0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα παιδιά στα ιδιωτικά πάσχουν συνήθως από δυο σοβαρές ασθένειες την "ταχω ολίτιδα" και την "ξιπασιογονεϊτιδα", που συνήθως έχουν σαν αποτέλεσμα την έλλειψη κινήτρων και ενδιαφέροντος για ο,τιδήποτε (και αρκετές φορές στο Λύκειο πολλά ακριβά ναρκωτικά και αλκοόλ). Αν τα παραπάνω συνδυαστούν με την εφηβεία ο συνδυασμός είναι εκρηκτικός. Μου άρεσε πολύ η προσέγγιση της Maryliscious και οικοδομώντας πάνω σε αυτή θα σου πρότεινα να θεσπίσεις σαφείς κανόνες στην τάξη, να τους επιτηρείς και να τους τηρήσεις διαβαθμίζοντας τη συμπεριφορά σου ανάλογα με το παράπτωμα. (π.χ. αν απλώς μιλάνε, μη διακοψεις το μάθημά σου απλά πήγαινε και στάσου πάνω από το κεφάλι τους, ενδεχομένως ακούμπα και τον ώμο την κορυφή του κεφαλιού τους). Φρόντισε να τους επαινείς έστω και για το παραμικρό (στην αρχή) και να φροντίζεις να τους πιάσεις να είναι "καλά παιδιά" συχνά, όχι το αντίθετο. Ούτως ή άλλως με τη διασπαστική συμπεριφορά ζητούν προσοχή, οπότε ας την έχουν αλλά για το σωστο λόγο. Επίσης φρόντισε να είναι πολύ καλά οργανωμένο το μάθημά σου χωρίς καθόλου κενά και ασάφειες ως προς το χρόνο και φρόντισε να δείχνεις ότι πραγματικά εννοείς αυτά που λές, οπότε μην απειλείς για πράγματα που δεν τους ενδιαφέρουν (τύπου αποβολές).Τέλος ξεκίνα ένα project για κάτι που τους ενδιαφέρει και το κυριότερο συζήτα μαζί τους για τους στόχους τους, τις αγωνίες τους, τα ενδιαφέροντά τους και πάτα πάνω σε αυτά και για τη διδασκαλία σου, αλλά για την επιβολή πειθαρχικών μέτρων. Τέλος να θυμάσαι ότι δεν είμαστε θεοί και κάποια τμήματα απλώς δεν μπορείς να τα κουμαντάρεις, γιατί αν εσύ οικοδομείς και όλοι οι υπόλοιποι γκρεμίζουν είσαι η Πηνελόπη που χτίζει το γεφύρι της Άρτας....Είμαι υπερβολικά καμμένη από απείθαρχα τμήματα και από ιδιωτικά και από δημόσια και η παρώθηση και η επίλυση συγκρούσεων έχουν γίνει ευαγγέλιο πια. Ρίξε καμιά ματιά σε τίποτα προγράμματα ελέγχου συγκρούσεων, θεωρίες παρώθησης κ.λ.π. Αν ασχοληθείς για κανένα μήνα με αυτό η ύλη θα πετάει μετά. (Λυπάμαι για την τεράστια απάντηση, αλλά καταλαβαίνω απόλυτα το ζόρι των συναδελφισσών)
Αυτό είναι το μόνιμο πρόβλημα με τις καθηγήτριες..... Δεν σας φοβούνται κάποια βρωμοπαίδια......... Απο τι στιγμή που δεν ξέρουν την έννοια ΣΕ