*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεματική δραστηριότητα  (Αναγνώστηκε 13344 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #28 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:36:47 pm »
Ρε παιδιά η ένστασή μου είναι στο πώς (θα) είναι διατυπωμένο το θέμα. ::) Αυτο που περιγράφει η walse δεν αφορά πχ ένα θέμα που ζητά δραστηριότητα γλώσσας κι εμείς αποφαζίσουμε ως δραστηριότητα γλώσσας να παρουσιάσουμε-περιγράψουμε τη γραφή μιας συνταγής. Αυτό παρουσιάζει πώς μπορούμε να επεξεργαστούμε διαθεματικά την κατασκευή ενός γλυκού!!!!

ΥΓ1. Κάποιο πρόβλημα έχω...πάλι δε γίνομαι κατανοήτη... ;D
ΥΓ2. Μιλάω ισότιμα σε συναδέλφους και απευθύνομαι-συμφωνώ-διαφωνώ όπως θα έκανα με μία συνάδελφό μου από το σχολείο ή όπως θα έκανα και πριν τρία χρόνια που ήμουν εκτός δημόσιου σχολείου (αυτό σε απάντηση του σχολίου σου Μαίρη :))
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:10:47 »

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #29 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:39:24 pm »
εχεις δικιο να λες ως διαθεματικη προσεγγιση ετσι οπως το χει γραψει η walse
αλλα εδω ειναι το θεμα για μενα
οτι
μιλω για δραστηριοτητα
απλα και μονο συνταγη γλωσσα
αναγκαστικα υπαρχουν και τα μαθηματικα μεσα
δεν μπορεις να τα διωξεις
και χωρις να ειναι θεματικη προσεγγιση
τυχαινει η συνταγη απο μονη της να εχει και γλωσσα και μαθηματικα
αυτη ειναι η γνωμη μου
αρα θα βαλουμε
επιδιωξεις και γλωσσα και μαθηματικα



καταλαβαινω οτι μιλας ισοτιμα αλλα
κι εγω αναφερω οτι δεν εχουμε ιδια εμπειρια εγω δεν εχω μπει ποτε σε ταξη εχει διαφορα δεν το λεω επικριτικα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:42:16 pm από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #30 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:47:04 pm »
Μα βρε Μαίρη, όταν σου ζητάει να γράψεις γλώσσα θα έχεις επιδιώξεις από μαθηματικά? Σε οποιαδήποτε δραστηριότητα μπορεί να εμπλέκονται και άλλοι γνωστικοί τομείς. Και τα αντίθετα αν τα κάνεις στη γλώσσα, υπάρχουν μέσα στα μαθηματικά (μεγέθη : μεγάλο-μικρό/μακρύ-κοντό κλπ). Αλλά εσένα ο σκοπός-στόχος-επιδίωξη σου είναι να μάθουν τα παιδιά τα αντίθετα.Δεν σημαίνει ότι πετάς απ' έξω τα μαθηματικά επειδή θα γράψεις τις επιδιώξεις της δραστηριότητας δουλεμένης στα πλαίσια της γλώσσας όπως σου ζητήθηκε!!!!...Συγνώμη αλλά διαφωνώ... :-[
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #31 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:49:45 pm »
και καλα κανεις εχεις καθε δικαιωμα
δεν θα πεταξω θα γραψω επιδιωξεις γλωσσας
αλλα θα αναφερω και των μαθηματικων ετσι μας ειπε η καθηγητρια
και ετσι θα κανω
σε ευχαριστω παντως που το συζητησες μαζι μου και συγγνωμη αν κουρασα εσενα η οποιαδηποτε κοριτσι καλο βραδυ  ;)
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:10:47 »

