Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - taba-co

Σελίδες: 123 ... 6
1
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ / Σεμινάρια παιδαγωγικής
« στις: Οκτώβριος 29, 2010, 05:47:22 μμ »
Συνάδελφε ek P20 σίγουρα αυτή τη στιγμή, το σεμινάριο ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ παιδαγωγική επάρκεια. Αυτό να το ξέρουν όλοι όσοι θέλουν με σεμινάρια να αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια.

Συνάδελφε nastybird ΜΗΝ ΤΡΕΦΕΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ. Με τα σεμινάρια, δηλαδή την εύκολη λύση ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ η επάρκεια. Αναφέρω μονάχα ότι τα σεμινάρια ειδικής αγωγής σταμάτησαν μιας και κατάντησαν επιχείρηση των πανεπιστημίων. Προσπάθησε να κάνεις ένα μεταπτυχιακό, ΑΣΠΑΙΤΕ και θα ανταμηφθείς. Πίστεψέ με. Ξέρω ότι είναι δύσκολο μα χωρίς αγώνα τπτ δεν κερδίζεται. Στο κάτω-κάτω όλοι όσοι κάνουν όσα ανέφερα είναι κορόιδα; Όλοι μας γνωρίζουμε πιο είναι το σωστό. Ας το εφαρμόσουμε λοιπόν.

2
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ / Σεμινάρια παιδαγωγικής
« στις: Οκτώβριος 29, 2010, 03:12:05 μμ »
Νόμιζα ότι όλοι γνώριζαν για τα σεμινάρια της ΕΦΕ που ήδη τρέχουν Αθήνα και Θεσ/νίκη. Φυσικά μέχρι τώρα κανένας δεν αναφέρει ότι με την παρακολούθηση του συγκεκριμένου σεμιναρίου θα αποκτήσεις την παιδαγωγκή κατάρτιση αλλά κανείς δεν ξέρει τι αποφάσεις θα παρθούν μέχρι τον Ιούνιο.

3
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ / Σεμινάρια παιδαγωγικής
« στις: Οκτώβριος 28, 2010, 09:04:19 μμ »
Νομίζω ότι όλοι μας γνωρίζουμε για τα σεμινάρια που ήδη τρέχουν. Αθήνα και Θεσ/νίκη.

4
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ / Σεμινάρια παιδαγωγικής
« στις: Οκτώβριος 28, 2010, 11:50:44 πμ »
[giak]

Σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση!

Θα ήθελα επίσης να ρωτήσω αν ξέρει κανείς (ή αν έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοια κατάσταση) τι γίνεται σε περίπτωση που καλέσουν κάποιον ΑΚΩ ή ΑΜΩ σε πόλη που είναι μακρυά από το παράρτημα της ΑΣΠΑΙΤΕ που πέρασε. Έχει τη δυνατότητα να μεταφερθεί σε άλλη ΑΣΠΑΙΤΕ που είναι πιο κοντά με τη πόλη που καλείται ως αναπληρωτής (μειωμένου ωραρίου ή όχι); Σε περιπτωση που δεν έχει αυτή τη δυνατότητα, έχει κυρώσεις ο συγκεκριμένος μιας και είναι σπουδαστής της ΑΣΠΑΙΤΕ ή όχι; Υπάρχει δηλαδή το ενδεχόμενο να τον διαγράψουν από το πίνακα για το τρέχον σχολικό έτος;

5
(asus07)

Κάλεσαν πρώτη φορά ΑΜΩ συνεπώς για να μην μπερδεύονται πολλοί, ο τίτλος του θέματος θα έπρεπε να ήταν Α ΦΑΣΗ ΑΜΩ. Δ' ΦΑΣΗ ΑΚΩ δεν θα υπάρξει σε ολοήμερα μιας και τα κενά πλέον θα καλύπτονται από ΑΜΩ.

Ας ελπίσουμε όπως καταγράφω στο άλλο θέμα ΑΚΩ στη Β' ΕΚΠΣΗ.

Υπομονή λοιπόν συνάδελφοι.

6
ΑΣΠΑΙΤΕ / ΑΣΠΑΙΤΕ / Σεμινάρια παιδαγωγικής
« στις: Οκτώβριος 27, 2010, 03:38:56 μμ »
Όπως ήδη γνωρίζουμε η φετεινή προϋπηρεσία όλων των αναπληρωτών, ΑΚΩ αλλά και ΑΜΩ, δεν θα μετρήσει στους πίνακες. Οι πίνακες κλείδωσαν. Την ερχόμενη σχολική χρονιά, οι απόφοιτοι ΑΣΠΑΙΤΕ άραγε θα έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν το πιστοποιητικό τους; Λογικά ΝΑΙ αλλά ποιός από εμάς το εγγυάται;

Με το σεμινάρια παιδαγωγικής επάρκειας όπως αποκαλούνται και ήδη τρέχουν τι γίνεται; Μέχρι σήμερα δεν έχουν καμιά αξία αλλά τι θα γίνει στο τέλος; Ποιος μπορεί αν μιλήσει με σιγουριά;

Μας κατάντησαν καχύποπτους. Δεν ξέρω τι να πω σχετικά με την όλη κατάσταση.

