Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kgiannis

Σελίδες: 1234 ... 40
15
Συνάδελφε ειμαι υπέρ του να μοριοδοτούνται τα διδακτορικά και καταλαβαίνω οτι αυτο που γίνεται εδω ειναι μια ζήλεια για τα 40μορια. Απλα δεν μπορείς να λες οτι εχω διδακτορικο δεν δινω εξετάσεις! Φυσικά και πρεπει να δώσεις και φυσικά και πρέπει να εισαι απο τους επιτυχώντες! Ο γραπτός ασέπ χωρις μορια απο προηγούμενους ΑΣΕΠ κλπ κλπ ειναι μια ευκαιρία σε ολους τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να διδάξουν στα δημόσια σχολεία να διεκδικήσουν μια θεση στον ηλιο. Οποτε δινεις 2-3 μαθήματα και αντίστοιχα μοριοδοτήσε! Ετσι και αυτός που εχει 10χρόνια σε τάξη και θεωρεί οτι εχει μεταδοτικότητα όταν ολοι οι μαθητές για να μάθουν γραμματα πάνε σε φροντηστήρια θα μας δειξει τι ξέρει και αυτος που εχει πολλα ακαδημαικά προσόντα θα μας δειξει τι ξέρει! Αυτο για εμενα ειναι το πιο δίκαιο εδω η Ρόδος εδω και το πηδημα λοιπον

Δηλαδή κατάλαβες από αυτά που γράφω ότι θεωρώ λογικό οι διδάκτορες να απαλλαγούν του ενδεχόμενου γραπτού ΑΣΕΠ; Αυτό έγραψα εγώ;
Προφανώς και δεν εξαιρείται κανείς;;; Είναι δυνατόν να καταλαβαίνεται αυτό;

Απλώς μην μας πιάνει η ζήλια για τα 40ρια. Όποιος διαβάσει τι έχω γράψει θα δει ότι λέω ξεκάθαρα "Είναι κρίμα και είναι παράλογο τόσοι άνθρωποι με διδακτορικό να πηγαίνουν δευτεροβάθμια. Η θέση τους κανονικά είναι στην έρευνα."

Η διαφορα ειναι οτι στον ΑΣΕΠ μπαινεις στην αρενα με αλλους συναδελφους σου και πρεπει να αποδειξεις οτι εισαι καλυτερος.Τα μεταπτυχιακα,διδακτορικα και λοιπα ακαδημαικα τα κανεις μονος σου συναγωνιζομενος τον εαυτο σου και παλευοντας με τις προσωπικες σου αντοχες μονο.Δε  τιθεται θεμα αξιοσυνης των διδακτορων,αυτο ειναι αυτονοητο,τονιζω μονο τη διαφορα με το Ασεπ,γιατι για μενα εκει ειναι ολη η ουσια,καθως εχω περασει και απο τα δυο αυτα σταδια,ο ασεπ ηταν ο,τι πιο απαιτητικο και ψυχοφθορο εχω περασει,χειροτερο και απο πανελλαδικες.

Συμφωνώ μαζί σου. Καταλαβαίνω το νόημα της αρένας απλώς διαφωνώ ότι θα έδειχνε ο γραπτός ΑΣΕΠ αν αξίζει κάποιος ή όχι.
Για εμένα σε αυτή τη δουλειά αν αξίζεις ή όχι φαίνεται από το έργο σου (εντός ή εκτός τάξης). Το έντος τάξης είναι όταν σε έχουν παρει.
Το εκτός τάξης είναι το εκπαιδευτικό ή επιστημονικό έργο που έχεις πάνω στα παιδαγωγικά ή το γνωστικό αντικείμενο.
Ο γραπτός ΑΣΕΠ δείχνει τι ξέρει κάποιος εκείνη την ημέρα σε ένα διαγώνισμα. Τίποτα παραπάνω.
Αυτή είναι η άποψη μου. Το ότι είναι απαιτητικός ο γραπτός ΑΣΕΠ και ψυχοφθόρος δεν σημαίνει ότι αξίζει.

Y.Γ. Ο συνάδελφος που στέλνει βρισιές σε προσωπικό μήνυμα να ξέρει ότι γελάω πάρα πολύ μαζί του. Να συνεχίσει να μου στέλνει. Είναι για γέλια και για κλάματα μαζί αν σκεφτεί κανείς ότι μάλλον είναι συνάδελφος.

16
Αγαπητε συναδελφε πραγματικα δεν ξερω αν πρεπει να ειρωνευτω ή οχι.
Ο διδακτορας που αναφερεις γνωριζει που παει να διδαξει αρα αν χρειαζοταν θα επρεπε να δωσει εξετασεις .
Αν θελει την αντιμετωπιση που του αρμοζει τοτε θα επρεπε να αιτηθει στην τριτοβαθμια.

