0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: mackis στις Νοεμβρίου 21, 2012, 07:11:21 pmΣτο μέλλον προβλέπω ότι οι μεταθέσεις θα γίνονται (είτε με αίτηση είτε χωρίς αίτηση) σε σχολείο και όχι σε περιοχή μετάθεσης. Θα λέει για παράδειγμα το 1ο ΓΕ.Λ. Δράμας: Θέλουμε έναν "καλό" φιλόλογο. Θα γίνονται αιτήσεις και να δούμε ποιος θα παίρνει την απόφαση. Πολύ πιθανό να αποφασίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Ή τέλος πάντων να συνυπολογίζεται η άποψή του.Κάτι τέτοιο θα είναι απλώς γελοίο. Εκεί κι αν θα παίζουν ρόλο οι γνωριμίες. Κάθε μετρήσιμο κριτήριο δηλαδή θα εκλείψει;Θυμάστε ότι κάτι τέτοιο ευαγγελιζόταν η ακατονόμαστη;;;;;;
Στο μέλλον προβλέπω ότι οι μεταθέσεις θα γίνονται (είτε με αίτηση είτε χωρίς αίτηση) σε σχολείο και όχι σε περιοχή μετάθεσης. Θα λέει για παράδειγμα το 1ο ΓΕ.Λ. Δράμας: Θέλουμε έναν "καλό" φιλόλογο. Θα γίνονται αιτήσεις και να δούμε ποιος θα παίρνει την απόφαση. Πολύ πιθανό να αποφασίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Ή τέλος πάντων να συνυπολογίζεται η άποψή του.
Παράθεση από: gio66 στις Νοεμβρίου 21, 2012, 09:38:22 pmΠαράθεση από: mackis στις Νοεμβρίου 21, 2012, 07:11:21 pmΣτο μέλλον προβλέπω ότι οι μεταθέσεις θα γίνονται (είτε με αίτηση είτε χωρίς αίτηση) σε σχολείο και όχι σε περιοχή μετάθεσης. Θα λέει για παράδειγμα το 1ο ΓΕ.Λ. Δράμας: Θέλουμε έναν "καλό" φιλόλογο. Θα γίνονται αιτήσεις και να δούμε ποιος θα παίρνει την απόφαση. Πολύ πιθανό να αποφασίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Ή τέλος πάντων να συνυπολογίζεται η άποψή του.Κάτι τέτοιο θα είναι απλώς γελοίο. Εκεί κι αν θα παίζουν ρόλο οι γνωριμίες. Κάθε μετρήσιμο κριτήριο δηλαδή θα εκλείψει;Θυμάστε ότι κάτι τέτοιο ευαγγελιζόταν η ακατονόμαστη;;;;;;Συνάδελφε gio66, έχεις δίκιο ως προς το ότι θα υπάρχει ο κίνδυνος να εκλείψουν τα "μετρήσιμα" κριτήρια σε περίπτωση που οι σύλλογοι διδασκόντων έχουν λόγο στην όλη διαδικασία.Σχετικά με την "ακατανόμαστη" όπως λες, θέλω να σου θυμίσω μερικά πράγματα ( έτσι για την ιστορία):1) Η "ακατανόμαστη" ( όπως λες), κούνησε το δάχτυλο σε ολόκληρο τον κλάδο χωρίς να λάβει ούτε στοιχειώδη απάντηση ( απλή γραπτή, ορθολογική και δημοσιοποιημένη απάντηση) από τον κλάδο που ελάχιστους μήνες πριν αναλάβει το Υπουργείο, εξέδιδε σωρηδόν ανακοινώσεις-δημόσιες τοποθετήσεις για το θέμα "Κούνεβα" 2) Η "ακατανόμαστη" ( όπως λες), εισηγήθηκε εξ' αρχής ( δημόσια σε δεκάδες συνεντεύξεις τις) ΟΛΕΣ τις διατάξεις ( και την φιλοσοφία) των αλλαγών που θεωρούσε σωστές , και οι οποίες αποτυπώθηκαν στον νόμο-πλαίσιο 3848/2010 7 μήνες μετά ( ο οποίος περιελάμβανε ΑΠΛΑ όλα αυτά που εξ' αρχής δημοσιοποίησε και διακήρυξε). Και πάλι, ο κλάδος που ελάχιστους μήνες πριν η "ακατανόμαστη" ( όπως λες) αναλάβει το Υπουργείο, εξέδιδε σωρηδόν ανακοινώσεις-δημόσιες τοποθετήσεις για το θέμα "Κούνεβα", ΔΕΝ έβγαλε άχνα ( επίσημα, γιατί ανεπίσημα συμφωνούσε στην συντριπτική του πλειοψηφία).Η "ακατανόμαστη" ( όπως λες), δεν έκρυψε τίποτα. ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Ότι σκόπευε να κάνει, το είπε έγκαιρα, και ξεκάθαρα.ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Η μετάθεση σε επίπεδο σχολικής μονάδας και όχι διεύθυνσης εκπαίδευσης, είναι κάτι που εξ' αρχής είπε καθαρά, και απλά δρομολογήθηκε με τον νόμο πλαίσιο ( και την σύμφωνη γνώμη του κλάδου που ελάχιστους μήνες πριν η "ακατανόμαστη" ( όπως λες) αναλάβει το Υπουργείο, εξέδιδε σωρηδόν ανακοινώσεις-δημόσιες τοποθετήσεις για το θέμα "Κούνεβα").