*

Αποστολέας Θέμα: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο  (Αναγνώστηκε 28900 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #56 στις: Οκτωβρίου 20, 2013, 09:49:43 pm »
Πώς μπορείς να απομακρύνεις ένα παιδί.....

Το βγάζεις μια βόλτα στην αυλή, αν είναι πολύ αναστατωμένο. Του δίνεις να ασχοληθεί με κάτι που του αρέσει. Το παίρνεις σε μια γωνιά της τάξης και δουλεύεις ατομικά......Όρεξη να υπάρχει και όλα γίνονται!

Δεν ξέρω πόσο έχεις ασχοληθεί με την ΕΑ (από ό,τι λες, έχεις δουλέψει σε πλαίσια) αλλά αυτά είναι "πράγματα" που γίνονται και αν ασχολείσαι με την ΕΑ οφείλεις να έχεις την ευελιξία να τα πραγματοποιείς/υλοποιείς.

Το ΤΕ επίσης δεν είναι για όλα τα παιδιά. Ειδικά αν μιλάμε για γενικό ΤΕ που υπάρχουν παιδιά με ΝΚ, ΔΕΠΥ, κινητικά...ένα παιδί με ΔΑΔ δεν μπορεί. Και άλλωστε το ΤΕ δεν είναι για όλη τη μέρα! Εκεί είναι που το παιδί θα πρέπει να πάει μόνο του μέσα στη γενική τάξη...θα μπορέσει;;;;; (ένα ΤΕ αυτισμού, όπου υπάρχει, σίγοθυρα μπορεί να βοηθήσει κάποια από τα παιδιά με ΔΑΔ, αλλά όχι όλα πάλι)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:06:53 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #57 στις: Οκτωβρίου 20, 2013, 09:53:22 pm »
emmaki απαιτείται η έγκριση και όχι η γνωστοποίηση


Επιμένω! Γιατί στη δική μου περιφέρεια (και όχι μόνο σε μια διεύθυνση) οι προϊστάμενοι ενημερώνονται και απλά στέλνουν ένα έγγραφο ότι συμφωνούν με την παρουσία του ιδιώτη στην τάξη (αν φυσικά έχουν τηρηθεί τα τυπικά: ΚΕΔΔΥ, αίτηση γονέων, ποινικό μητρώο, βιογαρφικό, έγκριση στλλόγου διδασκόντων). Αν αυτό το θεωρείς έγκρισή.... Πάντως δεν αξιολογούν αν είναι κατάλληλος ή όχι, ούτε οι προϊστάμενοι ούτε οι σύμβουλοι και δεν εκφράζουν τη γνώμη τους
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #58 στις: Οκτωβρίου 20, 2013, 09:57:55 pm »

Απλό το θέμα + ΦΥΣΙΚΑ για Νιινα και κάθε ένα που πιστεύει πως πρέπει να είσαι με την καραμπίνα στο χέρι να κυνηγάς χαρτιά που εναρμονίζουν το γνωστικό σου υπόβαθρο με τα σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα (βλπ σεμινάρια, μεταπτυχιακά εξ'αποστάσεως, μινι μεταπτυχιακά, μεταπτυχιακά εξ'όψεως, ειδικά σεμινάρια ειδικού σεμιναρίου, phd, μεταδιδακτορικό κτλ)
τότε σίγουρα ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΣ να είσαι εκπαιδευτικός. Μη νομίζεις πως δεν έχω χαρτιά και βγάζω άκτι -- απλά καταλαβαίνω πότε και γιατί χρειάζεται ένα ΠΜΣ και phd. Οι πτυχιούχοι ΠΕ60 αν εφαρμόζουν όσα μαθαίνουν στα τμήματα είναι καλυμμένοι, από εκεί και πέρα -- όταν τα χρόνια περνούν και μετεκπαιδεύσεις έχουν και ειδικά σεμινάρια ανά θεματική.


δεν κυνηγας χαρτια .. γνωση κυνηγας..!! αν περιμεναμε απ τα χαρτια να μας κάναν σωστους εκπαιδευτικους το χασαμε το παιχνιδι !!  ;) ισως το εθεσα λάθος με τα μαστερ κτλ ο καθε εκπαιδευτικός οφείλει να ενημερώνεται για τον τομεα και την ειδικοτητα του με οποιο τρόπο μπορεί!!! απλα για μενα η ενημέρωση σε κραταεί στο "παιχνίδι" ωστε να βοήθήσεις με τον καλυτερο τροπο ΟΛΟΥΣ τους μαθητές σου!!

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #59 στις: Οκτωβρίου 20, 2013, 10:05:51 pm »
Κάποιος που ενδιαφέρεται για την εργασία του, ενημερώνεται σχετικά με τις νέες έρευνες. Νέες γνώσεις δεν αποκτούνται μόνο σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Η θέλεις να μου πεις ότι σκοπεύεις κάθε 10 χρόνια να κανεις καινούριο μαστερ για να σου μαθαίνουν τις καινούριες έρευνες.
έχεις δικιο, εγω το έθεσα λάθος !! η γνωση δεν αποκτίεται με κάθε νεο μαστερ που μπορει να βγεί αλλα με την προσωπικη ενημέρωση και αναζήτηση.. απλα πρέπει να μην αφηνουμε τις γνωσεις μας να "μουχλίαζουν", θεωρω ότι το οφειλουμε στους μαθητές μας !! ο κάθενας μας πρέπει να ψάχνεται με όποιο τρόπο μπορέι!!!!!!!!!!
γιατί η ειδ. αγωγη δεν είναι ξερή βυζαντινή ιστορία,  για παραδειγμα, που ο κόσμος να χαλασει η αλωση της Πόλης έγινε το 1453... 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:06:53 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #60 στις: Οκτωβρίου 20, 2013, 10:11:38 pm »
Εντωμεταξύ, λέμε λέμε για την ΠΣ (ιδιωτική και μη) και κανένας δεν παρέπεμψε στην εγκύκλιο της ΠΣ (http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/eidikhs-agoghs/1342-enhmerwsh-gia-thn-parallhlh-sthrixh.html).

Αναφέρεται, λοιπόν, "Σε περίπτωση που στο σχολείο λειτουργεί τμήμα ένταξης ή στην περιοχή ευθύνης του ΚΕΔΔΥ υπάρχει Ειδικό Σχολείο τότε η γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ θα πρέπει να περιλαμβάνει ειδικότερη αιτιολογία, δηλαδή να εξειδικεύει τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή καθώς και τους λόγους για τους οποίους δεν κρίνεται κατάλληλη η ένταξη του μαθητή στο τμήμα ένταξης ή η φοίτησή του στο Ειδικό Σχολείο." Άρα, τα παιδιά δεν είναι υποχρεωτικό να φοιτήσουν σε ΤΕ (αν δεν υπάρχει στο σχολείο τους, αλλά και αν υπάρχει, αν το δικαιολογήσει το ΚΕΔΔΥ), ούτε να φοιτήσουν σε Ειδικό σχολείο (εκεί πάνε βαρύτερα περιστατικά)

Επίσης, "Απαραίτητες προϋποθέσεις για την έγκριση της παράλληλης στήριξης των αυτιστικών μαθητών από ειδικό βοηθό ( ιδιώτη) είναι:
1. Γνωμάτευση και πρόταση παροχής παράλληλης στήριξης από το οικείο ΚΕΔΔΥ , δηλαδή το ΚΕΔΔΥ της περιοχής του σχολείου φοίτησης του μαθητή ( άρθρο 6 § 1 εδαφ. β΄ του ν.3699/2008 « …….την παράλληλη στήριξη εισηγείται αποκλειστικά το οικείο ΚΕΔΔΥ ….» ) .
2. Αίτηση του γονέα ή κηδεμόνα προς τη Διεύθυνση του Σχολείου.
3.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #61 στις: Οκτωβρίου 20, 2013, 11:32:17 pm »
Πώς μπορείς να απομακρύνεις ένα παιδί.....

Το βγάζεις μια βόλτα στην αυλή, αν είναι πολύ αναστατωμένο. Του δίνεις να ασχοληθεί με κάτι που του αρέσει. Το παίρνεις σε μια γωνιά της τάξης και δουλεύεις ατομικά......Όρεξη να υπάρχει και όλα γίνονται!

Δεν ξέρω πόσο έχεις ασχοληθεί με την ΕΑ (από ό,τι λες, έχεις δουλέψει σε πλαίσια) αλλά αυτά είναι "πράγματα" που γίνονται και αν ασχολείσαι με την ΕΑ οφείλεις να έχεις την ευελιξία να τα πραγματοποιείς/υλοποιείς.

