*

Αποστολέας Θέμα: Ενιαίο Μισθολόγιο  (Αναγνώστηκε 932415 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3206 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 12:43:23 μμ »
Απόφοιτοι πολυτεχνείου = τέλειοι εκπαιδευτικοί
Απόφοιτοι πανεπιστημίου = καλοί εκπαιδευτικοί
Απόφοιτοι ΑΤΕΙ = μέτριοι εκπαιδευτικοί
Υπάρχει κάποιου είδους λογική σε αυτούς τους συνειρμούς? Απορώ.
Αναφορικά με το γνωστικό, και οι 3 είναι ικανοί να διδάξουν τα μαθήματα σε πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια.
Σε ότι αφορά τα παιδαγωγικά, κανείς από τους 3 δεν έχει λάβει ουσιαστική εκπαίδευση/κατάρτιση.
Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει τους μεν τέλειους, τους δε μέτριους?
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:18:33 »

Αποσυνδεδεμένος Lothlorien

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3207 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 02:29:57 μμ »
Απόφοιτοι πολυτεχνείου = τέλειοι εκπαιδευτικοί
Απόφοιτοι πανεπιστημίου = καλοί εκπαιδευτικοί
Απόφοιτοι ΑΤΕΙ = μέτριοι εκπαιδευτικοί
Υπάρχει κάποιου είδους λογική σε αυτούς τους συνειρμούς? Απορώ.
Αναφορικά με το γνωστικό, και οι 3 είναι ικανοί να διδάξουν τα μαθήματα σε πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια.
Σε ότι αφορά τα παιδαγωγικά, κανείς από τους 3 δεν έχει λάβει ουσιαστική εκπαίδευση/κατάρτιση.
Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει τους μεν τέλειους, τους δε μέτριους?
Για αυτό θα έπρεπε να είχε καθιερωθεί ο ΑΣΕΠ ως απαραίτητη προυπόθεση διορισμού εδώ και χρόνια. Και να αρχίσει επιτέλους και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Έτσι θα λυθούν πολλές απορίες. 

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5726
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3208 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 03:22:25 μμ »
Απόφοιτοι πολυτεχνείου = τέλειοι εκπαιδευτικοί
Απόφοιτοι πανεπιστημίου = καλοί εκπαιδευτικοί
Απόφοιτοι ΑΤΕΙ = μέτριοι εκπαιδευτικοί
Υπάρχει κάποιου είδους λογική σε αυτούς τους συνειρμούς? Απορώ.
Αναφορικά με το γνωστικό, και οι 3 είναι ικανοί να διδάξουν τα μαθήματα σε πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια.
Σε ότι αφορά τα παιδαγωγικά, κανείς από τους 3 δεν έχει λάβει ουσιαστική εκπαίδευση/κατάρτιση.

Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει τους μεν τέλειους, τους δε μέτριους?


Η προκατάληψη που έχει προκύψει από τη διαφορά στις βάσεις εισαγωγής των αντίστοιχων σχολών.
Ειδικά σε ό,τι αφορά το Πολυτεχνείο, παίζει ρόλο και το γεγονός ότι στο παρελθόν είχαν πολύ καλύτερη (από οικονομικής απόψεως) αποκατάσταση σε σχέση με τους υπόλοιπους αποφοίτους.

Αντικειμενικά, η σύγκριση εντελώς διαφορετικών ειδικοτήτων που παρέχουν εντελώς διαφορετικό έργο είναι αδιανόητη.
Η δε σύγκριση μεταξύ των αποφοίτων έχει την ίδια βαρύτητα που έχει το οποιοδήποτε "τσουβάλιασμα" διαφορετικών προσωπικοτήτων.


Συμφωνώ βέβαια ότι άτομα διαφορετικών ειδικοτήτων που καλούνται να διδάξουν ακριβώς το ίδιο αντικείμενο, μπορεί να έχουν διαφορετικό επίπεδο γνώσεων πάνω σ' αυτό και θα ήταν ισοπέδωση να τους ταυτίζουμε. Ωστόσο, τίθεται και το ερώτημα του πόσο πολλές γνώσεις είναι απαραίτητο να έχει κάποιος, για να είναι καλός εκπαιδευτικός στην α' βαθμια ή τη β' βάθμια εκπαίδευση.

