα ιδιωτικά κολλέγια. Συμφωνώ σε όλα με Sp.Educator. 

10
Εχει χιουμορακι παντως! Συνάδελφε εχεις την υποστηριξη μου αλλα εντάξει καλαμπουρίζουν οι περισσότεροι εδω μην δινεις σημασια

Συμφωνώ μαζί σου. Δεν θα έπρεπε να δίνω σημασία αλλά αηδιάζω και μόνο στην ιδέα ότι ένας τέτοιος άνθρωπος με αυτή την ποιότητα θέλει να με πείσει για τον γραπτό ΑΣΕΠ ότι αξιολόγησε την καταλληλότητά του.

Αυτός ο άνθρωπος θα πάει να διδάξει;;;

Και εσύ έχεις διαφωνήσει μαζί μου, αλλά ανοιχτά και χωρίς να με θίγεις.

Εμένα δεν μου έρχεται να στείλω σε κανέναν από σας που μπορεί να διαφωνώ κάποιο προσωπικό μήνυμα τέτοιου ύφους. Είναι αηδία.


11
Δεν θα συμφωνησω ουτε θα διαφωνησω μαζι σου συναδελφε....
Απλα το οτι μοριοδοτηθηκαν επαρκως ...οταν ενα σεμιναριο στο οτι να ναι εδινε μορια.....και μια ξενη γλωσσα εδινε διπλασια μορια  μου φαινεται αστοχο.....

Απο την αλλη να βλεπω και το αναφερω και απο προσωπικο συμφερον το 2ο πτυχιο ΑΕΙ με 4 ετη σπουδων να μου δινει οσα μορια δινει μια ξενη γλωσσα ειναι γελοιο....

Στα υπολοιπα που γραφεις συμφωνω.....θα επρεπε νσ υπαρχει πρωτιστως σωστη ψυχιατρικη αξιολογηση ενος εκπαιδευτικου πριν διοριστει.

Συμφωνώ μαζί σου σχετικά με το δεύτερο πτυχίο. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να δίνει περισσότερα από μια γλώσσα (ειδικά από μια δεύτερη γλώσσα που δεν τη λες και τόσο σημαντική.

Επίσης τα σεμινάρια δεν θα έπρεπε να είναι σε ότι να ναι αντικείμενο. Μάλλον δεν θα έπρεπε να είναι καθόλου αφού δεν μπορούν αν τα περιορίσουν στο γνωστικό αντικείμενο και στα παιδαγωγικά.

Έγραψα ότι μοριοδοτήθηκαν επαρκώς οι πολύτεκνοι και οι ΑμεΑ καθώς διαπιστώνει ότι ενώ τα ακαδημαϊκά τους είναι χαμηλα βοηθήθηκαν αρκετά για να περάσουν τουλάχιστον αυτούς με μικρές προϋπηρεσίες και νορμάλ ακαδημαϊκά. Άρα ευνοήθηκαν και δεν θεωρώ ότι στην τοποθέτηση πρέπει να μετρήσουν και πάλι.   

12

 Θα ηθελες να μας διευκρινισεις τι ακριβως εννοεις και σε ποιους απευθυνεσαι στην δευτερη παραγραφο σου ;;;;  Αν αναφερεσαι σε οσους λεμε οτι μετρηθηκαν μια φορα τα μορια πολυτεκνων και τριτεκνων τι θες να πεις ακριβως;; οτι επειδη δεν επιθυμουμε την διπλη μοριοδοτηση και επιθυμουμε να κοπιαζουμε και να αναγνωριζεται δεν ειμαστε ανθρωποι;;;;Αν αναφερεσαι σε εμας,  δεν επιθυμουμε διακαως να διοριστουμε , επιθυμουμε να αντιληφθουν καποιοι οτι υπαρχουμε κι εμεις κι οταν κατι το κερδιζουμε με το σπαθι μας να μην μας το κλεβουν/ 'κλεβουν' αλλοι..Που βρισκεις το παραλογο;;;Μοριοδοτηθηκαν ηδη....τι να κανουμε πια;; να εγκαταλειψουμε μηπως και τελειως το επαγγελμα;;;Αν αναφερεσαι αλλου και καταλαβα λαθος παω πασο...Αν ομως καταλαβα καλα κι απευθυνεσαι σε εμας ,το να χαρακτηριζεις  καποιον οτι δεν φερεται ανθρωπινα μονο και μονο  επειδη δηλωνει κι αυτος απλα την παρουσια του με τον αγωνα του κι οχι χαριστικα λυπαμαι πολυ και αμφιβαλλω για το ποιος επιθυμει πραγματικα διακαως να διοριστει πατωντας πανω στους αλλους διαρκως και ποιος ειναι ανθρωπος εντος ή εκτος εισαγωγικων..θα παρακαλουσα να διευκρινισεις ωστε να μην αδικω με τα δικα μου συμπερασματα..


