*

Αποστολέας Θέμα: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!  (Αναγνώστηκε 19084 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!
« Απάντηση #70 στις: Ιανουάριος 07, 2010, 03:14:54 μμ »
δεν γινετε να γινει η ειδικη διδακτικη πολλαπλων επιλογων γιατι ειναι δυσκολο.υποτιθεται οτι βγαζεις την προσωπικοτητα σου και την τεχνικη σου ..εκτος αυτου ομως αν γινει αυτο τοτε αυτοματα θα αυξηθουν οι επιτυχοντες και τι θα τους κανει ολους αυτους το καλο μας υπουργειο οεο;; σκοπος ειναι να κοβουν ατομα οχι να προσθετουν στους επιτυχοντες.. ;)
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:43:54 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!
« Απάντηση #71 στις: Ιανουάριος 07, 2010, 03:16:23 μμ »
μη απευθυνθεις σε κανενα. το χρονο σου θα χασεις και το κερδος: μηδεν.Δεν τα βγαζει κανεις περα μαζι τους. ειναι κρατος εν κρατει. ειναι καραγκιοζηδες οι ανθρωποι.
τωρα, κανε ο,τι νομιζεις, εσυ θα ταλαιπωρηθεις χωρις αποτελεσμα οσο δικιο και αν εχεις.

βρε Μαρκο...σοβαρα μιλας τωρα;δηλαδη αν σου τυχαινε εσενα θα ελεγες ελα μωρε δεν πειραζει..αριστευσα σε ολα αλλα με εκοωε ο αλλος επειδη τσακωθηκε με την πεθερα του...γνωριζουμε ολοι καλα οτι δεν καθολου ευχαριστο να ξαναπερνας την διαδικασια του ΑΣΕΠ..
και στην τελικη γιατι να μεινουν ατιμωρητοι;; απ οτι διαβασα εδω εχουν υπαρξει κι αλλες τετοιες περιπτωσεις,αν ολοι σκεφτονται ετσι τοτε τους δινουμε το δικαιωμα και το χωρο να αυθαιρετουν και να ασελγουν πανω μας..οχι βρε φιλε μαρκο δεν ειναι ετσι.Για αρχη θα ειναι δυσκολο αλλα αν μαζευτουν και αλλοι μπορει να αναλαβει ο ιδιος δικηγορος το θεμα και να δημιουργηθει δεδικασμενο..τοτε θα ειναι ολοι πιο προσεκτικοι...το ιδιο δεν εγινε και με τους ΟΑΕΔιτες;στα δικαστηρια ειναι ακομα..

δεν ειπα να μεινουν ατιμωρητοι. ειπα απλως οτι τιποτα δεν θα γινει στο τελος.
Μα σοβαρα μιλατε? λετε οτι ο ΑΣΕΠ δεν εχει νομικη υπηρεσια και οτι δεν  εχει λαβει υποψη του ολες τις περιπτωσεις?  το δικηγορικο συλλογο περιμενει?
εδωσα στο παραπανω μνμ μου τους τροπους θεραπειας του προβληματος.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος kshl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!
« Απάντηση #72 στις: Ιανουάριος 07, 2010, 03:16:40 μμ »
Αφού είσαι ο πρώτος επιλαχών δεν είσαι και σε τόσο άσχημη θέση....

Είτε πρώτος επιλαχών, είτε τελευταίος, πρακτικά το ίδιο είναι, καθώς παντού προηγούνται της παιδαγωγικής επάρκειας που δέν έχω.

Η μόνη ελπίδα είναι ένας που έχει περάσει σε δύο ειδικότητες να επιλέξει την άλλη και να ελευθερωθεί μια θέση. Τρείς το κάνανε ήδη, αλλα ο τέταρτος δέν έκανε αίτηση να διοριστεί φέτος, και θα πρέπει να περιμένω του χρόνου.

