Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ekai

Σελίδες: 123
1
Β/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη
« στις: Νοέμβριος 17, 2019, 12:35:07 μμ »
Η συνάδελφος της ειδικής υποστηρίζει αυτό ακριβώς που λες Leon21 λέγοντας ανταλλαγή ρόλων. Και άντε ας ξεχάσω ότι μας προσέλαβαν για διαφορετικούς λόγους και προφανώς η συνάδελφος μπορεί να πάρει τη θέση μου, εγώ πώς θα πάρω τη δική της όπως πολύ καλά λες. Βέβαια την εγκύκλιο που επικαλείται ακόμα να την δω. Υπάρχουν κάποιες οδηγίες (https://www.noesi.gr/book/ypohreoseis-oi-opoies-haraktirizoyn-synekpaideysi-parallili-stirixi) αλλά αυτές είναι απλά από σχολικό σύμβουλο. Ευχαριστώ platonas, νόμιζα ότι θα καλύψει την άλλη ώρα με εξατομικευμένο μάθημα Φυσικής.

2
Β/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη
« στις: Νοέμβριος 17, 2019, 12:38:21 πμ »
Σας ευχαριστιώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες, βλέπω να γίνεται ένας χαμός με το πρόγραμμμα. Συνάδελφος της ειδικής διατείνεται πως ο καθηγητής της ΠΣ μπορεί να αλλάξει ρολους με τον καθηγητή γενικής στην τάξη. Εκτός του ότι μου φαίνεται παράλογο, δεν βρήκα τίποτα και στη σχετική νομοθεσία. Γνωρίζετε κάτι γι αυτό;

3
Β/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη
« στις: Νοέμβριος 16, 2019, 01:33:04 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Σε Γυμνάσιο είμαι και αναρωτιέμαι αν πρέπει να τροποποιήσω το ωρολόγιο πρόγραμμα ώστε να εξυπηρετούνται οι εκπαιδευτικοί της ΠΣ, που είναι σε δυο τρία σχολεία ο καθένας, ή αν θα έχουν δικό τους όπως της ένταξης. Επίσης βλέπω για μονόωρο μάθημα (φυσική Α) να δικαιολογούν 2 ώρες υποστήριξης. Οπότε και στις προφορικές εξετάσεις Ιουνίου παρευρίσκεται ο καθηγητής της ΠΣ μετά από συνεννόηση φαντάζομαι με βοηθητικό ρόλο.

4
Β/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη
« στις: Νοέμβριος 15, 2019, 07:51:07 μμ »
Καλησπέρα.θα ήθελα αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει να με πληροφορήσει για το αν οι εκπαιδευτικοί της ΠΣ μπορούν να παίρνουν τα παιδιά από την τάξη όπως οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης ή είναι υποχρεωμένοι να μένουν μέσα στην τάξη στην αντίστοιχη ώρα μαθήματος. Επίσης αν συμμετέχουν στην αξιολόγηση του μαθητή με ουσιαστικό ή απλά συμβουλευτικό ρόλο. Ευχαριστώ πολύ, καλή δύναμη σε όλους

5
Αυτό θα κάνω κι εγώ, θα του ζητήσω να δω την περίφημη διάταξη. Αν δεν υπάρχει και αρχίσει τις υπεκφυγές, δεν του παραδίδω τίποτα. Τον Ιούνιο βέβαια παραδίδουμε όλοι τα θέματα σε φάκελο πριν τις εξετάσεις. Γνωρίζετε ποιος νόμος το ορίζει αυτό;

6
Συνάδελφοι, θα ήθελα τη βοήθεια σας. Είναι δυνατόν ο διευθυντής να απαιτεί να του παραδίδουμε τα θέματα των διαγωνισμάτων μας για το τετράμηνο; Υπάρχει λέει και σχετική διάταξη που πρόκειται να φέρει για μας τους δύσπιστους.Γνωρίζω ότι πρέπει να του γνωστοποιούμε τις ημερομηνίες των διαγωνισμάτων, όχι όμως και τα θέματα.Ευχαριστώ, να είστε καλά.

