*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 117927 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #406 στις: Σεπτέμβριος 15, 2022, 02:04:42 μμ »
@emmaki
Δεν θα σου απαντούσα αν δεν έβλεπα μόλις τώρα πως είσαι στην ΠΟΛΥΤΙΜΗ ειδική αγωγή και μάλιστα πολλά χρόνια. Θα ξέρεις βέβαια πως δεν θα μπορούσε να σου κάνει κάποιος αναφορά επειδή το παιδί του δεν το επιλέγουν οι συμμαθητές του στο Γυμνάσιο και μάλιστα στην Β Γυμνασίου, που δεν τίθεται πλέον θέμα γνωριμίας με τους άλλους. Μάλιστα όπως ακριβώς ειπώθηκε: "Ποια λύση θα προτείνατε για μαθητή απομονωμένο που όλοι τον αποφεύγουν και κανένας δεν θέλει να κάτσει μαζί του;" εσύ θα κατάλαβες ήδη πως υπάρχει πρόβλημα. Αν αυτό το πρόβλημα περιμένουμε στην Β Γυμνασίου να το λύσουν οι συμμαθητές του, κάτι πάει λάθος.

Ξαναλεω……

Οι γονεις μπορουν να κανουν αναφορα για οτιδηποτε μπορεις (και δεν μπορεις) να φανταστεις!!!!!!!

Και ειναι δικαιωμα τους να κανουν αναφορα!
(Οπως και μηνυση για παραβαση καθηκοντος! Ναι εχουν κανει σε μενα, αλλα ειναι αλλη μεγαλη κουβεντα που δε τη συνεχιζω)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:50:51 »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #407 στις: Σεπτέμβριος 15, 2022, 02:17:12 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:38:40 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #408 στις: Σεπτέμβριος 15, 2022, 05:33:26 μμ »
Προσωπικά θα με ενδιέφερε να μάθω τα εξής: ποιος αποφασίζει για την θέση των μαθητών, ο υπεύθυνος, ή ο εκάστοτε εκπαιδευτικός; και αν είναι κάπου γραμμένα όλα αυτά, γιατί έτσι δημιουργούνται τρελές συγκρούσεις.
Εγώ το συζήτησα με την διεύθυνση και πήρα το οκ, το παιδί το μοναχικό να κάθεται με άλλο.
Το θέμα με το rotation που επίσης με ενδιαφέρει, δεν ξέρω πώς θα το λύσω.

Τέτοιο rotation θυμάμαι να μας έκαναν στις μικρές τάξεις του δημοτικού. Για τότε, το θεωρώ λογικό, με την έννοια ότι τα παιδιά είναι πιο μικρά, τότε δεν πηγαίναμε και νηπιαγωγειο όλα, ήταν πρώτη φορά τέτοιας συνύπαρξης, ήταν λογικό να θέλουν να λειτουργούμε σαν σύνολο.

Για ποιο μεγάλες ηλικίες, μου φαίνεται ακραίο και θα έλεγα περιττό. Τα παιδθα έχουν παρεες και προτιμήσεις και δεν είναι τόσο μικρά που να πιστεύουν το παραμύθι του ότι είμαστε μια ωραία αγαπημένη ομάδα, γιατί δεν ισχύει. Έχουν γούστα, προτιμήσεις, αντιλαμβάνονται τις μεταξύ τους διαφορες, έχουν μάθει να κρίνουν και να διαλέγουν παρέες και δεν θε δεχτούν να τους επιβληθεί κάποιο άτομο που δεν ταιριάζουν. Οπότε δεν μπορώ να φανταστώ για ποιον λόγο να αλλάζουν συνεχώς θέσεις με ξένη παρέμβαση, αν δεν υπάρχει λόγος ομαλής διεξαγωγής του μαθήματος. Εγω προσωπικά και ως υπεύθυνη, ποτέ δεν έχω επιβάλει. Πάντα ζητάω προτάσεις ή κάνω προτάσεις και περιμενω να δεχτούν, απλώς εξηγω ποιος δεν μπορεί να κάτσει με ποιον επειδή μιλάνε, ή ζητάω από κάποιους να είναι πιο μπροστά για να τους βοηθάμε να συγκεντρωθούν, γενικα όμως αφήνω να γίνει συζήτηση μεταξύ τους ή σε συνέλευση. Τη μια φορά με την κλήρωση, είχε εξαντληθεί κάθε περιθώριο συζήτησης και πειραμάτων και όπως είπα, δούλεψε για την τάξη αλλά μεμονωμένα πολλές μαθήτριες αδικήθηκαν.