Όχι kelif, συμφωνώ απολύτως μαζί σου σε αυτό το θέμα. Το θέμα του να παραμένεις άνθρωπος το έγραψα για όποιον έχει ένα προσόν (διδακτορικό ή γραπτό ΑΣΕΠ) και νομίζει ότι θα το κραδαίνει σαν το μέγιστο προσόν που αποδεικνύει την καταλληλοτητα του ως εκπαιδευτικός.

Καλά κάνεις και ζήτησες διευκρίνηση γιατί έτσι όπως το έγραψα θα νόμιζε κανείς ότι αυτό πήγαινε προς αυτούς που δεν θέλουν διπλή μοριοδότηση των ΑμεΑ. Για μένα ναι οι ΑμεΑ και οι πολύτεκνοι μοριοδοτήθηκαν (και εξήγησα ότι μοριοδοτήθηκαν επαρκώς και έτσι είναι πιο πάνω από πολλούς) και στην τοποθέτηση δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να ξαναμοριοδοτηθούν.

Ελπίζω να σε κάλυψα με την διευκρίνηση. Νομίζω ότι συμφωνούμε σε αυτό.

13
Βασικό πτυχίο και Προϋπηρεσία και μόνο λοιπόν. Διαφορετικά ναι, καλύτερο σύστημα είναι το μείγμα ακαδημαϊκά προσόντα και προϋπηρεσία γιατί αν δεν αξιολογηθεί κάποιος με 10-15 μικροδιδασκαλίες, δεν γίνεται σε ένα κομμάτι χαρτί (του γραπτού ΑΣΕΠ) να δεις αν κάποιος άνθρωπος είναι τόσο μικρόψυχος και παρανοϊκός που δεν κάνει να μπει σε αίθουσα.

Για να είμαι ξεκάθαρος επειδή δεν θέλω να μου έρχονται ενημερώσεις με email από αυτόν τον άθλιο τύπο, στο επόμενο προσωπικό μήνυμα που θα μου στείλει θα απαντήσω ανοιχτά.
 Ενώ γίνεται να αποκλεισθεί ο παρανοικός αν επιλεγεί βάσει παλαιότητας πτυχίου και προυπηρεσίας; Η επιλογή η αξιοκρατική και δίκαιη γίνεται μόνο μέσω γραπτών διαγωνισμών. Και το ξέρεις κατά βάθος και εσύ και οι υπόλοιποι. Απλώς η αλήθεια πονάει. Είναι όντως απαράδεκτο να μην γίνεται σοβαρός ψυχιατρικός έλεγχος πριν να μπει κάποιος στην τάξη και επανέλεγχος βέβαια ανά τακτά χρονικά διαστήματα, γιατί η ψυχική κατάσταση των ατόμων δεν μένει σταθερή.
Τα τεστ προσωπικότητας δεν ξέρω κατά πόσο διασφαλίζουν την ορθή αξιολόγηση της ψυχολογικής ισορροπίας.

Για εμένα με 10-15 μικροδιδασκαλίες (αυστηρές και όχι όπως γίνονται) και όπως πολύ σωστά γράφεις με ψυχιατρικούς ελέγχους το λύνεις αυτό το θέμα του να αποκλείσεις από την εκπαίδευση αυτούς τους τύπους.
 Η επιτυχία του γραπτού ΑΣΕΠ (που ο άλλος λύνει μια εξίοωση φυσικής και γράφει ένα σχέδιο μαθήματος) δεν μου λέει απολύτως τίποτα.
 Όπως δεν μου λέει και ένα διδακτορικό τίποτα.
 Ότι η αλήθεια πονάει μπορώ να το πω και εγώ αυτό. Ο καθένας μπορεί να νομίζει ότι λέει την αλήθεια.
 

14
Σχετικά με τα κοινωνικά κριτήρια. Να πω το εξής.
Διαπιστώνω ότι σε έναν μεγάλο βαθμό η μοριοδότηση των ατόμων που έχουν 2-3-4 παιδιά ή κάποιο βαθμό αναπηρίας τους εξασφαλίζει να είναι πιο πάνω από βασικά προσόντα και από μικρές προϋπηρεσίες. Αυτό είναι ενθαρρυντικό και ελπίζω αρκετά βοηθητικό για αυτόν τον κόσμο (ΑμεΑ και πολύτεκνους).