Γιατί τώρα παρατηρώ ότι ο κλάδος "αρχίζει να αλλάζει γνώμη" άραγε? ( και αρχίζει να "διαφωνεί με την προολίγου "συμφωνία" του?)ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑΗ "ακατανόμαστη" ( όπως λες), πρότεινε και ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕ ( ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ) αλλαγές που ήταν ΟΛΑΦΑΝΕΡΟ ( σε όποιον αντιλαμβανόταν στοιχειωδώς το σύστημα μεταθέσεων-αποσπάσεων-διορισμών) ότι οδηγούσε σε: α) ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ( ΕΩΣ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ) ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ β) ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ( ΕΩΣ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ) ΤΩΝ μεταθέσεων.Δεν μπαίνω στην διαδικασία να τοποθετηθώ τώρα σχετικά με το αν ο κλάδος ( η πλειοψηφία μας ) τότε έκανε καλά ή όχι που ακολούθησε το μήνυμα ( και τις ατάκες και τα συνθήματα) της ηγεσίας του Υπουργείου, απλά διατυπώνω την μεγάλη μου απορία:ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ( 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ) ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΜΕ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ???Το μόνο που μου είπε ένας "παλιός", είναι: "Νόμιζα ότι τα έλεγε απλά χωρίς να υπάρχει περίπτωση να τα εφαρμόσει".... ( δικαιολογία εκπαιδευτικού είναι αυτή).Μάλλον περιττά τα λόγια....Υ.Γ1. Μην εκλάβεις το σχόλιό μου σαν κάποιας μορφής επίθεση-αντιπαράθεση ( ίσα-ίσα συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με την ουσία αυτών που γράφεις). Απλά αισθάνθηκα την ανάγκη να επισημάνω ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στην οποία αναφέρεσαι εμμέσως πλην σαφώς, "έλαβε την μεγαλύτερη αβάντα" που έχει λάβει ποτέ Υπουργός Παιδείας από τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Πρέπει να ομολογήσουμε όλοι, ότι αυτό ( σε συνδυασμό με το ότι η εν λόγω ηγεσία ΔΕΝ έκρυψε τις προθέσεις της από τότε που ανέλαβε μέχρι τότε που άρχισε να θεσμοθετεί) είναι λίαν εντυπωσιακό. Άσε που η ετεροχρονισμένη "οργή" του κλάδου, είναι το λιγότερο ακατανόητη.Υ.Γ.2: Μια και ο συνάδελφος mackis ανέφερε τα περί αξιολόγησης, θέλω να τοποθετηθώ ξεκάθαρα: Πιστεύω ότι η εκπαιδευτική διαδικασία είναι συνυφασμένη με τις διαδικασίες αξιολόγησης των πάντων.
Συγνώμη για την μακροσκελή παρέμβασή μου ( η οποία μάλιστα δεν οφειλόταν σε διαφωνία μου μαζί σου - το αντίθετο μάλιστα), αλλά ειλικρινά ψάχνω απεγνωσμένα να βρω μια απάντηση ( πιθανή έστω) για την παλαβομάρα αυτή ( συγνώμη για την έκφραση): ο Υπουργός λέει ξεκάθαρα τις προθέσεις του, ο κλάδος συμφωνεί απόλυτα, ο Υπουργός απαξιώνει με συνθήματα και ατάκες συλλήβδην του εκπαιδευτικούς, ο κλάδος ξανασυμφωνεί, ο Υπουργός θεσμοθετεί, ο κλάδος ξανασυμφωνεί, η διαδικασία εφαρμογής των θεσμοθετημένων μέτρων προχωρεί ( όπως πρέπει να γίνεται στις ευνομούμενες πολιτείες), και -Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ!- ο κλάδος ξαφνικά, διαφωνεί ( με τον εαυτό του που συμφώνησε με τα πάντα προηγουμένως).Ψάχνω που λες απάντηση, και ΟΥΔΕΙΣ μου έχει δώσει κάποια ( έχω μιλήσει και με πάμπολλους συνδικαλιστές διαφόρων βαθμίδων, και απλά έρχονται σε δύσκολη θέση και εκτοξεύουν κάποιο σύνθημα για να διαφύγουν - φευ, ανεπιτυχώς βέβαια).
Με λίγα λόγια: