0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
να προτείνω κάτι;; Γιατί δεν γυρνάς λίγο τον χρόνο πίσω και να ενεργήσεις σαν να είναι οι πρώτες ημέρες στο σχολείο;;όταν έρχονται τα παιδιά στο σχολείο σε μια τάξη με 20 παιδιά, αφού δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε όλοι σαν ομάδα, ξεκινάμε με ομάδες των 2 παιδιών. Ξέχασε το γεγονός οτι είσαστε μόνο 4, και ξεκινά έτσι. Αρχισε να δουλευεις ομαδικά - δυαδικά. Πρώτα η Στεφανία με εσένα, ο Γιώργος και ο Ανδρέας, και σιγά - σιγά με συνδυασμούς. Μάλιστα θα σου πρότεινα η κάθε ομάδα να ασχολείται με κάτι κοινό για τους 2 τους. Ετσι ουσιαστικά ολοι σας θα ανακαλύψετε πολλά διαφορετικά και ταυτόχρονα κοινά που έχετε μεταξύ σας. Μια καλή δραστηριότητα, θα ήταν να φτιάχνετε ανα ομάδα, έναν "θησαυρό", που η άλλη ομάδα θα πρέπει να τον ανακαλυψει και να τον κερδίσει. Μην σε τρομάζουν οι λέξεις. Δεν μιλάω για ανταγωνισμό, αναφέρομαι σε προσπάθεια κατανόησης του άλλου, Πχ επιλέγεις εσύ και η Στεφανία να φέρεται ένα αντικέιμενο που σας αρέσει πολύ απο το σπίτι σας. Δεν το λέτε στα αλλα παιδάκια - κάνετε κάποιες τροποποιήσεις σε αυτό (κάποια μικροκατασκευή ίσως) και μετά το κρύβετε σε κάποιο σημείο του σχολείου. ο Γιώργος και ο Ανδρέας πρέπει πρώτα να συνεργαστούν για να βρουν τον θησαυρό και μετά για να τον κερδίσουν - να τον αποκτήσουν, πρέπει να καταλάβουν γιατί διαλέξατε αυτόν τον θησαυρό και όχι κάποιον άλλον.... θα μπορούσες να κάνεις πολλές τέτοιες δραστηριότητες στα πλάισια μιας θεματικής που θα ονομάζατε "εβδομάδα φιλίας" παραδείγματα αναφέρω. Τις δραστηριότητες αυτές τις σκέφτηκα τώρα, οπότε σίγουρα θα επιδέχονται πολλές βελτιώσεις και εμπλουτισμό απο σένα και τα παιδιά. Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο....
που μπορω αν βρω προβολικα τεστ;
κάτι σαν προβολικό τεστ δηλαδή
ένα πολύ καλο βιβλίο που έχει και εγχειρίδιο(είναι και για πιο μεγάλα παιδιά και ίσως να χρειαστεί να σχεδιασεις δικές σου δραστηριότητες) είναι το : Εγώ και Εσυ γινόμαστε Εμείς, απο τα Ελληνικά Γραμματα και ουσιαστικα είναι ένα προγραμμα ελέγχου των συγκρούσεων.Νομίζω πως είναι αρκετά καλό για όλες μας.