Ένα άλλο από τα συμπεράσματα που βγάζω αυτές τις μέρες είναι ότι μπορεί να θες διακαώς να διοριστείς αλλά σημασία έχει να παραμείνεις άνθρωπος.

Προς υπέρμαχους του γραπτού ΑΣΕΠ
Φαίνεται πως ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν είναι ένα σύστημα που μπορεί να διερευνά ποιος άνθρωπος είναι ακατάλληλος και αν έχει ή δεν έχει την παιδεία που χρειάζεται για να είναι εκπαιδευτικός.

Εν τω μεταξύ συνεχίζει ένας από τους υπερμάχους του γραπτού ΑΣΕΠ να μου στέλνει προσωπικά μηνύματα, κοροϊδευτικά και υβριστικά χωρίς να του απαντάω. Δεν πειράζει. Με διασκεδάζει και μου υπενθυμίζει για ποιο λόγο διαφωνώ με τον γραπτό ΑΣΕΠ.

Γιατί αυτές οι "αδιάβλητες διαγωνιστικές εξετάσεις" δεν δείχνουν απολύτως τίποτα. Απόδειξη ότι υπάρχουν άνθρωποι εκπαιδευτικοί με γραπτό ΑΣΕΠ σαν αυτόν τον τύπο. Ας αναλογιστεί κανείς τι κάνει ένας τέτοιος τύπος στα σχολεία. Ένας τέτοιος τύπος (από την ύπαρξη του και μόνο) μου δίνει επιχειρήματα εναντίον του γραπτού ΑΣΕΠ.
 
Φαίνεται πως στο γραπτό ΑΣΕΠ δεν υπήρχαν οι παρακάτω ερωτήσεις. Όσοι προλάβατε και δώσατε ΑΣΕΠ και είστε φανατικά υπέρμαχοι διαψεύστε με αν υπήρχαν οι παρακάτω ερωτήσεις ή όχι. 

     "Θέλετε τόσο πολύ να διοριστείτε μόνιμος στην εκπαίδευση που φτάνετε στην απόλυτη ξεφτίλα να στέλνετε σε άγνωστο άνθρωπο υβριστικά-κοροϊδευτικά μηνύματα αξιοποιώντας την κάλυψη της ανωνυμίας; Συνεχίζετε να του στέλνετε ακόμα και αν δεν σας απαντάει γιατί δεν θέλει να πέσει στο επίπεδό σας; Συνεχίζετε να του στέλνετε ακόμα και αν δεν έχετε επικοινωνήσει ποτέ ανοιχτά;"
     "Δεν έχετε το θάρρος να γράψετε τη γνώμη σας ανοιχτά, ενώ αυτόν που βρίζετε γράφει ευθέως την άποψη του ανοιχτά στο φόρουμ και μπαίνετε στη διαδικασία να τον κοροϊδέψετε σε προσωπικό μήνυμα;"
 
Είχαν μπει αυτές οι ερωτήσεις; Ή απλώς ο τύπος έλυσε στο γραπτό ΑΣΕΠ στην φυσική μια εξίσωση και θεωρήθηκε ότι κατέχει το γνωστικό αντικείμενο;

Την παιδεία-καλλιέργεια που έχει ο κάθε άνθρωπος (και άρα την καταλληλότητα για να γίνει εκπαιδευτικός) δεν τη αξιολογείς ούτε με βάση τα διδακτορικά (και τα λοιπά προσόντα) ούτε με την "επιτυχία" στον γραπτό ΑΣΕΠ.

Βασικό πτυχίο και Προϋπηρεσία και μόνο λοιπόν. Διαφορετικά ναι, καλύτερο σύστημα είναι το μείγμα ακαδημαϊκά προσόντα και προϋπηρεσία γιατί αν δεν αξιολογηθεί κάποιος με 10-15 μικροδιδασκαλίες, δεν γίνεται σε ένα κομμάτι χαρτί (του γραπτού ΑΣΕΠ) να δεις αν κάποιος άνθρωπος είναι τόσο μικρόψυχος και παρανοϊκός που δεν κάνει να μπει σε αίθουσα.

Για να είμαι ξεκάθαρος επειδή δεν θέλω να μου έρχονται ενημερώσεις με email από αυτόν τον άθλιο τύπο, στο επόμενο προσωπικό μήνυμα που θα μου στείλει θα απαντήσω ανοιχτά.


 

Σελίδες: 123 ... 40

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29926
  • Τελευταία: Xristinap97
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1035883
  • Σύνολο θεμάτων: 17732
  • Σε σύνδεση σήμερα: 637
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 32
Επισκέπτες: 524
Σύνολο: 556

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.