*

Αποστολέας Θέμα: θέματα φιλολόγων 2009  (Αναγνώστηκε 158360 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #112 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:29:57 πμ »
κανει διαρκως σχολια, δινει το θανατο του πατερα απο την αρχη σχεδον... ο Αγγελατος που αναφερεται παραπανω το εξηγει ικανοποιητικα.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:34:11 πμ από zizoulis »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:56:59 »

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #113 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:32:40 πμ »
ναι  κάνει σχόλια αλλά γιατί συμμετείχε στη φάση του θανάτου,τα έζησε

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #114 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:32:52 πμ »
ναι, αλλά τότε και στον βιζυηνό - παπαδιαμάντη παντογνώστη έχουμε? εγώ αυτοδιηγητικό χωρίς δεύτερη σκέψη έβαλα...

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #115 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:36:42 πμ »
ναι, αλλά τότε και στον βιζυηνό - παπαδιαμάντη παντογνώστη έχουμε? εγώ αυτοδιηγητικό χωρίς δεύτερη σκέψη έβαλα...
σε αυτους γινεται παντογνωστης ελαχιστες στιγμες, χωρις να αλλοιωνεται η εσωτερικη εστιαση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:56:59 »

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #116 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:38:22 πμ »
εγω πιστευω οτι ειναι αυτοδιηγητικο...πιστευω οτι παντογνωστης ειναι οταν περιγραφει πχ τι γινεται σε 2 σημεια ταυτοχρονα,οχι οταν περιγραφει αυτα που εζησε παλιοτερα.....
ακομα,σε μερικα σημεια,αναφερει για καποια δευτερευοντα ατομα οτι δε θυμαται τι απεγιναν(αν θυμαμαι καλα).αρα πως ειναι παντογνωστης?
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2009, 02:00:47 πμ από DOG »

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #117 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:47:43 πμ »

τώρα είδα το κείμενο του αγγελάτου. και εγώ πιστεύω ότι κάποιες φορές έχουμε εναλλαγή αλλά κυριαρχεί ο ομοδιηγητικός. το θέμα είναι (χωρίς να έχω διαβάσει τον αγγελάτο ακόμα) ποιός κυρίως αφηγείται. αν είναι λάθος, μάλλον πρέπει να τα ξαναδιαβάσω καλύτερα (και τα διδασκω κιόλας  ::) )

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #118 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 03:00:11 πμ »
Ακόμη και στα φαινομενικά "εύκολα" παιδαγωγικά, υπήρχαν παγιδούλες..(ευτυχώς δεν έβαλαν σχολές κ.τ.λ.)
Να σας πώ και κάτι που μας ανέφεραν? Μία επισήμανση που κανονικά έπρεπε να μας δοθεί από εχτές! Το σκάνερ δεν αναγνώριζε την απάντηση 11 των νέων και μας το είπαν σήμερα! Το ασέπ υποσχέθηκε να το διορθώσει εξεταστής και όχι το σκάνερ..