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #32 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:51:29 pm »
Δεν κούρασες...Εποικοδομητικός διάλογος γίνεται...Όλοι μαθαίνουμε από αυτές τις συζητήσεις!!!!! ;)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #33 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 11:11:23 pm »
Εγω-για να εκθεσω την δικη μου ταπεινη αποψη και διορθωσε με Σοφη αν εχω καταλαβει λαθος- νομιζω πως αυτο που θελει να μας εξηγησει η Σοφη ειναι πως πρεπει να εστιασουμε στην εκφωνηση και να την αποκωδικοποιησουμε. Αν μας ζητησουν ΜΙΑ δραστηριοτητα οπως πχ αυτη με την βροχη που ειχε να κανει με φυσικο περιβαλλον- καθως το ελεγε καθαρα-, αναφερουμε τις επιδιωξεις μας που αφορουν σε επιδιωξεις απο τη γνωστικη περιοχη του Φυσικου περιβαλλοντος ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ασχετως αν εμπλεκονται κατα την "εκτελεση" της δραστηριοτητας και διασυνδεσεις με αλλες μαθησιακες περιοχες. Εκτος από τη γλωσσα  βεβαιως ,που συμφωνα με το ΔΕΠΠΣ διατρεχει όλα τα προγραμματα(οπως και η τεχνολογια και επικοινωνια). Σοφη πες μου αν κανω λαθος, θα το εκτιμουσα.
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #34 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 11:21:30 pm »
Εγω-για να εκθεσω την δικη μου ταπεινη αποψη και διορθωσε με Σοφη αν εχω καταλαβει λαθος- νομιζω πως αυτο που θελει να μας εξηγησει η Σοφη ειναι πως πρεπει να εστιασουμε στην εκφωνηση και να την αποκωδικοποιησουμε. Αν μας ζητησουν ΜΙΑ δραστηριοτητα οπως πχ αυτη με την βροχη που ειχε να κανει με φυσικο περιβαλλον- καθως το ελεγε καθαρα-, αναφερουμε τις επιδιωξεις μας που αφορουν σε επιδιωξεις απο τη γνωστικη περιοχη του Φυσικου περιβαλλοντος ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ασχετως αν εμπλεκονται κατα την "εκτελεση" της δραστηριοτητας και διασυνδεσεις με αλλες μαθησιακες περιοχες. Εκτος από τη γλωσσα  βεβαιως ,που συμφωνα με το ΔΕΠΠΣ διατρεχει όλα τα προγραμματα(οπως και η τεχνολογια και επικοινωνια). Σοφη πες μου αν κανω λαθος, θα το εκτιμουσα.
Εννοω πως εδω στις επιδιωξεις μας θα μπορουσαμε πχ να εχουμε επιδιωξεις απο προφορικο λογο-παρολο που εχουμε Φ Επιστημες πχ -να περιγραφουν-να εμπλουτισουν το λεξιλογιο τους.............ακριβως και μονο επειδη η γλωσσα μπορει να διατρεχει ολα τα προγραμματα, οχι ομως αν πχ μας ζητησουν απο τηνγνωστικη περιοχη της γλωσσας μια δραστηριοτητα να γραψουμε επιδιωξη πχ-να ταξινομουν...ακομη κι αν χρειαστει να ταξινομησουν  χαριν της διεξαγωγης της δραστηριοτητας. Δεν ξερω..............μηπως ειμαι βαθεια νυχτωμενη......;;;
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #35 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 11:24:13 pm »
Περιμενω εναγωνιως απαντησεις. Διαβαζουμε νυχθημερον θεωριες επι θεωριων και σε πρακτικα θεματα πνιγομαστε σε μια κουταλια νερο!!!!!!!!!!
Καληνυχτα.
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #36 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 11:30:07 pm »
Ναι, U2, αυτό ακριβώς εννοώ. :)
Και αν δεις και από τα λεγόμενα της Μαίρης βγαίνει αυτό που θέλω να πω :

δηλαδη walse  ;) οταν θα γραφεις στη συνταγη που επεξεργαζεσαι το κειμενο με τα παιδια το συγκρινεις με αλλα γραφετε μια δικη σας συνταγη κτλ
και μετα οταν καταληγετε να την υλοποιησετε δηλαδη να τη φτιαξετε και μεσα εντασσονται τα μαθηματικα θα βαλουμε τόσα κουταλακια για να φαμε ολοι

