*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;  (Αναγνώστηκε 95970 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Alkioni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #140 στις: Απρίλιος 03, 2009, 01:49:15 μμ »
Σεβαστές οι απόψεις του κ. Νάκη, αλλά αναρωτιέμαι:
1. Δηλαδή, όλοι οι Έλληνες μισούν τα αρχαιά;
2. Εμείς που τελειώσαμε φιλολογία, το κάναμε γιατί θέλαμε να αποφύγουμε τα μαθηματικά, τη φυσική και τη χημεία και
κατά βάθος μισούμε κι εμείς τα αρχαία;
3. Κακώς διδαχθήκαμε αρχαία στο Πανεπιστήμιο;
4. Για τις καταστροφές στα σχολεία φταίει η διδασκαλία των αρχαίων;;;;;

Όταν επέλεξα το τμήμα φιλολογίας, ήξερα πολύ καλά ότι ο δρόμος της επαγγελματικής αποκατάστασης ήταν δύσβατος. Συνεπώς, δεν το έκανα ούτε για να γλιτώσω τα μαθηματικά (γιατί καλύτερα τα μαθηματικά από την ανεργία), ούτε, βέβαια, και για να βολευτώ γρήγορα γρήγορα στο δημόσιο. Αν ο στόχος μου ήταν ο άμεσος διορισμός, θα είχα πάει στο παιδαγωγικό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:33:31 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #141 στις: Απρίλιος 03, 2009, 02:01:44 μμ »
Ελπίζω και εύχομαι να είναι όπως τα λες. Έχω όμως κόρη στο γυμνάσιο και βλέπω πως η διδακτική του Εξαρχόπουλου ζει και βασιλεύει ακόμα και στην Α/θμια. Μακάρι η νέα γενιά εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων να αναζητήσει τις ιδέες, που αντλούνται μέσα από τα κείμενα, και να μην επιμένει στη γραμματική και το συντακτικό τόσο πολύ.
Πάντα είχα την περιέργεια, αν στα σχολεία της αρχαίας Ελλάδας διδασκόταν γραμματική ή αν ο Σωκράτης ή ο Πρωταγόρας αναζητούσαν το άμεσα ή το έμμεσο αντικείμενο του ρήματος.
Δεν έχω παρακολουθήσει τα θέματα στις πανελλήνιες εξετάσεις της Γ΄Λυκείου τα τελευταία χρόνια μα έχω την εντύπωση πως ζητούν ακόμα τα ίδια.

στις πανελληνιες ναι ζητουν ακομα, εγω μιλησα για το διαγωνισμο του ασεπ.
ναι, εχεις απολυτα δικαιο. δυστυχως ετσι συμβαινει και στις μερες μας απο πολλους φιλολογους. η παραδοση οπως λες και συ καλα αντεχει.....

Σεβαστές οι απόψεις του κ. Νάκη, αλλά αναρωτιέμαι:
1. Δηλαδή, όλοι οι Έλληνες μισούν τα αρχαιά;
2. Εμείς που τελειώσαμε φιλολογία, το κάναμε γιατί θέλαμε να αποφύγουμε τα μαθηματικά, τη φυσική και τη χημεία και
κατά βάθος μισούμε κι εμείς τα αρχαία;
3. Κακώς διδαχθήκαμε αρχαία στο Πανεπιστήμιο;
4. Για τις καταστροφές στα σχολεία φταίει η διδασκαλία των αρχαίων;;;;;

Όταν επέλεξα το τμήμα φιλολογίας, ήξερα πολύ καλά ότι ο δρόμος της επαγγελματικής αποκατάστασης ήταν δύσβατος. Συνεπώς, δεν το έκανα ούτε για να γλιτώσω τα μαθηματικά (γιατί καλύτερα τα μαθηματικά από την ανεργία), ούτε, βέβαια, και για να βολευτώ γρήγορα γρήγορα στο δημόσιο. Αν ο στόχος μου ήταν ο άμεσος διορισμός, θα είχα πάει στο παιδαγωγικό.