irthe diefkrinisi gia tin 11 peripou 1 ora meta pou arxisame na grafoume...
eprepe na apantithei sto koutaki 91...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #119 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 03:15:54 πμ »
thimaste ekeini tin erotisi tou 2007 gia tin apodesmefsi tis drahmis apo to dollario???
fetos anathema k an oi erotisis itan stin ili mas!!!
ti theloun k vgazoun ili?????
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #120 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 03:28:16 πμ »
γεια σας! πατωσα στο γνωστικο κ ειδικη σημερα πιστευω οτι πηγα καλα. εγραψα αρχαια. εχω απογοητευτει παρα πολυ. σκεφτομαι να μην ξαναδωσω. ζητημα ειναι αν εχω πιασει τη βαση στο γνωστικο. αν με ρωτησετε τι εκανα λαθος στο διαβασμα μου, θα σας πω "τιποτα". δε νομιζω οτι θα μπορουσα να κανω κατι παραπανω. τα εχω καλα με τον εαυτο μου ως προς την προετοιμασια. αλλα εχω νευριασει παρα πολυ γιατι δεν απεδωσα αυτα που ηξερα.ελεγα οτι αν μπει ομηρος δεν υπαρχει περιπτωση να μη γραψω. ηξερα απεξω μεχρι κ το τελευταιο "και". κ δεν εννοω παπαγαλια. κ μου βαζουν την τυπικη σκηνη του φαγητου, η οποια απο ο,τι ηξερα εντασσεται στην τυπικη σκηνη της φιλοξενιας. αλλα ειχα οδηγιες να γραφω μονο ο,τι μου ζητανε. οποτε αφου το ερωτημα μας ελεγε οτι εχουμε τυπικη σκηνη του φαγητου κ να την αποκαταστησουμε στο ιδεατο της σχημα, ως πανιληθια που ειμαι αρχισα να περιγραφω τη σκηνη της φιλοξενιας ως τυπικη σκηνη του φαγητου. διαβαζα το θουκυδιδη κ δεν χρειαζοταν να τον διαβασω. τα ηξερα ολα τι λεει το κειμενο. ειτε αρχαια ηταν ειτε νεοελληνικα το ιδιο μου φαινονταν. τοσο καλα τον ηξερα. αλλα φυσικα δεν εκανα σωστη διαχειριση του χρονου μου κ ενω η απαντηση εχει σωστο περιεχομενο ειναι διατυπωμενη με τετοιο τροπο που αν μου βαλουν 15 θα ειμαι υπερ ευχαριστημενη. οποτε τα εχω βαλει με τον εαυτο μου πρωτα απο ολα που δεν ειχα την ψυχραιμια να δω καποια πραγματα κ κατα δευτερον με τους θεματοδοτες. ηταν η πρωτη φορα που εδινα κ πιστευω οτι δεν θα ξαναδωσω. 8 μηνες τωρα εχω δωσει γυρω στα 4500 σε φροντιστηρια κ βιβλια, εχω αφησει ιδιαιτερα κ ασχολουμαι μονο με ασεπ, καθομαι συνεχεια κ διαβαζω με αποτελεσμα πιθανοτατα να μην εχω πιασει καν τη βαση. τα θεματα για μενα ηταν τελειως ακυρα, εχω τσαντιστει παρα πολυ κ επισης εχω στεναχωρηθει παρα πολυ κ δεν πιστευω οτι αξιζει. μου αρεσει η εκπαιδευση παρα πολυ αλλα αυτο το πραγμα δεν το ξαναπερναω. ποτε στη ζωη μου δεν ειχα αγχος. πηγα το σαββατο να δωσω κ ολοι μου ελεγαν οτι ειμαι μεσα στην τρελλη χαρα. κ απο χθες που εδωσα μεχρι σημερα ημουνα με μιση φρυγανια με το ζορι κ αυτη, με σιμεκο κ 3 ντεπον. ενιωσα για πρωτη φορα αυτο που λενε κομπος στο στομαχι σου. ολη μερα χθες κ σημερα με το που με ρωταει καποιος πως τα πηγα το κλαμα εμφανιζεται κατευθειαν....
δεν στοχευα σε διορισμο. στοχος μου ηταν να ειμαι επιτυχουσα με οσο γινεται καλυτερη σειρα. απ' ο,τι φαινεται ουτε αυτο δεν θα καταφερω.
ελπιζω πραγματικα τα αλλα παιδια να τα εχετε παει πολυ καλα γιατι θεωρω οτι στο φορουμ υπηρχαν ατομα με πολλες γνωσεις κ ανεβασμενο επιπεδο.
 α κ για να καταλαβετε την προχειροτητα των θεματαν.
1 η ερωτηση με τη χρονολογια γεννησης. βαλαωριτης. κ εγω ρε φιλε που ξερω ποιον θελεις? θελεις τον αριστοτελη ή το νανο? ασχετα αν το μυαλο μας παει συνειρμικα στον αριστοτελη.
2. τα νησια του ανατολικου αιγαιου δοθηκαν στην ελλαδα με διακοινωση των μεγαλων δυναμεων το 1914. ως ανταλλαγμα αποσυραμε τα στρατευματα απο τη βορεια ηπειρο. ειδατε πουθενα καμια τετοια απαντηση? οχι. εβαλα λοιπον κ εγω το πιο κοντινο, του βουκουρεστιου
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2009, 03:32:39 πμ από maryvas »

