Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kgiannis

Σελίδες: 1234 ... 48
15
Δεν έχει ξαναγίνει να στείλουν τα sms σήμερα και να βγάλουν τα ονόματα αύριο. Δεν λέω ότι δεν μπορεί να γίνει αλλά έχω την εντύπωση ότι αν είναι να βγουν τα ονόματα αύριο, όλα θα πάνε μαζί.

16
Απλά τραγική η δήλωση της. Δεν φαίνεται να ξέρει τι της γίνεται.

17
Μεγάλη δυσκολία με τα χρονοδιαγράμματα.
Αναρωτιέμαι πολλές φορές πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να τοποθετήσουν εκεί που πρέπει τους αποσπασμένους και να τρέξει το σύστημα για τους αναπληρωτές. Πραγματικά όλο αυτό κάθε χρόνο μου είναι δύσκολο να το καταλάβω. Τελικά δεν ξέρουμε για αύριο.

18
Διαβάζω στις ομάδες ότι η φάση θα τρέξει το νωρίτερο Παρασκευή γιατί ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι αποσπάσεις. Αυτό είναι αλήθεια;

19
E αύριο φανταζομαι θα μας πει. Ή μήπως σήμερα;

20
Συνεπώς πέρσι μάθαμε τον αριθμό κάθε ειδικότητας δύο μέρες πριν τρέξει η φάση, ενω φέτος μάλλον όχι.

21
Υπάρχει περίπτωση να μάθουμε τον αριθμό ανά ειδικότητα νωρίτερα από τις 31/8;;; Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί το σύστημα δεν τρέχει αύριο;;;;

Νομίζω πέρσι μάθαμε τον αριθμό ανά ειδικότητα μια μέρα νωρίτερα. Έτσι δεν είναι; Καλό θα ήταν μέχρι αύριο να το μάθουμε.

22
Πολύ σωστά. Νομίζω ότι είναι καλύτερα για τον προγραμματισμό όλων μας να τρέξει το σύστημα όσο γίνεται νωρίτερα.
Η απάντηση που δίνω για το λόγο που δεν τρέχει το σύστημα είναι ότι δεν έχουν καταλήξει ποια κενά θα δοθούν για α φάση αφού ακόμα δεν τοποθετήθηκαν οι νεοδιοριστοι. Κάνω λάθος σε αυτή την σκέψη;

23
Ακριβώς. Το παρακολούθησα αρκετά φέτος. Εργάστηκαν άνθρωποι σε μια σειρά από κλάδους με χαμηλή ως μηδενική προϋπηρεσία. Οπότε δεν βρίσκω κανένα λόγο να λένε "ο γραπτός θα βοηθήσει τους νέους". Τα επιχειρήματα ειδικά των διορισμένων υπέρ του γραπτού είναι για γέλια και δυστυχώς και για κλάματα αφού είναι υπαρκτά πρόσωπα που δηλώνουν εκπαιδευτικοί. Εκπαιδευτικοί που αμφιβάλλουν για την αξία του πτυχίου των συναδέλφων τους. Επιεικως απαράδεκτο.

24
Το αν έχεις 1 ή 2 πτυχία ξεχωρίζει ποιος είναι καλύτερος εκπαιδευτικός;
Το αν έχεις master ή διδακτορικό ξεχωρίζει ποιος είναι καλύτερος εκπαιδευτικός;
Το αν έχεις χαρτί αγγλικών και γαλλικών ξεχωρίζει ποιος είναι καλύτερος μαθηματικός ή φυσικός;
Το αν έχεις παιδί ή δεν έχεις ξεχωρίζει ποιος είναι καλύτερος εκπαιδευτικός;
Το αν έχεις 15 ή 25 μήνες προϋπηρεσία ξεχωρίζει ποιος είναι καλύτερος εκπαιδευτικός;
Το αν είσαι 25 ή 35 ή 45 ή 55 χρονών ξεχωρίζει ποιος είναι καλύτερος εκπαιδευτικός;
1. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει την αξία του πτυχίου. Να στο πω αλλιώς. Αν κάποιος έχει πτυχίο Μαθηματικού και άλλο ένα πτυχίο φυσικού, ναι θα φανεί πιο χρήσιμος σε ένα σχολείο από κάποιον που έχει ένα πτυχίο Μαθηματικού. Οπότε είναι πιο νορμάλ κριτήριο από ένα γραπτό διαγωνισμό.
2. Σαφέστατα κάποιος που έχει διδακτορικό ξέρει περισσότερα και επομένως ναι είναι καλύτερος από κάποιον που έχει μάστερ. Εσύ συνέχισε να υποτιμάς τις σπουδές.
3. Οι ξένες γλώσσες είναι χρήσιμες για την μελέτη βιβλιογραφίας αλλά και για προγράμματα erasmus. Οπότε σίγουρα είναι καλύτερο κριτήριο από ένα γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
4. Το αν έχεις παιδί δεν ξεχωρίζει αν είσαι καλύτερος εκπαιδευτικός αλλά σημαίνει ότι έχεις περισσότερες άμεσες ανάγκες να καλύψεις από κάποιον που δεν έχει. Επομένως το θεωρώ οκ που μοριοδοτειται. Δεν σημαίνει πάντως ότι είναι καλύτερος εκπαιδευτικός.
5. Όσους περισσότερους μήνες έχεις υπηρετήσει σε ένα σχολείο, είσαι αποτελεσματικότερος στη δουλειά σου εντός και εκτός τάξης. Οι δεξιότητες διαχείρισης της τάξης αναπτύσσονται με το χρόνο. Αυτό λένε τα παιδαγωγικά βιβλία.
5. Η ηλικία δεν ξεχωρίζει ποιος είναι καλύτερος εκπαιδευτικός. Όμως οι 25αρηδες αυτού του τόπου πρέπει να ξέρουν ότι το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να παλεύει για μια δουλειά με αξιοπρέπεια. Δεν είναι καθόλου αξιοπρεπές να τάσσονται κάποιοι υπέρ του γραπτού ΑΣΕΠ που θα δίνεται κάθε δύο χρόνια για να πας αναπληρωτής 2,4,6,8 ως 10 μήνες το πολύ. Ο 55αρης που έχει πολλές παραστάσεις από σχολεία, σαφώς και είναι καλύτερος από τον 25αρη σε ορισμένα θέματα.

