323
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουαρίου 05, 2023, 01:36:50 pm »Δεν υπάρχει καμία σχιζοφρένεια και κανένα οξύμωρο. Εσείς δεν θέλετε να καταλάβετε.δεν υπάρχει σχιζοφρένεια; αλήθεια; τότε γιατί αξιώνατε να διορισθείτε ως ''καλύτεροι'' και καλά...εκπαιδευτικοί επειδή περάσατε την εξεταστική διαδικασία μεταξύ των οποίων και σχέδιο μαθήματος στην ειδική διδακτική του ασεπ, έναντι όσων δεν πέρασαν και δεν διάβασαν ασεπ;
Αρχικά, ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν είχε μόνο τα παιδαγωγικά, είχε και το γνωστικό αντικείμενο, έστω και με εκείνη την αχανή του ύλη! Και σ' αυτό δεν χωρούν υποκειμενικότητες - είτε κατέχεις είτε δεν κατέχεις το αντικείμενό σου! Κατά δεύτερο, είναι δυνατό να εξαρτάται η μονιμοποίηση ή η εξέλιξη κάποιου εκπαιδευτικού από το κατά πόσο μπορεί να εφαρμόσει ή όχι, όσα υποστηρίζει ο Ματσαγγούρας (που όσα γράφει δεν ξέρω ειλικρινά αν έχει διδάξει ο ίδιος και τα έχει εφαρμόσει σε σχολική αίθουσα και τι αποτελέσματα είχε κιόλας) στα βιβλία του;; Έλεος δηλ.!Διαγωνιστήκαμε στα παιδαγωγικά και επιτύχαμε, αλλά αυτό τι σημαίνει;;; Ότι τις αρχές και τις πρακτικές του Ματσαγγούρα θα τις εφαρμόσουμε σώνει και καλά, αλλιώς δεν είμαστε ικανοποιητικοί ως εκπαιδευτικοί;;
Η θεωρία απέχει παρασάγγας από την πράξη & η Κεραμέως ούτε αυτό δεν ξέρει, αφού πάντα "δούλευε" στο δικηγορικό του μπαμπά της..!