*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 117990 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #350 στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 03:44:37 μμ »
Καλημέρα, είμαι φιλόλογος, πρώτη φορά αναπληρώτρια. Έχω μικρή εμπειρία από μεγάλα τμήματα. Θα ήθελα να ρωτήσω. Πώς τα βγάζετε πέρα με τους νταήδες του ΕΠΑΛ;
Οι νταηδες στα ΕΠΑΛ εαν ο σύλλογος κ ο διευθυντης είναι κουκουρουκου, ελγχονται δύσκολα  :-[ εαν ο σύλλογος είναι βαρβάτος, ενωμένος κ υπάρχουν όρια σε όλα τα μαθήματα κ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ κάτι γίνεται. Ο σύλλογος κ ο διευθυντης πρέπει να σε στηρίξει κ να μην κλείνει το μάτι ή να αδιαφορεί αν υπάρχει πρόβλημα στο μάθημα σου. Οταν όμως υπάρχουν καθηγητές π μπαίνουν μέσα κ διαβάζουν το πρωταθλητή κ οι νταηδες είναι στο κινητο κ όλα οκ, κ μπαίνεις εσύ κ θες να κάνεις μάθημα, τότε δεν λύνεται εύκολα γιατί είσαι εσύ εναντιον της κουλτουρας του σχολείου π έχει χτιστεί πολυυυυυυυυυυυυυ πριν απο εσενα! κ δεν αλλαζει ευκολααα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:15:36 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #351 στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 03:52:45 μμ »
Η Δάφνη87 τα λέει τέλεια! Συμφωνώ. Είναι θέμα διευθυντή και συλλόγου.

Αποσυνδεδεμένος therapy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #352 στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 04:06:08 μμ »
Η διευθύντρια στηρίζει και είναι αυστηρή, όσο μπορεί να είναι αυστηρή με τέτοια άτομα, αλλά δεν βλέπω να υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα. "Μην το παίρνεις προσωπικά, σε όλους έτσι κάνουν", είναι μία άποψη που έχω ακούσει από κάποιους καθηγητές. Το θέμα του κινητού επίσης, είναι ένα δύσκολο κομμάτι. Αγχώνομαι μήπως βιντεοσκοπήσουν κάτι και το ανεβάσουν στο ίντερνετ.

Αποσυνδεδεμένος Spes

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #353 στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 05:34:41 μμ »
Η διευθύντρια στηρίζει και είναι αυστηρή, όσο μπορεί να είναι αυστηρή με τέτοια άτομα, αλλά δεν βλέπω να υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα. "Μην το παίρνεις προσωπικά, σε όλους έτσι κάνουν", είναι μία άποψη που έχω ακούσει από κάποιους καθηγητές. Το θέμα του κινητού επίσης, είναι ένα δύσκολο κομμάτι. Αγχώνομαι μήπως βιντεοσκοπήσουν κάτι και το ανεβάσουν στο ίντερνετ.

Εμείς έχουμε κοινή γραμμή και αποβάλλουμε όποιον έχει κινητό. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάτι θα βιντεοσκοπησουν... Ωστόσο, αν δεν το κάνουν όλοι οι καθηγητές και δεν πέφτουν αυστηρές ποινές από τη διεύθυνση, είναι δύσκολη η θέση σου. Δεν μπορείς να καταπολεμήσεις μόνη σου τέτοια φαινόμενα. Το ότι έχουν κακη συμπεριφορά σε όλους μπορεί να ισχύει, έχω παρατηρήσει ότι στις γυναίκες φέρονται χειρότερα. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να τους ανεχόμαστε. Εμάς με κάθε βρισιά ή ανάρμοστη συμπεριφορά που θα αναφέρουμε στον διευθυντή παίρνουν μονοήμερη, έτσι κάπως είναι ελεγχόμενα τα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:15:36 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #354 στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 06:00:28 μμ »
Παράθεση
Εμάς με κάθε βρισιά ή ανάρμοστη συμπεριφορά που θα αναφέρουμε στον διευθυντή παίρνουν μονοήμερη, έτσι κάπως είναι ελεγχόμενα τα πράγματα.

Πες μου σε ποιο σχολείο είσαι να έρθω τρέχοντας! Σε μας τα κινητά είναι περίπου ελεύθερα, αν ο μαθητής πει ότι δεν έχει κινητό, ενώ εμείς το έχουμε αναφέρει, δίνει δίκιο στον μαθητή. Οπότε πια δεν ασχολούμαι. Με βλέπω πρωταγωνίστρια στο tik-tok.

Αποσυνδεδεμένος therapy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #355 στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 06:28:12 μμ »
Κάποιοι μαθητές εκεί έχουν αλήτικη συμπεριφορά, και μιλάω με μεγάλη επιείκεια. 

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #356 στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 06:48:26 μμ »
Εφόσον λες ότι η διευθύντρια κάνει ότι μπορεί, τότε θα σου πρότεινα να εφαρμόσεις την τακτική "μακριά από τον κώλο μου κι όπου να'ναι". Επειδή οι αντικοινωνικές συμπεριφορές των (σχεδόν ενήλικων) μαθητών δεν λύνονται τόσο εύκολα και δεν λύνονται χωρίς την παρέμβαση ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών καμιά φορά (εάν όμως έχετε τέτοιους στο σχολείο να ζητήσεις την βοήθειά τους), φροντίζεις απλά να προστατεύσεις τον εαυτό σου και τους υπόλοιπους μαθητές. Οπότε, αποβολές με την σέσουλα. Τους απομακρύνεις από την τάξη και κάνεις μάθημα με τους υπόλοιπους.

