*

Ψηφοφορία

Ποια Διδακτική επιλέξατε;

Αρχαία
64 (41.8%)
Νέα
47 (30.7%)
Ιστορία
42 (27.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 153

Αποστολέας Θέμα: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων  (Αναγνώστηκε 60045 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #140 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 11:04:43 πμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή τη συζήτηση για το θέμα του Πλάτωνα. Από τη στιγμή που το χωρίο ήταν εντός της ύλης, αν κάποιος το είχε μελετήσει, σαφώς και θα έπρεπε να έχει αναζητήσει σε ποιο χωρίο του Ομήρου παραπέμπει. Στην τελική έχουμε στη διάθεσή μας τρία αντικείμενα για να επιλέξουμε. Κι εγώ προετοιμασμένη για διδακτική αρχαίων ήμουν, αλλά επειδή είχα διαβάσει μόνο τα αποσπάσματα του σχολικού βιβλίου, κατέληξα να γράψω νέα.
ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΙΧΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥς 20000 ΣΤΙΧΟΥς ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ;;;ΔΕ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ !

Δυστυχώς όμως έτσι είναι!
δεν χρειαζοταν να αναζητησουμε στα ομηρικα επη. οποιαδηποτε ερμηνευτικη εκδοση τυπου γεωργουλης, σκουτεροπουλος, το ανεφερε. δεν λεω οτι ηταν καλο που το εβαλαν απλα οτι υπηρχε.

Με κάλυψε η swtia... Στο πανεπιστήμιο μας έμαθαν να αξιοποιούμε και τη βιβλιογραφία που έχουμε στη διάθεσή μας. Κι ας μην αδικούμε τους συναδέλφους μας που είχαν διαβάσει τόσο και έτσι που κατάφεραν να απαντήσουν στο θέμα (γιατί υπήρχαν άνθρωποι ποιυ γνώριζαν το θέμα). Φανταστείτε πως ακούγονται σε αυτούς τα σενάρια περί ακύρωσης του θέματος! Δεν έχω να πω κάτι άλλο, γιατί μάλλον για άλλα μια φορά απ' ότι καταλαβαίνω τα πνεύματα οξύνονται όταν δεν μας αρέσει αυτό που ακούμε...

