*

Αποστολέας Θέμα: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 106967 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #210 στις: Μαΐου 23, 2010, 09:49:35 am »
Aτυχέστατη η σύγκριση με τα μεταπτυχιακά. Τα μεταπτυχιακά έχουν συγκεκριμένα κριτήρια εισαγωγής, υπόκεινται σε έλεγχο από το Υπουργείο για το ποιός διδάσκει και τι διδάσκει και έχουν συγκεριμένες προυποθέσεις απόκτησης του τίτλου (εξετάσεις στα μαθήματα, εκπόνηση πτυχιακής διατριβής κλπ). Το μοναδικό προσόν εισαγωγής στα σεμινάρια και απόκτησης του τίτλου ήταν το ποιός είχε να πληρώσει και απολύτως κανένα άλλο. Κανένας έλεγχος δεν υπήρξε για το ποιός δίδασκε σε αυτά και τι δίδασκε. Κανένας έλεγχος για το αν κάποιος τα παρακολούθησε όντως ή όχι. Υπήρξαν πολλοί σεμιναριούχοι που ούτε πάτησαν το πόδι τους και πήγαν απλά στο τέλος να πάρουν το χαρτί που είχαν πληρώσει. Σήμερα δουλεύουν σε σχολεία σαν ανταμοιβή για την απατεωνιά που έκαναν.
Ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, ένα εμπόριο ήταν για να πλουτίσουν συγκεκριμένοι επιχειρηματίες της εκπαίδευσης. Μια καλή αρπαχτή. Αν το κράτος θέλει καταρισμένουν εκπαιδευτικούς να τους επιμορφώνει το ίδιο δωρέαν, όπως κάνει με τους μόνιμους. Δεν μπορεί να αναγκάζει κανέναν  να σκάει τόσα χιλιάρικα για να δουλέψει. Δουλεύεις για να πληρώνεσαι και όχι πληρώνεις για να δουλεύεις.
Απλά κάποια παιδάκια που είχε ο μπαμπάς να τους πληρώσει τα σεμινάρια τα έκαναν και τώρα το παίζουν οι "καταρτισμένοι". Φυσικά τους βλέπουμε στα σχολεία, καμία ουσιαστική κατάρτιση δεν έχουν. Ουσιαστικά είναι άνθρωποι που μόνο πληρώνοντας μπόρεσαν να βρουν μία δουλειά στη ζωή τους. 23χρονα βρέθηκαν κατευθείαν αναπληρωτές, εκτόπιζοντας ανθρώπους που δούλευαν χρόνια στην Ειδική Αγωγή. Αυτά μόνο στην μπανανία που λέγεται Ελλάδα γίνονται.
Ας κάτσουν τώρα και οι σεμιναριούχοι με το χαρτί στο χέρι, γιατί αφενός γέμισαν οι πίνακες από δαύτους και αφετέρου με τη μείωση κατά 70% στις προσλήψεις του χρόνου μη νομίζετε ότι από τους 4.000 που θα προσληφθούν (πάνω από τους μισούς θα είναι δάσκαλοι) θα πάρουν τίποτα για τα ειδικά σχολεία. Με αποσπάσεις μονίμων από τη γενική αγωγή θα δουλέψει η ειδική αγωγή.
Ας τους προβληματίσει επίσης γιατί τελικά καταργήθηκαν τα σεμινάρια μέτα από κοινή απαίτηση ΟΛΜΕ και ΔΟΕ και μετά από το χαρακτηρισμό τους από το ίδιο το Υπουργείο ως "παρωδία".
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 23, 2010, 10:16:11 am από Green »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:32:48 »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #211 στις: Μαΐου 23, 2010, 10:51:57 am »
Aτυχέστατη η σύγκριση με τα μεταπτυχιακά. Τα μεταπτυχιακά έχουν συγκεκριμένα κριτήρια εισαγωγής, υπόκεινται σε έλεγχο από το Υπουργείο για το ποιός διδάσκει και τι διδάσκει και έχουν συγκεριμένες προυποθέσεις απόκτησης του τίτλου (εξετάσεις στα μαθήματα, εκπόνηση πτυχιακής διατριβής κλπ). Το μοναδικό προσόν εισαγωγής στα σεμινάρια και απόκτησης του τίτλου ήταν το ποιός είχε να πληρώσει και απολύτως κανένα άλλο. Κανένας έλεγχος δεν υπήρξε για το ποιός δίδασκε σε αυτά και τι δίδασκε. Κανένας έλεγχος για το αν κάποιος τα παρακολούθησε όντως ή όχι. Υπήρξαν πολλοί σεμιναριούχοι που ούτε πάτησαν το πόδι τους και πήγαν απλά στο τέλος να πάρουν το χαρτί που είχαν πληρώσει. Σήμερα δουλεύουν σε σχολεία σαν ανταμοιβή για την απατεωνιά που έκαναν.
Ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, ένα εμπόριο ήταν για να πλουτίσουν συγκεκριμένοι επιχειρηματίες της εκπαίδευσης. Μια καλή αρπαχτή. Αν το κράτος θέλει καταρισμένουν εκπαιδευτικούς να τους επιμορφώνει το ίδιο δωρέαν, όπως κάνει με τους μόνιμους. Δεν μπορεί να αναγκάζει κανέναν  να σκάει τόσα χιλιάρικα για να δουλέψει. Δουλεύεις για να πληρώνεσαι και όχι πληρώνεις για να δουλεύεις.
Απλά κάποια παιδάκια που είχε ο μπαμπάς να τους πληρώσει τα σεμινάρια τα έκαναν και τώρα το παίζουν οι "καταρτισμένοι". Φυσικά τους βλέπουμε στα σχολεία, καμία ουσιαστική κατάρτιση δεν έχουν. Ουσιαστικά είναι άνθρωποι που μόνο πληρώνοντας μπόρεσαν να βρουν μία δουλειά στη ζωή τους. 23χρονα βρέθηκαν κατευθείαν αναπληρωτές, εκτόπιζοντας ανθρώπους που δούλευαν χρόνια στην Ειδική Αγωγή. Αυτά μόνο στην μπανανία που λέγεται Ελλάδα γίνονται.
Ας κάτσουν τώρα και οι σεμιναριούχοι με το χαρτί στο χέρι, γιατί αφενός γέμισαν οι πίνακες από δαύτους και αφετέρου με τη μείωση κατά 70% στις προσλήψεις του χρόνου μη νομίζετε ότι από τους 4.000 που θα προσληφθούν (πάνω από τους μισούς θα είναι δάσκαλοι) θα πάρουν τίποτα για τα ειδικά σχολεία. Με αποσπάσεις μονίμων από τη γενική αγωγή θα δουλέψει η ειδική αγωγή.
Ας τους προβληματίσει επίσης γιατί τελικά καταργήθηκαν τα σεμινάρια μέτα από κοινή απαίτηση ΟΛΜΕ και ΔΟΕ και μετά από το χαρακτηρισμό τους από το ίδιο το Υπουργείο ως "παρωδία".
Πάντως και τα σεμινάρια παίρνουν έγκριση απο το υπουργείο καταθέτωντας το πρόγραμμα τους. όσο αναφορά την κατάρτιση κάποιου θα ήθελα να μάθω πως "φαίνεται"; τι περίμενες να δείς δηλαδή από κάποιον συνάδελφο για να διαπιστώσεις την καταρτισή του; από την άλλη κανείς δεν ισχυρίστηκε οτι το σεμινάριο είναι πιο ισχυρό από το μεταπτυχιακό. οι συνάδελφοι με σεμινάριο καλύπτουν τις τρύπες ενός συστήματος που δεν προέβλεψε τις εξελίξεις στην ειδική αγωγή. καλύτερα να μπαίνει κάποιος χωρίς μεταπτυχιακό και χωρίς σεμινάριο? φέτος με κάλεσαν στην ειδική αγωγή ωρομίσθιο, χωρίς να είμαι σε πίνακες ειδικής αγωγής. φαντάζομαι επειδη στον προηγούμενο ασεπ είμαι στους 50 πρώτους επιλαχόντες. θα ήμουν καλύτερος απο κάποιον που έχει το σεμινάριο??? δεν νομίζω..........

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #212 στις: Μαΐου 23, 2010, 11:17:33 am »
Ξαναλέω ότι η κατάρτιση οποιασδήποτε μορφής είναι ευπρόσδεκτη και απαραίτητη στην εκπαίδευση. Δεν μπορείς όμως να αναγκάζεις ανέργους, γιατί κακά τα ψέμματα σε αυτούς απευθύνωνταν εξαρχής τα σεμινάρια, να σου σκάνε χιλιάδες ευρώ με την υπόσχεση όχι μόνο ότι θα δουλέψεις αλλά και ότι θα διοριστείς σε σχολείο. Γιατί τέτοια έλεγαν σε πολλές περιπτώσεις οι διοργανωτές στα απελπισμένα παιδιά που πήγαιναν στα σεμινάρια, και τα οποία βέβαια τα πίστευαν μη γνωρίζωντας τι ισχύει πραγματικά στην εκπαίδευση.
