Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Penrose

Σελίδες: 123 ... 27
1
Υπηρεσιακές μεταβολές / Συνταξιοδοτήσεις Ββαθμιας
« στις: Οκτώβριος 17, 2023, 11:13:17 μμ »
Υπάρχει στατιστική μελέτη που να δείχνει πόσες θα είναι οι αυτοδίκαιες συνταξιοδοτήσεις λόγω συμπλήρωσης του ηλικιακού ορίου στη Ββαθμια τα αμέσως επόμενα χρόνια;

2
Για άλλη μια φορά Alfavita, especial και λοιπά γελοία σαιτ έπαιξαν το παιχνίδι του κλικαρισματος..Αύριο οι πίνακες.Απορω γιατι τους εμπιστευονται κάποιοι για την ενημέρωση τους..

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 19, 2023, 03:56:54 μμ »
gtπε02 μπορείς να μου στείλεις το έγγραφο της ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης? Αν το έχεις σου στέλνω το μέιλ μου σε προσωπικό μήνυμα..

4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 18, 2023, 05:06:29 μμ »
Τελικά άκρη δεν βρέθηκε.. Ή μάλλον το συμπέρασμα είναι το εξής: Σε άλλες ΔΔΕ όπως η δική μου δεν λαμβάνεται υπόψη το άρθρο αυτό του 2000 με το δικαίωμα βελτίωσης ύστερα από απόσπαση εντος ΠΥΣΔΕ, αν τοποθετήσεις χωρίς δήλωση σε κάποιο οργανικό κενο. Σε άλλες ΔΔΕ λαμβάνεται υπόψη καθώς δεν έχω καμία διάθεση να αμφισβητήσω τα λεγόμενα των συναδέλφων οι οποίοι έχουν επιβεβαίωση και από διευθυντές ΔΔΕ ή ΠΔΕ που ανήκουν. Το απευθείας ερώτημα στο Υπουργείο θα έπεφτε στο κενό καθώς το ερώτημα πρεπει να τεθεί από τη ΔΔΕ. Το νέο στοιχείο είναι ότι συνάδελφος μου που διορίστηκε το 2008 ή 09 αν θυμάμαι καλά στο ΠΥΣΔΕ που ανηκω μου είπε ότι σε αυτήν έγινε η χρήση της συγκεκριμένης παραγράφου. Άκρη δεν θα βρουμε εκτός αν το θέμα έφτασε με κάποιον τρόπο στο Υπουργείο και φανεί κατι στην τοποθέτηση σε λειτουργικά κενά μετά τις αποσπάσεις. Το θεωρώ δύσκολο..

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 15, 2023, 05:38:31 μμ »
Το εψαξα αρκετα το θεμα τις προηγούμενες ημερες και πηρα την εξης απαντηση απο τη ΔΔΕ που ανηκω και 2 αιρετους αλλου ΠΥΣΔΕ. Παρόλο που τοποθετηθηκα χωρίς αίτηση μου ως τελευταίος στα μορια σε οργανικο κενο, θα πρέπει να το υπηρετήσω για μια χρονιά οχι μονο για μεταθεση αλλα και για βελτίωση εντος ΠΥΣΔΕ. Ο ενας αιρετος μαλιστα συμβουλευτηκε τον Παπαχρηστου για τη συγκεκριμένη υποθεση. Μου ειπε μαλιστα οτι το ιδιο το συστημα στο teachers minedu οταν θα ερθει η ωρα των αιτήσεων δεν θα με αφησει να προχωρησω σε αιτηση βελτίωσης. Σημειωνω οτι πηρα μεταθεση φετος στο ΠΥΣΔΕ της πολης καταγωγης μου για να μην μπερδεψω τους νεοδιοριστους συναδέλφους που ακολουθούν τη σχετικη νομοθεσια με την υπηρετηση της 2ετιας στην περιοχη διορισμού. Καλο καλοκαίρι σε ολους!
Συνεχίζεται το θρίλερ. Μιλάτε για εδάφιο νόμου το οποίο αναφέρεται σε οριστική τοποθέτηση μετά από διορισμό και το χρησιμοποιείτε επειδή σας βολεύει (από μετάθεση). Στο μεταξύ αν υποθέσουμε ότι ισχύει τότε δεν επιτρέπει τη μετάθεση σε άλλο νομό.
Είναι το άρθρο 46, Παρ. 6 του Ν.2413/96, όπως τροποποιήθηκε με τον 2817/00 (άρθρο 8, Παρ. 9).
Όλες οι απαντήσεις υπάρχουν στην εγκύκλιο μεταθέσεων και στο ΠΔ 50/96 όπως τροποποιήθηκε με το ΠΔ 100/97.

