Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - peteruoi

Σελίδες: 123 ... 14
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Αύγουστος 03, 2020, 11:27:03 μμ »
Δεν ξέρω αν είναι κατάλληλο το θέμα.
Πρώτα προηγούνται να συμπληρώσουν το ωραριό τους οι έχοντες οργανική ή τοποθετούνται σε κάποιο σχολείο οι αποσπασμένοι και μετά συμπληρώνουν το ωράριο οι έχοντες οργανική και μετά συμπληρώνουν οι αποσπασμένοι;
Ευχαριστώ!

2
Άδειες / Απ: Άδεια ανατροφής τέκνου
« στις: Αύγουστος 03, 2020, 04:46:22 μμ »
Δεν είναι επειδή τους βολεύει αλλά επειδή έτσι είναι το σωστό. Δεν είναι δυνατό κάποια που κάθεται (μετά τη γέννηση και πριν το διορισμό) να πάρει την ίδια άδεια (μετά το διορισμό) με κάποια που έχει γεννήσει και παίρνει την άδεια μετά το διορισμό.

Από τα πιο τραγικά επιχειρήματα που έχω ακούσει μέχρι σήμερα...
Κάποια που "κάθεται" σημαίνει δύο πράγματα:
α. Είναι άνεργη.
β. Δουλεύει αναπληρώτρια.

Το να το αναφέρει το "επιχείρημά" σου συνάδελφος εκπαιδευτικός με ξεπερνά...
Θα το δεχόμουν - καταλάβαινα από έναν εργοδότη που πληρώνει αυτός το "καθισιό" αλλά αυτό δεν ισχύει ούτε στα ιδιωτικά σχολεία γιατί πληρώνει ο οαεδ...

3
Η διαδικασία είναι  η εξής:

1)Ο αριθμός των ελεγκτών που θα «ρίξει» σε κάθε προκήρυξη εξαρτάται από την κοινωνική χρησιμότητα των θέσεων και τις ανάγκες του φορέα (εάν είναι άμεσες και πιεστικές).
2)Η πρώτη κίνηση του ΑΣΕΠ – πριν φτιάξει πίνακα διοριστέων και ανοίξει φακέλους – είναι να ελέγξει τα παράβολα. Ο έλεγχος αφορά το σύνολο των υποψηφίων της προκήρυξης. Το ΑΣΕΠ, όταν θα προχωρήσει σε ελέγχους, θέλει να έχει «καθαρό τοπίο» όσον αφορά το παράβολο. Όσοι υποψήφιοι δεν το καταθέσουν μπαίνουν, εκείνη την στιγμή, στον πίνακα απορριπτέων με την αιτιολογία «έλλειψη παραβόλου». Διευκρίνιση: Όταν διαβάζετε για «δέσμευση παραβόλου», δεν σημαίνει ότι άνοιξε η αίτησή σας. Είναι μια τεχνική διαδικασία που επιλέγει το ΑΣΕΠ για να μην υπάρξει δέσμευση παραβόλου από το υπ. Οικονομικών.
3)Δημιουργεί αμέσως πίνακα κατάταξης (φθίνουσα σειρά μορίων) με βάση όσα δήλωσαν οι υποψήφιοι στην αίτηση τους. Aυτό γίνεται αυτόματα από το σύστημα. Είναι η έκδοση προσωρινών πινάκων αυτόματα. Η λεγόμενη κατάταξη επί των δηλωθέντων. Επίσης αντιπαραβολή με τα ηλεκτρονικά αρχεία του υπουργείου.
4) Ανοίγουν οι φάκελοι ένας προς έναν. Και εξέταση των ενστάσεων.
5) Οριστικοί


Όσον αφορά το 3 οι πίνακες δε βγαίνουν ακριβώς με η δήλωση. Είδα σε γνωστή μου την προϋπηρεσία της ένα μήνα λιγότερο από ότι είχε δηλώσει. (προφανώς στη δήλωση το είχε στρογγυλοποιήσει προς τα πάνω.) Οπότε μία στοιχειώδης διασταύρωση γίνεται πριν τους προσωρινούς.

4
Σήμερα έγινε δέσμευση παραβόλου της γυναίκας μου για την 1ΓΕ

5
Πάντως πως γίνεται οι προσωρινοί της 1ΓΕ να είναι έτοιμοι ενώ ο ΑΣΕΠ δεν έχει δεσμεύσει ακόμη παράβολα για να δει στο κάτω κάτω και ποιος μπαίνει στους προσωρινούς και ποιος όχι είναι άξιον απορίας...