φανταζομαι οτι ο συναδελφος εννοουσε το τροπο που διδασκονται τα αρχαια (οχι σαν μαθημα καθαυτο)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #142 στις: Απρίλιος 03, 2009, 02:10:01 μμ »

1. Δηλαδή, όλοι οι Έλληνες μισούν τα αρχαιά;

παντως η αδελφη μου στο ακουσμα τους και μονο βγαζει ...σπυρακια!!
αλλα ειναι αυτο που λεμε ολοι μας. ο τροπος διδασκαλιας κανει τους μαθητες να τα αγαπησουν ή οχι
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Alkioni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #143 στις: Απρίλιος 03, 2009, 02:13:52 μμ »
Από την περίοδο, "Πάντα μισούσα τα αρχαία ελληνικά, αν και είχα την τύχη να έχω μια σπουδαία φιλόλογο στο Λύκειο, την κ. Χόικα.",
καταλαβαίνω ότι το μίσος πάει για τα αρχαία και όχι για τον τρόπο διδασκαλίας τους.
Γιατί για να χαρακτηρίζεται ένας καθηγητής σπουδαίος σημαίνει ότι, μεταξύ άλλων, είναι καλός στον τρόπο που διδάσκει το αντικείμένό του.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:33:31 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #144 στις: Απρίλιος 03, 2009, 02:21:50 μμ »
ετσι ειναι Alkioni μου. ΟΚ. ειπε τη γνωμη του. αυτο βεβαια δε σημαινει οτι θα συμφωνουν και ολοι.
το ιδιο θα μπορουσε να συμβει και με οποιοδηποτε αλλο μαθημα , ακομα και με το σχολειο,αν τυχει στο πρωτακι να εχει ..."μετριο"δασκαλο.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #145 στις: Απρίλιος 03, 2009, 02:54:27 μμ »
Είμαι δάσκαλος . Για ένα καπρίτσιο πήγα το 1984 στη Γ΄Δέσμη και πέρασα στην Παιδαγωγική Ακαδημία μόνο και μόνο για να έχω γρήγορα δουλειά. Πάντα μισούσα τα αρχαία ελληνικά, αν και είχα την τύχη να έχω μια σπουδαία φιλόλογο στο Λύκειο, την κ. Χόικα.

Κατανοώ πως θέλετε κι εσείς να διοριστείτε. Όταν κάνατε δήλωση στο Λύκειο, δε γνωρίζατε ότι ο δρόμος αυτός είναι  δύσβατος; Σα μαθητές αγαπήσατε τα αρχαία ελληνικά ή θέλατε να αποφύγετε τα μαθηματικά, τη φυσική και τη χημεία;


Εγώ δεν δέχομαι, ως άτομο πρώτα και κατόπιν ως κλασική φιλόλογος, άμεσα και έμμεσα να θίγομαι και να προσβάλλομαι από άλλα άτομα που καλούνται συνάδελφοί μου, είτε αυτοί ανήκουν στην Α/θμια είτε στη Β/θμια. Διότι εσύ καλά έκανες (  ??? ) και "πήγες το 1984 στη Γ΄Δέσμη και πέρασες στην Παιδαγωγική Ακαδημία", αλλά εγώ δεν πέρασα από σπόντα στο Φιλολογικό. Συνεπώς, ασφαλώς και ήξερα ότι "ο δρόμος αυτός είναι  δύσβατος", ο δρόμος του διορισμού, αλλά ουδέποτε μετάνιωσα για την πρώτη μου επιλογή στην οποία και κατάφερα να περάσω όχι "για να έχω γρήγορα δουλειά" (  ::) ), αλλά επειδή τη λάτρευα και τη λατρεύω! Στόχος μου ήταν και συνεχίζει να είναι η ολοκλήρωσή μου και η ευτυχία μου και μέσω της δουλειάς μου, ακόμη κι αν αυτή ασκείται στα κατ' οίκον μαθήματα ή στο φροντιστήριο ή στο δημόσιο σχολείο.