Οι δημοσιευσεις και το ποσο καλος.ειναι καποιος σε καποιο εξειδικευμενο αντικειμενο ειναι ασχετες με πρωτοβαθμια δευτεροβαθμια.




1. Αν θες να ειρωνευτείς, καντο. Μπορεί να έχει και πλάκα.
2. Αν χρειαζόταν ο διδάκτορας να δώσει εξετάσεις, θα έδινες. Το θέμα είναι αν χρειάζεται. Προς το παρόν και σωστά κατά τη γνώμη μου όχι.
3. Οι διδάκτορες αιτούνται στην δευτεροβάθμια αλλά έχοντας παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να θέλουν να διδάξουν στη δευτεροβάθμια. Που είναι το πρόβλημα;
4. Επειδή λες ότι οι δημοσιεύσεις δεν έχουν σχέση με τη δευτεροβάθμια, πρέπει να σε ενημερώσω (γιατί μάλλον το αγνοείς) ότι το ΙΕΠ προσκαλεί ανθρώπους να μας επιμορφώσουν ή να φτιάξουν εκπαιδευτικό υλικό για θέματα μαθημάτων ή συμβουλευτική. Στα κριτήρια επιλογής τους είναι αν έχουν διδάξει τριτοβάθμια, δευτεροβάθμια, δημοσιεύσεις, διδακτορικά και μεταπτυχιακά. Όπως καταλαβαίνεις το ΙΕΠ θεωρεί ότι οι δημοσιεύσεις βοηθάνε και έχουν σχέση αρκετές φορές με την πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια είτε ως προς το γνωστικό αντικείμενο είτε στην παιδαγωγική ψυχολογία.

Για παράδειγμα αρχιτέκτονας με παιδαγωγική κατάρτιση και διδακτορικό στο ΕΜΠ με θέμα τα παιδαγωγικά μοντέλα στη διδασκαλία της τέχνης.
 Ένας τέτοιος άνθρωπος με παιδαγωγική κατάρτιση για σένα είναι σημαντικό να περάσει από γραπτό ΑΣΕΠ;;;;;;
Εκεί θα κριθεί πόσο καλός εκπαιδευτικός είναι;;;;; Στον γραπτό ΑΣΕΠ;;;;

 Διαφωνώ και το χειρότερο είναι ότι πέρα από συντεχνειακά επιχειρήματα δεν έχω διαβάσει ούτε ένα λογικό επιχείρημα για γραπτό ΑΣΕΠ.
 Κατα τ'αλλα nikolopol ειρωνεύσου όσο θες....μπορεί να είναι και αστείο
 

17
Όσοι θεωρείτε ότι το διδακτορικό και οι επιστημονικές δημοσιεύσεις είναι κάποιο μαγικό φίλτρο που εξασφαλίζει μεταδοτικότητα, εύχομαι να αστειεύεστε. Αλλιώς θα πάθετε γερό σοκ όταν θα μπείτε σε μια χαλαρωμένη τάξη με παιδιά που κοιτάνε τον πίνακα και σκέφτονται το instagram.

1. Αν αναφέρεσαι σε μένα, μιλάς σε άνθρωπο που μπαίνει πολλά χρόνια σε  σχολική τάξη.
2. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Εννοείται πως το διδακτορικό δεν σου εξασφαλίζει μεταδοτικότητα. Το αντίθετο μάλιστα. Οι διδακτορικές σπουδές δεν στοχεύουν σε μεταδοτικότητα.
3. Η έννοια της μεταδοτικότητας είναι από τους επιστήμονες παιδαγωγικής ψυχολογίας μια λέξη άνευ νοήματος. Δίνει μια εικόνα ότι ο μαθητής είναι παθητικός δέκτης. Έχει αλλάξει αυτό.
4. Θα ήταν καλύτερο να διαβάζεις πιο σωστά αυτά που γράφω.

Οι επιστημονικές δημοσιεύσεις και το διδακτορικό δείχνουν άνθρωπο με επιστημονικό υπόβαθρο με προσφορά στην επιστημονική κοινότητα. Αυτό και μόνο. Υπάρχει αντίρρηση και σε αυτό;;;;

Δηλαδή για να καταλάβω, εσείς λέτε ότι "Ο γραπτός διαγωνισμός δείχνει αν κάποιος ξέρει το αντικείμενο, το διδακτορικό όχι."
Δηλαδή αν ένας συμβασιούχος επιστημονικός συνεργάτης στο πολυτεχνείο πάρει παιδαγωγική κατάρτιση και αποφασίσει να πάει σε σχολείο εσύ θα του πεις "Φίλε δώσε γραπτό ΑΣΕΠ, αλλιώς δεν είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις"... Αστεία πράγματα. Πάντως στον πίνακά μου υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διδάξει επί χρόνια σε τριτοβάθμια. Αυτοί θεωρώ εφόσον έχουν παιδαγωγική κατάρτιση, είναι καταλληλότατοι να διδάξουν. Το ξέρουν το αντικείμενο και ας μην έδωσαν ΑΣΕΠ.

