Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kgiannis

Σελίδες: 1 ... 3839404142 ... 48
547
Αν είναι δυνατόν..... τι άλλο θα δούμε;

Αν κατάλαβα καλά από το άρθρο στο esos λέει ότι θα καταργηθούν ΕΠΑΛ νυχτερινά και ολιγομελή και θα γίνει υποχρεωτική διάθεση των εκπαιδευτικών στα ΙΕΚ.

Δηλαδή δεν μιλάμε για κενά που υπήρχαν παλιότερα αλλά για κενά που θα δημιουργηθούν τώρα καταργώντας τα τμήματα των ΕΠΑΛ.

Λόγω των κενών αυτών θα τους διαθέσουν υποχρεωτικά σε ΙΕΚ.

Κατάλαβα καλά; Ή μήπως όχι;

548
Ας γεμίσουν με καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κατά τη δική μου εκτίμηση οι εγγραφές των σπουδαστών για στα δΙΕΚ την επόμενη χρονιά θα είναι οι μισές από όσες είναι φέτος.

Με ρώταγε το μεσημέρι σπουδάστρια αν θα ξεκινήοουμε. Δεν μπορώ να την φανταστώ με καθηγητή που δεν έχει ξαναδιδάξει σε ενήλικές και έχει απολύτως συνηθίσει να κάνει μάθημα σε 15χρονα.

Ο καθηγητής δευτεροβάθμιας μπορεί να είναι πολύ καλός για τη δευτεροβάθμια και πολύ κακός για την μη τυπική εκπαίδευση. Και το αντίθετο φυσικά.

Προφανώς για την οικονομία που θέλει να κάνει το κράτος αυτές οι απόψεις είναι περιττές. Γενικά οι απόψεις πάντοτε ήταν περιττές αλλά τώρα ακόμη περισσότερο.

Για την πιστοποίηση δεν μετανιώνω παρόλο που στο μόνο που συμφωνούσα με όσους διαφωνούσα σε παλαιότερη συζήτηση είναι ότι το μέτρο των εξετάσεων πιστοποίησης ήταν και είναι εισπρακτικό. Για την αναγκαιότητά της επιμένω.

Επιμένω επίσης πως ένα θέμα για το οποίο θα έπρεπε να παλέψουμε ως εκπαιδευτές ΙΕΚ είναι να θεωρείται αποκλειστικά για εκπαιδευτές ενηλίκων, προκειμένου να μην γίνεται διάθεση ωρών σε καθηγητές δευτεροβάθμιας ούτε στις διοικητικές θέσεις.

Περί αυτής της διεκδίκησης δεν βλέπω κανένα από τα δυο σωματεία (το γαλάζιο και το πράσινο-ροζ) να ασχολείται.

Καθόλου τυχαία η αδιαφορία. Εμείς οι ίδιοι φταίμε, όχι οι συνδικαλιστές.

Φταίμε επίσης που θεωρούμε οι ίδιοι ότι το ΕΠΠΑΙΚ φτάνει και δεν χρειάζεται η πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων.

Αν το ΕΠΠΑΙΚ είναι το ίδιο, τότε δεχτείτε ότι ο καθηγητής δευτεροβάθμιας είναι το ίδιο και μάλιστα πιο έμπειρος από τον εκπαιδευτή ενηλίκων.

Απλά πράγματα. Θέλετε να μετράει το ΕΠΠΑΙΚ στην μοριοδότηση και να μην είναι υποχρεωτική η πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων; Αν ναι,  τότε δεχτείτε ως καλύτερους τους καθηγητές δευτεροβάθμιας και μην διαμαρτυρηθείτε καθόλου που σας πήραν τις ώρες. 

549
Παράθεση
Απλά είναι πολύ προβλέψιμοι σε όλα...!  ;) Βαρετά προβλέψιμοι...

Ούτε ένας αιφνιδιασμός για να μην πλήττουμε.