Και το παραπάνω πιθανώς να έχει καταργηθεί από τον 4589/2019, νόμος με βάση γίνονται πλέον οι διορισμοί

6
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 30, 2023, 06:16:39 μμ »
Αναφερεται και σε μεταθεσεις εκτος απο διορισμους το εδαφιο..Διαβασε πιο πανω το εχω παραθέσει.
Συνεχίζεται το θρίλερ. Μιλάτε για εδάφιο νόμου το οποίο αναφέρεται σε οριστική τοποθέτηση μετά από διορισμό και το χρησιμοποιείτε επειδή σας βολεύει (από μετάθεση). Στο μεταξύ αν υποθέσουμε ότι ισχύει τότε δεν επιτρέπει τη μετάθεση σε άλλο νομό.
Είναι το άρθρο 46, Παρ. 6 του Ν.2413/96, όπως τροποποιήθηκε με τον 2817/00 (άρθρο 8, Παρ. 9).
Όλες οι απαντήσεις υπάρχουν στην εγκύκλιο μεταθέσεων και στο ΠΔ 50/96 όπως τροποποιήθηκε με το ΠΔ 100/97.

Και το παραπάνω πιθανώς να έχει καταργηθεί από τον 4589/2019, νόμος με βάση γίνονται πλέον οι διορισμοί

7
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 30, 2023, 06:09:55 μμ »
Στο δικο μου γραφει "ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ-ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ"..
Lasard, στο δικό μου έγγραφο γράφει « οριστική τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε εναπομείναντα κενά προς το συμφέρον της υπηρεσίας » και από το ΠΥΣΔΕ με διαβεβαίωσαν ότι είναι το ίδιο πράγμα με άλλα λόγια.

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 30, 2023, 05:03:03 μμ »
Συναδελφε ο νόμος που αναφέρεις είναι αυτος??

Οι εκπαιδευτικοί που τοποθετούνται οριστικά, ύστερα από πρόταση του περιφερειακού συμβουλίου, σε σχολεία της περιοχής μετάθεσης, τα οποία δεν είχαν περιλάβει στις προτιμήσεις τους, έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης από το επόμενο σχολικό έτος για βελτίωση της τοποθέτησής τους για σχολεία της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης μόνο του ίδιου νομού και συγκρίνονται με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς.

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 06, 2023, 06:56:02 μμ »
Πολλες αβεβαιοτητες επεσαν..στο μαθημα μου ειδικα. Τωρα ξεκινησαν και οι αμφιβολίες. Να σαι καλα gtΠΕ02 να ενημερωνεις τον κοσμο. Victor σε ευχαριστώ για την απάντηση..
Απαλασσεσαι λογω αμφιβολιων :)

10
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 06, 2023, 06:45:49 μμ »
Μου το ειπε εμπειρη συναδελφος στο ιδιο ΠΥΣΔΕ που ανήκω. Οπότε αν και θα μπορουσε δεν ειναι προιον πονηριας αλλα αγνης και αμολυντης αγνοιας..
εισαι και πονηρουλικο απο οτι βλεπω..

11
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 06, 2023, 04:43:06 μμ »
Έστω εκπαιδευτικος μετά από μετάθεση τοποθετείται οργανικα τελικά λόγω λιγότερων μοριων σε σχολική μονάδα (έστω 1). Η σχολικη μονάδα 1 ανήκει στην ομάδα Α των σχολείων της περιοχής. Τον Ιούλιο στις εσωτερικές αποσπασεις επιλέγει την σχολική μονάδα 2 που εχει λειτουργικο κενό, η οποία ανήκει και αυτή στην ομάδα Α της περιοχής. Λαμβάνεται αυτή η αποσπαση ως η υποχρεωτική μονοετης υπηρετηση της οργανικής επειδή οι σχολικές μονάδες 1 και 2 ανήκουν στην ίδια ομάδα Α?