Να τους βάλουμε να δώσουν γραπτό διαγωνισμό για να δεις εσύ αν ξέρουν αυτοί που διδάσκουν στο πανεπιστήμιο;;; Έλεος...πόσο συντεχνεία!!!

18
Οταν σχεδον ολοι θα εχουν μεταπτυχιακο, διδακτορικο και προυπηρεσια θα περιμενεις ολους αυτους να διοριστουν...? Η θα πηγαινεις μεχρι τα 67 αναπληρωτης...? Για να διακριθεις πρεπει να υπαρχει ενας μηχανισμος που δεν σε χαντακωνει με τους υπολοιπους και αυτος ειναι ο Γραπτος Διαγωνισμος...

Προσεξτε διοτι υπαρχει κινδυνος και διεύρυνσης των ακαδημαϊκών προσόντων να μετράνε τα πάντα δηλαδή
 και των κοινωνικών κριτηρίων...μεγαλες ομαδες θα πιεσουν σιγουρα για αυτο...τα επόμενα χρονια...σε βαρος της προυπηρεσιας ... 8)

Τώρα μιλάς ειλικρινά. Το σημαντικό για σένα είναι να διακριθείς. Ε, ας βάλουμε "άλμα εις ύψος".....τι γραπτός;;;; Να βάλουμε γραπτό αν πραγματικά σε διακρίνει. Και ξαναλέω ότι σημαντικό στην εκπαίδευση είναι να έχεις επιστημονικό έργο σε μια περίοδο σημαντική και όχι "έγραψα ένα διαγώνισμα στο ΑΣΕΠ ---άρα αξίζω".



οπα, οπα,...μισό λεπτό, να πάρουμε το πράγμα απ την αρχή,
Κάποιος με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό δεν σημαίνει απαραιτήτως πως σε γραπτό διαγωνισμό θα "πιάσει" τη βάση (το έχουμε δει)
Επίσης, κάποιος που έχει μόνο το πτυχίο της σχολής του σε γραπτό διαγωνισμό αν μελετήσει "πιάνει" τη βάση ( και μάλιστα έχουμε δει να διορίζεται κιόλας)
Συνεπώς, διδακτορικό / μεταπτυχιακό δεν εξασφαλίζουν τον καλό ως προς το γνωστικό αντικείμενο εκπαιδευτικό.

Η προσμέτρηση τους -που κακώς το δεχτήκαμε- εξυπηρετεί μια καλοστημένη βιομηχανία με σκοπό τον πλούτο.
Ακυρώνει το πτυχίο και είναι έξω και μακριά από την αρχή των ίσων ευκαιριών (δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα, ούτε την όποια δυνατότητα για να αρχίσουν το κυνήγι των πτυχίων)
Μη μας διαφεύγει πως όλα ξεκίνησαν από την ανάγκη για διορισμό και ελάχιστοι θα έμπαιναν σε αυτή τη διαδικασία.

Να μη κάνουμε, λοιπόν? Και βάβαια να κάνουμε αλλά να μετράνε σε τοποθετήσεις, μεταθέσεις, μισθό, εξέλιξη.
Πιστεύω πως κάτι τέτοιο καλό θα ηταν να το εφάρμοζαν στην επιλογή διευθυντών και όχι δασκάλων-καθηγητών.

Γιατί εκπαιδευτικός σημαίνει 2 πράγματα: 1ο γνώση του αντικειμένου που θα διδάξει- και όχι απαραίτητα να αρθρογραφεί σε επιστημονικα περιοδικά- και 2ο διδακτική ικανότητα και γνώσεις παιδοψυχολογίας.  Εδω είναι που θα κριθεί ο κατάλληλος.

Η Κύπρος εφαρμόζει μικτό σύστημα - που κατα τη γνώμη μου είναι σωστό. Οι δε ερωτήσεις του γνωστικού δείχνουν παράλληλα με την απάντηση που ζητούν και την διδακτική ικανότητα.

και έρχονται τώρα και μιλούν για αξιολόγηση γιατί   δεν υπάρχει το ένα και βασικό, και αρκετό θα έλεγα, που είναι η σωστή επιλογή του εκπαιδευτικού.

Εχεις διδακτορικό κλπ ? εμ, τότε "τράβα στην αίθουσα και θα σου στείλουμε και τον επιθεωρητή να δούμε αν κάνεις"

Κατακριτέο το σύστημα επιλογής Γαβρόγλου, πλην όμως η ΝΔ που ενώ το καταψήφισε, το εφάρμοσε κατά γράμμα!! Η Κεραμέως 4 μήνες ασχολήθηκε με το "Ασυλο", αργότερα με τις μάσκες και τώρα με την αξιολόγηση.
Ο,τι "φανεί του λολοστεφανή" 
Οι δε συνδικαλιστές απλώς να τρέχει ο μισθός....