Μπορείς να προβλέψεις πότε θα αρχίσουν να καλούν;


550
Τσακάλι είσαι φούφουτος...Που το μυρίστηκες!;!;! ;D

551

Αυτό σημαίνει ότι μετά τις ενστάσεις που λήγουν Παρασκευή αν όχι Δευτέρα 23/11, τότε Τρίτη 24/11 θα αρχίσουν τα τηλέφωνα προκειμένου το αργότερο Τετάρτη 25/11 να ξεκινήσουν τα μαθήματα στα δΙΕΚ. Αν και επειδή θα δυσκολευτούν να φτιάξουν τα προγράμματα με τις αναπληρώσεις μπορεί και να χαθεί όλη η βδομάδα 23/11-27/11 και να ξεκινήσουν τα μαθήματα τη Δευτέρα 30/11.

 Θα δούμε...


552

Σημερινή ανακοίνωση από το ΙΕΚ Αιγάλεω.

"Τα μαθήματα δεν θα ξεκινήσουν 16/11.Θα υπάρξει σχετική ενημέρωση. Μαθαίνουμε οτι θα ξεκινήσουμε εντός Νοεμβρίου. έτσι όπως είναι το ημερολόγιο αυτό σημαίνει είτε 23/11 είτε 30/11. Μόλις υπάρχει ενημέρωση θα την δείτε στην ιστοσελίδα του ΙΕΚ. http://iek-aigal.att.sch.gr/"

Από την ανακοίνωση καταλαβαίνω 2 πράγματα:
- Δεν ξέρουν πότε θα ξεκινήσουμε ούτε οι διευθυντές των ΙΕΚ και έχουν βαρεθεί να βγάζουν ανακοινώσεις που εκ των πραγμάτων στη συνέχεια διαψεύδονται.
   Τρελό μπάχαλο δηλαδή.
- Ίσες πιθανότητες να ξεκινήσουμε 23/11 ή 30/11.
   Δηλαδή όσο οι μέρες περνάνε το πιθανότερο σενάριο είναι η Δευτέρα 30/11.

553
Έτσι όπως το πάνε το 2015β θα ξεκινήσει το 2016..... ;D

554
Με αυτη την καθυστέρηση που μας προέκυψε με ένα γρηγορο υπολογισμό που έκανα έαν ξεκινήσουμε 23/11 (αυτό είναι το πιο αισιόδοξο σενάριο) τελειώνουμε τα μαθήματα τελη Φλεβάρη κάνοντας 3-4 αναπληρώσεις ο καθένας. Μετά 2 βδομάδες εξεταστική και μετά ξεκινάει μέσα Μάρτη το δεύτερο εξάμηνο και τα μαθήματα τελιώνουν 10 Ιούνη κάνοντας 3-4 αναπληρώσεις ο καθένας. Ακολουθούν 2 βδομάδες εξεταστική και έτσι ολοκληρώνεται το έτος όπως πάντα πριν μπει ο Ιούλης.

Νομίζω το παραπάνω σενάριο είναι το πιο λογικό. Μου φαίνεται αδύνατο να μην σπάσουν τις ανάγκες αναπληρώσεων και στα 2 εξάμηνα (4 αναπληρώσεις στο καθε εξάμηνο) και να κάνουμε 8 αναπληρώσεις στο πρώτο και καθόλου στο δεύτερο.

Αν καθυστερήσει κι'αλλο η έναρξη του πρώτου εξαμήνου τοτε δυσκολεύει κι άλλο η υπόθεση των αναπληρώσεων.

Άντε να μπούμε Δευτέρα 30/11, πιο μετά δεν νομίζω..

555
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία 12 Νοεμβρίου
« στις: Νοέμβριος 12, 2015, 06:43:20 μμ »
ακριβώς spiritus asper.

Μόνο αν ξεφύγουμε από την "κανονικότητα".

Μόνο αν καταλάβουν ότι ξυπνήσαμε για τα καλά...