Για ποιόν προγραμματισμό και έλεγχο μιλάμε? Τα σεμινάρια από δύο που ήταν αρχικά και διοργανόνωνταν από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συναργασία με το Πανεπιστήμιο του

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #213 στις: Μαΐου 23, 2010, 11:25:54 am »
Όσο για την παρεχόμενη κατάρτιση, τη δικιά μου 4ετή εμπειρία μπορώ να καταθέσω μόνο. Δεν είδα καμία "κατάρτιση" ούτε στο μάθημα που έκαναν συνάδελφοι ούτε στην εν γένει συμεριφορά τους προς τα παιδιά και στη διαχείριση τους. Αντίθετα πολλές φορές έρχονταν σε εμένα τον "ακατάρτιστο" να τους διαφωτίσω από το πως θα διαμορφώσουν το υλικό τους μέχρι το πως θα χειριστούν καταστάσεις. Φυσικά δεν υποννοώ ότι είμαι ο ένας και μοναδικός επαγγελματίας στην ειδική αγωγή, και εγώ στην πράξη και αντιμετωπίζοντας καταστάσεις έμαθα ότι έμαθα, απλά στην πράξη της σχολικής καθημερινότητας δεν είδα και την "κατάρτιση" που ισχυρίζονταν οι συνάδελφοι ότι είχαν.
Πάντως και καλή φίλη απόφοιτος του τμήματος ειδικής αγωγής του

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:32:48 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #214 στις: Μαΐου 23, 2010, 11:28:59 am »
Όσο για την παρεχόμενη κατάρτιση, τη δικιά μου 4ετή εμπειρία μπορώ να καταθέσω μόνο. Δεν είδα καμία "κατάρτιση" ούτε στο μάθημα που έκαναν συνάδελφοι ούτε στην εν γένει συμεριφορά τους προς τα παιδιά και στη διαχείριση τους. Αντίθετα πολλές φορές έρχονταν σε εμένα τον "ακατάρτιστο" να τους διαφωτίσω από το πως θα διαμορφώσουν το υλικό τους μέχρι το πως θα χειριστούν καταστάσεις. Φυσικά δεν υποννοώ ότι είμαι ο ένας και μοναδικός επαγγελματίας στην ειδική αγωγή, και εγώ στην πράξη και αντιμετωπίζοντας καταστάσεις έμαθα ότι έμαθα, απλά στην πράξη της σχολικής καθημερινότητας δεν είδα και την "κατάρτιση" που ισχυρίζονταν οι συνάδελφοι ότι είχαν.
Πάντως και καλή φίλη απόφοιτος του τμήματος ειδικής αγωγής του

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #215 στις: Μαΐου 23, 2010, 11:45:20 am »
δεν ξέρω ρε παιδιά. αυτό που βλέπω είναι οτι πολλές φορές βγάζουμε μόνοι τα μάτια μας. ισοπεδώνουμε τα πάντα, σεμινάρια, μετπτυχιακά, ασεπ, ανάλογα με τα συμφέροντα. πολλές φορές συνειδητοποιώ οτι οι απόψεις του υπουργείου είναι πολύ λογικότερες από συναδέλφων και ευτυχώς. Κάποιοι συνάδελφοι αν είχαν υψηλόβαθμες θέσεις θα ήταν χειρότεροι απο την κάθε Διαμαντοπούλου. όλοι έχουμε λόγο σε όλα. σε μια μέρα θα γκρεμοτσακίζαμε όνειρα ανθρώπων εις το όνομα της δικιάς μας "σωστής" άποψης. τον τελευταίο καιρό ένα κλασσικό παράδειγμα για την οικονομία. ακούω γνωστούς μου να μιλούν λες και τους κατέλαβε το πνεύμα του οικονομολόγου... και να ωρύονται, ετσι έπρεπε να κάνει η κυβέρνηση κλπ. και σκέφτομαι, μα τόσο απλά είναι και αυτοί που μας κυβερνουν τόσο άσχετοι???? δεν νομίζω. απλά όλοι εμείς είμαστε ξερόλες και ξεροκέφαλοι. νομίζουμε οτι αν διαβάσουμε ένα άρθρο μπορούμε να μιλήσουμε για το θέμα. υιοθετούμε απόψεις του κάθε τυχάρπαστου και υποκύπτουμε σε καταστροφολογικές φήμες. ε αι σιχτίρ....