Κατα τ'άλλα, ο Μάρκος μάλλον έχει δίκιο, ίσως να μήν αξίζει τον κόπο...
Ώς απόφοιτος ΑΕΙ θεωρώ τους απόφοιτους ΤΕΙ εν δυνάμει ισάξιους ή και καλύτερους σε κάθε επίπεδο.

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!
« Απάντηση #73 στις: Ιανουάριος 07, 2010, 03:20:46 μμ »
μη απευθυνθεις σε κανενα. το χρονο σου θα χασεις και το κερδος: μηδεν.Δεν τα βγαζει κανεις περα μαζι τους. ειναι κρατος εν κρατει. ειναι καραγκιοζηδες οι ανθρωποι.
τωρα, κανε ο,τι νομιζεις, εσυ θα ταλαιπωρηθεις χωρις αποτελεσμα οσο δικιο και αν εχεις.

βρε Μαρκο...σοβαρα μιλας τωρα;δηλαδη αν σου τυχαινε εσενα θα ελεγες ελα μωρε δεν πειραζει..αριστευσα σε ολα αλλα με εκοωε ο αλλος επειδη τσακωθηκε με την πεθερα του...γνωριζουμε ολοι καλα οτι δεν καθολου ευχαριστο να ξαναπερνας την διαδικασια του ΑΣΕΠ..
και στην τελικη γιατι να μεινουν ατιμωρητοι;; απ οτι διαβασα εδω εχουν υπαρξει κι αλλες τετοιες περιπτωσεις,αν ολοι σκεφτονται ετσι τοτε τους δινουμε το δικαιωμα και το χωρο να αυθαιρετουν και να ασελγουν πανω μας..οχι βρε φιλε μαρκο δεν ειναι ετσι.Για αρχη θα ειναι δυσκολο αλλα αν μαζευτουν και αλλοι μπορει να αναλαβει ο ιδιος δικηγορος το θεμα και να δημιουργηθει δεδικασμενο..τοτε θα ειναι ολοι πιο προσεκτικοι...το ιδιο δεν εγινε και με τους ΟΑΕΔιτες;στα δικαστηρια ειναι ακομα..

δεν ειπα να μεινουν ατιμωρητοι. ειπα απλως οτι τιποτα δεν θα γινει στο τελος.
Μα σοβαρα μιλατε? λετε οτι ο ΑΣΕΠ δεν εχει νομικη υπηρεσια και οτι δεν  εχει λαβει υποψη του ολες τις περιπτωσεις?  το δικηγορικο συλλογο περιμενει?
εδωσα στο παραπανω μνμ μου τους τροπους θεραπειας του προβληματος.

εμεις δεν ειμαστε δικηγοροι..ας βρει εναν εμπειρο οχι φοιτητουδι.
δλδ να το αφησουμε και αυτο να περασει ετσι...ωχ μωρε αδελφακι μου σιγα μη τα βαλω εγω με το κρατος εγω ο κανενας...
σωστη λογικη :P
γιατι ειχαμε επαναστατησει το 1821 ακομα δεν το καταλαβα αφου καταβαθος μας αρεσει να ειμαστε γιουσουφακια.
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:43:54 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!
« Απάντηση #74 στις: Ιανουάριος 07, 2010, 03:23:51 μμ »
τη γνωμη μου ειπα και μακαρι να βγω ψευτης.
--- λετε εδω και 10 χρονια που υπαρχει ο διαγωνισμος αυτος, να μην υπηρχαν αδικημενοι που να το παλεψαν?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!
« Απάντηση #75 στις: Ιανουάριος 07, 2010, 10:58:05 μμ »
Μεγάλη μάχη έγινε εδώ και την έχασα!

Θετική σκέψη...

Ο Sefe υπέρ του διαγωνισμού με βελτιώσεις (πιο αντικειμενική η αξιολόγηση της διδακτικής), και απαγόρευση των φροντιστηρίων ΑΣΕΠ (μαζί σου...).