Έχεις κάνει τη δραστηριότητα της γλώσσας (δηλαδή τη γραφή της συνταγής) και μετά την υλοποιείς, δηλαδή περνάς σε άλλη δραστηριότητα, κάνεις μαθηματικά, κι έχεις επιδιώξεις από μαθηματικά...
Είναι δύο διαφορετικές δραστηριότητες (γλώσσας και μαθηματικών) με το ίδιο θέμα. Αυτά! ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 17, 2009, 11:35:02 pm από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #37 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 11:43:23 pm »
και παλι ξαναλεω η καθηγητρια και συμφωνω μαζι της
δεν μιλησε για 2 δραστηριοτητες αλλα
για μια

ετσι οπως το γραφεις sophie μου θυμιζεις τομεις απο το παλιο προγραμμα
 δηλαδη δεν μπορουμε να εχουμε δραστηριοτητα γλωσσα και να ενταξουμε και τα μαθηματικα αφου υπαρχουν μεσα σε αυτη?
αυτη ειναι και ολη η φιλοσοφια του  νεου προγραμματος !

το διευκρινιζω μας μιλησε για μια δραστηριοτητα  προγραμματισμενη
γλωσσα συνταγη
που ομως αφου θα την υλοποιησουν τα παιδια θα βρουν μπροστα τους και τα μαθηματικα μεσα απο τα υλικα και τις ποσοτητες ετσι στις επιδιωξεις θα αναφερουμε και αυτες των μαθηματικων

η καθηγητρια αυτη μπηκε 2η το 2005 στον ασεπ (δεν μας εκανε επιδειξη η κοπελα η οποια ειναι και πολυ νεα το βρηκα εγω στο ιντερνετ και απ οτι μου ειπαν κοριτσια απο το τμημα τωρα δουλευει στο υπουργειο παιδειας οχι οτι εχει καμμια σημασια απλα το αναφερω ) και μου αρεσε παρα πολυ το μαθημα της κοριτσια τι να σας πω γνωμες ειναι αυτες δεν ξερω...
απλα διευκρινιζω το οτι αναφερομαι σε μια και οχι 2 δραστηριοτητες

 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 17, 2009, 11:47:21 pm από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος maria_sib

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #38 στις: Ιανουαρίου 18, 2009, 12:03:40 am »
Καλησπέρα σας.

Ας πω και εγώ τη γνώμη μου  ;D
Θεωρώ πως αν τίθεται ερώτημα σχετικό με κάποιο γνωστικό αντικείμενο ( ας πούμε γλώσσα ), επιβάλλεται καραρχήν το αυτονόητο, να βάλεις τις  σχετικές με γλώσσα επιδιώξεις. Τώρα αν προκύψουν και μαθηματικές επιδιώξεις, όπως στο παράδειγμα της συνταγής, δεν νομίζω πως μπορείς να το προβλέψεις κατά την εκκίνηση της δραστηριότητας, άρα  θεωρώ κάπως άστοχο να δηλώσεις τις επιδιώξεις για τα μαθηματικά πριν την εφαρμογή. Ωστόσο στο τέλος της περιγραφής της δραστηριότητας, θεωρώ σκόπιμο να αναφέρεις επιγραμματικά όποιες άλλες επιδιώξεις προέκυψαν και σχετίζονται με τα υπόλοιπα γνωστικά αντικείμενα, όπως για παράδειγμα μαθηματικα --> μέτρηση  ή αντιστοίχηση υλικών με σκέυη κλπ

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #39 στις: Ιανουαρίου 18, 2009, 12:35:26 am »
Λοιπον, η Σοφη μας εξεθεσε την αποψη της. Ritalamp. RETA, Selas αι λοιπες διορισμενες συναδελφοι, περιμενουμε αποψεις.Νομιζω πως το θεμα καιει...............κυριως για εμας τις υποψηφιες.
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #40 στις: Ιανουαρίου 18, 2009, 01:03:57 am »
Καλησπέρα σας.