Τα αυτοκίνητα Φεράρι είναι από τα καλύτερα. Χρειάζονται όμως για να κυκλοφορήσεις στα δρομάκια ενός χωριού; Μήπως μπορείς να κάνεις την ίδια ή και καλύτερη δουλειά με πιο απλά αυτοκίνητα;

Ή να το πω διαφορετικά: Αν θέλω κάποιον να μου περιγράψει μια εγχείρηση, φυσικά και θα προτιμήσω γιατρό (ΠΕ) και όχι νοσηλευτή (ΤΕ). Αν θέλω όμως κάποιον να μου δείξει πώς δίνονται οι πρώτες βοήθειες, θα υπάρχει μεταξύ των δύο τέτοια ποιοτική διαφορά στο αποτέλεσμα, για να προτιμήσω κάποιον από τους δυο;







« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 25, 2011, 03:41:24 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος daskala

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3209 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 04:52:48 μμ »
Ή να το πω διαφορετικά: Αν θέλω κάποιον να μου περιγράψει μια εγχείρηση, φυσικά και θα προτιμήσω γιατρό (ΠΕ) και όχι νοσηλευτή (ΤΕ). Αν θέλω όμως κάποιον να μου δείξει πώς δίνονται οι πρώτες βοήθειες, θα υπάρχει μεταξύ των δύο τέτοια ποιοτική διαφορά στο αποτέλεσμα, για να προτιμήσω κάποιον από τους δυο;

Αν λοιπόν θέλεις κάποιον να σου περιγράψει τα μαθήματα κατεύθυνσης του Λυκείου, τότε πλήρωσε έναν ΤΕ. Αν όμως θέλεις κάποιον να τα διδάξει στα παιδιά σου, τότε σίγουρα θα αναζητήσεις έναν ΠΕ! Η Φερράρι είναι που κάνει τη διαφορά ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:18:33 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3210 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 05:21:46 μμ »


Ή να το πω διαφορετικά: Αν θέλω κάποιον να μου περιγράψει μια εγχείρηση, φυσικά και θα προτιμήσω γιατρό (ΠΕ) και όχι νοσηλευτή (ΤΕ). Αν θέλω όμως κάποιον να μου δείξει πώς δίνονται οι πρώτες βοήθειες, θα υπάρχει μεταξύ των δύο τέτοια ποιοτική διαφορά στο αποτέλεσμα, για να προτιμήσω κάποιον από τους δυο;

Διόρθωση: η νοσηλευτική είναι ΠΕ (υπάρχουν και σε ΤΕΙ τμήματα, αν δεν κάνω λάθος, όπως και ΙΕΚ κλπ..). Απλά άλλο το αντικείμενο του νοσηλευτή ΠΕ και άλλο του ιατρού ΠΕ. Δεν είναι το ΠΕ η διαφορά, αλλά η διαφορετική εξειδίκευση.  ;)

Υ.Γ. Στην τελική, αυτό που είναι προαπαιτούμενο για κάποιον που θέλει να γίνει καλός εκπαιδευτικός είναι: α) η καλή γνώση του αντικειμένου του (που τυπικά εξαρτάται από τις σχετικές σπουδές) και β) από την αγάπη και το μεράκι που έχει για αυτό που επέλεξε.
Δυστυχώς σε πολλούς λείπουν και τα 2, ενώ στους περισσότερους το 2ο τουλάχιστον. Περαστικά μας  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 25, 2011, 05:27:47 μμ από Landau »
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3211 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 06:13:23 μμ »
Αν λοιπόν θέλεις κάποιον να σου περιγράψει τα μαθήματα κατεύθυνσης του Λυκείου, τότε πλήρωσε έναν ΤΕ. Αν όμως θέλεις κάποιον να τα διδάξει στα παιδιά σου, τότε σίγουρα θα αναζητήσεις έναν ΠΕ! Η Φερράρι είναι που κάνει τη διαφορά ;)
Προκαταλήψεις - ο καθένας έχει τις δικές του.
Σε ειδικότητες που έχω άποψη και υπάρχουν σε ΑΕΙ & σε ΑΤΕΙ οι διαφορές (για τις απαιτήσεις σε επίπεδο γνωστικού) είναι μηδαμινές. Σε ορισμένες δε περιπτώσεις είναι υπέρ του ΑΤΕΙ π.χ. στα εργαστηριακά μαθήματα ειδικότητας των ΕΠΑΛ. Θυμάμαι χαρακτηριστικά περίπτωση πληροφορικού ΠΕ με μεταπτυχιακό στην Αγγλία που δεν ήξερε να αλλάξει οδηγό δισκέτας καθώς δεν είχε ανοίξει ποτέ του ΗΥ...
Αλλά και στο γενικό Λύκειο, στην ανάπτυξη εφαρμογών για παράδειγμα, δεν υπάρχει κάτι υπέρ του ενός ή κατά του άλλου. Το αυτό στην ηλεκτρολογία.