Οι υπόλοιποι κατά του διαγωνισμού και πρόταση από τον Giannisv για ένα σύστημα πρόσληψης με μοριοδότηση όλων των ''προσόντων'' που φέρει ένας υποψήφιος. (μέσω ΑΣΕΠ, που δεν εμπιστεύεσαι;;)   (μαζί σου!)
(Αν και δεν με συμφέρει... Που να κάνω διδακτορικό τώρα;)

Όλα τα υπόλοιπα ήταν μάχη μέσα στην '''λάσπη''... Το έχασα και είχα και εγώ τα νεύρα μου χτές...

Πάνο, μια και σχολίασες και επί της πρότασής μου, μερικές διευκρινίσεις.
1. Ερώτημα πολλαπλών επιλογών του ΑΣΕΠ, ήταν "ποιά είναι τα αίτια της δυσλεξίας". (μέχρι σήμερα τα αίτια της δυσλεξίας δεν έχουν γίνει γνωστά). Εκείνη τη χρονιά, οι ορθές απαντήσεις δεν είχαν δωθεί στη δημοσιότητα. Όπως και να έχει το να γίνουν όλα τα σημεία της εξέτασης πολλαπλών επιλογών, ναι, συμφωνώ κι εγώ, θα βοηθούσε στην (μεγαλύτερη) "αντικειμενικοποίηση" της εξέτασης.


2. (και βασικότερο για 'μενα, καθώς προσπαθώ να εξηγήσω καλύτερα τη θέση μου)
Παράθεση
Οι υπόλοιποι κατά του διαγωνισμού και πρόταση από τον Giannisv για ένα σύστημα πρόσληψης με μοριοδότηση όλων των ''προσόντων'' που φέρει ένας υποψήφιος. (μέσω ΑΣΕΠ, που δεν εμπιστεύεσαι;;)   (μαζί σου!)

Αναφορικά με τη σκέψη που έκανα. Αφου έχουμε υπουργείο "δια βίου μάθησης", για ποιό λόγο η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών να μην είναι "δια βίου αξιολόγηση" και να είναι αξιολόγηση βάσει μιας εξέτασης, τις ημέρες της οποίας κάποιος μπορεί (το πιο απλό σου λέω) να έχει 39 πυρετό, και να χάσει, λόγω αυτού του πράγματος δυο ολόκληρα χρόνια?
Μετά, όντως δεν εμπιστεύομαι τον ΑΣΕΠ. Αλλά αυτά τα επιχειρήματα που αναπτύσσω εδώ δεν αφορούν καθόλου τις προσωπικές μου αντιλήψεις. Το τί πιστεύω εγώ δεν έχει σημασία, όταν υπάρχουν δικλείδες. Και να ποιές θα είναι αυτές. Ο ΑΣΕΠ, από πριν θα αναρτήσει ένα πίνακα (στην ιστοσελίδα του, και θα δώσει και σε εφημερίδες) ο οποίος ουσιαστικά θα δηλώνει πόσο ακριβώς μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά, διδακτορικά, τα διάφορα είδη προϋπηρεσίας, κλπ. Στη συνέχεια οι υποψήφιοι θα καταθέτουν τους φακέλους τους στον ΑΣΕΠ. Λόγω του πίνακα, ο κάθε υποψήφιος θα μπορεί (και λογικά θα έχει ήδη) προϋπολογίσει ακριβώς πόσα μόρια δικαιούται. Ο ΑΣΕΠ θα τα μετρήσει, και θα του δώσει τα ανάλογα. Μ' αυτό το τρόπο θα υπήρχε μια πιο σφαιρική αξιολόγηση και μια εικόνα του υποψήφιου που θα ανταποκρινόταν πιο πολύ στη πραγματικότητα. Επιπλέον, δε θα υπήρχε ούτε η υποψία λάθους, ή "λάθους". Οποιεσδήποτε διαφορές, θα μπορούσαν πολύ εύκολα να διευθετηθούν, αφού θα οφείλονταν σε θέματα όπως κατάθεση μη επικυρωμένων φωτοτυπιών προϋπηρεσίας, κλπ. Και για να πάω και ένα βήμα πιο πέρα, ο κάθε υποψήφιος, να είχε πρόσβαση και στο φάκελο άλλων υποψήφιων. Τώρα, όπως έχουν τα πράγματα, είναι αδύνατο να διαπιστωθεί αν κάποιος ευνοήθηκε, αφού ο μόνος που μπορεί να ζητήσει άνοιγμα του γραπτού, είναι ο ίδιος που το έγραψε, και αυτό με παρουσία εισαγγελέα. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς, οτι αν ευνοήθηκε κάποιος, φυσικά δε πρόκειται να ζητήσει ποτέ κατί τέτοιο. Ο ΑΣΕΠ προβάλλει τη γελοία δικαιολογία των "προσωπικών δεδομένων" (άλλη απάτη) για να μπλοκάρει το άνοιγμα γραπτού υποψήφιου που δε το αιτήθηκε, λες και οι υποψήφιοι στέλνουν γυμνές φωτογραφίες τους στους εξεταστές. Αγνοούν φυσικά οτι τα περιεχόμενα του γραπτού δεν είναι καθόλου "προσωπικά δεδομένα" και οτι ο υποψήφιος που ζητά άνοιγμα του φακέλλου άλλου υποψηφίου, έχει έννομο συμφέρον για κάτι τέτοιο. Παραδόξως, η αρχή διατήρησης προσωπικών δεδομένων δεν είχε κανένα προβλημα όταν πχ οι τράπεζες έδιναν πραγματικά προσωπικά δεδομένα ατόμων (όπως πχ το ΑΦΜ) σε "εισπρακτικές εταιρίες". Μ' αυτό το τρόπο, πιστεύω οτι θα υπήρχε πραγματική διαφάνεια στο τρόπο προσλήψεων, αφού θα υπήρχαν και κάποιες δικλείδες.


