0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: marianad στις Φεβρουάριος 02, 2009, 04:24:58 μμΓια το 36: Δεν το ήξερα καθόλου, αλλά σκέφτηκα πως επειδή συνήθως αναφέρεται σαν χαρακτηριστικό ενός δίσκου ο χρόνος περιστροφής του, μάλλον αυτό μας καίει επειδή είναι το μεγαλύτεροΕδώ http://www.it.uom.gr/project/mycomputer/storage/magnetic/harddisk/p_in_pf1.html, γραφει ότι ο χρονος αναζήτησης στους συγχρονους δισκους ειναι 8 ως 12 ms. Εδώ Αν δεις εδώ http://www.it.uom.gr/project/mycomputer/storage/magnetic/harddisk/p_in_pf2.html έχει ένα πίνακα με χρόνους περιστροφής. Για μιση περιστροφή (αυτη συνηθως μας ενδιαφερει) ειναι απο 3 εως 8.3 ms. Για ολοκληρη περιστροφή (worst case) ειναι απο 6 εως 16 ms. Εγω δεν βγαζω ακρη..
Για το 36: Δεν το ήξερα καθόλου, αλλά σκέφτηκα πως επειδή συνήθως αναφέρεται σαν χαρακτηριστικό ενός δίσκου ο χρόνος περιστροφής του, μάλλον αυτό μας καίει επειδή είναι το μεγαλύτερο
Παράθεση από: aroniotis στις Φεβρουάριος 02, 2009, 05:05:10 μμΠαράθεση από: marianad στις Φεβρουάριος 02, 2009, 04:24:58 μμΓια το 36: Δεν το ήξερα καθόλου, αλλά σκέφτηκα πως επειδή συνήθως αναφέρεται σαν χαρακτηριστικό ενός δίσκου ο χρόνος περιστροφής του, μάλλον αυτό μας καίει επειδή είναι το μεγαλύτεροΕδώ http://www.it.uom.gr/project/mycomputer/storage/magnetic/harddisk/p_in_pf1.html, γραφει ότι ο χρονος αναζήτησης στους συγχρονους δισκους ειναι 8 ως 12 ms. Εδώ Αν δεις εδώ http://www.it.uom.gr/project/mycomputer/storage/magnetic/harddisk/p_in_pf2.html έχει ένα πίνακα με χρόνους περιστροφής. Για μιση περιστροφή (αυτη συνηθως μας ενδιαφερει) ειναι απο 3 εως 8.3 ms. Για ολοκληρη περιστροφή (worst case) ειναι απο 6 εως 16 ms. Εγω δεν βγαζω ακρη..Στους περισσότερους δίσκους, ο χρόνος αναζήτησης (seek time) είναι πολύ μεγαλύτερος από τους άλλους δύο, επομένως αν μειώσουμε το μέσο χρόνο αναζήτησης, μπορούμε να βελτιώσουμε κατά πολύ την απόδοση του συστήματος ( Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη έκδοση, σελ 388 Κεφάλαιο Αλγόριθμοι χρονοπρογραμματισμού βραχίονα δίσκου). Οπότε από τη στιγμή που το αναφέρει ο Tanenbaum, η σωστή απάντηση είναι το γ.
Στο 31 νομίζω το Β (Οι παγιδεύσεις προκαλούνται από εσωτερικά συμβάντα, ενώ οι διακοπές από εξωτερικά.) γιατί τα interupts δημιουργούνται από μονάδες εισόδου ενώ τα traps από προγράμματα που είδη τρέχουν...