Αυτά σχετικά με το θέμα που συζητάμε. Αναφορικά με την αγάπη για το επάγγελμα, αυτό είναι άλλη συζήτηση και φυσικά αν λείπει είναι το πιο σημαντικό συστατικό από όλα τα υπόλοιπα. Διότι αν την έχεις, βρίσκεις τη θέληση και τους τρόπους να γίνεις καλύτερος σε όλα. Από όπου και αν προέρχεσαι.
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3212 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 06:18:33 μμ »

Αυτά σχετικά με το θέμα που συζητάμε. Αναφορικά με την αγάπη για το επάγγελμα, αυτό είναι άλλη συζήτηση και φυσικά αν λείπει είναι το πιο σημαντικό συστατικό από όλα τα υπόλοιπα. Διότι αν την έχεις, βρίσκεις τη θέληση και τους τρόπους να γίνεις καλύτερος σε όλα. Από όπου και αν προέρχεσαι.

απόλυτα σωστό αυτό!!! και ΑΞΙΩΜΑ στην εκπ/ση!! Γιατί αν ήταν ένας τίτλος ΠΕ να αποδεικνύει την ικανότητα του εκπ/κού τότε θα έπρεπε όλοι οι μαθητές ας πούμε να γράφουν και να εκφράζονται άψογα. Μια απλή βόλτα στο facebook όμως ( στις λίγες φορές που θα προσπαθήσουν να γράψουν...ελληνικά , θα μας πείσει ότι δεν ξέρουν στοιχειώδη ορθογραφία!! - και ας τη διδάχτηκαν από πτυχιούχους ΠΕ , ενίοτε και με πολλαπλά μεταπτυχιακά)....
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος daskala

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3213 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 06:36:25 μμ »
Αλλά και στο γενικό Λύκειο, στην ανάπτυξη εφαρμογών για παράδειγμα, δεν υπάρχει κάτι υπέρ του ενός ή κατά του άλλου. Το αυτό στην ηλεκτρολογία.
Κι εγώ γνωρίζω ότι ο καθηγητής του γιου μου στο Λύκειο (ΠΕ20) δίδασκε το μάθημα Προγραμματισμού αποδεδειγμένα με λάθος τρόπο και κανένας δεν του έλεγε τίποτα! Τυχαίο, δε νομίζω ;) Ευτυχώς που ο σύζυγός μου είναι ΠΕ19 κι έτσι δεν είχαμε πρόβλημα...

Η μόνη λύση λοιπόν είναι η αξιολόγηση, η αντικειμενική αξιολόγηση, όχι ο γνωστός του γνωστού να αξιολογεί τους άλλους. Για παράδειγμα θα μπορούσε ένα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ της Β. Ελλάδας να αξιολογεί τους δασκάλους/καθηγητές της Κρήτης κ.ο.κ.

Αποσυνδεδεμένος viatropo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3214 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 06:45:13 μμ »
http://www.youtube.com/watch?v=MnyH06vb2as&feature=player_embedded#!