Το ΤΕ επίσης δεν είναι για όλα τα παιδιά. Ειδικά αν μιλάμε για γενικό ΤΕ που υπάρχουν παιδιά με ΝΚ, ΔΕΠΥ, κινητικά...ένα παιδί με ΔΑΔ δεν μπορεί. Και άλλωστε το ΤΕ δεν είναι για όλη τη μέρα! Εκεί είναι που το παιδί θα πρέπει να πάει μόνο του μέσα στη γενική τάξη...θα μπορέσει;;;;; (ένα ΤΕ αυτισμού, όπου υπάρχει, σίγοθυρα μπορεί να βοηθήσει κάποια από τα παιδιά με ΔΑΔ, αλλά όχι όλα πάλι)

Συγγνώμη αλλά επέτρεψε και πάλι να διαφωνήσω. Είμαι 13 χρόνια στην ειδική αγωγή και βλέπω πλέον τα πράγματα ρεαλιστικά.
α) Πρακτικά, δεν είναι δυνατόν να δουλέψει με ένα παιδί σε μία γωνιά-τρύπα της τάξης ή στην αυλή με το κρύο (τουλάχιστον η λογική αυτό μου υπαγορεύει). Πώς να το κάνεις αυτό? Να ψιθυρίζεις ή να κουκουλώνεσαι? Γι αυτό υπάρχουν τα ΤΕ.
β) Στα ΤΕ φοιτούν παιδιά το πολύ με Ελαφρά ΝΥ. Γιατί να μη  μπορούν να συνυπάρξουν με ένα παιδί με ΔΑΔ? Το πρόγραμμά τους θα είναι διαφοροποιημένο. Επίσης, το νήπιο με ΔΑΔ γιατί να μη μπορεί να βρίσκεται στο γενικό τμήμα? Έχω πολλά παραδείγματα. Εννοείται ότι θα υπάρχει σχετική πρόταση ΚΕΔΔΥ.
Εντωμεταξύ, λέμε λέμε για την ΠΣ (ιδιωτική και μη) και κανένας δεν παρέπεμψε στην εγκύκλιο της ΠΣ (http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/eidikhs-agoghs/1342-enhmerwsh-gia-thn-parallhlh-sthrixh.html).

Αναφέρεται, λοιπόν, "Σε περίπτωση που στο σχολείο λειτουργεί τμήμα ένταξης ή στην περιοχή ευθύνης του ΚΕΔΔΥ υπάρχει Ειδικό Σχολείο τότε η γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ θα πρέπει να περιλαμβάνει ειδικότερη αιτιολογία, δηλαδή να εξειδικεύει τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή καθώς και τους λόγους για τους οποίους δεν κρίνεται κατάλληλη η ένταξη του μαθητή στο τμήμα ένταξης ή η φοίτησή του στο Ειδικό Σχολείο." Άρα, τα παιδιά δεν είναι υποχρεωτικό να φοιτήσουν σε ΤΕ (αν δεν υπάρχει στο σχολείο τους, αλλά και αν υπάρχει, αν το δικαιολογήσει το ΚΕΔΔΥ), ούτε να φοιτήσουν σε Ειδικό σχολείο (εκεί πάνε βαρύτερα περιστατικά)

Επίσης, "Απαραίτητες προϋποθέσεις για την έγκριση της παράλληλης στήριξης των αυτιστικών μαθητών από ειδικό βοηθό ( ιδιώτη) είναι:
1. Γνωμάτευση και πρόταση παροχής παράλληλης στήριξης από το οικείο ΚΕΔΔΥ , δηλαδή το ΚΕΔΔΥ της περιοχής του σχολείου φοίτησης του μαθητή ( άρθρο 6 § 1 εδαφ. β΄ του ν.3699/2008 « …….την παράλληλη στήριξη εισηγείται αποκλειστικά το οικείο ΚΕΔΔΥ ….» ) .
2. Αίτηση του γονέα ή κηδεμόνα προς τη Διεύθυνση του Σχολείου.
3.

Αποσυνδεδεμένος mvis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #62 στις: Οκτωβρίου 21, 2013, 01:25:42 am »
Εντωμεταξύ, λέμε λέμε για την ΠΣ (ιδιωτική και μη) και κανένας δεν παρέπεμψε στην εγκύκλιο της ΠΣ (http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/eidikhs-agoghs/1342-enhmerwsh-gia-thn-parallhlh-sthrixh.html).

σε αυτό το νήμα παρέπεμψαν προηγούμενα στην εγκύκλιο επανειλημμένως
*achilleas23 -->Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο « Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 17, 2013, 11:22:18 μμ »
*vickyN--->Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο « Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 18, 2013, 12:08:37 πμ »
*κορφας --> Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο « Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 18, 2013, 01:55:32 πμ »
*xristis23 --> Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο « Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 18, 2013, 09:46:28 πμ » (περί απόφασης και όχι απλής γνωμοδότησης - παραπομπή (4186/2013)
*vickyN--->Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 18, 2013, 02:49:34 μμ »
*rata--->Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο « Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 04:29:43 πμ »
*emmaki--->   Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο « Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 11:07:51 πμ »(((7 § 4 εδαφ. γ΄ του ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199Α)))))))))..

