*

Αποστολέας Θέμα: θέματα φιλολόγων 2009  (Αναγνώστηκε 158413 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #210 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:29:38 μμ »
να βαλουν και λατινικα.. καλα τα λες. γιατι οχι;απολα να βαλουν. τσαμπα βγαλαμε τα ματια μας να γραφουμε εκθεση στα λατινικα και αντιστροφο μεσα στις σχολες και να εξισωνομαστε με οσους τελειωσαν χαλαρα ενα ΦΚΣ ΦΠΨ και μαλιστα με καλο βαθμο πτυχιου;;
Εσένα δηλαδή αυτό σε πειράζει στο όλο σύστημα;;;Δεν έδωσες και εσύ το Σαββατοκύριακο για να δεις τα θέματα;Αντί να διακρίνουμε τα ουσιαστικά προβλήματα μετά από έναν άθλιο ΑΣΕΠ πρέπει να αρχίσουμε να τα βάζουμε πάλι ο ένας με τον άλλο;
Γράψε μια έκθεση με τα προλήματά σου στα λατινικά και στείλε την στο υπουργείο μήπως σε ακούσουν!

Και μια άσχετη με την παράθεση προσωπική άποψη:
Εγώ δε θα πώ τους φετινούς διοριστέους ούτε παπαγάλους,ούτε τυχερούς!Θα ήθελα να είμαι στη θέση τους αλλά δυστυχώς μου φαίνεται λίγο δύσκολο!
Παρ'όλα αυτά τους θεωρώ ήρωες μόνο και μόνο γιατί πάλεψαν με αυτά τα θέματα!
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:05:41 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #211 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:31:23 μμ »
Στη συνθήκη των Σεβρών απλώς αναγνωρίζει η Πύλη ότι τα νησιά μας ανήκουν, αυτό λέει το σχολικό της Γ΄Γυμνασίου. Το ίδιο βιβλίο λέει ότι με τη συνθήκη του Βουκουρεστίου αναγνωρίζονται τα νησιά σε εμάς

'Οσο για το καλά, ποιος να ξέρει, αν δεν δει βαθμολογίες

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #212 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:31:57 μμ »
εγω ειπα οτι απο τη στιγμη που ευνοειται ο κλαδος του ιστορικου αρχαιολογικου με τοσο εξειδικευμενα θεματα ιστοριας θα επρεπε να εξεταζονται ολα τα αντικειμενα αν προκειται να συνεχιστει αυτο το θεατρο του παραλογου..

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #213 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:34:15 μμ »
εγω ειπα οτι απο τη στιγμη που ευνοειται ο κλαδος του ιστορικου αρχαιολογικου με τοσο εξειδικευμενα θεματα ιστοριας θα επρεπε να εξεταζονται ολα τα αντικειμενα αν προκειται να συνεχιστει αυτο το θεατρο του παραλογου..
Ποιος το είπε ότι ευνοούμαστε του ιστορικού; Νομίζεις ότι αν τελειώσεις τη σχολή ξέρεις ποιος αυτοκράτορα εγκλωβίστηκε στη Δύση; Όλοι επί ίσοις όροις διαγωνιζόμαστε.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:05:41 »

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #214 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:37:00 μμ »
εγω ειπα οτι απο τη στιγμη που ευνοειται ο κλαδος του ιστορικου αρχαιολογικου με τοσο εξειδικευμενα θεματα ιστοριας θα επρεπε να εξεταζονται ολα τα αντικειμενα αν προκειται να συνεχιστει αυτο το θεατρο του παραλογου..
Χρυσό μου γιατί μας πέρασες;;;Αν διαβάζουμε όλα τα αντικείμενα δε θα μας φτάσει η έκταση της Ελλάδας για θερμοκήπια...
Εδώ λέμε να μειώσουμε και εσύ θες να προσθέσεις;;;
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #215 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:38:51 μμ »
Και άλλες ενδεικτικές απαντήσεις για τα παιδαγωγικά από το "Έθνος", στη σελίδα της "΄Αλφαβητα":

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank2_2_9_932.php

Καλά αυτοί είναι χειρότεροι: σε 4 -5 ερωτήσεις δίνουν δύο έναλλακτικες για σωστές!!!!
Βρε καλοί μου άνθρωποι - εκεί στο "Εθνος - αφού δεν ξέρετε (ούτε εσείς) τί σας γίνεται, γιατί γράφετε ό,τι σας κατεβεί στο κεφάλι;!
...άλλο να λέω τι γνώμη μου για τις σωστές απαντήσεις (ο καθένας έχει δικαίωμα να το κάνει!) και άλλο να δημοσιεύω με κάθε επισημότητα τις υποτιθέμενες σωστές απάντήσεις!
 Έλεος δηλαδή!!!