Αποσυνδεδεμένος anthios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πάμε γι' άλλα..
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #121 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:31:05 πμ »
Ως παλαίμαχος κι εγώ του Ασεπ (4η φορά) καταθέτω τα εξής για τα θέματα. Νομίζω η σφαγή στα θέματα του γνωστικού  είναι αντίστοιχη του προηγούμενου διαγωνισμού με πιο δύσκολη τη διδακτική αυτή τη φορά. Προσωπικά τα πήγα χάλια στα νέα και καλύτερα στην Ιστορία. Όσο για τα αρχαία μη θεωρήσει κάποιος ότι έχει βαθμό αν δεν τον δει πρώτα (είμαι από τους καμένους του 2006 στα αρχαία). Μα γιατί δεν βάζουν κι εκεί πολλαπλής (όπως είχαν κάνει σε έναν προηγούμενο και με γραμματική κλπ) να υπάρχει μια αντικειμενικότητα στη βαθμολόγηση; Μας ζητούν όμως φαινομενικά γελοία πράγματα για να τσεκουρώνουν όπως γουστάρουν (πηγαίνετε να δείτε γραπτά που έχουν βαθμολογηθεί χάλια μετά και πείτε μου αν είδατε πουθενά τι σας έκοψαν..)
Έγραψα διδακτική αρχαίων, έπαθα ένα αρχικό σοκ με το χωρίο του Ομήρου, ευτυχώς  όμως μου ήρθε η επιφοίτηση και θυμήθηκα ότι ήταν από τη Νέκυια. Έκανα ένα παρόμοιο σχέδιο με αυτό που είχα κάνει το 06 και είχα πάρει 78 και ανέπτυξα την άλλη ως δοκίμιο (δεν έχω καταλάβει ακόμα τη λογική της 2ης αυτής ερώτησης στα αρχαία γιατί να μπαίνει στη διδακτική κι όχι στο γνωστικό). Αν πέσω μέσα στο στοχασμό μου εκείνη τη στιγμή θα το μάθω με τη βαθμολογία γιατί πουθενά δεν είχα διαβάσει κάτι αντίστοιχο κατά την προετοιμασία μου.
Όσο για το άγνωστο υπάρχει εμφανώς μια αδυναμία στον Θουκυδίδη, οπότε θεωρώ βάσιμες τις φήμες ότι ο Γεωργαντζόγλου βάζει θέματα. Βατό για όσους ξέρουν αρχαία, όχι γελοίο όμως. Η ιστορική όμως γνώση σίγουρα βοηθούσε επιπρόσθετα!
Με τις τυπικές σκηνές μας τα έχουν κάνει τσουρέκια, θεωρώ πάντα στη μετα-ασεπική μου φάση πόσο χρόνο έχανα με αυτά τα γαμο-χορικά τις Αντιγόνης. Αλλά τι προβλέψεις να μπορείς να κάνεις σε αυτόν τον παραλογισμό του διαγωνισμού;
Τώρα σχετικά με την Ιστορία στην ερώτηση για τον κριμαικό, έβαλα την αύξηση της επιρροής της Ρωσίας στην Ελλάδα με τη λογική τη δυσαρέσκεια που προκλήθηκε για Αγγλογάλλους μετά τον αποκλεισμό και το γεγονός ότι υπέθαλπε τα επαναστατικά κινήματα που εκδηλώθηκαν τότε.
Για τα νησιά που δόθηκαν ξεκάθαρα με τη διακοίνωση των Μ.Δ το 1914, η ερώτηση ήταν παγίδα γιατί μας δόθηκαν ξανά με των Σεβρών μαζί με Ίμβρο- Τένεδο.
Ασχολίαστη αφήνω εκείνη την ερώτηση με τον τύπο με το ξένο όνομα, πρώτη φορά τον άκουσα (δεν έχω τελειώσει και ιστορικό βέβαια), δεν τον έχω συναντήσει πουθενά στα διαβάσματά μου.
Σχετικά με τις ερωτήσεις των νέων αν κάποιος δεν έχει ασχοληθεί με τα νέα βιβλία, απλά την πάτησε. Εγώ δεν πήγα καλά πάντως, υπολόγισα 58 με τις απαντήσεις του Μπάμπη Παπαδόπουλου στην αλφαβίτα.
Με τα παιδαγωγικά τώρα κόλλησα σε κάποια και πιστεύω αυτά θα είναι που θα είναι αντικρουόμενες οι απαντήσεις των φροντιστηρίων. Θα πρότεινα- όποιος δεν έχει ξαναδώσει- να μη βασιστεί στις απαντήσεις των φροντιστηρίων και να περιμένει τα επίσημα.
Αλήθεια είπανε θα βγουν σύντομα αυτά τα επίσημα;
Είναι ουτοπικό να πιστέψει κάποιος ότι είναι στους 480 με τέτοια υποκειμενικά θέματα και βαθμολόγηση, οπότε περιμένουμε την βαθμολογία.
Πιστεύω επίσης ότι ήρθε ο καιρός να ενισχυθεί περισσότερο η ένωση Αδιορίστων με τη συμμετοχή όλων μας προκειμένου να ισχυροποιηθεί και να εισακούεται η φωνή μας μπας και περιοριστεί κάποια στιγμή όλος αυτός ο παραλογισμός..
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:33:48 πμ από anthios »

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #122 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:02:29 πμ »
Γεια σας κι από μένα. Η πλήρης απογοήτευση.... δεν ξερω καθολου τι εχω κανει... αυτο που με απογοητευει είναι οτι το διαβασμα ελαχιστα με βοηθησε... εδω βλέπουμε ατομα που ειχαν διαβασει παρα πολυ να μην εχουν παει καλα... μηπως πρεπει να παρω αποφαση την καριερα στα φροντιστηρια; :'(

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #123 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:09:11 πμ »
θα προτεινα να συνταχτει απο την ΠΕΑΕ κειμενο διαμαρτυριας σχετικα με τα θεματα (αν και πιστευω οτι δεν θα γινει κατι). ομως, μπορουμε να στηριχτουμε στο γεγονος οτι ενω η προκηρυξη αναφερει ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι οι υποψηφιοι να γνωριζουν τα ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ της ιστοριας της νεοελληνικησ λογοτεχνιας, τα θεματα καθε αλλο παρα βασικα ηταν.( αυτα δεν τα γνωριζουν ουτε εμπειρει καθηγητες!)