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 23, 2010, 11:47:46 am από sixtir »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #216 στις: Μαΐου 23, 2010, 12:06:18 pm »
Μην αμφιβάλλεις ότι εδώ και χρόνια ή ακόμα και τώρα, τρώμε απο τους "υψηλά ιστάμενους" παραμύθι που πάει σύννεφο. Απόδειξη το που οδηγηθηκε τελικά αυτή χώρα παρά τις "καλές προθέσεις". Όπως μην αμφιβάλλεις ότι άνθρωποι τοποθετήθηκα σε καίρια πόστα όχι για το καλό του συνόλου, αλλά για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων και την προώθηση συγκεκριμένων ανθρώπων. Τα έχουμε δει αυτά εδώ και πολλά χρόνια στο Ελλαδιστάν και τα έχουμε ζήσει στο πετσί μας. Ειδικά όσον αφορά την προηγούμενη κυβέρνηση και τις πράξιες της, η διαπλοκή και η ανικανότητα αποκαλύπτονται σήμερα καθημερινά. Κάτι που προφανώς γινόταν και με τις προηγούμενες και ελπίζω να μάθουμε σύντομα και για αυτές.
Δεν λέω βέβαια να ισοπεδώνουμε τα πάντα, αλλά και όταν έχουμε βάσιμες εντάσεις καλό είναι να τις καταθέτουμε. Γιατί όσο το βουλώνουμε, τόσο θα μας καβαλάνε. Θα φτάσουμε να μας ζητήσουν και χρήματα για να διοριστούμε στο τέλος.
Πραγματικά πιστεύεις μέσα σε όλο αυτό το όργιο διαπλοκής, ότι τα σεμινάρια έγιναν για την κατάρτιση των ανέργων? Συγγνώμη, αλλά εγώ πάντως δεν πείθομαι. Μπορούσε το κράτος να την παρέχει με ελάχιστα χρήματα, όπως γίνεται με το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ, που παρέχει το απαραίτητο προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας για διορισμό στους καθηγητές των τεχνικών ειδικοτήτων, με 200 ευρώ το τετράμηνο για 2 τετράμηνα και με συγκκεριμένα κριτήρια εισαγωγής. Εκεί πως μπορούν και παρέχουν επάρκεια χωρίς να χρειάζεται να πληρώσεις 2 και 3 χιλιάρικα?
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 23, 2010, 12:11:58 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #217 στις: Μαΐου 23, 2010, 12:06:27 pm »
Aτυχέστατη η σύγκριση με τα μεταπτυχιακά. Τα μεταπτυχιακά έχουν συγκεκριμένα κριτήρια εισαγωγής, υπόκεινται σε έλεγχο από το Υπουργείο για το ποιός διδάσκει και τι διδάσκει και έχουν συγκεριμένες προυποθέσεις απόκτησης του τίτλου (εξετάσεις στα μαθήματα, εκπόνηση πτυχιακής διατριβής κλπ). Το μοναδικό προσόν εισαγωγής στα σεμινάρια και απόκτησης του τίτλου ήταν το ποιός είχε να πληρώσει και απολύτως κανένα άλλο. Κανένας έλεγχος δεν υπήρξε για το ποιός δίδασκε σε αυτά και τι δίδασκε. Κανένας έλεγχος για το αν κάποιος τα παρακολούθησε όντως ή όχι. Υπήρξαν πολλοί σεμιναριούχοι που ούτε πάτησαν το πόδι τους και πήγαν απλά στο τέλος να πάρουν το χαρτί που είχαν πληρώσει. Σήμερα δουλεύουν σε σχολεία σαν ανταμοιβή για την απατεωνιά που έκαναν.
Ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, ένα εμπόριο ήταν για να πλουτίσουν συγκεκριμένοι επιχειρηματίες της εκπαίδευσης. Μια καλή αρπαχτή. Αν το κράτος θέλει καταρισμένουν εκπαιδευτικούς να τους επιμορφώνει το ίδιο δωρέαν, όπως κάνει με τους μόνιμους. Δεν μπορεί να αναγκάζει κανέναν  να σκάει τόσα χιλιάρικα για να δουλέψει. Δουλεύεις για να πληρώνεσαι και όχι πληρώνεις για να δουλεύεις.
Απλά κάποια παιδάκια που είχε ο μπαμπάς να τους πληρώσει τα σεμινάρια τα έκαναν και τώρα το παίζουν οι "καταρτισμένοι". Φυσικά τους βλέπουμε στα σχολεία, καμία ουσιαστική κατάρτιση δεν έχουν. Ουσιαστικά είναι άνθρωποι που μόνο πληρώνοντας μπόρεσαν να βρουν μία δουλειά στη ζωή τους. 23χρονα βρέθηκαν κατευθείαν αναπληρωτές, εκτόπιζοντας ανθρώπους που δούλευαν χρόνια στην Ειδική Αγωγή. Αυτά μόνο στην μπανανία που λέγεται Ελλάδα γίνονται.