7
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Β' ΕΚΠ/ΣΗ/Α' ΦΑΣΗ ΑΚΩ
« στις: Οκτώβριος 27, 2010, 03:31:05 μμ »
Καλησπέρα σας,

Επειδή και γω έκανα λάθος επιλογές στην αίτηση σχετικα με τους ΑΜΩ Α' ΕΚΠ/ΣΗΣ ίσως να μας βγει σε καλό μιας και υπάρχει πιθανότητα να προσληφθούμε ως ΑΚΩ Β' ΕΚΠ/ΣΗ αρκεί να καλέσουν.

Γνωρίζει κανείς να μας ενημερώσει σχετικά με το θέμα;

8
Καλημέρα συνάδελφοι,

Με αφορμή την ανακοίνωση στην αρχική σελίδα του pde, πήρα τηλέφωνο στη γραμματεία της ΕΕΦ και ρώτησα για το πολυ-συζητημένο πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης. Μου είπε ότι θα ισχύει με το νέο νομοσχέδιο δηλαδή μόνο όταν ψηφιστεί θα το ξέρουν και εκείνοι.

Από αυτό και μόνο καταλαβαίνεις τι επικρατεί και επιβεβαιώνεις για άλλη μια φορά ότι είμαστε μπάχαλο!

9
Συνάδελφε psych@ra,


Δεν θέλω να απογοητευόμαστε. Δεν πρέπει να χάσουμε την ελπίδα. Κάτι θα γίνει και με μας δεν μπορεί έτσι να τα σκεπτόμαστε εμείς και αυτοί να μην τα έχουν σκεφτεί όλα αυτά.
Τα άτομα με Ειδική Αναπηρία είναι σε πλεονεκτηκότερη θέση από εμάς. Δϊχως κανένα κόπο, με το που τελειώνουν, ένα θείο, ένα γνωστό στη Β' Εκπση παίρνει 2ωρο ΠΔΣ και μέσα στην πρώτη 10αδα, 15αδα δεν ξέρω και γω μέχρι πιο νούμερο κατέχουν. Απο την άλλη λένε πρώτα η υγεία και μετά όλα τα άλλα. Φυσικά και υπάρχουν φαινόμενα που παρουσιάζονται συνάδελφοι ως ΑμεΑ και είναι μια χαρά. Για όλη όμως αυτή τη κατάσταση φταίμε όλοι μας που την αφήνουμε και πραγματοποιείται.

10
Συμφωνώ με και με τους δυο σας. Για μένα, θα έπρεπε να υπάρχει η δοκιμασία. Κάποια περίοδο θα πρέπει να είσαι δόκιμος εκπαιδευτικός. Πλήρης αξιολόγηση της δουλειάς σου. Το θέμα είναι, αυτός που θα σε κρίνει, να έχει περάσει κάτι αντίστοιχο, δηλαδή να μην έπιασε καρέκλα, να είναι καταξιωμένος στο χώρο του, απαραίτητο κριτήριο να έχει την επάρκεια, δηλαδή διδακτορικό. Να υπάρχει τέλος πάντων μια επιτροπή αξιόλογη που θα σε βαθμολογεί.
Θα πρέπει και εμείς να το δούμε διαφορετικά. Ο βαθμός της αξιολόγησης, δεν πρέπει να μας φοβίζει. Αν δεν είναι καλός, πρέπει να παραδεχτούμε ότι κάνουμε λάθος και οι κύριοι κριτές, να μας καθοδηγούν προς την σωστή κατεύθυνση.
Στο βιβλίο Agile Software Development, αναφέρεται ότι, η ομάδα είναι το κυριότερο συστατικό της επιτυχίας. Συμφωνώ απόλυτα. Δεν μπορεί ο κριτής να σου βάζει κακή βαθμολογία, δίχως να σου εξηγεί το γιατί και δίχως να σε καθοδη΄γεί προς την σωστή κατεύθυνση

11
Συνάδελφε psych@ra ,

Συμφωνώ με τα λεγόμενά σου αλλά και με το σχετικό σου βίντεο. Όχι τόσο για τον ΑΣΕΠ αλλά στα θέματα που θέτει, για παράδειγμα ότι έγιναν προσλήψεις που δεν άξιζαν και βλέπεις το συν-φοιτήτή σου για παράδειγμα, που ο πατέρας του τυγχάνει να είναι Δ/ντης, να κατέχει μια καλή θέση στη δουλεία του, να έχει πρόσβαση και συ να μένεις έξω. Είναι αρκετα άδικο.
Συμφωνώ επίσης, ότι θα έπρεπε να υπαρχει μια κοινή γραμμή για την εκπαίδευση ανεξαρτήτως κομμάτων που είναι στην εξουσία. Αλλά για μας τους μελλοντικούς εκπαιδευτές είναι απαραίτητο να είμαστε πρώτα εμείς δια βίου μαθητές, όσο δύσκολο και αν είναι αυτό, αλλά και να αξιολογούμαστε.
Όσο για τα ναρκωτικά που μου ανέφερε ο συνάδελφος, αν νομίζει ότι είναι συνάδελφος, ας δει το σχετικό βιντεάκι σου. Συμφωνώ και γω πως με την ωρομισθία που ζούμε όλοι μας, δεν μπορούμε να ζήσουμε αλλά και ούτε να κάνουμε σχέδια για τη ζωή μας.