7
Τοποθετήσεις / Απ: A' Αθήνας Β' θμια
« στις: Ιούλιος 19, 2015, 10:11:17 πμ »
Καλημέρα συνάδελφοι. Μια ερώτηση γιατί κάνω πρώτη φορά αίτηση βελτίωσης στην Α Αθήνας.Στο athena personal info, κάνουμε απλά αποθήκευση και η αίτηση είναι εντάξει; ( Στον Πειραιά έπρεπε να κάνουμε οριστική υποβολή, με απλή αποθήκευση δεν ίσχυε η αίτηση.)
Ευχαριστώ πολύ

8
Πράγματι ο επιμορφωτής μας είπε πως θα τα διορθώσουν μαζί με τα φετινά.Λίγη ακόμα υπομονή..

9
pluto ευχαριστώ. Να ρωτήσω για τα λογισμικά: είχε αναλυτικές ερωτήσεις για modellus και interactive physics ή γενικά χαρακτηριστικά;

10
Συνάδελφοι καλημέρα. Μήπως γνωρίζετε αν για το ελεύθερο θέμα μπορούν να βάλουν και κάτι που είναι εκτός διδακτέας ύλης; Αν κάποιος ΠΕΟ4 έδωσε εξετάσεις, μπορεί να μας δώσει πληροφορίες για τα θέματα; (ενδιαφέρομαι για ελεύθερο στη Βιολογία Γυμνασίου)
Ευχαριστώ

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο πρόγραμμα
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2013, 01:01:42 μμ »
Κάντε μια δοκιμή στο λογισμικό FET, αξίζει το χρόνο σας. Εγώ δεν κάνω παρά απειροελάχιστα και συχνά τίποτα  με το χέρι και βάζω ένα σωρό παραμέτρους.
Είναι ελεύθερο και εύχρηστο με πολλά παραδείγματα, ενώ ήθελαν να μας πουλήσουν στο σχολείο ένα ακριβό και με πληρωμή για το φροντιστήριο..
Μη θεωρήσετε ότι κάνω διαφήμιση, απλά ξέρω τον κόπο της δουλειάς με το χέρι.

12
Για κάποιον που κάνει ευσυνείδητα τη δουλειά του, οι 3 ώρες είναι απαραίτητες. Οι δουλειές του ΥΣΕΦΕ και η ευθύνη του είναι μεγάλη.Τώρα αν ΔΕΝ κάνει τη δουλειά του όπως πρέπει υπάρχει διευθυντής και ΕΚΦΕ. Αν πάλι δεν διορίζεται αξιοκρατικά, ας κάνει ο καθένας ότι μπορεί για να σταματήσουν να θεωρούν οι παλιοί ότι το 3ωρο τους ανήκει.Ας μη βγάζουμε όμως μόνοι μας τα μάτια μας, αρκετά...

13
Ήρθε σήμερα στα σχολεία του Πειραιά η οδηγία αυτή.Μάλιστα διευκρινίζεται ότι πρέπει να γίνει προσπάθεια οι 3 ώρες να είναι στο πρόγραμμα πάνω σε ώρες συναδέλφων που μπορεί να χρειαστούν βοήθεια στο εργαστήριο.

14
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο πρόγραμμα
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 03:24:03 μμ »
¨Ενα φοβερό και ελεύθερο λογισμικό για πρόγραμμα είναι τo FET. Έχει μονάδα προγραμματισμού το μάθημα και όχι το τμήμα και αυτό σου λύνει τα χέρια.Υστερεί μόνο στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων.Σε αποζημιώνει όμως με το παραπάνω γιατί τρέχει με άπειρους περιορισμούς.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159500
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 171
Σύνολο: 171

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.15 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.