 Μπράβο στους συναδελφους που απάντησαν το θέμα....αλλά αυτό είναι το θέμα;    Τα πνεύματα δεν οξύνονται εναντίον των συναδέλφων που απάντησαν αλλά εξαιτίας ενός συστήματος που εξετάζει γνωστικό αντί για παιδαγωγική επάρκεια!!! Εσείς μάλλον θέλετε να δημιουργηθεί πρόβλημα γιατί κανείς μας δεν κινήθηκε εναντίον των συναδέλφων.....Ποιός διαφωνεί οτι το θέμα αυτό ΔΕΝ ήταν ειδική διδακτική;... Σε αυτό τοποθετηθείτε, γιατί αυτό είναι το θέμα...όλα τα άλλα συσκοτίζουν την κατάσταση και δεν ευνοούν κανέναν...και για όσους απάντησαν σωστά μπράβο τους , αλλά ίσως με τέτοια θέματα στον επόμενο ασεπ  να βρεθούν αυτοί προ εκπλήξεως.....Ας μην κοιτάμε το δέντρο αλλά το δάσος...
παροτι απαντησα στην ερωτηση και σχετικα καλα απ οτι πιστευω, συμφωνω οτι η ερωτηση δεν αφορουσε τη διδακτικη. ελπιζουμε τουλαχιστον. στον προηγουμενο ετσι ηταν, ελπιζω σε αυτον να μην δωσουν οδηγια για σχεδιο και στο δευτερο ερωτημα. το θεμα ειναι οτι το ιδιο ειχε γινει κ στον προηγουμενο και ακομα και φροντιστηρια ελεγαν οτι χρειαζοταν σχεδιο. ενω εγω που ειχα μιλησει με διορθωτες απο το πανεπιστημιο ειπαν οτι δεν χρειαζοταν.
το καλο- κακο με την διδακτικη ειναι οτι δινουν μεγαλη εμφαση στο γνωστικο. η εμπερια στο διαγωνισμο εχει δειξει οτι ατομα πηραν μεγαλους βαθμους δεν ειχαν κανει καν σχεδιο, απλα ανεφεραν το γνωστικο. δεν υπαρχει δυστυχως κοινη γραμμη ως προς το τι ζητανε. ισως θα ηταν πιο σημαντικο να διαμαρτυρηθουμε γι αυτο. θα ηταν καλο να ακυρωθει η ερωτηση για να φανει οτι πρεπει να ακολουθουν μια συγκεκριμενη γραμμη. αλλα δεν νομιζω οτι θα καταφερουμε κατι . μπορουν ανετα να πουν οτι εμεις θα το διορθωσουμε με βαση το σχεδιασμο διδασκαλιας. και πιστευω ελαχιστοι ειμαστε αυτοι που καναμε σχεδιο.
η διδακτικη ειναι μεγαλο κεφαλαιο που αλλους παιδευει πολυ και αλλοι το προσπαρνανε ετσι.
παραδειγμα και εγω και μια φιλη μου στο πρωτο ερωτημα στον προηγουμενο που ειχε την ιδια δομη δεν καναμε σχεδιο. απαντησαμε απλα στα υποερωτηματα που εθετε. ουτε στοχους ουτε τιποτα. εγω πηρα 54 ( α διορθ 50 , β διορθ. 80!!! ) και η φλη μου πηρε 75. αυτο αποδεικνυει οτι δεν υπαρχει κατι σταθερο και πατωντας σ αυτο μπορουν να μυν οτι θελουν.
σ αυτον τον διαγωνισμο η διδακτικη μου πηρε τον περισσοτερο χρονο για διαβασμα. λογω της αβεβαιοτητας προπαθησα να φτιαξω ενα δυνατο διαδακτικα σχεδιο μετα απο πολυ μελετη (τελειωσα κλασικο και δεν ειχα ξανασχοληθει) αλλα και αρχαια μεχρι την τελευταια λεπτομερεια. για να συνδιασω καλο σχεδιο με αριστο γνωστικο ελπιζοντας οτι δεν θα την πατησω παλι. ευχομαι να παει καλα αλλα και παλι μπορει να μου ρθει κανενα 50 και να ψαχνομαι..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:40:25 »

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #141 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 11:04:55 πμ »
παντως και τα περσινα θεματα ηταν ακριβως στο ιδιο κλιμα... σχεδιο με τα ιδια ακριβως ερωτηματα για οδυσσεια και ερμηνεια απο αριστοτελη κατευθυνση γ λυκειου δηλαδη και τις δυο φορες.. επρεπε να το υποψιαστουμε..

Αποσυνδεδεμένος PATIK

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #142 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 11:07:06 πμ »
Καλημερα.Σχετικα με την διδακτικη των Αρχαιων: Εδινα πρωτη φορα και θα ηθελα τα φωτα σας. Οσο αφορα το ερωτημα α τους στοχους διδασκαλιας επρεπε να τους ενταξουμε στα 3 ειδη αναλυσεων που γραφει ο Κακριδης στο βιβλιο του, δηλαδη 1)Μορφολογικη, 2)Ιδεολογικη και 3)Ανθρωπογνωστικη?Εγω τουλαχιστον αυτο εκανα. Οσο αφορα το β ερωτημα επειδη πραγματικα δεν ειχα ιδεα τι να γραψω απλα ανεφερα τη Νεκυια και εγραψα οτι στον Ομηρο με την Νεκυια ο Οδυσσεας κατεβαινει στον Αδη για να εκμαιεύσει το νοστο του και ετσι απο εκεινο το σημειο και μετα νοστος και θανατος συμπορευονται.Εκανα και μια φευγαλεα αναφορα στον Αχιλλεα.