Ας κάτσουν τώρα και οι σεμιναριούχοι με το χαρτί στο χέρι, γιατί αφενός γέμισαν οι πίνακες από δαύτους και αφετέρου με τη μείωση κατά 70% στις προσλήψεις του χρόνου μη νομίζετε ότι από τους 4.000 που θα προσληφθούν (πάνω από τους μισούς θα είναι δάσκαλοι) θα πάρουν τίποτα για τα ειδικά σχολεία. Με αποσπάσεις μονίμων από τη γενική αγωγή θα δουλέψει η ειδική αγωγή.
Ας τους προβληματίσει επίσης γιατί τελικά καταργήθηκαν τα σεμινάρια μέτα από κοινή απαίτηση ΟΛΜΕ και ΔΟΕ και μετά από το χαρακτηρισμό τους από το ίδιο το Υπουργείο ως "παρωδία".
Μπορεί να έχεις δίκιο σε πολλά απ'αυτά που λες,αλλά καλό θα ήταν να μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι και να προσέχουμε λίγο τι λέμε...!! Σαν αυτά τα 23χρονα που λες έχω κι εγώ έναν συνάδελφο στο ΕΕΕΕΚ που είμαι με τον οποίο ήμασταν μαζί και στο σεμινάριο...αυτός 24 κι εγώ 29! Μουσικός ο κύριος και βρέθηκε ξαφνικά αναπληρωτής έχοντας παρακάμψει ΑΣΕΠ,έχοντας παρακάμψει ζόρια και ταλαιπωρίες που τραβάνε άλλοι συνάδελφοι του στην γενική εκπαίδευση και το αποτέλεσμα....να είναι εντελώς ανεύθυνος και να μην εκτιμάει καθόλου το ότι δουλεύει και μάλιστα να μην αντιλαμβάνεται ΠΟΥ δουλεύει...Επειδή όμως εγώ δεν είμαι 23 και επειδή μετά από 2 ΑΣΕΠ που πέρασα (και στον τελευταίο μας εκτόπισαν οι περίφημοι ΟΑΕΔΙΤΕΣ απ'την αναπλήρωση) τυχαίνει να εκτιμάω πολύ έστω και την ωρομισθία που μου δόθηκε στην ειδική αγωγή,δεν δέχομαι αυτά που λες τόσο απόλυτα....!! Δεν νομίζω συνεπώς να μην είχα άλλο τρόπο να δουλέψω παρά μόνο πληρώνοντας,απλά προτίμησα την ειδική αγωγή απ'την ωρομισθία στην γενική εκπαίδευση γιατί με κάλεσαν πιο νωρίς και γιατί βγάζω και κάτι παραπάνω απ'ό,τι τα έξοδα για τις βενζίνες....!!
Δεν είχα κανέναν σκοπό να πω την προσωπική μου ιστορία...απλά ήθελα να σου πω πως καλό είναι να προσέχουμε τι λέμε και πώς το λέμε!!!
Και κάτι ακόμη......τα μεταπτυχιακά δεν είναι ΠΑΝΑΚΕΙΑ!!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!  Μιλώντας με μια κοπέλα εδώ στο φόρουμ που κάνει το δεύτερο μεταπτυχιακό της στην ειδική αγωγή,μου είπε ότι στο πρώτο που το έκανε στην Αγγλία υπήρχαν άτομα που το λέγανε ξεκάθαρα πως πήγαν εκεί μόνο και μόνο για να διοριστούν!! Δεν αγαπούσαν καθόλου την ειδική αγωγή ούτε τους ενδιέφερε σε επίπεδο εξειδίκευσης....γι αυτό ας μην λέμε ό,τι θέλουμε...η ίδια φιλοσοφία με το "αγοράζω ένα σεμινάριο" είναι! Και δεν πιστεύω πως αυτοί οι μεταπτυχιακοί μ'αυτήν την φιλοσοφία μπορούν να προσφέρουν κάτι παραπάνω από έναν σεμιναριούχο (όπως λες) που μπορεί να είναι λίγο υπεύθυνος και να του αρέσει αυτό που κάνει...!! Η διδασκαλία ΠΟΤΕ δεν είναι θέμα αποκλειστικά εξειδίκευσης!    
