0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ψυχραιμία μέχρι να βγουν οι απαντήσεις και η βαθμολογία μας. Κανείς δεν μπορεί να προλέγει πώς τα έχει πάει και τι θα κάνει. Θα δούμε! Εμένα περισσότερο με βοήθησε η εμπειρία μου, παρά το διάβασμά μου, ειδικά στα νεα. Στην ιστορία 3 τις ήξερα καθαρά από τύχη. Για την Καζέρτα είχα ρωτήσει εδώ, στο φόρουμ και το ήξερα, για το Σγουρό το ήξερα από το μυθιστόρημα του Τερζάκη, για την Εστιαία από τα αρχαία της Α΄Λυκείου. Στα νέα οι λεπτομέρειες ήταν πολλές, στη γλώσσα ήταν εύκολα. Αυτή με το σκάφος στα αρχαία πρέπει να την έχω απαντήσει σωστά και την ήξερα από την Αντιγόνη, όπου σε κάποιο βοήθημα έλεγε ποιος άλλος έκανε την ίδια παρομοίωση. Συμπέρασμα: και δύο χρόνια να διάβαζα το ίδιο αποτέλεσμα θα είχα! Τύχη θέλουμε τώρα με τη διδακτική και τα αρχαία
. Όταν από την πίεση να τελειώσεις, το "χρονικό" το διαβάζεις "αυθέντη" ή όταν λες ο Ηλίας Βενέζης λεγόταν Ηλίας Μέλλος και στο καπάκι τικάρεις αυτό... (και πόσα άλλα...) οοοοοοόλα αυτά δεν αντιπροσωπεύουν εμένα ούτε και το διάβασμά μου. Η ιστορία πάντως ήταν ό,τι πιο κραυγαλέο έχω δει... αν εξαρτάται η επιτυχία μου από τον Υφάτι, οκ. Να μου το πουν. Δεν είναι εκεί η ουσία της ιστορικής γνώσης, να γνωρίζεις τον παραπόταμο του Γάγγη... ή τον Χένρι ή ή ή...
Παράθεση από: LK στις Φεβρουάριος 02, 2009, 09:29:33 πμΨυχραιμία μέχρι να βγουν οι απαντήσεις και η βαθμολογία μας. Κανείς δεν μπορεί να προλέγει πώς τα έχει πάει και τι θα κάνει. Θα δούμε! Εμένα περισσότερο με βοήθησε η εμπειρία μου, παρά το διάβασμά μου, ειδικά στα νεα. Στην ιστορία 3 τις ήξερα καθαρά από τύχη. Για την Καζέρτα είχα ρωτήσει εδώ, στο φόρουμ και το ήξερα, για το Σγουρό το ήξερα από το μυθιστόρημα του Τερζάκη, για την Εστιαία από τα αρχαία της Α΄Λυκείου. Στα νέα οι λεπτομέρειες ήταν πολλές, στη γλώσσα ήταν εύκολα. Αυτή με το σκάφος στα αρχαία πρέπει να την έχω απαντήσει σωστά και την ήξερα από την Αντιγόνη, όπου σε κάποιο βοήθημα έλεγε ποιος άλλος έκανε την ίδια παρομοίωση. Συμπέρασμα: και δύο χρόνια να διάβαζα το ίδιο αποτέλεσμα θα είχα! Τύχη θέλουμε τώρα με τη διδακτική και τα αρχαίαΣυμφωνώ μαζί σου!!
Κάποιοι είναι οριακά και αυτοί έχουν αγωνία.....πχ εγώ έχω 11μόρια απο πρϋπηρεσία και 3.05 απο τον προηγούμενο που θα τα κρατήσω (14.05) και είμαι γύρω στο 55-60 καταλαβαίνετε η αγωνία είναι μεγάλη...κάθε μόριο είναι πολύτιμο
Παράθεση από: arist2 στις Φεβρουάριος 02, 2009, 09:56:44 πμΚάποιοι είναι οριακά και αυτοί έχουν αγωνία.....πχ εγώ έχω 11μόρια απο πρϋπηρεσία και 3.05 απο τον προηγούμενο που θα τα κρατήσω (14.05) και είμαι γύρω στο 55-60 καταλαβαίνετε η αγωνία είναι μεγάλη...κάθε μόριο είναι πολύτιμοΒρε παιδιά, να σας ρωτήσω κάτι, γιατί είμαι και λίγο ασχετόγλου με τα μόρια... Τί παίζει ακριβώς με τα μόρια από τον προηγούμενο διαγωνισμό; Εγώ συμμετείχα πχ και το 2005 και το 2007, ήμουν αποτυχούσα βέβαια... Παίρνω κάποια μόρια; Μπορείτε να με παραπέμψετε κάπου για να δω;
Εντάξει, και ένας που τα πήγε σχετικά καλά στο γνωστικό αρκεί; Η ειδική διδακτική τα καθορίζει όλα, δηλαδή η τύχη.
πως γινεται με τα ιδια μορια να σε παιρνουν και αναπληρωτη και μονιμο;οχι πως εχω ελπιδες εντελως πληροφοριακα...και ποιος θα χει γραψει πανω απο 70 με τετοια θεματα;
Παράθεση από: LK στις Φεβρουάριος 02, 2009, 10:02:45 πμΕντάξει, και ένας που τα πήγε σχετικά καλά στο γνωστικό αρκεί; Η ειδική διδακτική τα καθορίζει όλα, δηλαδή η τύχη. Eγω θεωρώ πάντως πως το μόνο που δεν είναι τύχη κ είναι ουσιαστικο , είναι να σε εξετάσουν στα παιδαγωγικά κ στη διδακτική..αυτά εχουν να κάνουν με το ποσο καλός εκπαιδευτικός είσαι..τα υπολοιπα εξετάζουν ποσο μπορείς να αποστηθίζεις άχρηστες λεπτομέρειες...κ για όσους έγραψαν καλά στη διδακτική ( κ είδα ότι είναι όλοι οι παλιοι) κ δεν έγραψαν καλά στο γνωστικό είναι πολύ αδικο..θα μου πεις κ τί είναι δίκαιο..
Παράθεση από: Georgia s στις Φεβρουάριος 02, 2009, 10:08:46 πμΠαράθεση από: LK στις Φεβρουάριος 02, 2009, 10:02:45 πμΕντάξει, και ένας που τα πήγε σχετικά καλά στο γνωστικό αρκεί; Η ειδική διδακτική τα καθορίζει όλα, δηλαδή η τύχη. Eγω θεωρώ πάντως πως το μόνο που δεν είναι τύχη κ είναι ουσιαστικο , είναι να σε εξετάσουν στα παιδαγωγικά κ στη διδακτική..αυτά εχουν να κάνουν με το ποσο καλός εκπαιδευτικός είσαι..τα υπολοιπα εξετάζουν ποσο μπορείς να αποστηθίζεις άχρηστες λεπτομέρειες...κ για όσους έγραψαν καλά στη διδακτική ( κ είδα ότι είναι όλοι οι παλιοι) κ δεν έγραψαν καλά στο γνωστικό είναι πολύ αδικο..θα μου πεις κ τί είναι δίκαιο..Πώς μπορεί να ξέρεις τι έγραψες στην ειδική διδακτική; Υπάρχει κάποιος μπούσουλας από τα βιβλία του καθηγητή, για να ξέρεις τι έχεις κάνει; Εγώ τα περιμένω όλα στην ειδική διδακτική, από τα καλύτερα έως τα χειρότερα.