*

Αποστολέας Θέμα: θέματα φιλολόγων 2009  (Αναγνώστηκε 158357 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #126 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:40:00 πμ »
Ψυχραιμία μέχρι να βγουν οι απαντήσεις και η βαθμολογία μας. Κανείς δεν μπορεί να προλέγει πώς τα έχει πάει και τι θα κάνει. Θα δούμε!

Εμένα περισσότερο με βοήθησε η εμπειρία μου, παρά το διάβασμά μου, ειδικά στα νεα. Στην ιστορία 3 τις ήξερα καθαρά από τύχη. Για την Καζέρτα είχα ρωτήσει εδώ, στο φόρουμ και το ήξερα, για το Σγουρό το ήξερα από το μυθιστόρημα του Τερζάκη, για την Εστιαία από τα αρχαία της Α΄Λυκείου. Στα νέα οι λεπτομέρειες ήταν πολλές, στη γλώσσα ήταν εύκολα. Αυτή με το σκάφος στα αρχαία πρέπει να την έχω απαντήσει σωστά και την ήξερα από την Αντιγόνη, όπου σε κάποιο βοήθημα έλεγε ποιος άλλος έκανε την ίδια παρομοίωση. Συμπέρασμα: και δύο χρόνια να διάβαζα το ίδιο αποτέλεσμα θα είχα! Τύχη θέλουμε τώρα με τη διδακτική και τα αρχαία

Συμφωνώ μαζί σου!!  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:54:15 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #127 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:47:25 πμ »

. Όταν από την πίεση να τελειώσεις, το "χρονικό" το διαβάζεις "αυθέντη" ή όταν λες ο Ηλίας Βενέζης λεγόταν Ηλίας Μέλλος και στο καπάκι τικάρεις αυτό... (και πόσα άλλα...) οοοοοοόλα αυτά δεν αντιπροσωπεύουν εμένα ούτε και το διάβασμά μου.

Η ιστορία πάντως ήταν ό,τι πιο κραυγαλέο έχω δει... αν εξαρτάται η επιτυχία μου από τον Υφάτι, οκ. Να μου το πουν. Δεν είναι εκεί η ουσία της ιστορικής γνώσης, να γνωρίζεις τον παραπόταμο του Γάγγη... ή τον Χένρι ή ή ή...

+++++++++++ βασικά είναι διαγωνισμός ψυχραιμίας!!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:49:58 πμ από Georgia s »

Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #128 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:50:48 πμ »
Παιδιά πότε θα βγάλει ο ΑΣΕΠ επίσημες απαντήσεις;;;; Περίμενα σήμερα αλλά κάτι λένε για μέσα εβδομάδας πιθανόν και την άλλη για να δουν αντιδράσεις για τα θέματα.............τι λέτε............;;;κανονικά δεν έπρεπε να τα βγάλει άμεσα;;;;  Εγώ πανικοβλήθηκα διδακτική αρχαίων έγραψα μόνο το πρώτο θέμα καλά και το δεύτερο που με αιφνιδίασε γιατί περίμενα διδακτική απο σχολικό βιβλίο...απλά έγραψα κάποια γενικά μπας και με λυπηθούν και δώσουν έστω 5-10 μόρια στα 50........

αν στην πρώτη τα πήγα καλά και μου δώσουν 40/50 πές και 5-10 στη δεύτερη εικάζω ότι πρέπει να πήρα γύρω στο 45-50......για τα παιδαγωγικά σύμφωνα με με τα ΝΕΑ έχω 29/30 σωστά και 2 που δεν απάντησα

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #129 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:52:05 πμ »
Ψυχραιμία μέχρι να βγουν οι απαντήσεις και η βαθμολογία μας. Κανείς δεν μπορεί να προλέγει πώς τα έχει πάει και τι θα κάνει. Θα δούμε!