Όσο για το διορισμό των δασκάλων, η τύχη τους χαμογέλασε, γι' αυτό και ακόμη τα παιδιά δηλώνουν τα Παιδαγωγικά, γιατί στοχεύουν στον άμεσο/γρήγορο/αγόγγυστο/ξεκούραστο διορισμό. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι τα αγαπούν κιόλας, αντίθετα πολλοί τη δηλώνουν και "για ένα καπρίτσιο"...  :-\ Ώσπου και αυτοί, οι δάσκαλοι, να μπλοκάρουν...  :-\

Πάντως, το 1997 που πέρασα εγώ Πανελλαδικές, τα Παιδαγωγικά...  :-X  :-X  :-X
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος marianV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
  • *******Κάθε μέρα μια καινούρια μέρα********
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #146 στις: Απρίλιος 03, 2009, 03:05:28 μμ »
           Οτιδήποτε αφορά την εκπαιδευση θα πρέπει να αφουγκράζεται και τις φωνές των παιδιών στην σημερινή εποχή, - όπως βέβαια και τις σύχρονες ανάγκες.

    Που θέλω να καταλήξω; :
1. Λάβαμε υπόψην μας οτι 1 στα 5 παιδιά αντιμετωπίζει πρόβλημα λόγου (άρθρωσης, σύνταξης) με την είσοδο του στο δημοτικό;
2. Λάβαμε υπόψην μας οτι 1 στα 5 παιδιά για να μην πω περισσότερα δεν γνωρίζουν καθόλου τα σύγχρονα ελληνικά, καθώς προέρχονται απο  άλλες χώρες;
3. Επιπλέον, σκεφτήκαμε με πόσες πληροφορίες τα βομβαρδίζουμε σε όλη την διάρκεια της φοίτησης τους στο δημοτικό;;;

Διάβασα τις απόψεις όλων και σε αυτό το θέμα και στο θέμα για την αυτοκτονία του 13χρονου. Ερώτηση προς όλους:

Γιατί δεν συζητάμε να αφαιρεθούν κάποια μαθήματα και να προστεθούν άλλα που να προωθούν την ελευθερία των  παιδιών;  

Απο την ηλικία των 6 εως τα 12 που τελειώνουν το δημοτικό έχουν ανάγκη και απο παιχνίδι. Αυτό που είναι στο δημοτικό;;;;;;;;;;;;; Και μην μου πείτε στην ευέλικτη ζώνη γιατι το ξέρετε πολύ καλά, οτι και αυτή θυσιάζεται πολύ συχνά στο βωμό της "ύλης που πρέπει να βγεί"!!!!
Αντιθέτως μιλάμε για αρχαια, λες και αν τα μάθει στο γυμνάσιο θα υπάρχει πρόβλημα!
Ξαναλέω: Πρέπει να κοιτάμε τα παιδιά και όχι την βολεψη μας!!!!!!! Και να σημειωθεί οτι και εγώ αδιόριστη είμαι!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #147 στις: Απρίλιος 03, 2009, 03:08:14 μμ »

Όσο για το διορισμό των δασκάλων, η τύχη τους χαμογέλασε, γι' αυτό και ακόμη τα παιδιά δηλώνουν τα Παιδαγωγικά, γιατί στοχεύουν στον άμεσο/γρήγορο/αγόγγυστο/ξεκούραστο διορισμό. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι τα αγαπούν κιόλας, αντίθετα πολλοί τη δηλώνουν και "για ένα καπρίτσιο"...  :-\ Ώσπου και αυτοί, οι δάσκαλοι, να μπλοκάρουν...  :-\