12
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 04, 2023, 04:16:22 μμ »
Ευχαριστώ πολυ gtΠΕΟ2..
το ζητημα των πε04 ειναι οντως ένα από τα ζητηματα (υπαρχουν κι αλλα) στα οποια κάθε πυσδε, στην κυριολεξια, κανει τα δικα του με ευθυνη του υπουργειου που δεν παιρνει επιτελους μια οριστικη πρωτοβουλια για να ξεκαθαρισει το ζητημα, παρα το αφηνει να σερνεται για προφανεις λογους.
Στο δικο μου γινονται τα εξής:
Η διαδικασία πλήρωσης κενών οργανικών θέσεων ανά σχολική μονάδα και ομάδα σχολείων υλοποιείται σε τρεις διαδοχικές φάσεις τοποθέτησης εκπαιδευτικών, όπως αυτές προκύπτουν απο το ΠΔ 50/96 και το 100/97
Α φαση=υπεραριθμοι
Β φαση=βελτιωσεις κλπ
Γ φαση =εναπομειναντα κενα εάν και εφοσον υπάρχουν
Στην α φαση γινεται ενιαια αντιμετωπιση από την ωρα της κρισης της υπεραριθμιας μεχρι και την άρση της δηλ την τοποθετηση των υπεραριθμων.
Πχ εάν σε ένα σχολειο υπαρχουν 28 ωρες χημειας, 22 βιολογιας, 36 φυσικης και οι οργανικα ανηκοντες είναι 2 χημικοι με 40 ωρες, 1 βιολογος με 23, 2 φυσικοι με 38 (πραγματικη περιπτωση ΓΕΛ)  τοτε βλεπεουμε ότι υπαρχουν προβλεπομενες ωρες για τη διδασκαλια των μαθηματων=28+22+36=86 και διαθεσιμες=101
Που σημαινει ότι υπαρχει ένα πλεονασμα 101-86=+15 δηλ μια υπεραριθμια.
Υπεραριθμη κριθηκε η νεοτερη τοποθετηθεισα βιολογος,παρολο ότι υπηρχαν 22 ωρες βιολογιας, λογω της ΕΝΙΑΙΑΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ.
Η βιολογος αυτή μπορει να διεκδικησει ενιαιο οργανικο κενο (12 ωρων τουλαχιστον) και όχι κατά ειδικοτητα πχ ένα κενο που μπορει να αποτελειται από 12 ωρες φυσικης και πχ 4 χημειας
Νομοθεσια=
« Μαρούσι, 03-07-2018
Αρ. Πρωτ.: 111364/Ε2

Αναφορικά με πληθώρα ερωτημάτων προς την Υπηρεσία μας σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ΠΕ04 που προέρχονται από υπεραριθμία, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:
Τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45 Α ́), όπως ισχύει.
Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04 ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α ́) το εξής : «στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α ́ 45), όπως τροποποιήθηκε με την
παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α ́ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία
ανήκουν.»
Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών..»

Β φαση= τοποθετηση ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΕΝΟ Α ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥΛΑΧ 12 ΩΡΩΝ
Δηλ για να δωσει κενο το πυσδε θα πρεπει να υπαρχουν σε 1 σχολειο τουλαχ 12 ωρες φυσικης ή 12 χημ κ.ο.κ και ο χημικος τοποθετειται μονο σε κενο χημειας, ο φυσικος σε κενο φυσικης κ.ο.κ
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ= 60818/Δ2/2011 (δεν εχει ανακληθει με νεοτερο σχετικο εγγραφο)
«..1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών θα γίνει ενιαία στον κλάδο (αφορά στην Α΄ φάση των κρίσεων, όπως προαναφέραμε ήδη).
2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα.»
Και
ΥΑ 20-06-2013
Αρ. Πρωτ. : 84582/Δ2
«Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α ́ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β ́ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα…»

Γ φαση
Παλι ενιαια αντιμετωπιση όπως στην Α φαση δηλ ο χημικος που απεμεινε χωρις οργανικη μπορει να παρει οργανικο κενο που αποτελειται από ωρες φυσικης +βιολογιας+γεωλογιας για παραδειγμα.
ΝΟΜΟΘΕΣΙα=
Σύμφωνα με την παρ.11 άρ.15 ΠΔ 50/96  «..Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτών γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους..»
Επιπλέον, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο του με αρ. πρωτ. 60818/Δ2/2011 εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας «..τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία (εννοείται αυτή της Β΄ φάσης) θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης… Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας».

13
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 04, 2023, 02:49:07 μμ »
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι συμβαίνει με τις οργανικές τοποθετήσεις στον ΠΕ04? Υπάρχουν ΔΔΕ που για τοποθέτηση από βελτιωση/μεταθεση/διάθεση δίνουν τα κενα ανάλογα με τις ώρες Α ανάθεσης (12 ώρες Α ανάθεσης και συνολικά για τον ΠΕ04 στη σχολική μονάδα κενο τουλάχιστον 12 ωρών) και άλλες που δίνουν συνολικά οργανικα ΠΕ04 τουλάχιστον 12 ωρών (αθροιζοντας ώρες Φυσικης-Χημειας-Βιολογιας-Γεωγραφιας).Είναι στην επιλογή κάθε ΔΔΕ τι θα κάνει?

14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 23, 2023, 02:35:40 μμ »
Υπάρχει και η Ξάνθη..ως συνήθως τελευταία σε τέτοια θέματα..

Σελίδες: 123 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2023

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32209
  • Τελευταία: sofia.kand
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1155357
  • Σύνολο θεμάτων: 19142
  • Σε σύνδεση σήμερα: 364
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 276
Σύνολο: 276

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.