Αλλά τώρα, όλα αυτά είναι να'χαμε να λέγαμε...αφού όπως κάποιο μέλος υπογράφει (πολύ σωστά) "Οι τοίχοι έχουν αυτιά, και τα αυτιά τοίχους".
Ρουφιανιλίκι και αναισθησία. Οι δυο λέξεις που χαρακτηρίζουν τη σύγχρονη Ελλάδα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 07, 2010, 11:16:54 μμ από GiannisV »
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!
« Απάντηση #76 στις: Ιανουάριος 08, 2010, 01:37:47 πμ »
Πήγε λίγο αλλού η κουβέντα, αφού πλέον δεν ψάχνουμε αν και τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος που ρωτάει.

GiannisV (χρόνια πολλά, καταρχήν!) συμφωνώ με την "δια βίου αξιολόγηση", όπως την αναφέρεις. Μάλιστα, είμαι υπέρ του να μας υποβάλλουν (τους διορισμένους εννοώ) και σε εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ακόμα και την κατάργηση της μονιμότητας μπορώ να δεχτώ, αρκεί να γίνει με τον αντικειμενικό τρόπο της συνολικής εξέτασης με κοινά θεμάτα. Αξιολόγηση άλλου τύπου, δεν διασφαλίζει την απεξάρτηση από το σημερινό μπάχαλο του μέσου.

Όσο χάλια και να είναι η κατάσταση στη διόρθωση της Διδακτικής, είναι ασόβαρο να καταριόμαστε και να απαξιώνουμε τον ΑΣΕΠ, τη στιγμή μάλιστα, που διορίζεται κόσμος χωρίς καν να μπει στη διαδικασία της εξέτασης, μόνο και μόνο λόγω γνωριμιών. Είναι επίσης ασόβαρο να αφήνουμε υποννοούμενα για διαρροή θεμάτων ΑΣΕΠ και για άλλης μορφής παρατυπίες (κατά την καταχώριση των βαθμών, κλπ), εκτός κι αν κάποιος έχει κάποιες αποδείξεις για τέτοια περιστατικά.