6
Υπάρχη δικαστική απόφαση που να αναφέρει ότι τα δυσπρόσιτα δε μπορούν να αποτελέσουν κριτήριο για μόνιμο διορισμό;
Κατι τέτοιο θυμάμαι είχε αναφέρει κάποιος.

7
Δεν είναι ανακόλουθο το ότι δεν έχει γίνει η κατανομή των θέσεων ανά κλάδο- ειδικότητα;

Είσαι με τα καλά σου; Ξέρω ότι ο φίλος μου είναι στη θέση 10 στους προσωρινούς οπότε σκέφτομαι να προσλάβω 10. Φαντάζεσαι όμως να γίνει κανά λάθος με καμιά ένσταση και να πάει στη θέση 11; Ε τώρα μετά και τις ενστάσεις που θα σιγουρέψω τη θέση του θα πω και πόσοι διορίζονται!

 :D :'( ;D :'(

8
Υ.σ. Να με συγχωρείτε αν ήμουν λίγο ειρωνικός. Δεν αμφιβάλλω ότι όλα αυτά που περιέγραψα μπορεί να γίνουν (Στην Ελλάδα είμαστε!). Το να δικαιολογούμε όμως ότι το να γίνουν είναι το πιο φυσιολογικό και λογικό πράγμα αυτό δε μπορώ να το δεχθώ... Με ξεπερνά...

9
Ωραια το καταλαβα
Μα καλά τόσο πολύ δυσκολεύτηκες να καταλάβεις ότι η προηγούμενη μεταβατική (οι πίνακες που έβγαιναν από αυτή δηλαδή) κρίθηκαν αντισυνταγματικοί για του χρόνου αλλά η καινούρια μεταβατική που χρησιμοποιεί τους ίδιους πίνακες είναι συνταγματική διότι .... έτσι! (είναι καινούρια μεταβατική)
Για δε του χρόνου όπου θα προσπαθούν να βγάλουν άλλο σύστημα με ασεπ κτλ επειδή θέλει πολύ χρόνο να γίνει ασεπ θα γίνει μία καινούρια μεταβατική η οποία θα έχει τους ίδιους πίνακες. Βέβαια μπορεί να μπει και μια τροπολογία γιατί είναι άδικο να μην αναγνωρίζονται οι κόποι μας και να ανοίξουν οι πίνακες να προσθέσουμε τις καινούριες προϋπηρεσίες. Όλα αυτά στα μεταβατικά βέβαια που θα έχουν τους κλειδωμένους πίνακες του 2018. Κάπου στο ενδιάμεσο μπορεί να ξαναβγεί και κανά ΣΤΕ να πει ότι η μεταβατική είναι παράνομο να συνεχιστεί αλλά δε βαριέσαι θα κάνουμε καινούριο νόμο με καινούρια μεταβατική που θα έχεις τους παλιούς πίνακες...

Αν όλα αυτά δυσκολεύεσαι να τα καταλάβεις τι να πω... Ντρέπομαι για λογαριασμό σου!!! ;D ;D ;D ;D

10
Αυτο που προσπαθώ να εξηγήσω τόσες μέρες είναι ότι η απόφαση του ΣτΕ αφορά τον 3848 και συγκεκριμένα την συνεχιζόμενη παράταση μεταβατικών/προσωρινών διατάξεων και μη εφαρμογή του νόμου αυτού. Ο 3848 όμως, δεν υπάρχει πλέον. Η απόφαση του ΣτΕ, στο σημειο που αναφέρεται στους παλιούς πίνακες, δεν αφορα το νόμο Γαβρογλου.


Παράθεση
2.2.    Αφού, οι αποφάσεις του ΣτΕ  αφορούν έναν συγκεκριμένο νόμο, το ν. 3848/2010 της Διαμαντοπούλου γιατί το ΥΠ. Π.Ε.Θ. δεν τον καταργεί ώστε να είναι ανίσχυρες και οι αποφάσεις του ΣτΕ; Και τελικά ποιος κυβερνάει το ΣτΕ ή η πολιτική ηγεσία;

Το ΥΠ.Π.Ε.Θ. είναι αναγκασμένο να συμμορφωθεί με την κρίση του δικαστή ότι η προϋπηρεσία των αναπληρωτών δεν μπορεί να θεωρηθεί αξιοκρατική επειδή δεν ελέγχθηκε από το ΑΣΕΠ. Συνεπώς, ακόμη κι αν καταργήσει τον 3848/10 και σε οποιαδήποτε νομοθετική πρωτοβουλία αναλάβει σήμερα ή στο μέλλον, αυτή η νομολογία  του ΣτΕ θα είναι ενεργή και παρούσα και θα ακυρώνει οποιαδήποτε σκέψη της πολιτικής ηγεσίας για  πριμοδότηση των αναπληρωτών με προϋπηρεσία που δεν έχει ελεγχθεί από το ΑΣΕΠ. Κι αυτό, γιατί, σύμφωνα με το άρθρο 95 παρ 5 Συντάγματος «Η διοίκηση έχει υποχρέωση να συμμορφώνεται προς τις δικαστικές αποφάσεις. Η παράβαση της υποχρέωσης αυτής γεννά ευθύνη για κάθε  αρμόδιο όργανο όπως  νόμος ορίζει».