Αν ένας μαθητής είναι μόνος καθ καταλάβουν οι άλλοι ότι με το ζόρι τους επιβλήθηκε να κάτσει κάποιος μαζί τους, θεωρώ ότι είναι στοχοποίηση και ότι θα κάνει κακό. Καλύτερα να αναζητηθούν οι αιτίες και να γίνει εκεί κάποια παρέμβαση.

Σχετικά με τη δικαιοδοσία της ψυχολόγου κ κοινωνικού λειτουργού, υποθέτω ότι αφού ζητήθηκε η γνώμη τους, έπρεπε να προτείνουν κάτι. Και αφού ζητήθηκε για μια ομαδική λύση, λογικό να πρότειναν κάτι ομαδικό. Δεν νομίζω ότι θα είχαν περιθώριο να μην προτείνουν μια μαζική λύση.

Αναφορά για τέτοιο πράγμα δεν ξέρω αν μπορεί να κάνει γονιός, αλλά παράπονα θα μπορούσε και ίσως είχε και δίκιο. Για εμένα το ντροπαλό παιδί ας πούμε, θα ήταν κόλαση να βρεθώ δίπλα σε έναν «ταραξία» επειδή ο διδάσκων θεώρησε ότι έτσι θα τον ηρεμούσε. Ποσο μάλλον αν ήταν στο λύκειο, στην α ειδικά, που είχα μόνο μια φίλη. Απλώς εγγ δεν θα έκανα παράπονα στη μαμα μου, γιατί δεν ήμουν τέτοιο παιδί, και η μαμα μου δεν θα έκανε παράπονα στο σχολείο, γιατί δεν ήταν τέτοιος τύπος. Όπως συμβαίνει γενικα με τα ησυχα κ αξιοπρεπή παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #409 στις: Σεπτέμβριος 16, 2022, 12:03:11 πμ »
Στο σχολείο που είμαι φέτος τα παιδιά κάθονται μόνα τους όπως την πρώτη χρονιά του covid. Οι αίθουσες είναι μεγάλες και έτσι έχω 23-24 παιδιά σε αντίστοιχα θρανία. Τελικά ο καθένας ο, τι θέλει κάνει. Θα συμφωνήσω με την Έσπερος ότι δεν γίνεται για να βοηθήσουμε ένα παιδί, να καταρρακωνουμε την ψυχολογία των υπολοίπων. Όλων των παιδιών η ψυχολογία είναι εύθραυστη. Η αλλαγή θέσης είναι τιμωρητικο μέσο. Θυμάμαι κάποια οργανογραμματα κάποια χρονιά όπου προσδιοριζαμε τις σχέσεις μεταξύ των μαθητών και με με βάση αυτό φτιάχναμε ομάδες για να να κάθονται.
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:50:51 »

Αποσυνδεδεμένος IoannisA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #410 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 04:16:50 μμ »
Καλησπέρα σε όλους σ’ αυτό το φόρουμ. Καταρχήν θα ήθελα να αναφέρω από την αρχή ότι δεν είμαι εκπαιδευτικός αλλά γονέας μαθήτριας πέμπτης δημοτικού σε δημοτικό σχολείο του Περιστερίου. Τα πλήρη στοιχεία μου είναι στη διάθεση οποιοδήποτε τα ζητήσει.

Χρειάζομαι τη βοήθεια σας καθώς πραγματικά έχω απογοητευθεί και δεν ξέρουμε με τι γυναίκα μου τι πρέπει πλέον να κάνουμε σαν γονείς.

Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα αποκλίνουσας συμπεριφοράς παιδιών στη τάξη της κόρης μου από παρέα 6-8 αγοριών σε τάξη 24 παιδιών στο σύνολο. Το πρόβλημα υπήρχε από την πρώτη δημοτικού αλλά φέτος σχεδόν δεν γίνεται καθόλου μάθημα. Η ομάδα των παιδιών:
•   Παρεμποδίζει το μάθημα σχεδόν όλη την ώρα
•   Πετάνε πράγματα μεταξύ τους κατά την ώρα του μαθήματος
•   Αφήνουν σεξουαλικά υπονοούμενα προς τη δασκάλα και τις συμμαθήτριες τους
•   Τσακώνονται μεταξύ τους
•   Τσακώνονται με τη δασκάλα η οποία εν συνεχεία εν μέσω φωνών φωνάζει τη διευθύντρια
•   Τσακώνονται με τη διευθύντρια του δημοτικού σχολείου
•   Έχουν φτάσει στο σημείο να χτυπήσουν τη γυμνάστρια (σπρώξιμο) εν ώρα διαλείμματος που τσακωνόντουσαν μεταξύ τους και άλλοι δάσκαλοι απλά παρακολουθούσαν

Πραγματικά δεν θέλω να φτάσω στα άκρα τα οποία και δεν ξέρω ποια είναι αλλά πλέον η κόρη μου καθώς και άλλοι μαθητές έχουν αρχίσει να επηρεάζονται ψυχολογικά και να μην θέλουν να πάνε στο σχολείο.

Η δασκάλα του τμήματος είναι μια καινούργια δασκάλα 24 ετών με πολύ όρεξη για δουλειά αλλά δυστυχώς δεν έχει την ανάλογη υποστήριξη από τη σύλλογο διδασκόντων αλλά και από τους γονείς των προβληματικών παιδιών. Να τονίσω εδώ ότι αναγνωρίζω ότι τα παιδιά της συγκεκριμένης ομάδας με προβληματική συμπεριφορά μπορεί να έχουν προβλήματα στο σπίτι αλλά πραγματικά δεν νομίζω ότι είναι δική μου ευθύνη να το αντιμετωπίσω.

Η διευθύντρια απαξιοί να κάνει το οτιδήποτε ή τουλάχιστον σαν γονείς δεν βλέπουμε κάποιο αποτέλεσμα. Η επιλογή της δασκάλας για το τμήμα έγινε με κλήρωση ενώ γνώριζε ότι είναι πολύ δύσκολη η τάξη και υπάρχουν προβληματικές συμπεριφορές.  Δεν υπάρχει ψυχολόγος και κοινωνικός λειτουργός. Επιπλέον ο άντρας της διευθύντριας είναι υπεύθυνος στη πρωτοβάθμια για την περιοχή μας κάτι που μας αποτρέπει ακόμα περισσότερο σαν γονείς να κάνουμε κάτι παραπάνω. Όχι ότι θα θέλαμε να φτάσουμε εκεί αλλά από τη στιγμή που δεν υπάρχει συνεργασία δεν ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε.

Δεν θα επιθυμούσα να φτάσουμε σε διαδικασία καταγγελιών προς την πρωτοβάθμια αλλά όλες οι προφορικές μας εκλύσεις προς τη διευθύντρια του σχολείου δεν έχουν καμία ανταπόκριση και από εβδομάδα σε εβδομάδα το πρόβλημα γίνεται χειρότερο.

