Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Τα κουρέλια τραγουδάνε

Σελίδες: 123 ... 8
1
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 11, 2024, 01:08:27 am »
Θλίβομαι για τα υπόλοιπα σχόλια.

Καλό είναι να ενημερωθείτε για τα καθήκοντα και το πλαίσιο εργασίας των εκπαιδευτικών παράλληλης και του ΕΕΠ/Ε

2
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 11, 2024, 12:42:46 am »
Σαφώς και ισχύει πως τα Λύκεια και τα ΕΠΑΛ δεν είναι υποχρεωτική εκπαίδευση και ειδικά τα ΕΠΑΛ δίνουν και Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας, Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Αυτό σημαίνει πως αν δινόταν παράλληλη σε ειδικότητες του ΕΠΑΛ τότε θα μπορούσε κάποιος να ζητήσει να δίνονται και παράλληλες στα πανεπιστήμια, πράγμα αφύσικο και τελείως ανεδαφικό. Ο ρόλος εξάλλου της παράλληλης είναι η τελική ένταξη του μαθητή στην τάξη και όχι η δια βίου υποστήριξή του. Παρόλα αυτά δίνονται παράλληλες στα ΕΠΑΛ στις συνήθεις ειδικότητες. Ο αριθμός τους είναι λιγότερος γιατί υποστηρίζεται (και μάλλον έτσι είναι) πως οι ίδιοι οι κηδεμόνες δεν αιτούνται.

ΥΓ. Τώρα είδα το μνμ της emmaki. Όπως και να έχει για τις δικαιολογίες,  νομίζω πως προσθέτουν κάτι και τα όσα γράφω εγώ παραπάνω

@durin, @emmaki, @ppil Παράλληλη στήριξη έχουν τα παιδιά και στο Λύκειο και στα ΕΠΑΛ, αλλά μόνο σε μαθήματα που διδάσκουν ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04. Οι ανάγκες στα υπόλοιπα μαθήματα εξαφανίζονται;

Ο στόχος της παράλληλης στήριξης είναι η ένταξη των παιδιών στο σχολικό γίγνεσθαι, σε γνωστικό, κοινωνικό και ψυχοσυναισθηματικό επίπεδο. Ακριβώς επειδή χορηγεί πτυχίο το ΕΠΑΛ δεν θεωρείτε ότι πρέπει να επιτευχθεί ο μέγιστος βαθμός αυτονομίας; Οι ώρες είναι 21/23 σε μαθήματα τομέα/ειδικότητας. Φουλ κενό. Στα εργαστήρια μάλιστα είναι επιβεβλημένη η υποστήριξη, γιατί μπορεί να υπάρξουν ατυχήματα. Το εξατομικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης θα βοηθήσει ώστε τα παιδιά να πάρουν τα μέγιστα εφόδια για να μπορέσουν να αξιοποιήσουν και το πτυχίο. Κάποια παιδιά ίσως θελήσουν να δώσουν πανελλήνιες. Γιατί να μην έχουν βοήθεια στην προσπάθεια τους αυτή; 

3
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 09, 2024, 10:55:55 pm »
Κι όμως, Τα Κουρέλια Τραγουδάνε Ακόμα, το ότι κάποιος δουλεύει ως Παράλληλη Στήριξη, δεν θα πει αυτομάτως ότι είναι και κατάλληλος γι' αυτή την δουλειά. Ειδικά με αυτά τα σεμινάρια.... μπαίνουν στις τάξεις άτομα άσχετα με τον χώρο. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και αξιόλογοι συνάδερφοι... αλλά ....

Το ίδιο ισχύει για όλους μας. Γιατί αναφέρεστε μόνο στους /στις εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης; Πάντως μόνο τα καλύτερα έχω να πω για όσ@ γνώρισα και για αυτ@ με σεμινάριο.

Η συζήτηση, όμως, αφορά τα αλλότρια καθήκοντα που σύμφωνα με τον οδηγό ΕΣΠΑ καλά κάνουν και αρνούνται και κακώς οι διευθυντές/ντριες τα αναθέτουν. Αυτ@ δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους που δεν γνωρίζουν το πλαίσιο εργασίας των ατόμων που εργάζονται στην εξειδικευμένη, ενώ πληρώνονται για να το γνωρίζουν.