Ας πω και εγώ τη γνώμη μου  ;D
Θεωρώ πως αν τίθεται ερώτημα σχετικό με κάποιο γνωστικό αντικείμενο ( ας πούμε γλώσσα ), επιβάλλεται καραρχήν το αυτονόητο, να βάλεις τις  σχετικές με γλώσσα επιδιώξεις. Τώρα αν προκύψουν και μαθηματικές επιδιώξεις, όπως στο παράδειγμα της συνταγής, δεν νομίζω πως μπορείς να το προβλέψεις κατά την εκκίνηση της δραστηριότητας, άρα  θεωρώ κάπως άστοχο να δηλώσεις τις επιδιώξεις για τα μαθηματικά πριν την εφαρμογή. Ωστόσο στο τέλος της περιγραφής της δραστηριότητας, θεωρώ σκόπιμο να αναφέρεις επιγραμματικά όποιες άλλες επιδιώξεις προέκυψαν και σχετίζονται με τα υπόλοιπα γνωστικά αντικείμενα, όπως για παράδειγμα μαθηματικα --> μέτρηση  ή αντιστοίχηση υλικών με σκέυη κλπ

++φωνω αν και στο συγκεκριμενο με τη συνταγη γνωριζεις οτι θα αναφερθουν και τα μαθηματικα αφου εχουμε υλικα ποσοτητες κτλ και μονο οταν θα δείξεις στα παιδια το βιβλιο και το επεξεργαστειτε παρεα θα ανατρεξετε απο τα περιεχομενα στη σελιδα που ειναι η συνταγη που θα φτιαξετε ( παλι μαθηματικα ;) ;) ;)   )
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 18, 2009, 01:07:43 am από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Rinaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #41 στις: Ιανουαρίου 18, 2009, 01:22:51 am »
και παλι ξαναλεω η καθηγητρια και συμφωνω μαζι της
δεν μιλησε για 2 δραστηριοτητες αλλα
για μια

ετσι οπως το γραφεις sophie μου θυμιζεις τομεις απο το παλιο προγραμμα
 δηλαδη δεν μπορουμε να εχουμε δραστηριοτητα γλωσσα και να ενταξουμε και τα μαθηματικα αφου υπαρχουν μεσα σε αυτη?
αυτη ειναι και ολη η φιλοσοφια του  νεου προγραμματος !

το διευκρινιζω μας μιλησε για μια δραστηριοτητα  προγραμματισμενη
γλωσσα συνταγη
που ομως αφου θα την υλοποιησουν τα παιδια θα βρουν μπροστα τους και τα μαθηματικα μεσα απο τα υλικα και τις ποσοτητες ετσι στις επιδιωξεις θα αναφερουμε και αυτες των μαθηματικων

η καθηγητρια αυτη μπηκε 2η το 2005 στον ασεπ (δεν μας εκανε επιδειξη η κοπελα η οποια ειναι και πολυ νεα το βρηκα εγω στο ιντερνετ και απ οτι μου ειπαν κοριτσια απο το τμημα τωρα δουλευει στο υπουργειο παιδειας οχι οτι εχει καμμια σημασια απλα το αναφερω ) και μου αρεσε παρα πολυ το μαθημα της κοριτσια τι να σας πω γνωμες ειναι αυτες δεν ξερω...
απλα διευκρινιζω το οτι αναφερομαι σε μια και οχι 2 δραστηριοτητες

 

Μπορω να πω οτι ++φωνω με τα λιγα που ξερω!!  :) Αυτη ειναι η φιλοσοφια!!
Οι δραστηριοτητες συμφωνα με τις "νεες" θεωριες ειναι διαθεματικες....συνεπως δεν σεμποδιζει κανενας να εχεις και επιδιωξη απο μαθηματικα...δεν ειναι δυο διαφορετικες δραστηριοτητες. Η εννοια δρστηριοτητα στη ουσια σημαινει δρασεις που θα κανεις για να κατανοησουν κατι...και οχι μονο ενα βημα! Τωρα αν το θεμα ειναι που θα γραφτει ο στοχος απο μαθηματικα, μπορει να μπει : ως αμεσος στοχος απο γλωσσα και εμμεσος απο μαθηματικα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 570

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.