Το Διοικητικό Δίκαιο είναι κατ` εξοχήν νομολογιακό δίκαιο. Η νομολογία του ΣτΕ αποτελεί πηγή δικαίου σε τέτοιο βαθμό  που η πάγια νομολογία του σε σημαντικά ζητήματα αποτέλεσε την αφετηρία για την μετέπειτα συνταγματική θεσμοθέτηση διατάξεων και από το  νομοθέτη. Επίσης, οι διοικητικές πράξεις που αντιβαίνουν σε δικαστική απόφαση πάσχουν από το νομικό πλημμέλημα της κατ` ουσίαν παράβασης διάταξης νόμου. Η προκήρυξη του Υπουργείου για την πρόσληψη αναπληρωτών  είναι μια διοικητική πράξη η οποία αν δεν λάβει υπόψη τις πρόσφατες αποφάσεις του ΣτΕ, θα προσβληθεί από εκπαιδευτικούς  που θα έχουν έννομο συμφέρον και θα ακυρωθεί από το ΣτΕ.

Αυτό άλλωστε συνέβη και πέρσι. Το ΣτΕ λαμβάνοντας υπόψη το υπέρτερο δημόσιο συμφέρον που είναι να ανοίξουν τα σχολεία τον Σεπτέμβρη, έδωσε μια τελευταία ευκαιρία στο ΥΠ.Π.Ε.Θ. Ουσιαστικά δεν ακύρωσε την Προκήρυξη του Υπουργείου για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, για να μπορέσουν να ανοίξουν τα σχολεία, το ανάγκασε όμως με την απόφασή του να θέσει από το σχολικό έτος 2016-2017 τη διαδικασία υπό το ΑΣΕΠ θέτοντας αξιοκρατικά και μόνο κριτήρια. Επομένως, η προτεινόμενη διάταξη πρέπει να είναι συνταγματικά ανεκτή αλλά και κοινωνικά δίκαιη για όλες τις κατηγορίες των αναπληρωτών. Αυτό επιτυγχάνεται, ειδικά, αν ληφθούν υπόψη τα εξής:

α) H προτεινόμενη διάταξη είναι μεταβατική και προσωρινή. Αφορά στη σχολική χρονιά 2016-2017. Ως τέτοια, πρέπει να είναι κατά το δυνατόν συμβατή με τις διατάξεις των άρθρων του ν.3848/2010, που δεν κρίθηκαν αντισυνταγματικές από το ΣτΕ. Όχι γιατί μας αρέσει ο νόμος αλλά γιατί είναι αυτός που ρυθμίζει ένα πάγιο σύστημα, έχει κριθεί από το ΣτΕ και επομένως οι διατάξεις στις οποίες «πατάει» η προτεινόμενη ρύθμιση δίνουν μια ασφάλεια συνταγματικότητας.

β) Η διάταξη πρέπει να μοριοδοτήσει την επιτυχία στο γραπτό διαγωνισμό του  ΑΣΕΠ, καθόσον, σύμφωνα με το ΣτΕ, οι επιτυχόντες έχουν υποστεί άνιση μεταχείριση σε σχέση με τους μη έχοντες επιτυχία αναπληρωτές.  Γιατί συνέβη αυτό;

Διότι, έως και το σχολικό έτος 2011- 2012, οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών έγιναν σε ποσοστό 60% από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ και σε ποσοστό 40% από ενιαίους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική προϋπηρεσία. Επίσης, μέχρι και το σχολικό έτος 2014 – 2015 όσοι εκπαιδευτικοί συμπλήρωσαν την 30ή Ιουνίου 2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον 30 μηνών προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διορίστηκαν επιπλέον, εφόσον υπήρχαν εκπαιδευτικές ανάγκες. Με απλά λόγια ο αριθμός διοριστέων από τους πίνακες των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ θα ήταν πολύ μεγαλύτερος εάν η νομιμότητα, όπως την εννοεί η νομολογία του ΣτΕ, είχε επικρατήσει.