4
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 09, 2024, 09:52:45 pm »
Εννοώ όλες τις εργασίες ππυ δεν έχουν σχέση με τα καθηκοντα μας αλλά όλοι τις κάνουμε. όχι φυσικά υπεύθυνος τμήματος. Αλλά έχω δει να μην θέλουν πχ να πάρουν γιορτή. ή κάτι άλλο γραφειοκρατικό. Ή διαφορα χαμαλίκια που κάνουμε όλοι μας. Και να το πω πιο χύμα. Εγω έχω 4-5 ώρες μάθημα τη μέρα σε 80-100 διαφορετικά παιδιά. Στο κενό μου ίσως διορθωνω τετράδια ή ετοιμάζω φύλλα εργασίας ή
περνάω απουσίες ή απλα παίρνω μια ανάσα αλλά είναι αυτονόητο ότι θα διακόψω για να σηκώσω ένα τηλέφωνο αν ο διευθυντής έχει δουλειά ή θα δώσω σε μαθητή το τηλέφωνο για να πάρει σπίτι του ή θα του δώσω πάγο για το χέρι που χτύπησε ή σερβιέτα, χωρίς να λέω ότι δεν είναι δουλειά μου, κι ας με διακόπτει από τον μεγάλο φόρτο εργασίας ππυ έχω. Όπως λοιπόν όλοι μας κάνουμε πράγματα που είναι παντελώς άσχετα με το έργο μας γιΑτι έτσι λειτουργεί το σχολείο, περιμένουμε κι από ανθρώπους που έχουν διαφορετικού είδους καθηκοντα, να μην επινοούν δικαιολογίες για να μην
ασχοληθούν λίγο παραπάνω με τα μετρημένα στα δαχτυλα παιδιά ππυ είναι αρμοδιότητά τους.

Θεωρώ το σχόλιο σας προσβλητικό για τους/τις συναδέλφους/ισσες.

5
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 09, 2024, 09:48:05 pm »
Δεν εννοώ αυτοεξυπηρετηση ππυ να χρειάζεται Ε

6
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 09, 2024, 09:23:25 pm »
Ν.3699/2008, άρθρο 6, παρ.1, όπως ισχύει:
...
Από την 1.9.2010, η παράλληλη στήριξη - συνεκπαίδευση μπορεί να παρέχεται και μέσω προγραμμάτων εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τα οποία εντάσσονται σε Πράξεις που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από το Δημόσιο στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ), από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 70 που έχουν τα Τυπικά προσόντα τοποθέτησης στην ΕΑΕ, ΠΕ 61, ΠΕ 71, ΠΕ 02.50, ΠΕ 03.50 και ΠΕ 04.50. Αν οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί δεν επαρκούν, στα προγράμματα αυτά μπορεί να συμμετέχουν και οι λοιποί εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 70, καθώς και εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 02, ΠΕ 03 και ΠΕ 04.
...

Ευχαριστώ.

Καιρός να αλλάξει η νομοθεσία. Καλό είναι να το επισημάνουν και οι εργαζόμενοι/ες στα ΚΕΔΑΣΥ.

7
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 09, 2024, 09:20:26 pm »

Δεν μπορω να ξερω τι γινεται σε καθε κεδασυ, επισης δεν θυμαμαι τι γινοταν στο κεδασυ που ημουν εγω (εχω την εντυπωση οτι σε μαθητες επαλ διναμε ΠΣ)

Μπορειτε να ρωτησετε στο κεδασυ που σας ενδιαφερει

Δίνουν ΠΕ02/ΠΕ03/ΠΕ04 και όχι την ειδικότητα/τομέα που παρακολουθούν που είναι 21/23 ώρες.
Φυσικοθεραπεύτρια που εργάστηκε σε ΚΕΔΑΣΥ μου είπε ότι αυτές οι περιπτώσεις είναι λίγες και για αυτό δεν έχει γίνει θέμα. Πάντως κάθε χρονιά που εργάζομαι σε ΕΠΑΛ έχουμε παιδιά με παράλληλη. Κατά την άποψη μου είναι κακώς συμβαίνει και είναι και επικίνδυνο στα εργαστήρια.

8
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 09, 2024, 09:14:51 pm »

Αυτο που λεω εγω ειναι οτι στις ΠΣ που εχω δει (και ειναι πολλες στα τοσα χρονια που ημουν στην ΕΑ), ερχοταν το πρωι, υποδεχοταν το παιδι, ηταν στα διαλειμματα εξω, συνοδευαν στις εκδρομες και ηταν μαζι με το παιδι και οχι με τους υπολοιπους εκπαιδευτικους και εφευγαν οταν εφευγε το παιδι.