1. Έγραψα πουθενά ότι ο διδακτορικός θα γράψει σίγουρα καλά; Το αντίθετο έχω γράψει.
2. Έγραψα πουθενά ότι το μεταπτυχιακό/διδακτορικό ξεχωρίζει τον καλό εκπαιδευτικό;
3. Πτυχία, Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά μπορεί κανείς να κάνει και δωρεάν. Σε αντίθεση με τις ξένες γλώσσες που δεν γίνεται αν δεν πληρώσεις.
4. Η γνώση του αντικειμένου που θα διδάξεις δεν αποδεικνύεται από την αρθρογραφία σε περιοδικά με κριτές;;;;; Φαντάζομαι θα γνωρίζεις ότι για να διδάξεις σε ΤΕΙ ή σε Πανεπιστήμιο θα πρέπει να έχεις δημοσιεύσεις. Αναρρωτήθηκες γιατί τα ΔΣ των σχολών  έχουν βάλει αυτό το κριτήριο;  Τι μπορεί να δείχνει κάτι τέτοιο; Δηλαδή το γραπτό του ΑΣΕΠ δηλώνει σημαντικότερο επιστημονικό έργο και ότι ο εκπαιδευτικός είναι κατάλληλος γνωστικά ενώ οι δημοσιεύσεις όχι;;;; Επίσης πρέπει να σου πω ότι ως εκπαιδευτικοί μπορούμε να έχουμε και δημοσιευμένο έργο και στα παιδαγωγικά. Θεωρώ την επιστημονική κατάρτιση (ειδικά ενός διδακτορικού) πολύ σημαντικότερη από ένα γραπτό διαγωγισμό ακόμα και αν ο διδάκτορας πάτωνε στον γραπτό. Το ότι δεν θα πάει καλά δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Και πρέπει να σου πω ότι παιδαγωγική ψυχολογία εφόσον έχει παιδαγωγική κατάρτιση ο διδάκτορας μπορεί να έχει διαβάσει...έχει κριθεί από την παιδαγωγική του κατάρτιση.
5. Οι συνδικαλιστές είναι σαν τους πολιτικούς η εικόνα μας. Αν εμείς μιλάμε για γραπτό διαγωνισμό και με αυτό τον τρόπο υποτιμούμε από μόνοι μας τα πτυχία μας, δεν μας φταίνε ούτε οι πολιτικοί ούτε οι συνδικαλιστές. Φταίει το κεφάλι μας το ίδιο.


19
Ας πέσουν οι τόνοι. Αγνοείς αν έχω ή δεν έχω διδακτορικό για να ξεκινήσω από κάπου. Αν έχω ή δεν έχω δημοσιεύσεις ή ό,τι άλλο ανέφερες. Φυσικά και η εξειδίκευση σε επιστημονικό επίπεδο, σε βοηθά, αλλά δεν σε καθιστά από μόνη της άξιο για να διδάξεις. Μπορείς να δεις εξάλλου τους βαθμούς διδακτόρων στους τελευταίους δύο γραπτούς 2008 και 2006. Δεν αποτελεί το μοναδικό κριτήριο: όποιος έχει διδακτορικό είναι άριστος για την εκπαίδευση! Σε γνωστικό και παιδαγωγικό επίπεδο εξετάζεται κανείς μονάχα μέσω ενός γραπτού διαγωνισμού. Κατόπιν, ορθώς ΠΡΕΠΕΙ να προσμετρώνται τα προσόντα και μόνο αυτά (τα κοινωνικά κριτήρια τα θεωρώ απαράδεκτα!), καθώς και η προϋπηρεσία κάποιου.
Σίγουρα αυτός ο νόμος θεραπεύει κάποιες αδικίες: την πρόταξη πολυτέκνων, ειδικών κατηγοριών, την απουσία μοριοδότησης αυξημένων προσόντων, αλλά όλα αυτά υπήρχαν και στον ανεφάρμοστο προηγούμενο νόμο Διαμαντοπούλου, ο οποίος ήταν δικαιότερος, αφού τους έβαζε όλους σε μια κοινή διαδικασία διεκδίκησης διορισμού επί ίσοις όροις.
Αυτοί που είχαν 120 μόρια προϋπηρεσίας τους προσέξατε; Πόσοι με μηδενική προϋπηρεσία βρέθηκαν σε θέση που θα τους οδηγήσει σε διορισμό ή πρόσληψη; Δυο τρεις το πολύ στις βασικές ειδικότητες στις οποίες έριξα μια πρόχειρη ματιά. Αν κάποιος έχει άλλα δεδομένα, ας μας ενημερώσει.
Οι πρώην μαθητές μας, φοιτητές "καθηγητικών" σχολών και υποψήφιοι για θέση στο δημόσιο σχολείο με αυτό το σύστημα αποκλείονται εντελώς. Ακόμη κι αν ξεκινήσουν αύριο το διδακτορικό τους. Είναι παράλογο όμως να χρειάζεται κανείς διδακτορικό, για να εργαστεί ως νηπιαγωγός στο δημόσιο νηπιαγωγείο, δεν το καταλαβαίνεις, συνάδελφε; 