Αποσυνδεδεμένος Spes

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #357 στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 08:18:06 μμ »
Σωστό, κι εμείς παραπέμπουμε συχνά στην ψυχολόγο, βέβαια κι εκείνη μας λέει ότι είναι δύσκολο να καταπολεμηθεί η παραβατική συμπεριφορά σε τέτοια ηλικία, εφόσον δεν έχουν ήδη τεθεί όρια από τους γονείς (οι οποίοι συχνά είναι χειρότεροι από τα παιδιά).

Έχουμε πολλά περιστατικά παραβατικότητας, και βίντεο έχει ανέβει φυσικά από το σχολείο, και διάφορα άλλα που θα μπορούσαν να διωχθούν ποινικά έχουν γίνει, παρα τις αυστηρές ποινές. Είναι σοκαριστικό. Εφόσον υπάρχει στήριξη από τη διεύθυνση, θα συμφωνήσω να τους απομονώνεις. Βγάζε τους, τους τσούζουν οι απουσίες.

Επίσης, ζήτησε τη βοήθεια της διεύθυνσης, να κάνει κάποια παρέμβαση π.χ. στην τάξη, αν γίνει κάποιο περιστατικό ή ρώτησε πώς το χειρίζονται παλαιότεροι καθηγητές, πιο εμπειροι. Εγώ τον πρώτο μήνα πέρασα πολυ δύσκολα, με είχαν βρίσει κιόλας στο μάθημα. Είχα απελπιστει. Ζήτησα βοήθεια από συναδέλφους και διεύθυνση και πραγματικά με βοήθησαν πολύ. Δυστυχώς, καταλαβαίνω ότι χωρίς τον φόβο αυστηρών ποινών δεν μπορεί να ελεγχθεί η κατάσταση.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #358 στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 08:22:33 μμ »
Πες μου σε ποιο σχολείο είσαι να έρθω τρέχοντας! Σε μας τα κινητά είναι περίπου ελεύθερα, αν ο μαθητής πει ότι δεν έχει κινητό, ενώ εμείς το έχουμε αναφέρει, δίνει δίκιο στον μαθητή. Οπότε πια δεν ασχολούμαι. Με βλέπω πρωταγωνίστρια στο tik-tok.

Από εμάς έχουν ανεβεί βίντεο σε ομαδικές κ ίσως κ δημόσια. Χωρίς να είμαστε παραβατικό σχολείο. Έχουν βρει πάτημα κάποιους νεοδιόριστους συναδέλφους που τπυς βασανίζουν με χαιρεκακία (αγνά αθώα εφηβακια…)  αλλά μπορεί να το έχουν κάνει κ σε άλλους. Και το μαθαίνουμε γιατί φοιτούν παιδιά συγγενείς συναδέλφων κ τα βλέπουν. Πέφτουν μονοήμερες αλλά μέχρι να έρθει η καμπάνα ποιος ξέρει τι έχει κυκλοφορήσει.

Αποσυνδεδεμένος therapy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #359 στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 08:40:50 μμ »
Υπάρχει περίπτωση να κάνουν αντίποινα ή να έχουν εκδικητικές τάσεις; Μου είπε μία μόνιμη συνάδελφος στο ΕΠΑΛ ότι της έκαναν πόλεμο, όταν τιμωρούσε με απουσίες ή αποβολές.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #360 στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 09:03:41 μμ »
Υπάρχει περίπτωση να κάνουν αντίποινα ή να έχουν εκδικητικές τάσεις; Μου είπε μία μόνιμη συνάδελφος στο ΕΠΑΛ ότι της έκαναν πόλεμο, όταν τιμωρούσε με απουσίες ή αποβολές.
Εμάς «για πλάκα» μας ξεφούσκωναν ένα λάστιχο στο αυτοκίνητο (όχι πολύ ώστε να το δεις αμέσως, αλλά το έπαιρνες χαμπάρι στο δρόμο γιατί τραβούσε το τιμόνι). Το έκαναν πολλές φορές και όχι μόνο στους δικούς τους καθηγητες, αλλά και σε μας που υπηρετούσανε στο συστεγαζομενο ΓΕΛ…. Πολύ επικίνδυνο το «αστείο» τους.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #361 στις: Δεκέμβριος 02, 2021, 02:46:23 πμ »
Γενικα ζημιές σε αυτοκίνητα συνηθίζονται ως αντίποινα ή ως χαβαλές…

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #362 στις: Δεκέμβριος 02, 2021, 05:43:51 μμ »
Παράθεση
τότε θα σου πρότεινα να εφαρμόσεις την τακτική "μακριά από τον κώλο μου κι όπου να'ναι".

Μακάρι να μπορούσα να το κάνω αυτό. Σε μας αν πάρουν αποβολή, βαράνε τις πόρτες, ουρλιάζουν, δεν δέχονται την αποβολή γιατί δεν έκαναν τίποτα και βρίσκουν καταφύγιο στον αγαπημένο τους διευθυντή μπας και την σβήσει. Προσωπικά δεν βάζω ωριαίες μετά από τέτοια συμπεριφορά.
Με την ευκαιρία, έχετε ποινολόγιο; Έχει καταργηθεί; Έχω χάσει επεισόδια.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #363 στις: Δεκέμβριος 02, 2021, 05:55:54 μμ »

[...] Με την ευκαιρία, έχετε ποινολόγιο; Έχει καταργηθεί; Έχω χάσει επεισόδια.

Στο ένα σχολείο δεν έχουμε, αλλά πάντα παίρνουμε τηλέφωνο τους γονείς για να ενημερωθούν για  τα κατορθώματα του βλασταριού τους. Στο άλλο έχουμε, κανονικά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 387
Σύνολο: 396

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.