Πάντως, το 1997 που πέρασα εγώ Πανελλαδικές, τα Παιδαγωγικά...  :-X  :-X  :-X

συμφωνω με τα παραπανω. οντως συμβαινει αυτο σημερα. πριν χρονια ελεγαν "δασκαλακος"θα γινω?
τωρα τρεχουν. βεβαια τωρα ειναι πανεπιστημιακο τμημα πια.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #148 στις: Απρίλιος 03, 2009, 03:08:47 μμ »
Βρίσκω καταπληκτική την ταχύτητα με την οποία η συζήτηση στο συγκεκριμένο θέμα ξεφεύγει σε προσωπικά ζητήματα...  :-\

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #149 στις: Απρίλιος 03, 2009, 03:15:14 μμ »
Βρίσκω καταπληκτική την ταχύτητα με την οποία η συζήτηση στο συγκεκριμένο θέμα ξεφεύγει σε προσωπικά ζητήματα...  :-\

Κάποιος με κατηγόρησε έμμεσα και όφειλα να απαντήσω...
Γιατί είμαι άτομο που δέχομαι τις προ(σ)κλήσεις...  ::)

Υ. Γ: Καλή συνέχεια στην κουβέντα σας... Εντός του θέματος πια...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #150 στις: Απρίλιος 03, 2009, 03:18:02 μμ »
τ προσωπικο ειναι αναποφευκτο να συμβει,αφου ο καθενας μιλαει για τις εμπειριες του,τις ιδεες του κλπ
αρκει να μη γινεται κανεις εριστικος ή προκλητικος.

marianV, δηλ τι να κανει το παιδι? μονο να παιζει με μια μπαλα συνεχεια?
θα πρεπει να μαθει καποια πραγματα. δηλ.μαθηματα.
αρα, το ζητουμενο ειναι ποια μαθηματα ειναι χρησιμα ή οχι. αυτο που ειπες δηλαδη. τωρα αν θα ειναι τα αρχαια ή οχι αυτο δεν θα το αποφασισουμε εμεις απο δω. δυστυχως!

για το αν ειναι φορτωμενα τα παιδια στο δημοτικο, σιγουρα δεν φταινε τα αρχαια (αφου δεν εχουν) αρα πρεπει 1. να ελαττωθει η υλη και 2. ο δασκαλος να μη την εχει δει και πολυ προφεσορος ωστε να βαζει πολλα για το σπιτι.(δεν ξερω αν γινεται, αλλα μαλλον γινεται)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2009, 03:19:45 μμ από Μarkos »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος marianV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
  • *******Κάθε μέρα μια καινούρια μέρα********
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #151 στις: Απρίλιος 03, 2009, 03:55:42 μμ »

marianV, δηλ τι να κανει το παιδι? μονο να παιζει με μια μπαλα συνεχεια?
θα πρεπει να μαθει καποια πραγματα. δηλ.μαθηματα.
αρα, το ζητουμενο ειναι ποια μαθηματα ειναι χρησιμα ή οχι. αυτο που ειπες δηλαδη. τωρα αν θα ειναι τα αρχαια ή οχι αυτο δεν θα το αποφασισουμε εμεις απο δω. δυστυχως!

για το αν ειναι φορτωμενα τα παιδια στο δημοτικο, σιγουρα δεν φταινε τα αρχαια (αφου δεν εχουν) αρα πρεπει 1. να ελαττωθει η υλη και 2. ο δασκαλος να μη την εχει δει και πολυ προφεσορος ωστε να βαζει πολλα για το σπιτι.(δεν ξερω αν γινεται, αλλα μαλλον γινεται)