1. Δεν ανέβασα τους τόνους. Δεν έχω καθόλου διάθεση και η πρόθεσή μου είναι η ανταλλαγή απόψεων.
2. Από πουθενά σε αυτά που έγραψα δεν προκύπτει ότι υπέθεσα ότι δεν έχεις διδακτορικό και δημοσιεύσεις. Δηλαδή η άποψη μου είναι αυτή είτε εσύ έχεις διδακτορικό και δημοσιεύσεις είτε δεν έχεις. Δεν κρίνω ανάλογα με το τι έχει ο άλλος. Και δεν σε κρίνω.
3. Δεν είπα εγώ ότι όποιος έχει διδακτορικό είναι άριστος για την εκπαίδευση. Είπα ότι αυτός που έχει διδακτορικό και έχει προσφέρει στην επιστημονική κοινότητα, έχει κριθεί από συναδέλφους του επιστήμονες με κάποιο κύρος. Αν θεωρούσα ότι είναι άριστος για εκπαίδευση, θα έλεγα να προτάσσεται. Δεν είπα αυτό.
4.: Γράφεις ότι σε γνωστικό και παιδαγωγικό επίπεδο εξετάζεται κανείς μέσω ενός γραπτού διαγωνισμού. Όχι σε γνωστικό επίπεδο έχω χιλιοεξεταστεί (πτυχία,  μεταπτυχιακά και όχι πληρωμένα όπως συχνά ακούγεται για άλλους) και σε παιδαγωγικό επίπεδο έχω επίσης έντιμα και σωστά (άλλοι μπορεί όχι, αλλά αυτό είναι συζήτηση, εδώ μιλάω για εμένα) κάνει οτιδήποτε το κράτος έχει πει για παιδαγωγική κατάρτιση. Έχω δηλαδή εξεταστεί. Είναι άλλη συζήτηση αν θα έπρεπε να είναι πιο αυστηρή η παιδαγωγική κατάρτιση. Εγώ θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι πολύ πολύ πολύ πιο αυστηρή. Ο γραπτός διαγωνισμός δεν μου δείχνει τίποτα. Οι μικροδιδασκαλίες μου δείχνουν πολλά, πάρα πολλά. Δεν θα υποβαθμίσω άλλο την προσπάθεια που έχω κάνει, επειδή κάποιος μπορεί να θεωρεί "Μην κάνουμε πιο αυστηρές τις μικροδιδασκαλίες, καλύτερα να κάνουμε γραπτό διαγωνισμό και να γράψουμε σε ένα χαρτι το σχέδιο μαθήματος". Τι να το κάνω το σχέδιο μαθήματος σε ένα χαρτί, αν ο άλλος δεν ξέρει να κινείται μέσα στην αίθουσα;;;;;; Αυτό φαίνεται σε 10-15-20 μικροδιδασκαλίες (αυτό πρέπει να ζητούμε...να κρινόμαστε αυστηρότατα πριν μπούμε στην εκπαίδευση και όχι να παρακαλάμε να μας περάσει). Ποιος τολμάει να τα ζητήσει αυτά;
   
5.: Συμφωνώ ότι αυτός ο νόμος θεραπεύει τις αδικίες που έγραψες. Συμφωνώ σε όλα αυτά που γράφεις για τις αδικίες
 
6.: Στον δικό μου κλάδο θα μπει αναπληρωτής όπου θέλει (και αργότερα θα μονιμοποιηθεί) ένας με διδακτορικό χωρίς προϋπηρεσία. Επειδή έχει πολλά προσόντα. Στην ειδική αγωγή δεν κατάφερε (με μεγάλη μου χαρά) να διοριστεί ο διδάκτορας και τον προσπέρασε μια συνάδελφος που πηγαίνει χρόνια στο ειδικό σχολείο (δικαίωση για μένα αυτό, πολύ το χάρηκα).