Ξέρω πολλά άτομα (χωρίς τις περίεργες διασυνδέσεις που αναφέρθηκαν) που διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ με βάση την επίδοσή τους. Αν υπήρχε διαρροή θεμάτων, ή άλλου τύπου μαϊμουδιά στον δαγωνισμό, τότε πώς εξηγούνται οι γνωστοί (που όλοι μας έχουμε) και διορίστηκαν κανονικά;
Για τα φροντιστήρια που γράφτηκε, πόσους ξέρετε να περάσανε χάρη σε αυτά;
Γιατί εγώ θυμάμαι πολλούς σε αυτό το φόρουμ που ΚΑΙ δώσανε ένα σωρό λεφτά χωρίς να τους περισσεύουν ΚΑΙ δεν είδαν και κανένα τρομερό αποτέλεσμα.

Η δική μου πρόταση είναι να μην υπάρχει κανενός είδους προσαύξηση στον ΑΣΕΠ.
Έχεις πτυχίο 10; Έχεις μεταπτυχιακό στην Διδακτική; Έχεις προϋπηρεσία σε σχολεία;
Όλα αυτά σε βάζουν (θεωρητικά) σε πλεονεκτική θέση έναντι στους υπολοίπους. Σημαίνουν ότι "κατέχεις" καλύτερα το άθλημα από αυτούς με τους οποίους συναγωνίζεσαι.
Γιατί πρέπει να σου δώσουμε και 5-10 μόρια παραπάνω από όσο γράψεις;
Για να ευνοήσουμε τον Μαθηματικό με πτυχίο 10 από τη Ρουμανία;
Για να στείλουμε τον κόσμο να χαλάει λεφτά στο ΕΑΠ για μεταπτυχιακό που δεν θα το έκανε αν δεν έδινε ΑΣΕΠ;
Για να ευνοούμε αυτούς που τυχαίνει να έχουν τον Α ή Β γνωστό και παίρνουν ώρες ΠΔΣ;


Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!
« Απάντηση #77 στις: Ιανουάριος 08, 2010, 01:59:47 πμ »
Αρχικά, ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά.  :)
Αν κατάλαβα καλά, λες ή να γίνει η "δια βίου αξιολόγηση" ή να παραμείνει ο ΑΣΕΠ, χωρίς κανενός είδους προσαύξηση. Δε διεκρινίζεις αν αυτό περιλαμβάνει και τη προϋπηρεσία.
Νομίζω οτι κάτι τέτοιο (η κατάργηση της προσαύξησης) θα ήταν άδικο. Άτομα που έχουν παιδευτεί να πάρουν το πτυχίο τους με καλό βαθμό, γιατί να είναι στην ίδια μοίρα με άτομα που αδιαφορούσαν όσο ήταν στη σχολή? Άτομα που αγωνίστηκαν να πάρουν ένα μεταπτυχιακό/διδακτορικό γιατί να δουν αυτό τον αγώνα να "ακυρώνεται"?
Δεν είναι δυνατόν, δηλαδή να "θεοποιούμε" μια εξέταση, και ένα ΑΣΕΠ, και να ακυρώνουμε χρόνια εργασίας και έρευνας (αφού τα διδακτορικά και σε μερικές περιπτώσεις και τα μεταπτυχιακά είναι ένα τεράστιο μέρος της έρευνας που γίνεται σ' αυτή τη χώρα. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται ακόμα πιο πολύ, αν σκεφτούμε οτι ακόμα και πολλές εργασίες των καθηγητών των πανεπιστημίων μας, πολλές φορές έχουν εκπονηθεί από υποψήφιους διδάκτορες, ή μεταπτυχιακούς φοιτητές, που φυσικά δε πήραν κανενός είδους "εύσημα" για τη δουλειά τους.)

Λες οτι είναι ασόβαρο να καταριόμαστε και να απαξιώνουμε τον ΑΣΕΠ. Κι όμως, να που έχουμε πραγματικά περιστατικά μπροστά μας, όπως αυτό που μας παραθέτει ο νηματοθέτης. Τί έγινε στη περίπτωση του? Πώς εξηγείται η κατάσταση που βιώνει?