12
Δεν κατάλαβα το μνμ σου yiannvass. Σε μένα αναφέρεσαι;

13
Μια ώρα το πρωί "πιλοτικά" στα Δημοτικά από την νέα σχολική χρονιά δήλωσε η υπουργός. Το θέμα είναι πως θα γίνει αυτό; Πάλι με ωρομίσθιους ή θα προβεί σε διορισμούς εκπαιδευτικών Πληροφορικής; Δεν θέλω να σκεφτώ ότι θα μας πάρουν τις ώρες οι δάσκαλοι.
Συνάδελφοι, δεν βλέπετε ότι οι δάσκαλοι φοβούνται την τεχνολογία; Το μεγαλύτερο μέρος αυτών; Πως θα δεχτούν λοιπόν να αναλάβουν το μάθημά μας; Εγώ δεν νομίζω να γίνει αυτό. Το πρόβλημα είναι να μην μας απασχολεί και πάλι ως ωρομίσθιους. Επίσης είπε ότι το Ολοήμερο θα είναι υποχρεωτικό. Και εκεί πάλι ωρομίσθιους θα έχει; Άλλοι για το πρωί και άλλοι για το απόγευμα;
Τα ερωτήματά μας αναπάντητα. Για να δούμε, πάντων φαίνεται να ευνοείται αρκετά ο δικός μας κλάδος αλλά και των Αγγλικών.

14
Αγαπητέ συνάδελφε thymiaras,

Πρώτον έτσι που στέλνεις το μνμ είναι σαν να λες ότι ζω στο κόσμο μου. Τα πολύτιμα μοριάκια που αναφέρεις εσύ, εγώ τα μαζεύω με το σπαθί μου και χωρίς βοήθειες είτε από ΠΔΣ, κλπ. Τα γνωστά παραθυράκια των παιδιών της Ελλάδος. Λες και εμείς, είμαστε παιδιά άλλης χώρας. Τέλος πάντων, δεν ανοίγω άλλο αυτό το θέμα μιας και θα μπορούσε να το τοποθετήσουμε σε ένα άλλο link, όχι ότι το δικό σου κολλά σε αυτό το link. Δεν σε κατατάσω σε αυτούς και δεν ξέρω και αν ισχύει. Ο τρόπος σου όμως μου προκάλεσε αυτή τη στάση.
Δεύτερον, φοβάσαι το διαγωνισμό; Τι θέλεις δηλαδή, να κρίνεις μονάχα εσύ τους εκπαιδευόμενούς σου; Δεν βλέπεις ότι ο κάθε άσχετος μέχρι και σήμερα κατάφερε και είναι μέσα στο σύστημα μιας και έτσι το αποκαλούν; Κρίνεις δίχως να έχεις και ο ίδιος της απαραίτητες γνώσεις; Ο δικός μας ο κλάδος γέμισε εκπαιδευτικούς που δεν γνωρίζουν τα βασικά. Τα λέω εκ πείρας και όχι λόγια απλά λόγια. Θέλεις κύριέ μου να διδάξεις; Θα πρέπει να πιστοποιήσεις κάπως τις γνώσεις σου. Δεν λέω ότι και ο ΑΣΕΠ είναι το ότι καλύτερο μιας και υπάρχει περίπτωση εκείνη την ημέρα να μην είσαι και στα καλύτερά σου αλλά όπως και να το κάνουμε είναι ένας τρόπος αξιολόγησης. Εδώ προσπαθούν και καλά κάνουν να επανεφέρουν τον έλεγχο των εκπαιδευτικών. Το alfavita πρόσφατα μάλιστα ανακοίνωσε ότι στην Αμερική διώξαν καθηγητές μιας και οι μαθητές δεν πήγαιναν καλά. Το θέμα είναι ότι για να διδάξεις θα πρέπει να ξέρεις πρώτα ο ίδιος. Επίσης, θα πρέπει να έχεις μεταδοτικότητα αλλά και να είσαι πάνω απ' όλα άνθρωπος. Παράδειγμα στη δια βίου μάθηση πρώτα εσυ και κατόπιν οι μαθητές σου. Πόσο μάλλον στο δικό μας το κλάδο που η τεχνολογία αλλάζει όπως και η μόδα των ρούχων. Πόσοι εκπαιδευτικοί μέχρι και σήμερα εφαρμόζουν τα βασικά; Πολλοί λίγοι, οι περισσότεροι είναι πέρα βρέχει. Μόνος σου έκανες την επιλογή να ασχοληθείς με την εκπαίδευση, δεν σε πίεσε κανείς.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30175
  • Τελευταία: nik kar
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1047379
  • Σύνολο θεμάτων: 17878
  • Σε σύνδεση σήμερα: 571
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 35
Επισκέπτες: 528
Σύνολο: 563

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.