Εντωμεταξύ αυτή η εναλλακτική που δίνει στην ερώτηση με τη διαθεματικότητα μου φαίνεται τελείως άκυρη. Είναι δυνατόν να καταργηθεί κάθε σύνορο ανάμεσα στα μαθήματα; Έλεος δηλ. αν είναι αυτή η σωστή απάντηση. Ή με τη μετωπική διδασκαλία, είναι δυνατόν να πρέπει να εφαρμόζεται επειδή έχει καταξιωθεί; Καταξιωθεί η μετωπική διδασκαλία???

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #216 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:39:33 μμ »
ας γυρισουμε στο θεμα μας. δεν ωφελει η συζητηση. δεν καταλαβατε σωστα το πνευμα μου..

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #217 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:40:49 μμ »
να βαλουν και λατινικα.. καλα τα λες. γιατι οχι;απολα να βαλουν. τσαμπα βγαλαμε τα ματια μας να γραφουμε εκθεση στα λατινικα και αντιστροφο μεσα στις σχολες και να εξισωνομαστε με οσους τελειωσαν χαλαρα ενα ΦΚΣ ΦΠΨ και μαλιστα με καλο βαθμο πτυχιου;;

Συνήθως δεν απαντώ με τέτοιο τρόπο, αλλά επειδή μας τα έχετε πρήξει με το φιλολογικό σας, στο λέω για να ξέρεις, ότι και λατινικά να μας βάλουν, στ' α*****α μας,  εγώ που τελείωσα ΦΠΨ θα γράψω καλύτερα από σένα.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #218 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:43:52 μμ »
Και άλλες ενδεικτικές απαντήσεις για τα παιδαγωγικά από το "Έθνος", στη σελίδα της "΄Αλφαβητα":

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank2_2_9_932.php

Καλά αυτοί είναι χειρότεροι: σε 4 -5 ερωτήσεις δίνουν δύο έναλλακτικες για σωστές!!!!
Βρε καλοί μου άνθρωποι - εκεί στο "Εθνος - αφού δεν ξέρετε (ούτε εσείς) τί σας γίνεται, γιατί γράφετε ό,τι σας κατεβεί στο κεφάλι;!
...άλλο να λέω τι γνώμη μου για τις σωστές απαντήσεις (ο καθένας έχει δικαίωμα να το κάνει!) και άλλο να δημοσιεύω με κάθε επισημότητα τις υποτιθέμενες σωστές απάντήσεις!
 Έλεος δηλαδή!!!

Εντωμεταξύ αυτή η εναλλακτική που δίνει στην ερώτηση με τη διαθεματικότητα μου φαίνεται τελείως άκυρη. Είναι δυνατόν να καταργηθεί κάθε σύνορο ανάμεσα στα μαθήματα; Έλεος δηλ. αν είναι αυτή η σωστή απάντηση. Ή με τη μετωπική διδασκαλία, είναι δυνατόν να πρέπει να εφαρμόζεται επειδή έχει καταξιωθεί; Καταξιωθεί η μετωπική διδασκαλία???
Το θέμα είναι ότι δεν ταίριαζε και κάτι άλλο με τη μετωπική. Ίσως ήθελαν να πουν ότι αναγνωρίζεται ως μέθοδος και αυτή. Πλέον, δεν απορρίπτεται και πολλοί σύγχρονοι παιδαγωγοί την υιοθετούν ως εναλλακτική μέθοδο

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #219 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:44:52 μμ »
Καλησπέρα και καλά αποτελέσματα σε όλους. Θα ήθελα να εξακριβώσω κάτι. Το 50% που πρέπει να πάρουμε στην α θεματική δεν αφορά κάθε γνωστικό αντικείμενο χωριστά (αρχαία, νέα, ιστορία), αλλά στο σύνολο, έτσι δεν είναι; Μπορεί δηλαδή να κόβεσαι ιστορία, αλλά να περνάς με τον μέσο όρο, σωστά;
ennoeitai auto. sorry gia tous latinikous xaraktires, xalase to pliktrologio. 50 meso oro se kathe thematiki. karatsekarismeno apo proigoumeno asep. alliws de tha pernouse kanenas...