Όταν ξεπεράσουμε τα εμπόδια των ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ που κάνουν ντουφεκιές στον αέρα με απεργίες μιας μέρας..

Όταν εξεγερθούμε οργανωμένα και συντεταγμένα απέναντι σε κράτος-ντόπιο και ξένο κεφάλαιο-δντ-εε, τότε θα υπάρξει ελπίδα...

Από ότι φαίνεται ο κόσμος έχασε και το ΣΥΡΙΖΑ στον οποίο κάποτε ακούμπησε τις ελπίδες του...

Τώρα που αυτός δεν υπάρχει, ο κόσμος ή θα εξεγερθεί και θα νικήσει, ή θα υποταχθεί εντελώς και για πάντα...

Άλλος δρόμος δεν υπάρχει..



556
Σχετικά με την ανακοίνωση που είχε βγάλει το υπουργείο για την καθυστέρηση λειτουργίας των δΙΕΚ

Θέλω να σχολιάσω την παρακάτω πρόταση που αποτελεί μέρος της ανακοίνωσης.

"....Παρόλα αυτά έχει ληφθεί μέριμνα από την πλευρά του υπουργείου για τη διασφάλιση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας. ..."

Ποιος εκπαιδευτής θα έχει αφήσει τουλάχιστον 2 κενά απογεύματα στο πρόγραμμά του από Δευτέρα 23/11 (αν ξεκινήσουν τότε τα ΙΕΚ) για να διδάξει στα ΙΕΚ και να πληρωθεί το καλοκαίρι του 2016; Μόνο αυτός που περιμένει να ""ζήσει"" από τα ΙΕΚ. Αυτός είναι ο στόχος του "θεσμού";

 Ο στόχος είναι η επαγγελματική κατάρτιση ανθρώπων που επιλέξανε να καταρτιστούν σε καιρό κρίσης ή η ""επιβίωση"" των εκπαιδευτών που δεν βρίσκουν άλλες εκπαιδευτικές δομές για να δεσμεύσουν το χρόνο τους;

Με αυτή την καθυστέρηση διασφαλίζεται η  ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας ή το αντίθετο;

Ποιος σπουδαστής θα θεωρήσει ότι θα του παρέχουν ποιοτική εκπαιδευτική διαδικασία όταν διαπιστώνει ότι οι εκπαιδευτές και οι διευθυντές και λοιποί δεν γνωρίζουν ούτε και σήμερα πότε θα ξεκινήσει το χειμερινό εξάμηνο;

Μας έχουν απλήρωτους να τσακωνόμαστε χωρίς ουσία και νόημα. Έχω συμμετάσχει ίσως περισσότερο από όλους σε τσακωμούς εδώ μέσα το προηγούμενο διάστημα και θεωρώ πλέον ότι ήταν λάθος μου που συμμετείχα με τέτοια ένταση. Δεν αξίζει να τσακώνεσαι απλήρωτος ούτε για τα κριτήρια μοριοδότησης, ούτε για τους πίνακες, ούτε για το αν θα πρέπει να μετράει το ΕΠΠΑΙΚ ή όχι .....

Στεναχωριέμαι για τα "παιδιά"- τους σπουδαστές δηλαδή περισσότερο .... τόσο απλά!


 
 

557

Δεν με εκφράζει καθόλου το συγκεκριμένο απόσπασμα από την ανακοίνωση του γαλάζιου σωματείου "Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτών Δημοσίων ΙΕΚ".

"Κύριε Υπουργέ

....σας καλούμε να πλαισιωθείτε από έμπειρους συνεργάτες που γνωρίζουν εκ των έσω (πιστέψτε μας, υπάρχουν!) τα χρόνια λειτουργικά προβλήματα των ∆.ΙΕΚ και τους αγνοείται.   ......".