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #143 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 11:07:49 πμ »
δε θα συμφωνησω γιατι ο διαγωνισμος δεν ακολουθει την ιδια τακτικη ποτε.. φετος μας εξεπληξε..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:40:25 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #144 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 11:18:46 πμ »
Καλημερα.Σχετικα με την διδακτικη των Αρχαιων: Εδινα πρωτη φορα και θα ηθελα τα φωτα σας. Οσο αφορα το ερωτημα α τους στοχους διδασκαλιας επρεπε να τους ενταξουμε στα 3 ειδη αναλυσεων που γραφει ο Κακριδης στο βιβλιο του, δηλαδη 1)Μορφολογικη, 2)Ιδεολογικη και 3)Ανθρωπογνωστικη?Εγω τουλαχιστον αυτο εκανα. Οσο αφορα το β ερωτημα επειδη πραγματικα δεν ειχα ιδεα τι να γραψω απλα ανεφερα τη Νεκυια και εγραψα οτι στον Ομηρο με την Νεκυια ο Οδυσσεας κατεβαινει στον Αδη για να εκμαιεύσει το νοστο του και ετσι απο εκεινο το σημειο και μετα νοστος και θανατος συμπορευονται.Εκανα και μια φευγαλεα αναφορα στον Αχιλλεα.
patik δεν σε αγνοούμε απλώς καταλαβαίνεις ότι με τόση ρευστότητα που υπάρχει κανείς δε μπορεί να σου απαντήσει υπεύθυνα σε ένα τέτοιο ερώτημα...

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #145 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 11:28:01 πμ »
Εγώ βέβαιά μπορώ με υπευθυνότητα να πώ οτι στο δεύτερο θέμα των αρχαίων θα γίνει σφαγή, γιατί για άλλη μια φορά η ασάφεια των θεμάτων και της διατύπωσης μας οδήγησε σε γενικότερο αλαλούμ....άλλος έκανε σχέδιο μαθήματος, άλλος έδωσε έμφαση στπ περιεχόμενο του στίχου κι όχι στην προέλευση, άλλος έγραψε λάθος προέλευση και ψάχνει να βρεί τί θα του "κόψουν". Εγώ αρνούμαι να πιστέψω οτι όλοι αυτοί οι συνάδελφοι είναι ανόητοι ή αδιάβαστοι.....Απλώς τα θέματα είναι έτσι διατυπωμένα , όχι για να διαλέξουν τους καλύτερους , αλλά για να μπερδέψουν τους περισσότερους.... Κανονικά έπρεπε να δίνουν μόρια τιμής ένεκεν σε όσους πηγαίνουν να δώσουν και μόνο!!! Και μόνο που σταθήκαμε να "φυλάμε Θερμοπύλες"....
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #146 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 11:37:56 πμ »
Το τι θεωρούμε ότι είναι σωστό ή όχι δεν έχει καμία σημασία. Όταν θα βγει η βαθμολογία θα δούμε άτομα που αντιμετώπισαν το β ερώτημα σα γνωστικό να παίρνουν άριστα και άλλα άτομα που το αντιμετώπισαν ως σχέδιο πάλι να παίρνουν άριστα. Δεν υπάρχει συνταγή. Το ίδιο και στα νέα. Σχετικά με το 2ο ερώτημα οι γνώμες διίστανται. Άλλοι μιλάνε για σχέδιο και άλλοι για γνωστικό. Πάντως από φίλο μου διορθωτή, να σας πω, ότι αυτός ακόμα και όταν ζητείται σχέδιο, λέει ότι απαντάμε στα ερωτήματα σαν γνωστικό. Οπότε καταλαβαίνετε ότι είναι τελείως υποκειμενικό και δεν μπορεί να γίνει καμία πρόβλεψη.