Επειδή, λοιπόν, όλες οι παραπάνω ρυθμίσεις ( παράγραφοι 1, 8 και 9 του άρθρου 9 του ν.3848/2010) κρίθηκαν αντισυνταγματικές από το ΣτΕ, πρέπει η σημερινή ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ.  για τη σχολική χρονιά 2016-2017 να θεσπίσει τον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών λαμβάνοντας υπόψη τη νομολογία του ΣτΕ. Εδώ, πρέπει να προσθέσουμε ότι ήδη έχουν δικαιωθεί  επιτυχόντες του ΑΣΕΠ που προσέφυγαν στη δικαιοσύνη επειδή θεωρήθηκε ότι αδικήθηκαν από τις παραπάνω ρυθμίσεις και το ΥΠ.Π.Ε.Θ υποχρεώνεται να τους διορίσει ακόμη και αν ανήκουν σε ειδικότητες που σήμερα δεν χρειάζεται η εκπαίδευση.

γ) Επειδή, υφίσταται ζήτημα σχετικά με την αξιοκρατική κτήση της προϋπηρεσίας, θα ήταν  σκόπιμο να μοριοδοτηθεί μόνον η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών σε περίπτωση που ήταν επιτυχόντες οποιουδήποτε διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Επειδή, όμως, η τρίτη προϋπόθεση είναι κοινωνικά άδικη για τους αναπληρωτές που δεν έχουν πάρει μέρος σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αφού για πολλά χρόνια  στήριζαν την εκπαίδευση υπηρετώντας υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, επιλέγουμε να μετρήσουμε αυτοτελώς την προϋπηρεσία, δηλαδή, το ίδιο και στις δύο κατηγορίες εκπαιδευτικών (επιτυχόντες  και μη επιτυχόντες).

3.    Γιατί όχι 84 μήνες ανώτατη προϋπηρεσία όπως προβλέπει ο ν. 2190/1994 για τον διορισμό των δημοσίων υπαλλήλων; Σύμφωνα με τις διατάξεις του 2190/1994 αναγνωρίζεται προϋπηρεσία τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα  και αφορά γενικώς τους διορισμό διοικητικών υπαλλήλων στο Δημόσιο. Για τους εκπαιδευτικούς υφίσταται ειδική νομοθεσία, ο ν. 3848/2010 και συγκεκριμένα για την αναγνώριση προϋπηρεσίας ισχύει το άρθρο 3 το οποίο σύμφωνα με τις αριθμ. 527/2015 και 4303/2015 του ΣτΕ είναι αξιοκρατικές και συνταγματικά ορθές.

4.    Γιατί επιλέγεται η κλιμακωτή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας; Διότι δυνάμει των παραπάνω αποφάσεων του ΣτΕ είναι σκόπιμο να εφαρμοστεί το άρθρο 3 του ν. 3848/2010 αναφορικά με την αναγνώριση της προϋπηρεσίας το οποίο προβλέπει την κλιμακωτή μοριοδότηση. Άλλωστε η κλιμακωτή μοριοδότηση είναι ορθή από συνταγματικά (άρθρο 4 παρ. 1,  5 παρ. 1 και 103) διότι ευνοούνται οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν επί σειρά ετών και υπό δύσκολες συνθήκες,  υπηρετήσει την εκπαίδευση.

quiz: Ποιος είναι ο συγγραφέας της δεύτερης παράθεσης;

11
Προκηρύξεις-Προσκλήσεις-Διαγωνισμοί / Απ: ΑΣΕΠ 2Κ/2019
« στις: Απρίλιος 22, 2019, 04:00:10 μμ »
Μπορείς αρκεί να πάρεις βεβαίωση από την πρωτοβάθμια / δευτεροβάθμια μέχρι και την ημερομηνία που κάνεις αίτηση στην υπηρεσία

12
Το σύστημα δεν άλλαξε για να ανταποκριθεί στις δικαστικές αποφάσεις?
Η εφαρμογή των οποίων έπαιρνε συνεχείς παρατάσεις μέχρι που πέρα από φέτος δε γινόταν να πάμε άλλο με το υπάρχον σύστημα.
Πως γίνεται στη γενική αγωγή για μία ακόμη χρονιά να πάμε με τους ίδιους πίνακες;;; Αυτούς που δε γινόταν να πάμε άλλο και εξαιτίας αυτών άλλαξε στο σύστημα;;;

Αν η τελευταία πρόταση φαίνεται μπερδεμένη που να σκεφτείτε στην ουσία των πραγμάτων τι γίνεται...

14
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Δεκέμβριος 16, 2018, 10:58:51 μμ »
Με πρόλαβε ο klados pe19 :)

Σελίδες: 123 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30008
  • Τελευταία: valentina_tas
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1038915
  • Σύνολο θεμάτων: 17771
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 450
Σύνολο: 466

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.