Σ' ευχαριστώ πολύ papagalia! Κι εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου, αλλά μια φίλη με ανησύχησε.

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #220 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:45:32 μμ »
να βαλουν και λατινικα.. καλα τα λες. γιατι οχι;απολα να βαλουν. τσαμπα βγαλαμε τα ματια μας να γραφουμε εκθεση στα λατινικα και αντιστροφο μεσα στις σχολες και να εξισωνομαστε με οσους τελειωσαν χαλαρα ενα ΦΚΣ ΦΠΨ και μαλιστα με καλο βαθμο πτυχιου;;

Συνήθως δεν απαντώ με τέτοιο τρόπο, αλλά επειδή μας τα έχετε πρήξει με το φιλολογικό σας, στο λέω για να ξέρεις, ότι και λατινικά να μας βάλουν, στ' α*****α μας,  εγώ που τελείωσα ΦΠΨ θα γράψω καλύτερα από σένα.

νομιζεις!χαχαχαχα!

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #221 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:49:07 μμ »
Συνήθως δεν απαντώ με τέτοιο τρόπο, αλλά επειδή μας τα έχετε πρήξει με το φιλολογικό σας, στο λέω για να ξέρεις, ότι και λατινικά να μας βάλουν, στ' α*****α μας,  εγώ που τελείωσα ΦΠΨ θα γράψω καλύτερα από σένα.
οlgalia μην ασχολείσαι...έχει ξαναγίνει και πάντα δεν καταλαβαίνουμε σωστά το "πνεύμα" της!
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #222 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:50:04 μμ »
Βρε παίδες, ηρεμία και χαλαρά... αξίζει τον κόπο να χαλάμε τις καρδιές μας για κάτι που ουσιαστικά δεν μας τιμά ως εκπαιδευτικούς; Ολοι στο ίδιο καζάνι δε βράζουμε; Οπότε τί να λέμε; Από μας εξαρτάται αλλωστε αν στο ΦΠΨ το μαθημα των αρχαίων ήταν επιλογή και όχι υποχρεωτικό όπως στο Φιλολογικό; Σόρυ κιόλας, αλλά αν είχαμε περάσει στο ΦΠΨ και έπρεπε να επιλέξουμε ανάμεσα σε συγκεκριμένα μαθηματα, δε θα διαλέγαμε και μεις αυτό που γουστάραμε και αυτό που θα ήταν πιο εύκολο; Κάθε σχολή έχει τα δικά της, τα καλά και τα κακά της...

Σχετικά με τη μονολογική διδασκαλία, μάλλον η "καταξίωση" έχει να κάνει με τη χρήση της εν γένει. Ότι δηλαδή παρόλα τα αρνητικά της, χρησιμοποιείται και δεν μπορεί να αποφευχθεί. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι προωθεί την αυτενέργεια... εκτός κι αν εννοούμε την αυτενέργεια των μαθητών να κόψουν φλέβες...!!!!  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #223 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:51:38 μμ »
Συνήθως δεν απαντώ με τέτοιο τρόπο, αλλά επειδή μας τα έχετε πρήξει με το φιλολογικό σας, στο λέω για να ξέρεις, ότι και λατινικά να μας βάλουν, στ' α*****α μας,  εγώ που τελείωσα ΦΠΨ θα γράψω καλύτερα από σένα.
οlgalia μην ασχολείσαι...έχει ξαναγίνει και πάντα δεν καταλαβαίνουμε σωστά το "πνεύμα" της!

εχετε πολυ γελιο ορισμενες κομπλεξικες εδω μεσα ... απαντατε παντα μονο συγκεκριμενα ατομα αμα σας μπριζωνω.. οποιος εχει τη μυγα ...χαχαχαχαχα!!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160983
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 608
Σύνολο: 629

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.