Παράθεση
ξέρω πολλά άτομα (χωρίς τις περίεργες διασυνδέσεις που αναφέρθηκαν) που διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ με βάση την επίδοσή τους. Αν υπήρχε διαρροή θεμάτων, ή άλλου τύπου μαϊμουδιά στον δαγωνισμό, τότε πώς εξηγούνται οι γνωστοί (που όλοι μας έχουμε) και διορίστηκαν κανονικά;

Πολύ καλή παρατήρηση. Κι εγώ γνωρίζω άτομα που δε πέρασαν με μαϊμουδιά. Αλλά εγώ δεν είπα οτι ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ αστον ΑΣΕΠ, έγινε "μαϊμουδιά". Θα ήταν παράλογο αυτό. Βέβαια, ίσως έκανα λάθος στη διατύπωση, όταν είπα "μαζικά", γιατί δεν εννοούσα ΟΛΟΥΣ τους διοριστέους. Αλλά οτι δυνητικά, ένας ανεξέλεγκτος θεσμός σα τον ΑΣΕΠ, σε μια χώρα που πραγματικά φημίζεται για τη διαφθορά της, όπως η Ελλάδα, θα μπορούσε να μετατραπεί σε εργαλείο, αρκετών διορισμών απ' το παράθυρο, νομίζω οτι είναι δύσκολο να απορριφθεί.
Δε σου λέω λοιπόν οτι διορίζονται ΟΛΟΙ με μαϊμουδιά. Αλλά αν διορίζονταν από τους 200, οι 10 μ' αυτό το τρόπο, δε θα ήταν σκανδαλώδες? Δε θα λέγαμε όλοι "πιο δίκαια ήταν η επετηρίδα"?
Δε θα μπορούσε αυτό να εξηγήσει και αυτό που συνέβη στο νηματοθέτη, αφού για να μπούν κάποιοι στους διοριστέους, έπρεπε να βγούν κάποιοι άλλοι, και αυτός ήταν ένας απ' αυτούς που βγήκαν?

(άσχετο) 1d4? D n' D μου θυμίζει....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 08, 2010, 02:01:59 πμ από GiannisV »
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!
« Απάντηση #78 στις: Ιανουάριος 08, 2010, 07:24:41 πμ »
Λέω, κατ'αρχήν, ότι ο ΑΣΕΠ είναι απαραίτητος με τα σημερινά δεδομένα.
Δεν λέω ότι είναι στην ιδανική του μορφή και προφανώς διαφωνώ με τον ασαφή τρόπο βαθμολόγησης της Διδακτικής.
Πειρστατικά όπως το συγκεκριμένο είναι φυσικά εξοργιστικά.
Αν επρόκειτο να διοριστούν 800 άτομα και είχαμε 1000 πτυχιούχους, φανερά η επετηρίδα θα ήταν ένας πιο δίκαιος θεσμός.

Αλλά σε οποιοδήποτε οργανισμό ανά τον κόσμο (δημόσιο ή ιδιωτικό) όταν θες να προσλάβεις 100 και αιτούνται 5000, το σύνηθες είναι να διεξάγεις κάποιου είδους διαγωνισμό. Στην Εμπορική,π.χ , όπου και δούλευα παλιότερα, μπήκα με διαγωνισμό για μεταπτυχιακούς, με 900+ υποψηφίους, για 47 θέσεις.

Αυτό που είπα για την αξιολόγηση, είναι ότι :
1) Πρέπει να υπάρχει και να είναι διαρκής. Δηλαδή να σε ελέγχει και αφού διοριστείς. Ακόμα και να σου στερεί την μονιμότητα, αν αποδειχθείς σταθερά ανεπαρκής. Δεν είναι ευχάριστο, αλλά είναι απαραίτητο, αν θέλουμε και εμείς οι ίδιοι να κάνουμε κάτι για την βελτίωση της παιδείας.