7. Όπως κατάλαβες δεν έχω διάθεση για υψηλούς τόνους. Δεν υπάρχει λόγος. Αυτό όμως που θέλω να καταλάβω είναι γιατί ένα γραπτός διαγωνισμό μπορεί να κρίνει έναν άνθρωπο όταν γνωστικά έχει κριθεί κατάλληλος να διδάσκει στην τριτοβάθμια (σε πρώην μαθητές ΕΠΑΛ) και παιδαγωγικά πήγε και πήρε παιδαγωγική κατάρτιση (όπου εκεί κρίθηκε πάλι σε καμιά δεκαριά μαθήματα και έκανε πολλές μικροδιδασκαλίες). Γιατί να τον κρίνω αυτόν ξανά σε γραπτό;

8. Είναι πολύ παράλογο να χρειάζεσαι διδακτορικό για να διδάξεις....Συμφωνώ 10000000%. Το ίδιο παράλογο είναι για μένα να βάλεις έναν άνθρωπο που έχει αυτή τη στιγμή διδακτορικό, κατάφερε να πάει αναπληρωτής επί μια 10 ετια (παράδειγμα), έχει δημοσιευμένο έργο κλπ, τον έχει χρησιμοποιήσει το ΙΕΠ για θέματα συμβουλευτικής ή γνωστικού αντικειμένου και μετά να του πεις "Αλλάξαμε το νόμο και για να έχει δυνατότητα και ο καινούριος, κάτσε να γράψεις διαγώνισμα για να σε κρίνω". Έχει κριθεί. Για αυτό για εμένα είναι παράλογο. Όσο παράλογο είναι κάποιος με διδακτορικό να διδάσκει σε ΕΠΑΛ, τόσο παράλογο για εμένα είναι να ζητάτε κάποιοι γραπτό διαγωνισμό με το επιχείρημα (Μόνο ο γραπτός διαγωνισμός κρίνει ποιος είναι καταλληλότερος εκπαιδευτικός).

Όχι συνάδελφε, ο γραπτός διαγωνισμός μπορεί να κρίνει για εκείνη την ημέρα τι έχεις γράψει. Το εκπαιδευτικό έργο πρέπει να έχει διαχρονικότητα και σίγουρα δεν κρίνεται σε ένα κομμάτι χαρτί. Είμαι 100000% σίγουρος ότι στους τελευταίους γραπτούς του 2008 και του 2006 (που δεν τους πρόλαβα) οι διδάκτορες δεν θα γράψανε καλά αλλά αυτοί που έγραψαν δεν σημαίνει ότι είναι καταλληλότεροι για εκπαιδευτικοί. Ίσα ίσα αυτό είναι επιχείρημά μου. Ο συνάδελφος με το διδακτορικό ξέρω ότι γνωρίζει το αντικείμενο του, ξέρω ότι έχει πάρει παιδαγωγική κατάρτιση....Εάν δεν γράψει για μένα δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει. Σημαίνει ότι εκείνη την ημέρα δεν απέδωσε. Τίποτα παραπάνω δεν σημαίνει.

20
Ακριβώς. Μη βιώσιμο. Σε βάθος χρόνου οι "υποψήφιοι" θα ξεχωρίζουν βάσει του πλήθους των παιδιων και της αναπηρίας. Όλα τα άλλα μπορεί να τα καλύψει κανείς με τον α ή β τρόπο. Το να απαιτείται, από την άλλη, διδακτορικό για να διδάξεις στη ββαθμια είναι τρελό! Το να πριμοδοτείται εφόσον υπάρχει λογικό. Συμπέρασμα: μόνο ο γραπτός ξεχωρίζει τους πιο καλούς στην εκπαίδευση, αφού τους αξιολογεί αποκλειστικά σε ό.τι χρειάζεται να κατέχει κανείς για να ναι ικανός και επαρκής να διδάσκει (αν βλέπαμε τα θέματα των μεταπτυχιακών.κ των διδακτορικών μερικών θα τραβούσαμε μαλλί!!!) και προσφέρει ισοτιμία... Νέοι υπήρξαμε κι εμεις και χωρίς τον γραπτό δεν θα είχαμε καμία ευκαιρία.
Στην Κύπρο μάλιστα εξετάζονται όλοι (ακόμη και οι φιλόλογοι) και στη γλώσσα. Το υποστηρίζω δυνατά! Απαράδεκτο να υπάρχουν εκπαιδευτικοί και να μη ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν!!
Δεν προκύπτει από πουθενά το συμπέρασμα ότι αν γράψεις καλά σε μια γραπτή εξέταση, είσαι καλός εκπαιδευτικός.
Έχει γίνει κάποια έρευνα; Βασίζεται αυτό που λες σε κάποια λογική έστω;
Τώρα σχετικά με τα διδακτορικά που αναφέρεις.
Στον πίνακα μου επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τους διδακτορικούς (με όλους έχω συνεργαστεί) δεν δέχομαι ότι αυτοί οι συνάδελφοι κρίνονται κάθε χρόνο επιστημονικά από ανώτερα ιδρύματα (προέδρους τμημάτων ΤΕΙ, ΑΕΙ κλπ) ως κατάλληλοι να διδάξουν σε φοιτητές (πρώην μαθητές ΕΠΑΛ), έχουν δεκάδες δημοσιεύσεις σε περιοδικά με κριτές και έρχεσαι εσύ να πεις ότι ένας γραπτός διαγωνισμός ειναι κατάλληλοτερος να τους κρίνει ως εκπαιδευτικούς.
Δηλαδή για να καταλάβω θεωρείς σημαντικότερο τον γραπτό διαγωνισμό από το Διαχρονικό Επιστημονικό Έργο (που έχει κριθεί από την επιστημονική κοινότητα);;;;;;
Επίσης τι είναι σημαντικότερο να έχω προσφέρει έργο δημοσιευμένο σε συνέδρια με θέματα διδακτικής ως διδακτορικός φοιτητης η ως ερευνητής η να γράψω σε έναν διαγωνισμό. Δηλαδή τη λέξη "διαχρονικότητα" την αντιλαμβάνεσαι;