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #218 στις: Μαΐου 23, 2010, 12:19:34 pm »
Λώρα, δεν τα έχω με τα παιδιά των σεμιναριών, (με εξαίρεση αυτά που βρέθηκαν κατευθείαν αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, μη μπορώντας οι ίδιοι να συντάξουν σωστά μία πρόταση, και τα οποία τελικά είναι και τα πιο προκλητικά στην συμπεριφορά τους), κάποια ανάγκη έσπρωξε τα περισσότερα σε αυτά.
Αλλάζει όμως η ουσία που και εσύ ανέφερες; Ότι παιδιά 24 και 25 χρονών με ΜΟΝΑΔΙΚΟ προσόν ένα σεμινάριο που δεν ξέρουμε καν αν το παρακολούθησαν, δουλεύουν αναπληρωτές και μαζεύουν προυπηρεσία, την ίδια ώρα που άλλοι με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, γλώσσες, επιτυχίες σε ένα ή περισσότερους ΑΣΕΠ δουλεύουν στην καλύτερη περίπτωση ωρομίσθιοι για 400 ευρώ, γιατί απλα δεν είχαν 2 και 3 χιλιάρικα να δώσουν? Αυτή είναι η δικαιοσύνη που θέλαμε; Έτσι θα επιλεγούν τελικά οι "άριστοι" για την εκπαίδευση; Λυπάμαι αλλά αυτή την "εκπαίδευση" δεν τη θέλω και δεν μου ταιριάζει.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 23, 2010, 12:22:58 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #219 στις: Μαΐου 23, 2010, 12:19:52 pm »
Και για να μη ξεφεύγουμε απ'το θέμα....το θεωρώ δίκαιο που καταργηθηκαν τα σεμινάρια για τους ΠΕ61 και ΠΕ71....απ'την άλλη όμως όσους ΠΕ71 ξέρω απ'τη στιγμή που ανακοινώθηκε ΑΣΕΠ γκρινιάζουν γιατί θα δώσουν ΑΣΕΠ και δεν θα τους διορίσουν απλά,αντί να χαίρονται για την κατάργηση των σεμιναρίων!!! Και δεν εννοώ τους παλιούς ΠΕ71,αλλά τα πιτσιρίκια! Τα συμπεράσματα δικά σας....!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #220 στις: Μαΐου 23, 2010, 12:21:01 pm »
Μην αμφιβάλλεις ότι εδώ και χρόνια ή ακόμα και τώρα, τρώμε απο τους "υψηλά ιστάμενους" παραμύθι που πάει σύννεφο. Απόδειξη το που οδηγηθηκε τελικά αυτή χώρα παρά τις "καλές προθέσεις". Όπως μην αμφιβάλλεις ότι άνθρωποι τοποθετήθηκαν σε καίρια πόστα όχι για το καλό του συνόλου, αλλά για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων και την προώθηση συγκεκριμένων ανθρώπων. Τα έχουμε δει αυτά εδώ και πολλά χρόνια στο Ελλαδιστάν και τα έχουμε ζήσει στο πετσί μας. Ειδικά όσον αφορά την προηγούμενη κυβέρνηση και τις πράξιες της, η διαπλοκή και η ανικανότητα αποκαλύπτονται σήμερα καθημερινά. Κάτι που προφανώς γινόταν και με τις προηγούμενες και ελπίζω να μάθουμε σύντομα και για αυτές.
Δεν λέω βέβαια να ισοπεδώνουμε τα πάντα, αλλά και όταν έχουμε βάσιμες εντάσεις καλό είναι να τις καταθέτουμε. Γιατί όσο το βουλώνουμε, τόσο θα μας καβαλάνε. Θα φτάσουμε να μας ζητήσουν και χρήματα για να διοριστούμε στο τέλος.
Πραγματικά πιστεύεις μέσα σε όλο αυτό το όργιο διαπλοκής, ότι τα σεμινάρια έγιναν για την κατάρτιση των ανέργων? Συγγνώμη, αλλά εγώ πάντως δεν πείθομαι. Μπορούσε το κράτος να την παρέχει με ελάχιστα χρήματα, όπως γίνεται με το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ, που παρέχει το απαραίτητο προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας για διορισμό στους καθηγητές των τεχνικών ειδικοτήτων, με 200 ευρώ το τετράμηνο για 2 τετράμηνα και με συγκκεριμένα κριτήρια εισαγωγής. Εκεί πως μπορούν και παρέχουν επάρκεια χωρίς να χρειάζεται να πληρώσεις 2 και 3 χιλιάρικα?