Για ποιους έμπειρους συνεργάτες μιλάνε; Γιατί δεν μιλάνε ανοιχτά; Ποιοι ήταν τόσα χρόνια εκ των έσω και γνωρίζουν τα χρόνια λειτουργικά προβλήματα; Και αφού αυτοί οι έμπειροι συνεργάτες που προτείνουν οι συνδικαλιστές γνωρίζουν εκ των έσω την κατάσταση, γιατί δεν έκαναν τίποτα τόσα χρόνια και φτάσαμε ως εδώ; Τα στελέχη της ΝΔ (για τα στελέχη του ΔΣ του συγκεκριμένου σωματείου μιλάω) θα σώσουν τα ΔΙΕΚ; Αυτοί δεν έχουν καμία ευθύνη; Θα μας σώσουν αυτοί που δεν ντρέπονται ως εκπρόσωποι-συνδικαλιστές εκπαιδευτές διεκ να βάζουν στο site τους αγγελίες-διαφημίσεις για σεμινάρια εκπαίδευσης ενηλίκων; Θα μας σώσουν αυτοί που καταφέρνουν και βρίσκονται στη Σιβιτανίδειο ως εκπαιδευτές ΙΕΚ; Δεν μας λένε ως συνδικαλιστές των εκπαιδευτών ΔΙΕΚ, είναι αξιοκρατικός ο τρόπος πρόσληψής τους στη Σιβιτανίδειο; Τον εγκρίνουν; Κάνανε κάτι για αυτό; Ή επειδή τρώνε από εκεί, σιωπούν;

Όσο και αν συμφωνώ μαζί τους στο θέμα της πιστοποίησης και στο θέμα της τοποθέτησης των καθηγητών της Δευτεροβάθμιας,  έχω έντονους προβληματισμούς για την ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ που προτείνουν.

Υ.Γ. Δεν μπορώ να ξεχάσω ένα βίντεο που είχαν κρεμάσει οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές στο youtube που έδειχνε ότι είχαν καλέσει σε μια συγκέντρωσή τους να μιλήσει η Σοφία Βούλτεψη. Τότε ήταν η ΝΔ στην αντιπολίτευση και μάλλον ο Γιωργάκης (ακόμα Γιωργάκη δεν τον λέμε;) μας έβαζε στο μνημόνιο και το θέμα ήταν τα δεδουλευμένα 3 χρόνων. Θα μιλήσει η Βούλτεψη για τα δεδουλευμένα; Έλεος!! Αλλά αφού πρόκειται για σωματείο που το έφτιαξαν στελέχη της ΝΔ, την Βούλτεψη θα καλούσαν. Ποιον άλλον;

558
Οk...δεν είχα σκεφτεί τα φροντίστηρια και τα κέντρα ξένων γλωσσων. Λογική η ανησυχία σου.

Μπορούσες όμως να μην βάλεις το κινητό. Εγώ δεν το έβαλα και δεν φαίνεται επομένως.

Μήπως τους πάρεις τηλέφωνο να το αφαιρέσουν για να μην φαίνεται;

559
Δεν καταλαβαίνω γιατί σε προβληματίζει pipis75.Γιατί σε πειράζει; Τι μπορεί να κάνουν τα μπουμπούκια δηλαδή;

560
Ria75 εγώ πάντα το έλεγα (ή το έγραφα) ότι δεν μπορεί όλοι η μη πιστοποιημένοι να είναι σαν τον παπαπαστ και την MATOULA.

Ria75 άλλαξε τη συζήτηση αν μπορείς...Προσπάθησα κάνοντας ερώτηση "Πόσες βδομάδες χάσαμε;". Θέσε άλλο θέμα αν θες...

Όπως έγραψε ο jimpapas1 ας συζητήσουν μόνοι τους αλλού για το θέμα της μη εφαρμογής της πιστοποίησης.

Να συζητήσουμε για τα νέα ΙΕΚ που δημιουργήθηκαν για παράδειγμα. Ας ξεκολλήσουμε λιγάκι.

Σελίδες: 1 ... 3839404142 ... 48

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 539
Σύνολο: 551

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.