Παράθεση από: Mugen στις Φεβρουάριος 02, 2009, 02:18:43 μμΣτο 31 νομίζω το Β (Οι παγιδεύσεις προκαλούνται από εσωτερικά συμβάντα, ενώ οι διακοπές από εξωτερικά.) γιατί τα interupts δημιουργούνται από μονάδες εισόδου ενώ τα traps από προγράμματα που είδη τρέχουν...Οι διακοπές προκαλούνται και από εσωτερικά και από εξωτερικά συμβάντα.Αρά το β και το γ είναι λάθος. Πιστεύω ότι το σωστό στην 31 είναι το α.Δείτε το παρακάτω αρχείο στις σελίδες 42 και 45www.it.teithe.gr/~kdiamant/OperSys1/OPS-01.ppt
Παράθεση από: Alexhs_27 στις Φεβρουάριος 02, 2009, 05:35:35 μμΠαράθεση από: Mugen στις Φεβρουάριος 02, 2009, 02:18:43 μμΣτο 31 νομίζω το Β (Οι παγιδεύσεις προκαλούνται από εσωτερικά συμβάντα, ενώ οι διακοπές από εξωτερικά.) γιατί τα interupts δημιουργούνται από μονάδες εισόδου ενώ τα traps από προγράμματα που είδη τρέχουν...Οι διακοπές προκαλούνται και από εσωτερικά και από εξωτερικά συμβάντα.Αρά το β και το γ είναι λάθος. Πιστεύω ότι το σωστό στην 31 είναι το α.Δείτε το παρακάτω αρχείο στις σελίδες 42 και 45www.it.teithe.gr/~kdiamant/OperSys1/OPS-01.ppt Ναι μεν αλλά...Οι διακοπές που προκαλούνται από εσωτερικά συμβάντα ονομάζονται παγιδεύσεις(σελ. 45 από τις διαφάνειες που έστειλες). Επίσης τις διακοπές τις ελέγχει ο ελεγκτής διακοπών τις οποίες τις στέλνουν οι οδηγοί ΕΕ συσκευών ( Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη έκδοση, σελ 60 Κεφάλαιο Εισαγωγή). Οπότε πιστεύω πως η σωστή απάντηση είναι η β.
Καλησπέρα κι από μένα συνάδελφοι.. Συμμετείχα κι εγώ στο διαγωνισμό και ανήκω στην κατηγορία αυτών που διάβασαν και τώρα κρέμονται από μία σωστή ή όχι απάντηση για να δουν αν τελικά έχουν πιάσει το όριο της βάσης ή όχι. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε, αλλά ελπίζω να δημοσιεύσουν τις απαντήσεις και να μην επαναληφθούν οι ομορφιές του προηγούμενου διαγωνισμού στον οποίο πολλές ήταν υπό αμφισβήτηση και όσοι κόπηκαν οριακά δεν έμαθαν ποτέ ποια ήταν τα λάθη τους. Από κει και πέρα θα ήθελα να σχολιάσω την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει λίγο πολύ όλοι μας και μου φέρνει συνειρμικά βουκολικές εικόνες στο φτωχό μυαλουδάκι μου, αν και δεν έχω καταφέρει ακόμα να προσδιορίσω αν είμαστε τα γίδια ή τα πρόβατα.Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτελεί την ενσάρκωση της κοροϊδίας του ελληνικού κράτους απέναντι στον κλάδο μας. Οι μισοί καθηγητές που έχουν προσλάβει οι αγαπημένοι μας φωστήρες του Υπουργείου Παιδείας έχουν κριθεί άξιοι έχοντας στην κατοχή τους ένα πτυχίο Θεολογίας, Γυμναστικής και δεν ξέρω τι άλλο και μια επιμόρφωση 400 ωρών στην Πληροφορική. Εμείς αντίθετα, για να κριθούμε άξιοι πρέπει να συμμετέχουμε σ'ένα διαγωνισμό που ο μόνος λόγος για τον οποίο διεξάγεται είναι η απόρριψη των συμμετεχόντων.Προσωπικά αισθάνομαι ικανός (και φαντάζομαι όλοι σας) να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο με 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και κανένας από τα μέλη της επιτροπής να μην μπορέσει να πιάσει το όριο της βάσης.Το λέω αυτό γιατί στην προσπάθειά μου να συνδέσω το συγκεκριμένο διαγωνισμό με την διδασκαλία της Πληροφορικής στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση κάπου χάνομαι.Όσο όμως θα παραμένουμε αδρανείς και θα δεχόμαστε τα ψίχουλα που μας ταΐζουν στο ολοήμερο με την ελπίδα ότι το μάθημα θα περάσει στην πρωινή ζώνη του Δημοτικού Σχολείου δίνοντας βάση σε αόριστες πληροφορίες θα μπαίνουμε σ'αυτή τη διαδικασία κάθε 2 () χρόνια με την ελπίδα να είμαστε οι τυχεροί και όλοι οι υπόλοιποι άτυχοι.Αν δεν δράσουμε μαζικά σαν κλάδος και δεν διεκδικήσουμε δυναμικά τα δικαιώματά μας, δε θα μας δώσει κανένας τίποτα, παρά μόνο τέτοιους όμορφους διαγωνισμούς με ερωτήσεις και απαντήσεις που αμφισβητούνται.Καλή επιτυχία σε όλους!