Εμένα περισσότερο με βοήθησε η εμπειρία μου, παρά το διάβασμά μου, ειδικά στα νεα. Στην ιστορία 3 τις ήξερα καθαρά από τύχη. Για την Καζέρτα είχα ρωτήσει εδώ, στο φόρουμ και το ήξερα, για το Σγουρό το ήξερα από το μυθιστόρημα του Τερζάκη, για την Εστιαία από τα αρχαία της Α΄Λυκείου. Στα νέα οι λεπτομέρειες ήταν πολλές, στη γλώσσα ήταν εύκολα. Αυτή με το σκάφος στα αρχαία πρέπει να την έχω απαντήσει σωστά και την ήξερα από την Αντιγόνη, όπου σε κάποιο βοήθημα έλεγε ποιος άλλος έκανε την ίδια παρομοίωση. Συμπέρασμα: και δύο χρόνια να διάβαζα το ίδιο αποτέλεσμα θα είχα! Τύχη θέλουμε τώρα με τη διδακτική και τα αρχαία

Συμφωνώ μαζί σου!!  :)

Ε, δεν ειναι ακριβως ετσι.....,
ο καθενας μας γνωριζει αν τα πηγε καλα ή οχι. τι να περιμενουμε δηλ?  στο γνωστικο
κρινονται ολα και οσοι δεν πηγαν καλα  ....ε, μαλλον θα το ξερουν!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:54:15 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #130 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:56:28 πμ »
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ: ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΑ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΑΡΧΑΙΑ--ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΝΕΑ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΓΛΩΣΣΑ...
  ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΕΤΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ: ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΙΝΔΙΑΣ, ΠΑΠΥΡΟΛΟΓΙΑ................. >:(
[/font][/glow]
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:10:53 πμ από Georgia s »

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #131 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:58:28 πμ »
ποσα μορια χρειαζονται για αναπληρωση μονο μεσω ασεπ;

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #132 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:59:41 πμ »
Κάποιοι είναι οριακά και αυτοί έχουν αγωνία.....πχ εγώ έχω 11μόρια απο πρϋπηρεσία και 3.05 απο τον προηγούμενο που θα τα κρατήσω  (14.05) και είμαι γύρω στο 55-60 καταλαβαίνετε η αγωνία είναι μεγάλη...κάθε μόριο είναι πολύτιμο

Βρε παιδιά, να σας ρωτήσω κάτι, γιατί είμαι και λίγο ασχετόγλου με τα μόρια... Τί παίζει ακριβώς με τα μόρια από τον προηγούμενο διαγωνισμό; Εγώ συμμετείχα πχ και το 2005 και το 2007, ήμουν αποτυχούσα βέβαια... Παίρνω κάποια μόρια; Μπορείτε να με παραπέμψετε κάπου για να δω;  :)

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #133 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:02:45 πμ »
Εντάξει, και ένας που τα πήγε σχετικά καλά στο γνωστικό αρκεί; Η ειδική διδακτική τα καθορίζει όλα, δηλαδή η τύχη.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #134 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:04:55 πμ »
Κάποιοι είναι οριακά και αυτοί έχουν αγωνία.....πχ εγώ έχω 11μόρια απο πρϋπηρεσία και 3.05 απο τον προηγούμενο που θα τα κρατήσω  (14.05) και είμαι γύρω στο 55-60 καταλαβαίνετε η αγωνία είναι μεγάλη...κάθε μόριο είναι πολύτιμο

Βρε παιδιά, να σας ρωτήσω κάτι, γιατί είμαι και λίγο ασχετόγλου με τα μόρια... Τί παίζει ακριβώς με τα μόρια από τον προηγούμενο διαγωνισμό; Εγώ συμμετείχα πχ και το 2005 και το 2007, ήμουν αποτυχούσα βέβαια... Παίρνω κάποια μόρια; Μπορείτε να με παραπέμψετε κάπου για να δω;  :)
Παίρνεις τα μισά από το 2007 μόνο. Η βάση της αναπλήρωσης ήταν φέτος γύρω στο 20-21, δηλαδή θέλεις 75 ή 76 να έχεις γράψει στον ΑΣΕΠ. Με τόσα μόρια βέβαια, έχεις μπει στους 480, άρα τι να την κάνεις την αναπλήρωση  ;D ;D

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #135 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:07:57 πμ »
πως γινεται με τα ιδια μορια να σε παιρνουν και αναπληρωτη και μονιμο;
οχι πως εχω ελπιδες εντελως πληροφοριακα...
και ποιος θα χει γραψει πανω απο 70 με τετοια θεματα;

