0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απλά είναι τρομερά ενθαρρυντικό να βλέπει κανείς ανθρώπους να είναι έτοιμοι να αναστοχαστούν στις πρακτικές τους και να προσπαθούν γίνονται καλύτεροι.
Άσε που είνα κι αυτή η αυτοεκπληρούμενη προφητεία που πάντα παραμονεύει πίσω από τους σταθμισμένους ελέγχους.
Παράθεση από: Ritalamp στις Φεβρουάριος 21, 2009, 02:40:30 μμKellykou είσαι υπερθεά. +++++++++ Βρέ παιδιά,τo τεστ με το ανθρωπάκι (Goodenough) το χρησιμοποιούσε (τρομάρα τους) ο "πολυ καλός-πολύ ακριβός-πολύ καταρτισμένος" παιδικός σταθμός που δούλευα τα δυό πρώτα χρόνια πριν διοριστώ αλλά αν σας πώ τη χρήση του, ίσως να μη σας αρέσει... Με βάση το ανθρωπάκι φτιάχναμε μία καρτέλα και "βαθμολογούσαμε" πόσα από τα μέλη (χερια πόδια λαιμό αυτιά) και πόσες λεπτομέρειες κτλ έχει χρησιμοποιήσει το παιδί στην απεικόνιση, και με κάποιο τρόπο έβγαινε ένας αριθμός-αποτέλεσμα που έδειχνε το πόσο είχε προχωρήσει το παιδί σε σχέση με την ηλικία του στο ιχνογράφημα.. Π.χ. λέγαμε: Έχει χέρια; 1 βαθμό. Τα χέρια έχουν παλάμες και δάχτυλα; 1 βαθμό ακόμα. Τα άκρα έχουν αρθρώσεις; Άλλον ένα βαθμό. Τα μάτια έχουν φρύδια και ματοτσίνορα; Άλλον ένα βαθμό. Και μετά λέγαμε "ααααα....αυτός στην κλίμακα goodenough αυτός έχει σκοράρει π.χ. 14 που είναι ένα συνηθισμένο σκορ για παιδιά 5 ετών/που είναι εξαιρετικό σκόρ για παιδί 3 ετών, τσ,τσ,τσ, δες το σκασμένο ανάπτυξη, να δεις που αυτός ή Ελύτης θα βγεί ή μηχανολόγος μηχανικός"... Τώρα τα διαβάζω αυτά και μου έχει πέσει το σαγόνι διότι α)πίστευα ότι αυτό που κάναμε 2 χρόνια εκεί ήταν όντως αυτή η χρήση του, τόσο πολύ είχα πειστεί από την ζέση με την οποία το υποστήριζαν η διευθύντρια και οι συνάδελφοι β)σκέφτομαι ότι αν όντως δεν είναι αυτή η χρήση του, τότε χάθηκαν τόσο καλά δεδομένα που θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε ως εκπαιδευτικοί και εμείς καθόμασταν και βάζαμε βαθμούς σε καρτέλες άνετοι μέσα στην άγνοιά μαςγ)θα αρχίσω να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο που μετά από τόσα χρόνια στο πανεπιστήμιο δεν έκατσα να ψάξω τί στο καλό είναι αυτό που με έβαλαν να κάνω και πήγα σαν το πρόβατο και έκανα ότι μου έλεγαν (που μεταξύ μας και να ήθελα, ήταν τέτοιο S.S. η διευθύντρια, θεωρούσε τον εαυτό της αυθεντία και δεν έπαιρνε από λόγια, οπότε το καλύτερο που θα μπορούσα να αποκομίσω από μία διαφωνία θα ήταν να της μπώ στο μάτι και να με έχει στην τρεχάλα όλο το χρόνο )..Πείτε μου βρε κορίτσια εσείς που τα έχετε διαβάσει, όντως το χρησιμοποιούσαμε τοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο λάθος; Να ξέρω να βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο με λόγο ή όχι Και όλα αυτά τα τεστ, πού τα διαβάσατε και τα βρήκατε? Εμάς στο πανεπιστήμιο δεν μας έλεγαν τέτοια πράγματα...αλλά σίγουρα θα ξεκινήσω να ψάχνω μετά τα καταπληκτικά σας post...
Kellykou είσαι υπερθεά.
Γιατί η διευθύντρια της να έχει σχέση με εκπαίδευση-ψυχολογία κτλ;;; Κατα πάσα πιθανότητα ΔΕΝ έχει..Είναι πάαααρα πολύ συχνό το φαινόμενο ο κάθε άσχετος να το παίζει επιστήμονας στις πλάτες των παιδιών και των γονιών τους...