Υποτιμάτε συνεχώς και την εμπειρία και την προϋπηρεσία και τα  πτυχία. Σας αφήνω στην κρίση των συναδέλφων. Εγώ σας απάντησα στα ερωτήματα σας αλλά ειλικρινά δεν είμαι βέβαιος κατά πόσο είστε διατεθειμένος να τα κατανοήσετε. Είναι η μανία του γραπτού ΑΣΕΠ, είναι τα μπλε γυαλιά σας, είναι το 41%. Δεν ξέρω τι σας κάνει τόσο μανιακό και τόσο κατά του πτυχίου και της προϋπηρεσίας.

25
Σου απάντησα σε αυτό. Κάνεις παιδαγωγική κατάρτιση σαν κράτος. Υποτίθεται στην παιδαγωγική κατάρτιση πιστοποιηθηκαμε.

Οπότε οι 30000 μπαίνουν με βάσει τα προσόντα τους σε μια σειρά. Αν ήμουν ιδιοκτήτης, δεν θα ερχόντουσαν οι 30000. Θα δεχομουν 50 βιογραφικά και θα αξιολογουσα αρχικά με το βιογραφικό (άρα με τα προσόντα κατ αντιστοιχία με τη δική μας μοριοδοτηση).
Πάντως με την λογική σου να πάμε σε κάτι πιο εφικτό, στο τέλος θα πουμε "ας μας βάλουν χρονόμετρο ποιος θα λύσει πιο γρηγορα μια διαίρεση". Έτσι θα κρίνουμε τον καλύτερο.
Τι πτυχίο πήρατε ήθελα να ήξερα; Δεν δώσατε μαθήματα; Τόσο εύκολες είναι οι σχολές σας; Δηλαδή μόνο εγώ τελείωσα Πολυτεχνείο από εδώ μέσα  και θεωρώ ότι το πτυχίο δεν βγήκε παίζοντας. Τόσο πολύ υποτιμάτε το πτυχίο σας οι υπόλοιποι που δέχεστε να παίξετε την εργασία σας σε ένα τεστ;

26
Σε τι να σου απαντήσω συνάδελφε;μικροδιδασκαλια δεν κάνεις με τον ΑΣΕΠ ούτε όμως με τα πληρωμένα μεταπτυχιακά...άρα τη μικροδιδασκαλια την ξεχνάμε καλώς ή κακώς και στις δύο περιπτώσεις...οπότε μένει η εντός η εκτός εισαγωγικων απόδειξη της γνώσης...πες μου εσύ λοιπόν πως αυτή αποδεικνύεται με κάποιον τροπο

Βρε συνάδελφε τόσα σε ρώτησα, τίποτα δεν μου απάντησες. Θα του έβαζες διαγώνισμα του καθηγητή που θα προσλαμβανες αν ήσουν ιδιοκτήτης ιδιωτικού σχολείου; Θέλω να δω με αυτή την ερώτηση αν αντιλαμβανόμαστε με τον ιδιο τρόπο το επάγγελμα του εκπαιδευτικού.

Αναρωτιέμαι δηλαδή όλοι όσοι είστε υπέρ του γραπτού αν έχετε καταλάβει το επάγγελμα που κάνετε.
Οπότε απάντησε μου τι θα έκανες αν ήσουν ιδιοκτήτης.

27
Κάναμε μικροδιδασκαλια για να πάρουμε παιδαγωγική κατάρτιση. Πιστοποιηθηκαμε.



28
Τα ένα έως δύο μεταπτυχιακά που έχουμε όλοι όπως λες με κάνουν να τάσσομαι ξεκάθαρα υπέρ γραπτού ΑΣΕΠ για ευνόητους λόγους..ότι η συντριπτικοτατη πλειοψηφία του απλά έχει κόστος οικονομικό και μόνο...ξεφτιλισε ο κλάδος της εκπαίδευσης την ίδια την εκπαίδευση και τη γνωση
Δεν είπα ότι καλώς τα έχουν. Είπα ότι τα έχουν. Όλα τα άλλα τα διάβασες που έγραψα; Δηλαδή πως την είδαμε βρε συνάδελφοι; Μόνο εγώ έχω την αντίληψη ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού θέλει τέτοιες δεξιότητες που δεν αναδεικνύονται από ένα γραπτό; Απάντησε μου σε αυτά και άσε τους ευνόητους λόγους. Εσύ για να επιλέξεις κάποιον αν ήσουν ιδιοκτήτης σε σχολείο τι θα έκανες; Θα τον έβαζες να γράψει διαγώνισμα ή θα του ζηταγες μικροδιδασκαλια. Εμένα η εμπειρία μου από ιδιωτικό σχολείο είναι το δεύτερο. Με έβαλαν και σωστά να κάνω μια μικροδιδασκαλια. Δεν με βάλανε να γράψω διαγωνισμα.

Σελίδες: 1234 ... 48

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 263
Σύνολο: 273

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.