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #136 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:08:46 πμ »
Εντάξει, και ένας που τα πήγε σχετικά καλά στο γνωστικό αρκεί; Η ειδική διδακτική τα καθορίζει όλα, δηλαδή η τύχη.
Eγω θεωρώ πάντως πως το μόνο που δεν είναι τύχη κ είναι ουσιαστικο , είναι να σε εξετάσουν στα παιδαγωγικά κ στη διδακτική..αυτά εχουν να κάνουν με το ποσο καλός εκπαιδευτικός είσαι..τα υπολοιπα εξετάζουν ποσο μπορείς να αποστηθίζεις άχρηστες λεπτομέρειες...
κ για όσους έγραψαν καλά στη διδακτική ( κ είδα ότι είναι όλοι οι παλιοι) κ δεν έγραψαν καλά στο γνωστικό είναι πολύ αδικο..θα μου πεις κ τί είναι δίκαιο..

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #137 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:11:11 πμ »
πως γινεται με τα ιδια μορια να σε παιρνουν και αναπληρωτη και μονιμο;
οχι πως εχω ελπιδες εντελως πληροφοριακα...
και ποιος θα χει γραψει πανω απο 70 με τετοια θεματα;
Ανάμεσα σε τόσες χιλιάδες νομίζεις ότι δε θα υπάρχουν τυχεροί που έγραψαν καλά στην ειδική διδακτική ή στο γνωστικό; Για τα μόρια ήταν σχήμα λόγου. Αυτός που δεν έχει μόρια από προϋπηρεσία, πρέπει να γράψει 75-76 για να ελπίζει σε αναπλήρωση

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #138 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:13:16 πμ »
Εντάξει, και ένας που τα πήγε σχετικά καλά στο γνωστικό αρκεί; Η ειδική διδακτική τα καθορίζει όλα, δηλαδή η τύχη.
Eγω θεωρώ πάντως πως το μόνο που δεν είναι τύχη κ είναι ουσιαστικο , είναι να σε εξετάσουν στα παιδαγωγικά κ στη διδακτική..αυτά εχουν να κάνουν με το ποσο καλός εκπαιδευτικός είσαι..τα υπολοιπα εξετάζουν ποσο μπορείς να αποστηθίζεις άχρηστες λεπτομέρειες...
κ για όσους έγραψαν καλά στη διδακτική ( κ είδα ότι είναι όλοι οι παλιοι) κ δεν έγραψαν καλά στο γνωστικό είναι πολύ αδικο..θα μου πεις κ τί είναι δίκαιο..
Πώς μπορεί να ξέρεις τι έγραψες στην ειδική διδακτική; Υπάρχει κάποιος μπούσουλας από τα βιβλία του καθηγητή, για να ξέρεις τι έχεις κάνει;  Εγώ τα περιμένω όλα στην ειδική διδακτική, από τα καλύτερα έως τα χειρότερα.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #139 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:15:51 πμ »
Εντάξει, και ένας που τα πήγε σχετικά καλά στο γνωστικό αρκεί; Η ειδική διδακτική τα καθορίζει όλα, δηλαδή η τύχη.
Eγω θεωρώ πάντως πως το μόνο που δεν είναι τύχη κ είναι ουσιαστικο , είναι να σε εξετάσουν στα παιδαγωγικά κ στη διδακτική..αυτά εχουν να κάνουν με το ποσο καλός εκπαιδευτικός είσαι..τα υπολοιπα εξετάζουν ποσο μπορείς να αποστηθίζεις άχρηστες λεπτομέρειες...
κ για όσους έγραψαν καλά στη διδακτική ( κ είδα ότι είναι όλοι οι παλιοι) κ δεν έγραψαν καλά στο γνωστικό είναι πολύ αδικο..θα μου πεις κ τί είναι δίκαιο..
Πώς μπορεί να ξέρεις τι έγραψες στην ειδική διδακτική; Υπάρχει κάποιος μπούσουλας από τα βιβλία του καθηγητή, για να ξέρεις τι έχεις κάνει;  Εγώ τα περιμένω όλα στην ειδική διδακτική, από τα καλύτερα έως τα χειρότερα.
ναι , υπάρχουν σχέδια στο βιβλίο καθηγητή......

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160972
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 532
Σύνολο: 553

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.