21
στη λογικη, θα προσθέτει μόνο νέα προσόντα ο υποψήφιος.
Και ο νέος υποψήφιος;
Επίσης και τώρα νέα προσόντα ουσιαστικα κατέθεσα στη Γενική αφού είχα συμμετάσχει νωρίτερα στην ειδική. Θέλω να πω και τώρα ουσιαστικά ισχύει αυτό αλλά νέα κατάρτιση πινάκων γίνεται και θα γίνεται....απλώς ίσως να είναι πιο εύκολη η διαδικασία.

22
Αν γίνουν αιτήσεις σε δύο χρόνια, πάει να πει ότι οι πίνακες θα κλειδώσουν για τρία. Αφού άλλαξε το κλείδωμα σε δύο χρόνια, αιτήεις πρέπει να γίνουν σε περίπου ένα χρόνο, ωστε να βγάλει οριστικούς σε δύο.
Σωστά, αλλά δεν χρειάζεται να πάμε με οριστικούς, το ξεκλείδωμα μπορεί να γίνεται για να πηγαίνουμε με νέους προσωρινούς. Επίσης δεν θα πουν απαραίτητα ότι κλειδώνουμε για τρία χρόνια απλώς θα πουν ότι δεν προλάβαμε να βγάλουμε καινουριους, οπότε πάμε ακόμα αλλον έναν χρόνο με τους ίδιους πίνακες.

Δε θα υπάρξει νέα κατάρτιση!
Που το στηρίζεις αυτό;

23
Σε δυο χρονια

Αν ισχύει αυτό, δηλαδή αν όντως ανοίξουν σε δυο χρόνια, τότε..

Αιτήσεις πάλι σε κανένα χρόνο...

Τότε θα ισχύσει και αυτό.
Η γνώμη μου είναι (και αφού εδώ κάνουμε όλοι τις προβλέψεις μας, ας κάνω και εγώ τη δική μου, τσάμπα είναι), δεν νομίζω τόσο σύντομα να ξανακάνουμε αιτήσεις. Άρα ενώ όντως έχουμε πει ότι κάθε πίνακας θα ισχύει για δυο χρόνια, νομίζω ότι στην πράξη θα γίνουν τρία τα χρόνια. Θα δούμε.

24
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες παιδαγωγικό!!!
« στις: Αύγουστος 05, 2020, 07:18:29 μμ »
Όπως σε κάθε παιδαγωγική σχολή οι κατατακτήριες έχουν Μαθηματικά, Παιδαγωγικά και Γλωσσολογία.
Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω να σου απαντήσω.
Θα σου πω μόνο για το "αξιοκρατικά" που ρωτάς.
Η γνώμη μου είναι ότι αν κάποιος διαβάσει (αλλά διαβάσει πραγματικά και όχι όπως όπως) θα τα καταφέρει ακόμα και αν υποθέσουμε ότι κάποιες θέσεις είναι για γνωστούς (δεν το ξέρω). Αυτή είναι η άποψη μου σε αυτά τα θέματα γενικά. Θεωρώ ότι αν σκέφτεται κάποιος ότι πρέπει να διαβάσει για να γράψει πάρα πολύ καλά, μια θέση θα του δοθεί στο τέλος, θα τα καταφέρει δηλαδή.
Δεν πρέπει να σκέφτεσαι αν είναι αξιοκρατικά ή όχι. Στο θέμα της αξιοκρατίας θα ακούσεις διάφορες ιστορίες αλλά κράτα επιφυλάξεις σε ότι ακούς, γιατί πολύ απλά αυτός που δεν περνάει το ρίχνει στο ότι θα πήραν κάποιους γνωστούς και όχι στο ότι μπορεί να μη διάβασε όσο θα έπρεπε.