       καταρχήν παιχνίδι δεν είναι μόνο η μπάλα. Παιχνίδι μπορεί να γίνει το μάθημα όταν ο δάσκαλος ή ο εκπ/κος κάνει λίγο πιο διαδραστική την διδασκαλία του. Μιλας για μείωση της ύλης και συμφωνώ μαζί σου, όμως δεν είναι αντιφατικό απο την μια να συμφωνούμε σε αυτό και απο την άλλη να δεχόμαστε την πρόταση για εισαγωγή των αρχαίων στο δημοτικό΄;
      Για να ξαναγυρίσω στο παιχνίδι, υπάρχουν πολλά παζ ή ακόμη και απλές κατασκευές που θέλουν μόνο μεράκι και φαντασία για  να γίνουν που μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά και να δημιουργήσουν και να μάθουν. Οι ηλικίες των παιδιών που αφορά το δημοτικό ειναι παιδιά που χρειάζονται το παιχνίδι και δυστυχώς δεν τους αφήνουμε χώρο για να αναπνεύσουν.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #152 στις: Απρίλιος 03, 2009, 04:29:16 μμ »
συμφωνω στα περισσοτερα απο τα λεγομενα σου.
φυσικα και δεν ειναι μονο η μπαλα (δεν θα τους βγαλουμε ολους οπαδους και παιχτες του παναθηναικου),απλως ενα απο τα παιχνιδια ανεφερα.

οχι, δεν ειναι αντιφατικο.  μειωση απο τη μια με αναθεωρηση των προγραμματων σπουδων.(τωρα, αν συμπεριλαμβανεται και η αρχαια στη μορφη λεξιλογιου ή οποια τελος παντων μαρφη ειναι αλλο θεμα)
μη κολλαμε στα αρχαια ως αντισταθμισμα ολων των αλλων μαθηματων. καποιοι μιλησαν και για "αχρηστα" μαθηματα. απο κει πρεπει να αρχισει η οποια αλλαγη.

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #153 στις: Απρίλιος 03, 2009, 08:24:39 μμ »
Φίλε Markos, εννοείτε πως δεν έχω κάτι μαζί σου, εννοείται πως κάνω και εγώ ορθογραφικά λάθη, εννοείται πως δεν με πειράζει κάτι τέτοιο. Όταν λοιπόν προτείνεις τα αρχαία στο δημοτικό, για να μην κάνουν ορθογραφικά τα παιδάκια, εννοείται πως δεν το πιστεύεις αυτό, μιας και ούτε για σένα ούτε και για μένα ειναι τόσο σημαντικά τα ορθογραφικά λάθη. Αν το πιστεύαμε θα είχαμε ασχοληθεί περισσότερο. Εδώ υπάρχουν φιλόλογοι που διδάσκουν στο σχολείο και τα αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι. Πόσο περιμένεις να τα αγαπήσουν τα παιδάκια; Μήπως θα έπρεπε να κάνουμε μελέτη αρχαιοελληνικών κειμένων και όχι μόνο αυτής της περιόδου, όπως και ξένων κειμένων όπως αναφέρθηκε, κειμένων που προβάλουν και αναλύουν τις ανθρώπινες αξίες, συμπεριφορές αλλά και αδυναμίες;  Εγώ συμφωνώ μαζί σου, όποιος γνωρίζει αρχαία Ελληνικά και μελετά αυτούσια αρχαιοελληνικά κειμενα, έχει μεγάλο κέρδος. Ήμουν καλός κάποτε στα αρχαία, σχεδόν άριστος, σήμερα θυμάμαι μόνο μερικά στοιχειώδη. Θυμάμαι όμως και θα θυμάμαι πάντα τα νοήματα που περνούσαν μέσα από τα Ομηρικά Έπη, από τον Σωκράτη κ.ο.κ. Δεν θα επεκταθώ άλλο, μιας οι προηγούμενες τοποθετήσεις ανέδειξαν ωραίες πτυχές, που δεν θα μπορούσα καν να φανταστώ. Μήπως τελικά συμφωνούμε πως δεν πρέπει να μπουν τα αρχαία στο δημοτικό;
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 520
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.