2) Θα πρέπει, ωστόσο, να γίνεται με διαφανή και αντικειμενικά κριτήρια, όπως είναι ένας διαγωνισμός. Το να με βαθμολογεί ο εκάστοτε σύμβουλος ή διευθυντής μου, δεν το θεωρώ ούτε διαφανές, ούτε αντικειμενικό. Πάλι θα κυριαρχήσουν οι γνωριμίες και οι κομματικές συντεχνίες και ο ανένταχτος καθηγητής θα παλεύει για την ισοπαλία με το βύσμα.

Πάμε τώρα στο άλλο που έγραψα, για τις προσαυξήσεις.
Να κάνω πιο σαφές τι εννοώ :
1) Για τον βαθμό πτυχίου: Έχω 7,11, που, για Μαθηματικό είναι αρκετά υψηλό. Αν, όντως, είναι τεκμήριο για το ότι τα πάω καλύτερα στο γνωστικό από άλλους συναδέλφους, τότε ας το αποδείξω γράφοντας καλύτερα από το μέσο όρο στον ΑΣΕΠ.
Αν ήταν δικό σου το μαγαζί και έπρεπε να διαλέξεις, θα έπαιρνες κάποιον που έγραψε 80 στο γνωστικό με πτυχίο 10, ή κάποιον που έγραψε 90 στο γνωστικό με πτυχίο 5?

2) Για τα μεταπτυχιακά : (έχω και τέτοιο) Ας πούμε ότι κάποιος έχει κάνει μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά ή στη διδακτική. Οι επιπλέον γνώσεις του, δεν του επιτρέπουν να γράψει τουλάχιστον όσο και οι ανταγωνιστές του; Γιατί να τον πριμοδοτήσουμε κι άλλο; Αν γράψει χειρότερα από άλλους χωρίς μεταπτυχιακό, πρέπει ντε και καλά να τον σπρώξουμε να τους περάσει;

3) Προϋπηρεσία : (τέτοια δεν είχα όταν πέρασα) Στα παιδαγωγικά του 2007 (όταν έδινα) είχε ερωτήσεις που αφορούσαν τον σύλλογο διδασκόντων, κάτι που είναι άγνωστο σε όσους δεν έχουν δουλέψει σε σχολείο, ενώ αντίθετα, είναι ερωτήσεις-δώρα σε όσους έχουν δουλέψει έστω και μια φορά ωρομίσθιοι. Είχε και άλλες ερωτήσεις, που, αν δεν έχεις κάνει σε σχολείο, είναι δύσκολο να τις έχεις βρει με δικό σου ψάξιμο (ήταν από διδακτικά βοηθήματα που υπάρχουν στα σχολεία). Θυμάμαι ότι, ενώ όταν πέρασα είχα πάρει γύρω στο 68, στο τέλος της επόμενης χρονιάς που τα ξανάκανα (μετά από 1 χρόνο στο σχολείο) πήρα κάπου 92 (και πάλι είχα κάνει λάθος το curiculum!). Δηλαδή ΚΑΙ βαθμοί δώρο λόγω της εμπειρίας ΚΑΙ προσαύξηση στο συνολικό βαθμό; Έλεος...

Το 1.d4! είναι η πρώτη κίνηση που παίζω στο σκάκι με τα λευκά (το πιόνι της Βασίλισας 2 θέσεις)  :D :D
Το AD&D είναι επίσης μία από τις παλιότερες ασχολίες μου!  :D :D
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Να κανω μηνυση? Διαβαστε να κουφαθείτε!!!
« Απάντηση #79 στις: Ιανουάριος 08, 2010, 09:43:17 μμ »
Παράθεση
2) Θα πρέπει, ωστόσο, να γίνεται με διαφανή και αντικειμενικά κριτήρια, όπως είναι ένας διαγωνισμός. Το να με βαθμολογεί ο εκάστοτε σύμβουλος ή διευθυντής μου, δεν το θεωρώ ούτε διαφανές, ούτε αντικειμενικό. Πάλι θα κυριαρχήσουν οι γνωριμίες και οι κομματικές συντεχνίες και ο ανένταχτος καθηγητής θα παλεύει για την ισοπαλία με το βύσμα.