Νομίζω πως απαντά σ΄αυτά που συζητάμε εδώ.
Είχα την ευτυχία να τον έχω δάσκαλο, αληθινός δάσκαλος χιλιάδες φορές καλύτερος όταν είχε ακροατήριο.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 25, 2011, 09:46:44 μμ από viatropo »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5726
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3215 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 07:56:35 μμ »
Ή να το πω διαφορετικά: Αν θέλω κάποιον να μου περιγράψει μια εγχείρηση, φυσικά και θα προτιμήσω γιατρό (ΠΕ) και όχι νοσηλευτή (ΤΕ). Αν θέλω όμως κάποιον να μου δείξει πώς δίνονται οι πρώτες βοήθειες, θα υπάρχει μεταξύ των δύο τέτοια ποιοτική διαφορά στο αποτέλεσμα, για να προτιμήσω κάποιον από τους δυο;

Αν λοιπόν θέλεις κάποιον να σου περιγράψει τα μαθήματα κατεύθυνσης του Λυκείου, τότε πλήρωσε έναν ΤΕ. Αν όμως θέλεις κάποιον να τα διδάξει στα παιδιά σου, τότε σίγουρα θα αναζητήσεις έναν ΠΕ! Η Φερράρι είναι που κάνει τη διαφορά ;)


H "Φεράρι" μπορεί να κάνει τη διαφορά στις λεπτομέρειες (π.χ σε μια πολύ εξειδικευμένη ερώτηση του μαθητή) και γι' αυτό και αμείβεται και λίγο περισσότερο. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι σε γενικές γραμμές στο σχολείο δεν μπορεί να κάνει ένα καλό μάθημα και ένας απόφοιτος ΤΕΙ (εκτός αν μιλάμε για κάποιο υποβαθμισμένο τμήμα ΤΕΙ που αποδεδειγμένα δεν λειτουργεί σωστά και παράγει μέτριους επιστήμονες).

Αν ήταν να διάλεγουμε ως καθηγητές αυτούς με τις περισσότερες δυνατές γνώσεις σε ένα αντικείμενο, θα έπρεπε σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης να διδάσκουν μόνο καθηγητές πανεπιστημίου. Δεν συμβαίνει όμως αυτό, γιατί κρίνεται πως το επίπεδο γνώσεων που πρέπει να λάβουν οι μαθητές δεν απαιτεί τόσο υψηλή κατάρτιση του εκπαιδευτικού.

Άσε δε που καμιά φορά οι πολλές πολλές γνώσεις δεν βελτιώνουν το μάθημα αλλά το δυσχεραίνουν. Εγώ είχα καθηγητή στη φυσική που ήταν απόφοιτος Πολυτεχνείου. Ήταν πολύ καταρτισμένος, αλλά ως εκπαιδευτικός δεν ήταν καλός γιατί από την πρεμούρα του να μας πει όλα όσα ήξερε, μας μπέρδευε με ένα σωρό λεπτομέρειες, τη στιγμή που εμείς ακόμα προσπαθούσαμε να μάθουμε κάποιες βασικές έννοιες.
Απόδειξη; Από τη Φυσική της Β' Λυκείου δεν μου έμεινε απολύτως τίποτα. Ό,τι έμαθα στην Α΄Λυκείου...


Δεν θέλω να ισοπεδώσω τα πράγματα. Σίγουρα ανάλογα με τη σχολή που τελειώνει κανείς γνωρίζει κάποια πράγματα παραπάνω ή παρακάτω σε ένα αντικείμενο σε σχέση με κάποιον άλλο. Θεωρώ όμως ότι πρέπει να λαμβάνουμε υπ' όψιν και τις απαιτήσεις της δουλειάς την οποία αναλαμβάνει ο καθένας. Και φυσικά από εκεί και πέρα, πέρα από τις γνώσεις, μετράνε πάρα πολύ και άλλα πράγματα (στην εκπαίδευση λ.χ η μεταδοτικότητα, το μεράκι, το ανοικτό μυαλό).
Οπότε γενικές αξιολογήσεις μόνο βάσει του πτυχίου, δεν νομίζω ότι είναι ακριβείς.
Το αποτέλεσμα μετρά πάντα... ;)



« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 25, 2011, 08:08:50 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5726
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3216 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 08:08:09 μμ »