επισης,να απαιτησουμε τη καταργηση των ερωτησεων αναπτυξης και την αντικατασταση τους με ερωτησεις πολλαπλων επιλογων.

αυτο πρεπει να γινει ΤΩΡΑ. γιατι αν περασει ο καιρος τιποτα δεν θα μπορει να αλλαξει αυτη την κατασταση.

προσωπικα, πηγα μετρια και αν ειμαι στους επιτυχοντες θα ειμαι με ελαχιστα μορια.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #124 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:15:28 πμ »
Καλημέρα σε όλους...

οι περισσότεροι από εμάς μπήκαν για παραπάνω από 8 μήνες (τουλάχιστον) στο τρυπάκι να κάνουν οποιαδήποτε θυσία, για να αποδώσουν τα μέγιστα...

Χθες το μεσημέρι, καθώς περίμενα τον πατέρα μου να έρθει να με πάρει, βγαίνει έξω μία κοπέλα, η οποία ήταν μαζί μου στην αίθουσα και απ' ό,τι κατάλαβα έδινε για πρώτη φορά έχοντας έρθει "έτσι". Μιλούσε στο τηλέφωνο και λέει κάποια στιγμή "τα θέματα ήταν εντάξει, πιστεύω με σοβαρό διάβασμα μπορεί κάποιος να πάει πολύ καλά. Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα"... Εκείνη τη στιγμή θυμήθηκα ότι ακριβώς το ίδιο πράγμα είχα πει στον προηγούμενο διαγωνισμό και στον προ-προηγούμενο, όταν και γω είχα πάει "έτσι"... έλεγα στον εαυτό μου ότι με συστηματικό διάβασμα και με κάμποσες θυσίες (από αποχή στα ιδιαίτερα μέχρι ό,τι άλλο...), του πούστη, δεν υπάρχει περίπτωση, θα πάω καλά, θα γράψω καλά, αξιοπρεπώς...

Δυστυχώς όμως... δε φτάνει μόνο αυτό. Και να σας πω την αλήθεια δεν ξέρω τί άλλο χρειάζεται... Θα περιμένω τα αποτελέσματα και τότε θα αποφασίσω αν αξίζει να μπω ξανά σ' αυτό το λούκι. Είναι τελικά θέμα της στιγμής. Όταν από την πίεση να τελειώσεις, το "χρονικό" το διαβάζεις "αυθέντη" ή όταν λες ο Ηλίας Βενέζης λεγόταν Ηλίας Μέλλος και στο καπάκι τικάρεις αυτό... (και πόσα άλλα...) οοοοοοόλα αυτά δεν αντιπροσωπεύουν εμένα ούτε και το διάβασμά μου.

Η ιστορία πάντως ήταν ό,τι πιο κραυγαλέο έχω δει... αν εξαρτάται η επιτυχία μου από τον Υφάτι, οκ. Να μου το πουν. Δεν είναι εκεί η ουσία της ιστορικής γνώσης, να γνωρίζεις τον παραπόταμο του Γάγγη... ή τον Χένρι ή ή ή...

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #125 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:29:33 πμ »
Ψυχραιμία μέχρι να βγουν οι απαντήσεις και η βαθμολογία μας. Κανείς δεν μπορεί να προλέγει πώς τα έχει πάει και τι θα κάνει. Θα δούμε!

Εμένα περισσότερο με βοήθησε η εμπειρία μου, παρά το διάβασμά μου, ειδικά στα νεα. Στην ιστορία 3 τις ήξερα καθαρά από τύχη. Για την Καζέρτα είχα ρωτήσει εδώ, στο φόρουμ και το ήξερα, για το Σγουρό το ήξερα από το μυθιστόρημα του Τερζάκη, για την Εστιαία από τα αρχαία της Α΄Λυκείου. Στα νέα οι λεπτομέρειες ήταν πολλές, στη γλώσσα ήταν εύκολα. Αυτή με το σκάφος στα αρχαία πρέπει να την έχω απαντήσει σωστά και την ήξερα από την Αντιγόνη, όπου σε κάποιο βοήθημα έλεγε ποιος άλλος έκανε την ίδια παρομοίωση. Συμπέρασμα: και δύο χρόνια να διάβαζα το ίδιο αποτέλεσμα θα είχα! Τύχη θέλουμε τώρα με τη διδακτική και τα αρχαία

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160972
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 548
Σύνολο: 569

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.