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #221 στις: Μαΐου 23, 2010, 12:25:45 pm »
Λώρα, δεν τα έχω με τα παιδιά των σεμιναριών, (με εξαίρεση αυτά που βρέθηκαν κατευθείαν αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, μη μπορώντας οι ίδιοι να συντάξουν σωστά μία πρόταση, και τα οποία τελικά είναι και τα πιο προκλητικά στην συμπεριφορά τους), κάποια ανάγκη έσπρωξε τα περισσότερα σε αυτά.
Αλλάζει όμως η ουσία που και εσύ ανέφερες; Ότι παιδιά 24 και 25 χρονών με ΜΟΝΑΔΙΚΟ προσόν ένα σεμινάριο που δεν ξέρουμε καν αν το παρακολούθησαν, δουλεύουν αναπληρωτές και μαζεύουν προυπηρεσία, την ίδια ώρα που άλλοι με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, γλώσσες, επιτυχίες σε ένα ή περισσότερους ΑΣΕΠ δουλεύουν στην καλύτερη περίπτωση ωρομίσθιοι για 400 ευρώ, γιατί απλα δεν είχαν 2 και 3 χιλιάρικα να δώσουν? Αυτή είναι η δικαιοσύνη που θέλαμε; Έτσι θα επιλεγούν τελικά οι "άριστοι" για την εκπαίδευση; Λυπάμαι αλλά αυτή την εκπαίδευση δεν τη θέλω και δεν μου ταιριάζει.
Ούτε εγώ το θέλω αυτό...και σου λέω ότι το βιώνω αυτό από τον συγκεκριμένο συνάδελφο....μέχρι και τα παιδιά το έχουν πάρει χαμπάρι (έχουμε παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς και όχι με σύνδρομα) και του την λένε κάθε φορά που έρχεται στο σχολείο ξενυχτισμένος!! Κι όμως αυτός όπως λες εσύ παίρνει 1400 ευρώ στο χαβαλέ και λέει κιόλας πως δεν του φτάνουν!! Απλά έχει πολύ απελπισία στις μέρες μας και δυστυχώς καθόλου ισονομία και δικαιοσύνη και μάλίστα σε έναν τόσο ευαίσθητο τομέα όπως η εκπαίδευση!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #222 στις: Μαΐου 23, 2010, 12:26:35 pm »
Μην αμφιβάλλεις ότι εδώ και χρόνια ή ακόμα και τώρα, τρώμε απο τους "υψηλά ιστάμενους" παραμύθι που πάει σύννεφο. Απόδειξη το που οδηγηθηκε τελικά αυτή χώρα παρά τις "καλές προθέσεις". Όπως μην αμφιβάλλεις ότι άνθρωποι τοποθετήθηκαν σε καίρια πόστα όχι για το καλό του συνόλου, αλλά για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων και την προώθηση συγκεκριμένων ανθρώπων. Τα έχουμε δει αυτά εδώ και πολλά χρόνια στο Ελλαδιστάν και τα έχουμε ζήσει στο πετσί μας. Ειδικά όσον αφορά την προηγούμενη κυβέρνηση και τις πράξιες της, η διαπλοκή και η ανικανότητα αποκαλύπτονται σήμερα καθημερινά. Κάτι που προφανώς γινόταν και με τις προηγούμενες και ελπίζω να μάθουμε σύντομα και για αυτές.
Δεν λέω βέβαια να ισοπεδώνουμε τα πάντα, αλλά και όταν έχουμε βάσιμες εντάσεις καλό είναι να τις καταθέτουμε. Γιατί όσο το βουλώνουμε, τόσο θα μας καβαλάνε. Θα φτάσουμε να μας ζητήσουν και χρήματα για να διοριστούμε στο τέλος.
Πραγματικά πιστεύεις μέσα σε όλο αυτό το όργιο διαπλοκής, ότι τα σεμινάρια έγιναν για την κατάρτιση των ανέργων? Συγγνώμη, αλλά εγώ πάντως δεν πείθομαι. Μπορούσε το κράτος να την παρέχει με ελάχιστα χρήματα, όπως γίνεται με το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ, που παρέχει το απαραίτητο προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας για διορισμό στους καθηγητές των τεχνικών ειδικοτήτων, με 200 ευρώ το τετράμηνο για 2 τετράμηνα και με συγκκεριμένα κριτήρια εισαγωγής. Εκεί πως μπορούν και παρέχουν επάρκεια χωρίς να χρειάζεται να πληρώσεις 2 και 3 χιλιάρικα?