25
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες παιδαγωγικό!!!
« στις: Αύγουστος 05, 2020, 07:12:30 μμ »

26
Μέχρι τις 7 Αυγούστου οι προσωρινοί πίνακες για τους μόνιμους διορισμούς στη Γενική Εκπαίδευση. ΑΜΗΝ

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/328595_mehri-tis-7-aygoystoy-oi-prosorinoi-pinakes-gia-toys-monimoys-diorismoys-sti?fbclid=IwAR2gCodcfSfvtLpb9NUadsKso4VVlQW-4PNNv3H8FUtFLoAAEkxFs2ntLXw

Η δημοσίευση έγινε 30.07.2020 - 08:40.

27
Για να μπλέξω λίγο τα πράγματα και εγώ...Η κα Ζαχαράκη δήλωσε στις 02/08 πως την επόμενη εβδομάδα θα βγούν οι πίνακες...Καθότιν της Αγγλικής η κυρία , η εβδομάδα τους ξεκινά ...SUN - MONDAY - κτλ.... Βρε μπάς ;;;  >:( >:( ??? ??? 

Νομίζω πως δεν έχεις άδικο.

Με αφορμη το μυνημα φιλης παρακατω θελω να πω τα εξης

Οι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή κοντεύουν να φτάσουν τον ενάμιση χρόνο ως προς την ολοκλήρωσή τους.

Από τον περασμένο Μάρτιο ζούμε σε πολύ ιδιαίτερες υγειονομικές συνθήκες λόγω κορωνοϊού. Η οικονομία της χώρας δοκιμάζεται και θα δοκιμαστεί έτι περαιτέρω τους επόμενους μήνες ισως και χρονια για εμενα.

Μιλάμε για απίστευτο αριθμό αιτήσεων, άρα και ανάλογων ενστάσεων- που καθιστούν άγνωστο τον χρόνο οριστικοποίησης/ανάρτησής τους.

Φυσικα η οικονομια θα επηρεασει τις πολιτικες εξελιξεις αναποφευκτα και μαλιστα συντομα...Δηλαδη εκλογες για τις οποιες δεν ειμαι σιγουρος οτι η ΝΔ θα ειναι αυτοδυναμη...


Η βιασυνη της νυν ηγεσιας για εκδοση των πινακων ειναι για να δεσει ψηφοθηρικα τους συναδελφους εκαπιδευτικους...ξεχνωντας βεβαια οτι εχει ηδη δυσαρεστησει μια τεραστια μεριδα απο αυτους με την εφαρμογη του νομου Γαβρογλου...

Oλα τα παραπανω καθιστουν αβεβαιη την τελικη ολοκληρωση της προκυρηξης...






Για όσους δυσαρεστήθηκαν με το ότι η ΝΔ εφάρμοσε τον Νόμο Γαβρόγλου πρέπει να πω κάτι.
Όποιος πέφτει από τα σύννεφα (κατά τη γνώμη μου δεν θα έπρεπε αλλά αυτό είναι άλλο θέμα), δηλαδή όποιος νιώθει ότι τον κοροϊδέψανε και του πήραν την ψήφο, είναι πολύ εύκολος ψηφοφόρος και τόσο εύκολος που η ΝΔ (και η κάθε ΝΔ) τους έχει για πρωινό για την επόμενη εξαπάτηση.
Δηλαδή ξέρει η ΝΔ (και η κάθε ΝΔ, δεν έχει σημασία το πολιτικό χρώμα) ότι θα τους κοροϊδεψει πανεύκολα και πάλι.

Έλεος, δηλαδή! Φόρουμ εκπαιδευτικών είναι. Υποτίθεται κάποιοι από εσάς διδάσκετε πολιτική και κοινωνική παιδεία.
Είναι σημαντικό να καταλαβαίνουμε ότι κανείς πολιτικός φορέας δεν εκτιμάει και δεν θα σεβαστεί τον εύκολα εξαπατημένο (δηλαδή αυτόν που εξαπατάται ουσιαστικά από μόνος του, μόνο και μόνο επειδή πιστεύει ότι ο επόμενος θα τον σώσει).
   

28
H Ζαχαράκη ειπε οτι οι προσωρινοί της 2ΓΕ θα βγουν αυτη την εβδομαδα οποτε η αυριο η μεθαυριο, αυτο το ειπε την παρασκευη σε συνεντευξη της και δεν ειναι εκτίμηση, φυσικά απο αυτούς ολα να τα περιμενεις

Συμφωνώ μαζί σου. Και εγώ αυτό άκουσα. Και φυσικά, έχεις δίκιο, από αυτούς όλα να τα περιμένεις.

Άρα κατά τη Ζαχαράκη, περιμένουμε πίνακες αύριο Πέμπτη ή μεθαύριο Παρασκευή. Για να δούμε..

Σελίδες: 1234 ... 40

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30051
  • Τελευταία: euler18
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1041896
  • Σύνολο θεμάτων: 17818
  • Σε σύνδεση σήμερα: 494
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 354
Σύνολο: 355

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.