Σύνολο ψηφοφόρων: 465
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
συμφωνω για ολα αυτα που λετε οτι δεν υπαρχει αξιοκρατια κ υπαρχουν πολλα παραθυρακια ΑΛΛΑ:απο ποτε ο ασεπ εγινε ο υπερτατος,ο αδιαβλητος διαγωνισμος που επιλεγει τους καλυτερους κ τον περιγραφετε σαν τελειο???κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει αξιοκρατια ουτε μεσω ασεπ.επιβραβευεται η παπαγαλια,η αποστηθιση λεπτομερειων(κ οχι η κριτικη σκεψη),οι ουτοπικες διδασκαλιες χωρις πρακτικη αξια(για τα παιδαγωγικα παει αυτο) κ επισης εντεινεται κ η ανισοτητα.καποιος που εχει περιθωριο να τον <θρεφουν> οι δικοι του 2 χρονια να διαβαζει χωρις να εργαζεται,η να του πληρωνουν φροντιστηριο(που ολο κ καποια σχεση πλεον λενε οτι εχουν η εχουν τα μεγαλα φροντιστηρια με τα θεματα του <αδιαβλητου> αυτου διαγωνισμου),εχει περισσοτερες πιθανοτητες απο καποιον που δουλευει σε ασχετες δουλειες κ δεν εχει επαφη με το αντικειμενο.δεν δεχομαι οτι τα παραπανω κρινουν τους αξιους καθηγητες απο τους αναξιους.κ αν δεν υπαρχει δυστυχως κανενας τροπος αυτο το κρατος να μπορεσει το κρατος να κανει μια σωστη κ αξιοκρατικη επιλογη,ας το ξαναγυρισει στην επετηριδα,που τουλαχιστον εκει ισχυει μια <τυπικη> αξιοκρατια.
Ακόμα και ως παπαγαλία να το δεις,είναι μια δεξιότητα,πώς να το κάνουμε,σε σχέση με το να έχεις απλώς εορτάσει περισσότερους Μάηδες.
Παράθεση από: rublev στις Ιουνίου 23, 2009, 05:07:56 amΑκόμα και ως παπαγαλία να το δεις,είναι μια δεξιότητα,πώς να το κάνουμε,σε σχέση με το να έχεις απλώς εορτάσει περισσότερους Μάηδες.Θεωρείς ότι η παπαγαλία φτιάχνει σωστούς καθηγητές, ή σωστότερους από τους καθηγητές που έχουν την εμπειρία πολλών χρόνων μέσα στην τάξη;Μήπως ο φανατισμός (και η ειρωνεία) οδηγεί τελικά σε ακραίες εκδηλώσεις;
Dog, η επετηρίδα ήταν ένα μέτρο που και να επανερχόταν σήμερα, πάλι δε θα ήταν σωτήριο -τουλάχιστον για τον δικό μας κλάδο ΠΕ02, κι αυτό γιατί ενώ παλαιότερα που ίσχυε γνώριζες ότι τουλάχιστον σε καμιά 15ρια χρόνια από τη στιγμή που έπαιρνες το πτυχίο σου θα διοριζόσουν, τώρα πλέον αυτό δε θα ήταν σίγουρο, μιας και από το 1998 που καταργήθηκε η επετηρίδα έχουν πολλαπλασιαστεί τα τμήματα των φιλοσοφικών σχολών σε όλη τη χώρα, με αποτέλεσμα να αποφοιτούν ετησίως από τις φιλοσοφικές σχολές πολλοί περισσότεροι φιλόλογοι απ' ό,τι στο παρελθόν. Το αποτέλεσμα θα ήταν ότι δε θα μπορούσαν σίγουρα (με τα δεδομένα που ισχύουν σήμερα και βάσει του αριθμού προσλήψεων που γίνονται) να τους απορροφήσει τελικά όλους το σύστημα, ούτε μετά από αναμονή 20 χρόνων... Το θέμα είναι με ποιον τρόπο θα μπορούσε ο διαγωνισμός του Ασέπ να είναι το μοναδικό μέσο για να προσληφθεί κανείς ως εκπαιδευτικός στο δημόσιο σχολείο.
οπως ξαναειπα δε θεωρω την επετηριδα τελεια.απλα σωστοτερη απο το να γινονται 100% μεσω ασεπ .ας βρεθει μια φορμουλα να υπολογιζονται κ οι προυπηρεσιες (που τρεχουν πολλοι σε κατι χωρισ τερμσ θεου κ του βγαλαμε ολους βυσματα(καποιοι ναι,αλλα οχι ολοι),η ηλικια,μεταπτυχιακα η οτι αλλο,κ ο βαθμος σε ενα ασεπ ουσιας που δε θα εξεταζει την καθε ακυρη λεπτομερεια.απλα μεχρι τωρα (εκτος απο σενα) οι περισσοτεροι απλα ειρωνευονται.ας απολαυσουν το συστημα που εχουμε η ας πλακονωνονται με τους οαεδιτες κ τους εχοντες προυπηρεσια μην τους φανε καμια θεση.κ αυτοι καθηγητες ειναι κ ΟΛΟΙ μαζι πρεπει να διεκδικουμε πραγματα.....αυτα....
Θέλει πολύ φτιάξιμο όμως ο διαγωνισμός για να γίνει αποκλειστικά 100%, γιατί έχει πολλά χουια...[/quoΚαι λίγα λες!!!Απαράδεκτος είναι!Αν όμως κλείναν τα παράθυρα θα είχε πολλά περιθώρια βελτίωσης..
10 χρόνια δεν κλείνουν τα ρημάδια τα 'παράθυρα'.Είναι σκληραγωγημένα,έχουν βγάλει ρίζες. Αν εμείς καταφέρουμε και τα κλείσουμε θα μας δώσουν κανένα παράσημο;[/quoteΑφου κοιμόμαστε όρθιοι και περιοριζόμαστε στη λογική"ο μη χείρον βελτιστον"..
Η επετηριδα με τα οποια στραβα της ειχε μια δικαιοσυνη και ισοτητα που δεν τις διαθετει ο διαγωνισμος με τις συνθηκες που διεξαγεται και που διαρκως χειροτερευουν και δε βελτιωνονται. Αλλωστε αυτη τη στιγμη 240 ανθρωποι θα διοριστουν με το διαγωνισμο και περιπου τριπλασιοι με αμφιβολου προελευσεως επετηριδες. Ο περιορισμενος αριθμος προσληψεων δημιουργει το προβλημα - ας ελπισουμε οτι με το πιλοτικο προγραμμα των ολοημερων γυμνασιων κατι θα αλλαξει (στο μελλον). Παντως οι δασκαλοι στην ουσια με επετηριδα διοριζονται, αφου ο διαγωνισμος σε αυτους δεν εχει καποιο νοημα, και λειτουργει αψογα στους τοσους πολλους διορισμους αν θεωρησουμε οτι στους φιλολογους δεν μπορει να λειτουργησει. Σκεφτειτε ομως οτι και ο διαγωνισμος περα απο μια ψευδαισθηση ελπιδας δεν προσφερει και πολλα αφου συνηθως χρειαζονται 3,4 διαγωνισμοι, πολυ αγχος, εξοδα και διαξιφισμοι με συναδελφους !