Ή να το πω διαφορετικά: Αν θέλω κάποιον να μου περιγράψει μια εγχείρηση, φυσικά και θα προτιμήσω γιατρό (ΠΕ) και όχι νοσηλευτή (ΤΕ). Αν θέλω όμως κάποιον να μου δείξει πώς δίνονται οι πρώτες βοήθειες, θα υπάρχει μεταξύ των δύο τέτοια ποιοτική διαφορά στο αποτέλεσμα, για να προτιμήσω κάποιον από τους δυο;

Διόρθωση: η νοσηλευτική είναι ΠΕ (υπάρχουν και σε ΤΕΙ τμήματα, αν δεν κάνω λάθος, όπως και ΙΕΚ κλπ..). Απλά άλλο το αντικείμενο του νοσηλευτή ΠΕ και άλλο του ιατρού ΠΕ. Δεν είναι το ΠΕ η διαφορά, αλλά η διαφορετική εξειδίκευση.  ;)


ΟΚ. Το παράδειγμα δεν είναι και τόσο εύστοχο. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι η εξειδίκευση είναι βαρύνουσας σημασίας, όταν το απαιτεί το αντικείμενο της δουλειάς.
Στην εκπαίδευση καλείσαι να μεταφέρεις στο μαθητή βασικές γνώσεις και όχι απαραιτήτως όλες τις επιπλέον γνώσεις που διαθέτεις. Δεν λέω ότι δεν είναι καλό να είναι όσο γίνεται πιο κατηρτισμένος ο εκπαιδευτικός.
Απλώς δεν θεωρώ ότι το σχολικό μάθημα απαιτεί να είσαι ο σούπερ επιστήμονας, για είναι υψηλού επιπέδου.
Και ένας καλός επιστήμονας, μπορεί να ανταποκριθεί μια χαρά.

Άσε δε, που τώρα που το σκέφτομαι, θυμάμαι συμφοιτητές μου στο πανεπιστήμιο που ήταν τρεις λαλούν και δυο χορεύουν και παρ' όλα αυτά κατάφεραν να αποφοιτήσουν και να θεωρούνται σήμερα ΠΕ. Το ίδιο, φαντάζομαι, μπορεί να ισχύει και στα ΤΕΙ. Οπότε παίζει πάντα ρόλο και με ποιον ΠΕ ή ποιον ΤΕ έχουμε να κάνουμε.



« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 25, 2011, 08:13:10 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος fever

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3217 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 09:52:36 μμ »
να ρωτήσω κάτι συνάδελφοι
στις καταταξεις που εχουν κανει οι διευθυνσεις για το νεο μισθολογιο εκει που λεει χρονια υπηρεσιας στο βαθμό
τι ακριβως εννοει;;;
οτι απο δω και περα θα κατσω πχ στο βαθμο Ε (που ειμαι εγω) για 1 χρονο 4 μηνες 5 μερες;;; και μετα θα παω στον επομενο;;
ή κατι αλλο ;;;

Αποσυνδεδεμένος vasileios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3218 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 10:06:07 μμ »
Νομίζω πως ο πλεονάζων χρόνος μετρά μόνο για να σου δώσουν το κατάλληλο ΜΚ του βαθμού που είσαι. Μετά μηδενίζεται ο χρόνος αυτός, με την έννοια ότι για να πας στο επόμενο ΜΚ θα περιμένεις τα ίδια χρόνια είτε έχεις 1 μήνα πλεονάζοντα χρόνο είτε έχεις 2,5 χρόνια.

Ας επιβεβαιώσει και κάποιος άλλος.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 25, 2011, 10:20:35 μμ από vasileios »
"Δάσκαλε, δεν είμαι δοχείο να με γεμίσεις. Είμαι σπίρτο να με ανάψεις..." (Ι. Κακριδής)

Αποσυνδεδεμένος fever

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3219 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 10:11:33 μμ »
δηλαδη κανω αφαιρεση για να δω ποσα χρονα θα κατσω στο βαθμο Ε (4 - 1χρονο + 4 μηνες) ή ουτε αυτο;;
δηλαδη θα κατσω στο βαθμο Ε που με καταταξανε 4 χρονια;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161623
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 507
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 435
Σύνολο: 453

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.