Συμφωνώ. Αλλά και να προσθέσω. Ούτε το να μη γνωρίζω τίποτα για το τί έγινε με το γραπτό μου αφού το έδωσα, και το να χρειάζεται παρέμβαση εισαγγελέα για να το ξαναδώ είναι διαφάνεια. Και φυσικά δεν είναι διαφάνεια αυτό που έγινε με το νηματοθέτη, ούτε άλλες περιπτώσεις, κατά τις οποίες, και πάλι με παρέμβαση εισαγγελέα, οι υποψήφιοι είδαν το γραπτό τους διορθωμένο μόνο από ένα διορθωτή. Ακόμα, δεν είναι δυνατόν να απαγορεύεται να δούμε το γραπτό κάποιου άλλου υποψήφιου (αφού τελειώσουν οι εξετάσεις) ή κάποιων άλλων υποψήφιων. Γενικά το να μην υπάρχει απολύτως κανένας έλεγχος, όπως δεν υπάρχει στον ΑΣΕΠ, δε νομίζω οτι ευνοεί και πολύ τη διαφάνεια, ειδικά στη χώρα που ζούμε.
Λογικά και οι υπάλληλοι του ΑΣΕΠ θα έπρεπε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να αλλάζουν ανα δυο ή τριά χρόνια, και οχι να είναι μόνιμοι εκεί που είναι. Και αυτοί θα έπρεπε να προσληφθούν κατόπιν αξιολόγησης με συγκεκριμένα κριτίρια, και οχι όπως προσελήφθησαν.

Στην ερώτησή σου τώρα...
Παράθεση
Αν ήταν δικό σου το μαγαζί και έπρεπε να διαλέξεις, θα έπαιρνες κάποιον που έγραψε 80 στο γνωστικό με πτυχίο 10, ή κάποιον που έγραψε 90 στο γνωστικό με πτυχίο 5?

Θα έπαιρνα αυτόν που είχε πτυχίο με υψηλό βαθμό, ακόμα και αν είχε 8 στο πτυχίο, και είχε γράψει 70 ή 65 στο γνωστικό. Σίγουρα όχι αυτόν που είχε το 5. Έχω εμπειρία από βαθμολόγηση γραπτών πανεπιστημίου (μη ρωτάς πώς) και γνωρίζω οτι ο πτυχιούχος του 5 ήταν συνήθως άτομο που βαρέθηκαν να το βλέπουν οι καθηγητές, και τελικά τον πέρασαν ενδίδοντας σε παρατηρήσεις του τύπου "εκατοστό πεντηκοστό ένατο εξάμηνο" στο γραπτό του. Αντίθετα, ο πτυχιούχος του 8 (ανάλογα και με τη σχολή) είναι άτομο που έχει συνηθίσει να είναι επιμελής και προσεκτικός γενικά. Το οτι μια φορά, σε μια εξέταση δε τα πήγε καλά, αυτό δε μου λέει απολύτως τίποτα. Μπορεί να του είχε συμβεί κάτι, μπορεί να είχε αρρωστήσει, μπορεί ο,τιδήποτε.

Για να επανέλθω στο θέμα του νηματοθέτη, θα έλεγα να δημιουργηθεί σε πρώτη φάση ένα νήμα "κριτική προς τον ΑΣΕΠ" όπου τα άτομα που έχουν δει το γραπτό τους, θα μπορούσαν να κάνουν τις καταγγελίες τους, για να γνωρίζουμε πόσα τέτοια περιστατικά έχουν διαπιστωθεί. Αν είναι αρκετά, θα μπορούσαν να προσφύγουν ομαδικά στη δικαιοσύνη (με μήνυση κατά του ΑΣΕΠ) και να πάρει δημοσιότητα το θέμα, ώστε, αν μη τί άλλο, τουλάχιστον να ενθαρρύνονται οι υποψήφιοι να ελέγχουν το γραπτό τους (έστω και με παρέμβαση εισαγγελέα) συχνότερα.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 785
Σύνολο: 800

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.