Παράθεση από: Bergo στις Φεβρουάριος 02, 2009, 04:48:32 μμΚαλησπέρα κι από μένα συνάδελφοι.. Συμμετείχα κι εγώ στο διαγωνισμό και ανήκω στην κατηγορία αυτών που διάβασαν και τώρα κρέμονται από μία σωστή ή όχι απάντηση για να δουν αν τελικά έχουν πιάσει το όριο της βάσης ή όχι. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε, αλλά ελπίζω να δημοσιεύσουν τις απαντήσεις και να μην επαναληφθούν οι ομορφιές του προηγούμενου διαγωνισμού στον οποίο πολλές ήταν υπό αμφισβήτηση και όσοι κόπηκαν οριακά δεν έμαθαν ποτέ ποια ήταν τα λάθη τους. Από κει και πέρα θα ήθελα να σχολιάσω την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει λίγο πολύ όλοι μας και μου φέρνει συνειρμικά βουκολικές εικόνες στο φτωχό μυαλουδάκι μου, αν και δεν έχω καταφέρει ακόμα να προσδιορίσω αν είμαστε τα γίδια ή τα πρόβατα.Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτελεί την ενσάρκωση της κοροϊδίας του ελληνικού κράτους απέναντι στον κλάδο μας. Οι μισοί καθηγητές που έχουν προσλάβει οι αγαπημένοι μας φωστήρες του Υπουργείου Παιδείας έχουν κριθεί άξιοι έχοντας στην κατοχή τους ένα πτυχίο Θεολογίας, Γυμναστικής και δεν ξέρω τι άλλο και μια επιμόρφωση 400 ωρών στην Πληροφορική. Εμείς αντίθετα, για να κριθούμε άξιοι πρέπει να συμμετέχουμε σ'ένα διαγωνισμό που ο μόνος λόγος για τον οποίο διεξάγεται είναι η απόρριψη των συμμετεχόντων.Προσωπικά αισθάνομαι ικανός (και φαντάζομαι όλοι σας) να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο με 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και κανένας από τα μέλη της επιτροπής να μην μπορέσει να πιάσει το όριο της βάσης.Το λέω αυτό γιατί στην προσπάθειά μου να συνδέσω το συγκεκριμένο διαγωνισμό με την διδασκαλία της Πληροφορικής στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση κάπου χάνομαι.Όσο όμως θα παραμένουμε αδρανείς και θα δεχόμαστε τα ψίχουλα που μας ταΐζουν στο ολοήμερο με την ελπίδα ότι το μάθημα θα περάσει στην πρωινή ζώνη του Δημοτικού Σχολείου δίνοντας βάση σε αόριστες πληροφορίες θα μπαίνουμε σ'αυτή τη διαδικασία κάθε 2 () χρόνια με την ελπίδα να είμαστε οι τυχεροί και όλοι οι υπόλοιποι άτυχοι.Αν δεν δράσουμε μαζικά σαν κλάδος και δεν διεκδικήσουμε δυναμικά τα δικαιώματά μας, δε θα μας δώσει κανένας τίποτα, παρά μόνο τέτοιους όμορφους διαγωνισμούς με ερωτήσεις και απαντήσεις που αμφισβητούνται.Καλή επιτυχία σε όλους!Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι τα όσα γράφει ο Bergo και όχι η αναζήτηση των απαντήσεων. Για ακόμη μια φορά αποπροσανατολιζόμαστε και ψάχνουμε ψεύτικες ελπίδες ότι μπορεί να είμαστε κάποιοι από τους 72/48 που θα διοριστούν, (με την προϋπόθεση βέβαια ότι όλοι όσοι έχουν παιδαγωγική κατάρτιση δε θα έχουν πιάσει το όριο της βάσης). Όσο ο κλάδος μας παραμένει διασπασμένος, όσο ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, όσο οι προτάσεις για συντονισμένη δράση πέφτουν στο κενό γιατί η πλειοψηφία αδυνατεί να αντιληφθεί την υπάρχουσα κατάσταση, θα παίρνουμε αυτό που μας αξίζει. Και σε 4 χρόνια θα είμαστε πάλι εδώ (πλην των 72+48 που θα έχουν "βολευτεί"), για να ψάχνουμε αν η πολυπλοκότητα n6 είναι μικρότερη από τη 2n, μαζί με τους νέους συναδέλφους των αμέτρητων σχολών Πληροφορικής που αυξάνονται και πληθαίνουν κάθε χρόνο.