Πολλα χρονια, πολλες ΠΣ

Επισης, το ιδιο συμβαινει και στα ειδικα σχολεια και ΕΕΕΕΚ που γνωριζω. Ολοι 8-2

Σαφως υπαρχουν και αλλες εμπειριες

Στο ΕΕΕΕΚ που εργάστηκα εκτός από το Ε

9
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 09, 2024, 09:07:12 pm »
Γιατί δεν προβλέπεται από το νόμο. Παράλληλη, εκτός ειδικών περιπτώσεων, αφορά ΠΕ02,03,04.



Μήπως έχετε τη νομοθεσία που το αναφέρει; Και εγώ έτσι νόμιζα, αλλά ένας γνωστός μου είπε ότι δεν βρήκε το πλαίσιο που αναφέρει μόνο αυτές τις ειδικότητες. Δεν το έψαξα για να το εξακριβώσω.

Πάντως το έχω αναφέρει και σε συνδικαλιστές για να το κάνουν θέμα. Τα παιδιά των ΕΠΑΛ είναι κρίμα να μην έχουν υποστήριξη στον τομέα και στην ειδικότητα. Είναι κιόλας φουλ κενό.

10
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 08, 2024, 11:51:54 pm »

Δεν μιλησα για νηπιαγωγους….


Εγω ημουν σε κεδασυ 15 χρονια…. Εχω δει πολλες, μα παρα πολλες, παραλληλες και στις δυο βαθμιδες

Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί τα ΚΕΔΑΣΥ δεν χορηγούν παράλληλη στήριξη στα μαθήματα τομέα/ειδικότητας στα ΕΠΑΛ;

11
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 08, 2024, 11:19:26 pm »

Δεν μιλησα για νηπιαγωγους….


Εγω ημουν σε κεδασυ 15 χρονια…. Εχω δει πολλες, μα παρα πολλες, παραλληλες και στις δυο βαθμιδες

Λέτε ότι όλ@ οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης που συναντήσατε ήταν στην άφιξη και στην αποχώρηση των παιδιών;

Κατέθεσα τη δική μου εμπειρία από τα σχολεία. Επίσης, το συμπέρασμα που βγάζω από αυτά που γράφουν οι συνάδελφοι/ισσες σε εκπαιδευτικές σελίδες.

Για να βγάλει η ΔΟΕ ανακοίνωση, λογικά είναι κάτι που ζητείται τα τελευταία χρόνια.

Η εμπειρία μου πάντως λέει ότι δυστυχώς σε αρκετές περιπτώσεις θεωρούν ότι τα παιδιά ανήκουν στους εκπαιδευτικούς παράλληλης, στο Ε

12
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 08, 2024, 11:00:21 pm »

Διαφορετικες αποψεις….

Σε οσες παραλληλες ξερω (και ξερω πολλες στα 18 χρονια που ηνουν στην ΕΑ) εφαρμοζοταν αυτο που παρεθεσα εγω και οχι της ΔΟΕ

Το διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών ταυτίζεται με τις ώρες του υποχρεωτικού κύκλου εκπαίδευσης. Στα δημοτικά και στη δευτεροβάθμια το διδακτικό ωράριο δεν ταυτίζεται.

Σε όσα σχολεία γενικής εκπαίδευσης ήμουν (δημοτικό, γυμνάσιο, ΕΠΑΛ) δεν ζητήθηκε ποτέ στους/στις εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης να μείνουν όλο το ωράριο λειτουργίας του σχολείου.



14
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 08, 2024, 10:13:28 pm »

Στο διαλειμμα ειναι υποχρεωση της ΠΣ να ειναι με το παιδι (ο νομος λεει οτι είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής.)


Επισης καλειται οργανώσει την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του παιδιού με αναπηρία ή/και ΕΕΑ από την τάξη και από το σχολείο και σύμφωνα με το ημερήσιο πρόγραμμα που έχει ανατεθεί στον εκπαιδευτικό.


Δειτε τα υπ’ αριθ. 27922/Γ6/2007/ Υπουργική Απόφαση, Φ.353.1/324/105657/Δ1 όπως τροποποιήθηκε από την Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 48275/Δ3/2019 – ΦΕΚ 1088/

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32784
  • Τελευταία: klou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178490
  • Σύνολο θεμάτων: 19413
  • Σε σύνδεση σήμερα: 644
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 654
Σύνολο: 662

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.