εγώ πιστεύω οτι τα σεμινάρια βρίσκονται ιεραρχικά εκεί που πρέπει να είναι. είναι κάτω από τα μεταπτυχιακά γιατί κάνουμε συνέχεια αυτή τη σύγκριση. έπειτα κάποιος με σεμινάριο και επιτυχία στον ασεπ προηγείται αυτού που έχει μόνο σεμινάριο. νομίζω οτι δίκαια κινείται το σύστημα. επίσης οι φοιτητες το παρακολουθούσαν δωρεάν, και τα 2000 νομίζω είναι λογικά για ένα ετήσιο σεμινάριο που όλοι οι καθηγητές έρχονται στον τόπο σου. μην ξεχνάμε οτι παλιότερα προνομιούχοι ήταν μόνο οι κάτοικοι αθηνας θεσσαλονίκης και για να πηγαίνει κάποιος να παρακολουθεί του κόστιζε πάνω απο 2000 σε μετακινήσεις μόνο.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« Απάντηση #223 στις: Μαΐου 23, 2010, 12:31:30 pm »
Μην αμφιβάλλεις ότι εδώ και χρόνια ή ακόμα και τώρα, τρώμε απο τους "υψηλά ιστάμενους" παραμύθι που πάει σύννεφο. Απόδειξη το που οδηγηθηκε τελικά αυτή χώρα παρά τις "καλές προθέσεις". Όπως μην αμφιβάλλεις ότι άνθρωποι τοποθετήθηκαν σε καίρια πόστα όχι για το καλό του συνόλου, αλλά για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων και την προώθηση συγκεκριμένων ανθρώπων. Τα έχουμε δει αυτά εδώ και πολλά χρόνια στο Ελλαδιστάν και τα έχουμε ζήσει στο πετσί μας. Ειδικά όσον αφορά την προηγούμενη κυβέρνηση και τις πράξιες της, η διαπλοκή και η ανικανότητα αποκαλύπτονται σήμερα καθημερινά. Κάτι που προφανώς γινόταν και με τις προηγούμενες και ελπίζω να μάθουμε σύντομα και για αυτές.
Δεν λέω βέβαια να ισοπεδώνουμε τα πάντα, αλλά και όταν έχουμε βάσιμες εντάσεις καλό είναι να τις καταθέτουμε. Γιατί όσο το βουλώνουμε, τόσο θα μας καβαλάνε. Θα φτάσουμε να μας ζητήσουν και χρήματα για να διοριστούμε στο τέλος.
Πραγματικά πιστεύεις μέσα σε όλο αυτό το όργιο διαπλοκής, ότι τα σεμινάρια έγιναν για την κατάρτιση των ανέργων? Συγγνώμη, αλλά εγώ πάντως δεν πείθομαι. Μπορούσε το κράτος να την παρέχει με ελάχιστα χρήματα, όπως γίνεται με το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ, που παρέχει το απαραίτητο προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας για διορισμό στους καθηγητές των τεχνικών ειδικοτήτων, με 200 ευρώ το τετράμηνο για 2 τετράμηνα και με συγκκεριμένα κριτήρια εισαγωγής. Εκεί πως μπορούν και παρέχουν επάρκεια χωρίς να χρειάζεται να πληρώσεις 2 και 3 χιλιάρικα?
εγώ πιστεύω οτι τα σεμινάρια βρίσκονται ιεραρχικά εκεί που πρέπει να είναι. είναι κάτω από τα μεταπτυχιακά γιατί κάνουμε συνέχεια αυτή τη σύγκριση. έπειτα κάποιος με σεμινάριο και επιτυχία στον ασεπ προηγείται αυτού που έχει μόνο σεμινάριο. νομίζω οτι δίκαια κινείται το σύστημα. επίσης οι φοιτητες το παρακολουθούσαν δωρεάν, και τα 2000 νομίζω είναι λογικά για ένα ετήσιο σεμινάριο που όλοι οι καθηγητές έρχονται στον τόπο σου. μην ξεχνάμε οτι παλιότερα προνομιούχοι ήταν μόνο οι κάτοικοι αθηνας θεσσαλονίκης και για να πηγαίνει κάποιος να παρακολουθεί του κόστιζε πάνω απο 2000 σε μετακινήσεις μόνο.
Επομένως ξαναρωτάω. Το κριτήριο για να γίνει πλέον κάποιος εκπαιδευτικός είναι να έχει να πληρώσει? Σωστά είναι αυτό? Αυτός που δεν έχει είναι εξορισμού ακατάλληλος για να μπει σε σχολείο?

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182736
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 630
Σύνολο: 644

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.