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #147 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 11:46:28 πμ »
Εχεις απόλυτο δίκιο....Με αυτή την έννοια, αν και διαφωνώ με τη λογική των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής μήπως τελικά αποτελούν το μόνο αξιοκρατικό τρόπο εξέτασης; Είναι δυνατόν να προσευχόμαστε να "κάτσει" το γραπτό μας σε καλό εξεταστή, να μην έχει μαλώσει με τη γυνάικα του.... να μην τον έχει χωρίσει η γκόμενα....να μην έχει οικονομικά ζόρια και θέλει να ξεπετάξει τα γραπτά...να...να...να ...και με άλλα λόγια να συνομωτήσει όλο το σύμπαν έτσι ώστε να βαθμολογηθεί το γραπτό μας όπως πρέπει!!!
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #148 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:06:53 μμ »
ακριβως. εμενα το σχεδιο μου το ειχε δει παλια διορθωτρια. και μου ειπε οτι αν εγραψες αυτα που εχω δει να γραφεις εγραψες αριστα. αλλα μακαρι να πεσεις σε εντιμο ανθρωπο που θαθ δει σωστα το γραπτο σου. δυστυχως ετσι ειναι

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #149 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:09:53 μμ »
ακριβως. εμενα το σχεδιο μου το ειχε δει παλια διορθωτρια. και μου ειπε οτι αν εγραψες αυτα που εχω δει να γραφεις εγραψες αριστα. αλλα μακαρι να πεσεις σε εντιμο ανθρωπο που θαθ δει σωστα το γραπτο σου. δυστυχως ετσι ειναι

Ό,τι περίπου συμβαίνει και στις πανελλήνιες...
Απορώ αν λαμβάνονται υπόψη τα τόσα που έχουν γραφτεί και λέγονται για την αξιολόγηση, ειδικά για τις βασικές της προϋποθέσεις... Τί ωραία που είναι όταν τα διαβάζουμε και πρέπει, υποτίθεται, να τα εφαρμόσουμε στην τάξη... Μακάρι να εφαρμόζονταν όμως και πάνω μας...

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #150 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:21:09 μμ »
Εδώ που τα λέμε για 2,5 ευρώ -το κομμάτι-, ούτε το δικό μου γραπτό θα ξαναδιάβαζα!!! :) :) :) :) Κακά τα ψέματα παιδιά, ο βαθμολογητής μια πράξη κάνει π.χ. 2,5 *10 =25 ευρώ αν όμως διορθώσεις 100 την ημέρα 2,5*100=250!!! Ποιός νοιάζεται για τους υποψηφίους!!
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος Ευ-αγγελία

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #151 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 01:11:58 μμ »
παιδιά διάλεξα νεα ,το ποίημα του Σεφερη ήταν ο,τι καλυτερο για φετος..παλι καλά μας λυπηθηκαν λιγο..όσο για την ειδική διδακτική των αρχαιων..τι να πω,μπραβο στους γενναίους που τη διαλεξαν,ήταν πολυ απαιτητικα τα θεματα!καλη επιτυχία σε όλους οσους διαβασαν ,ειμαι σιγουρη οτι θα ανταμειφθουν..
"Ό,τι δεν συνέβη ποτέ, είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά"(Νίκος Καζαντζάκης)

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #152 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 01:43:31 μμ »
παιδιά διάλεξα νεα ,το ποίημα του Σεφερη ήταν ο,τι καλυτερο για φετος..

Ό,τι καλύτερο δεν θα το έλεγα. Για μένα δεν είναι κι από τους εύκολους ο Σεφέρης, άσχετα αν έχω την εντύπωση ότι τα πήγα ψιλοκαλά. Πόσους στόχους έθεσες;
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #153 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 04:39:09 μμ »
Morgan,έθεσα 5 στόχους στο ποιήμα Σεφέρη.Εσύ?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161374
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 455

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.