Παιδια επειδη πιστευω πως πολλοι ειμαστε οριακαποσο ακριβως ειναι η βαση?ξαναειδα την προκηρυξη και λεει : "Για να θεωρηθεί ότι ένας υποψήφιος μπορεί να διοριστεί, σε συνδυασμό πάντοτε με τον αριθμό των προ−κηρυχθεισών θέσεων, πρέπει απαραιτήτως να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον πενήντα πέντε (55) μονάδες στοντελικό βαθμό της γραπτής εξέτασης και συγχρόνως πενήντα (50) μονάδες στην κάθε θεματική ενότητα."Στον προηγουμενο ηταν 55 και 60 σωστα?Καλο που μειωθηκε η βαση αν εχω δικιο
Παράθεση από: marianad στις Φεβρουάριος 02, 2009, 05:13:47 μμΤο pc που κάθομαι αυτή τη στιγμή είναι λίγο αρχαίο και δεν μπορώ να δω τις σελίδες! Θέλουν plug-ins που δεν εγκαθίστανται!Για το 54 πάντως είμαι σίγουρη πως τα php τρέχουν στην μεριά του εξυπηρετητή.Ναι μεν τρέχουν αλλά είναι scripts δηλαδή αρχεία κειμένου με κάποιες εντολές. Δεν είναι εκτελέσιμα αρχεία. Οπότε πιστεύω το α είναι η απάντηση στην 54.
Το pc που κάθομαι αυτή τη στιγμή είναι λίγο αρχαίο και δεν μπορώ να δω τις σελίδες! Θέλουν plug-ins που δεν εγκαθίστανται!Για το 54 πάντως είμαι σίγουρη πως τα php τρέχουν στην μεριά του εξυπηρετητή.
Την 47 την έτρεξες? Το Ε1 είναι σίγουρα 6, ΑΛΛΑ στο Ε2 λείπει ο τελεστής (ισότητας, <, >, κλπ) πριν το ΙΝ οπότε δεν δίνει αποτέλεσμα, άρα μμμμμάλλον είναι το Γ (Ε1: {(6)} και Ε2: ∅ )αυτά τα ολίγα πάνω στο έργο σου... συγχαρητήρια για την υπομονή σου...
Παράθεση από: aroniotis στις Φεβρουάριος 02, 2009, 04:53:34 μμ54: σιγουρη;;;;Ε δεν κόβω και το κεφάλι μου! έτσι λέω.....κανένας άλλος;
54: σιγουρη;;;;
Και κάποια σχόλια από μένα για τα θέματα. Εγώ ξεκίνησα διάβασμα όταν ανακοινώθηκε η ημερομηνία των εξετάσεων (γύρω στα μισά Ιανουαρίου νομίζω) και με 2-3 ώρες δίαβασμα την ημέρα έχω γράψει πάνω από 65. Βέβαια ήμουν και τυχερός επειδή είχα δώσει βάρος σε θεωρία γλωσσών και αυτομάτων αλλά και επειδή είχα κάνει μια μεγάλη εργασία όταν ήμουν στην σχολή πάνω στις πολυπλοκότητες, NP-Complete προβλήματα κτλ. Πιστεύω πως το κλειδί της επιτυχίας στον κλάδο μας είναι η εμπειρική μάθηση και όχι το διάβασμα. Δεν είμαστε ούτε φιλόλογοι ούτε ιστορικοί ή τί άλλο ξέρω εγώ που απλά διαβάζεις κάποια πράγματα τα μαθαίνεις και πας τα γράφεις. Η πληροφορική θέλει ΠΡΑΚΤΙΚΗ εμπειρία, να ασχολείσαι δηλαδή από μόνος σου, να σε ενδιαφέρει πραγματικά το αντικείμενο και να μαθαίνεις συνέχεια καινούρια πράγματα, όχι επειδή στο επιβάλλουν αλλά επειδή σου αρέσει.