........από πιο πάνω αναφορά σε σχόλιο στο νόμο για τον οποίο μιλά η εγκύκλιος που δεν παρέπεμψε κανένας..



Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #63 στις: Οκτωβρίου 21, 2013, 08:57:03 am »
@vickyN Ωραία. Έχουμε τα ίδια χρόνια εργασίας στην ΕΑ! Μου αρέσει που υπάρχουμε πολλοί τελικά που ασχολούμαστε με αυτό το χώρο ήδη από πολλά χρόνια πριν (παλιές στο κουρμπέτι).

Ωστόσο, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω (και ξέρω ότι έχουμε συμφωνήσει ότι διαφωνούμε) στο αν μπορείς να δουλέψεις σε μια γωνιά της τάξης με παιδί με ΔΑΔ. Έχοντας δουλέψει αρκετά χρόνια σε ΠΣ (όταν ακόμα σχεδόν κανείς δεν ήξερε τι ήταν η ΠΣ), έχοντας δουλέψει και στο εξωτερικό σε ειδικό σχολείο και μάλιστα σε τάξη με μόνο παιδιά με ΔΑΔ, μπορώ να σε βεβαιώσω ότι ΑΝΕΤΑ μπορείς να πας σε μια γωνιά (δεν μίλησα για τρύπα) και να δουλέψεις ατομικά. Επίσης, στην τάξη φτιάχνεις μια γωνιά "χαλάρωσης" όπου έχεις πράγματα που ευχαριστούν το παιδί (δεν είναι δύσκολο να βρεις τι το ευχαριστεί, μπορεί να είναι αεροπλάνα, βιβλία, τουβλάκια, αυτοκίνητα....) Το παιδί με ΔΑΔ μαθαίνει και δουλεύει, δύσκολα στην αρχή αλλά ευκολότερα αργότερα. Στην αυλή σαφώς και το βγάζεις όταν ο καιρός το επιτρέπει και αν ευχαριστεί το παιδί κάτι τέτοιο (γιατί μου έτυχε και παιδί που φοβόταν να πατήσει στο χώμα...ε, αυτό δεν το βγάζεις έξω!).
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #64 στις: Οκτωβρίου 21, 2013, 03:58:24 pm »
@emmaki!
Γεια σου! Συμφωνώ με όσα λες σχετικά με την απασχόληση του παιδιού με ΔΑΔ σε μία γωνιά και μάλιστα χαλάρωσης. Αλλά πίστεψέ με αυτό σε πολύ λίγα νηπιαγωγεία είναι πλέον εφικτό. Πολλά από αυτά έχουν κλείσει ή λειτουργούν με υπερπληθώρα παιδιών τα οποία δε χωρούν καλά καλά στο χώρο. Εν ολίγοις δε θεωρώ ότι μπορείς ΑΝΕΤΑ να δουλέψεις σε γωνιά. Γι αυτό καλύτερα, όπως έχω ήδη γράψει, παιδιά τα οποία δεν ανταποκρίνονται στο αναλυτικό πρόγραμμα της τάξης τους (π.χ. σηκώνονται και ενοχλούν σε μεγάλο βαθμό), θα πρέπει να φοιτούν σε ΤΕ όπου υπάρχει χώρος και μπορεί η διδασκαλία να είναι πιο εξατομικευμένη, σωστή και άνετη.
Επίσης, το ΤΕ σύμφωνα με το νόμο, αφορά παιδιά με ήπιες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Παιδιά με μέτρια ΝΥ δεν είναι καθόλου ήπιες περιπτώσεις σε αντίθεση με αυτά που έχουν Ελαφρά ΝΥ. Γι αυτό πιστεύω πως άνετα μπορούν να συνυπάρξουν με παιδιά με ΔΑΔ (παιδί με Down και μέτρια ΝΥ είναι σίγουρα περίπτωση για ειδικό σχολείο και μάλιστα θα ωφεληθεί πολύ από αυτό).
Τέλος, στο νηπιαγωγείο το πολύ φοιτούν 5 παιδιά στο ΤΕ, αν σύμφωνα με το νόμο σε ένα δημοτικό με 6 τάξεις μπορούν να φοιτήσουν μέχρι 12.


 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182552
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 597
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.