Είμαστε πραγματικά με τη γυναίκα μου ένα βήμα πριν την αλλαγή σχολείου για τη κόρη μας με ότι αυτό συνεπάγεται. Υπάρχει κάποιος τρόπος με τον οποίο πραγματικά μπορούμε να βοηθήσουμε να βρεθεί λύση;

ΥΓ. Έχω πιάσει τον εαυτό μου να διαβάζω το νομοθετικό πλαίσιο της πρωτοβάθμιας αλλά πραγματικά δεν νομίζω

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #411 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 04:24:27 μμ »
Λυπάμαι που το λέω αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος.Μαζευτείτε αρκετοί γονείς και κάντε εγγραφή αναφορά με συγκεκριμένα περιστατικά και ημερομηνίες στη Διεύθυνση του σχολειου. Ζητειστε οπωσδήποτε να πάρετε αριθμό πρωτοκόλλου και γράψτε επάνω στους αποδέκτες που είναι η Διεύθυνση του σχολειου,  κοινοποίηση και στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής σας. Όταν υπάρχουν γραπτά παράπονα, αναγκάζονται να κινητοποιηθούν, δεν μπορούν να κρύβουν το πρόβλημα κάτω από το χαλί.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2022, 04:28:32 μμ από topsy »

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #412 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 04:33:14 μμ »
Λυπάμαι που το λέω αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος.Μαζευτείτε αρκετοί γονείς και κάντε εγγραφή αναφορά με συγκεκριμένα περιστατικά και ημερομηνίες στη Διεύθυνση του σχολειου. Ζητειστε οπωσδήποτε να πάρετε αριθμό πρωτοκόλλου και γράψτε επάνω στους αποδέκτες που είναι η Διεύθυνση του σχολειου,  κοινοποίηση και στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής σας. Όταν υπάρχουν γραπτά παράπονα, αναγκάζονται να κινητοποιηθούν, δεν μπορούν να κρύβουν το πρόβλημα κάτω από το χαλί.

Αυτή είναι η βραχυπρόθεση λύση. Μακροπρόθεσμα, και συγνώμη αν ακουστώ κοινότυπα, ας προσέχουμε τι ψηφίζουμε. Γιατί αυτοί που ψηφίζουμε έχουν ορίσει το σαθρό νομικό πλαίσιο που δένει τα χέρια στους εκπαιδευτικούς.
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #413 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 06:12:33 μμ »
Κατά τη γνώμη μου, αλλάξτε σχολείο. Και φροντίστε να πάει και σε γυμνάσιο που δε θα παν τα εν λόγω παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #414 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 06:16:41 μμ »
Κατά τη γνώμη μου, αλλάξτε σχολείο. Και φροντίστε να πάει και σε γυμνάσιο που δε θα παν τα εν λόγω παιδιά.

Πικρή η αλήθεια σου, και επιβεβαίωση της παροιμίας, "ήρθαν τ' άγρια, να διώξουν τα ήμερα"   :( :( :(
Ως πότε όμως θα ανεχόμαστε αυτή η παροιμία να επιβεβαιώνεται, επειδή κάποιοι αλήτες υπουργοί δεν αποφασίζουν ένα σωστό νομικό πλαίσιο;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2022, 06:22:11 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #415 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 07:10:08 μμ »
Κατά τη γνώμη μου, αλλάξτε σχολείο. Και φροντίστε να πάει και σε γυμνάσιο που δε θα παν τα εν λόγω παιδιά.
Αυτή τη λύση επιλέξαμε εμείς (και οι δυο γονείς εκπαιδευτικοι) για το δικό μας παιδι

Αποσυνδεδεμένος IoannisA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #416 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 07:35:13 μμ »
Κατά τη γνώμη μου, αλλάξτε σχολείο. Και φροντίστε να πάει και σε γυμνάσιο που δε θα παν τα εν λόγω παιδιά.

Ομολογώ ότι είμαι προς αυτή τη κατεύθυνση.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #417 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 07:59:56 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:39:00 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #418 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 08:10:05 μμ »
Κι η δασκάλα τι φταίει βρε παιδιά για να την πληρώσει; Συγγνώμη εσείς όταν γίνεστε γονείς ξεχνάτε την επαγγελματική ιδιότητά σας; Πάνω απ όλα ο συνάδελφος. Εσάς θα σας άρεσε να σας έτρεχαν οι γονείς αν πέφτατε σε τμήμα με κωλοπαιδα;

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #419 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 08:19:32 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:39:15 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159772
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 511

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.