*

Αποστολέας Θέμα: Ενιαίο Μισθολόγιο  (Αναγνώστηκε 1004917 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #434 στις: Μαρτίου 23, 2011, 06:41:46 pm »
Το σχόλιό σου είναι άδικο για να μην πω προκλητικό απέναντι στους διδάκτορες που έφαγαν 12 χρόνια από τη ζωή τους στα πανεπιστήμια και μέσα στα εργαστήρια (πτυχίο+μεταπτυχιακό+διδακτορικό) με πολύ χαμηλές ή και καθόλου αμοιβές και πολύωρη καθημερινή εργασία, με στόχο την αρτιότερη επιστημονική τους κατάρτιση, την προσφορά στην έρευνα και τη διεκδίκηση μίας θέσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι πιθανότητες όμως είναι πολύ μικρές για σταθερή και σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση στα ΑΕΙ/ΑΤΕΙ και επομένως το επόμενο καλύτερο ποιο είναι; Το δημόσιο και ειδικά η δευτεροβάθμια εκπαίδευση (αν δεν θέλει κάποιος να φύγει στο εξωτερικό και δεν συμβιβάζεται με τα 800-1000

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:16:30 »

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #435 στις: Μαρτίου 23, 2011, 07:15:49 pm »
Το σχόλιό σου είναι άδικο για να μην πω προκλητικό απέναντι στους διδάκτορες που έφαγαν 12 χρόνια από τη ζωή τους στα πανεπιστήμια και μέσα στα εργαστήρια (πτυχίο+μεταπτυχιακό+διδακτορικό) με πολύ χαμηλές ή και καθόλου αμοιβές και πολύωρη καθημερινή εργασία, με στόχο την αρτιότερη επιστημονική τους κατάρτιση, την προσφορά στην έρευνα και τη διεκδίκηση μίας θέσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι πιθανότητες όμως είναι πολύ μικρές για σταθερή και σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση στα ΑΕΙ/ΑΤΕΙ και επομένως το επόμενο καλύτερο ποιο είναι; Το δημόσιο και ειδικά η δευτεροβάθμια εκπαίδευση (αν δεν θέλει κάποιος να φύγει στο εξωτερικό και δεν συμβιβάζεται με τα 800-1000
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 23, 2011, 07:21:46 pm από toonoma »

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #436 στις: Μαρτίου 23, 2011, 07:32:10 pm »
Στο ιδιωτικό τομέα πληρώνεσαι με βάση τα ΤΥΠΙΚΑ (επίπεδο εκπαίδευσης, ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, ΥΕ,κλπ) και, φυσικά, τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ σου προσόντα (δεξιότητες, κλπ). Eίναι κρίμα να γράφονται ισοπεδωτικού τύπου αναλήθειες (ότι τάχα τα τυπικά προσόντα δεν μετράνε στον ιδιωτικό τομέα, κλπ).

Στο ιδιωτικό τομέα ποτέ ένας εργοδηγός ΔΕ (απόφοιτος μέσης τεχνικής σχολής, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, ΟΑΕΔ, κλπ) δεν θα εντασσόταν στον ίδιο κλάδο (ΠΕ, όπου είναι ενταγμένοι εργοδηγοί, οι οποίοι με 6μηνο σεμινάριο στα ΤΕΙ εξοιμοιώθηκαν με τους πτυχιούχους των ΤΕΙ και εντάχθηκαν στη κατηγορία ΠΕ...) με ένας διδάκτορα εκπαιδευτικό μηχανικό ΠΕ12...

Αυτά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν...

   
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 23, 2011, 07:35:49 pm από xaan »

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #437 στις: Μαρτίου 23, 2011, 08:03:42 pm »
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΕΝΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΑΡΧΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ
ΑΠΟΛΑ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:16:30 »

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #438 στις: Μαρτίου 24, 2011, 11:26:05 am »
Στο ιδιωτικό τομέα πληρώνεσαι με βάση τα ΤΥΠΙΚΑ (επίπεδο εκπαίδευσης, ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, ΥΕ,κλπ) και, φυσικά, τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ σου προσόντα (δεξιότητες, κλπ). Eίναι κρίμα να γράφονται ισοπεδωτικού τύπου αναλήθειες (ότι τάχα τα τυπικά προσόντα δεν μετράνε στον ιδιωτικό τομέα, κλπ).

Επειδή μάλλον ζούμε σε διαφορετικό κόσμο, θα σου δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα: προτού ακόμα πάρω το πτυχίο μου, δούλευα σε ιδιωτική εταιρεία. Σε πληροφορώ ότι έπαιρνα τα διπλάσια χρήματα από τους συναδέλφους μου (χωρίς βύσμα), οι οποίοι ήταν όλοι ΠΕ και ΠΕ MSc. Τα ΤΥΠΙΚΑ προσόντα στον ιδιωτικό τομέα χρησιμεύουν μόνο για την πρόσληψη και τον ελάχιστο μισθό. Από εκεί και πέρα φαίνεται η αξία του καθενός και μπορεί άνετα ένας ΥΕ να είναι καλύτερος και να πληρώνεται περισσότερο από έναν ΠΕ PhD σε κάποια συγκεκριμένη δουλειά. Αυτό γίνεται σε ΟΛΟ τον κόσμο και πρέπει να γίνεται και στο δημόσιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 24, 2011, 11:27:59 am από toonoma »

Αποσυνδεδεμένος effieapi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • Συνταγές για παγωτά
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #439 στις: Μαρτίου 24, 2011, 11:46:25 am »
Στο ιδιωτικό τομέα πληρώνεσαι με βάση τα ΤΥΠΙΚΑ (επίπεδο εκπαίδευσης, ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, ΥΕ,κλπ) και, φυσικά, τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ σου προσόντα (δεξιότητες, κλπ). Eίναι κρίμα να γράφονται ισοπεδωτικού τύπου αναλήθειες (ότι τάχα τα τυπικά προσόντα δεν μετράνε στον ιδιωτικό τομέα, κλπ).

Επειδή μάλλον ζούμε σε διαφορετικό κόσμο, θα σου δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα: προτού ακόμα πάρω το πτυχίο μου, δούλευα σε ιδιωτική εταιρεία. Σε πληροφορώ ότι έπαιρνα τα διπλάσια χρήματα από τους συναδέλφους μου (χωρίς βύσμα), οι οποίοι ήταν όλοι ΠΕ και ΠΕ MSc. Τα ΤΥΠΙΚΑ προσόντα στον ιδιωτικό τομέα χρησιμεύουν μόνο για την πρόσληψη και τον ελάχιστο μισθό. Από εκεί και πέρα φαίνεται η αξία του καθενός και μπορεί άνετα ένας ΥΕ να είναι καλύτερος και να πληρώνεται περισσότερο από έναν ΠΕ PhD σε κάποια συγκεκριμένη δουλειά. Αυτό γίνεται σε ΟΛΟ τον κόσμο και πρέπει να γίνεται και στο δημόσιο.

Ίσως όμως το πιο σωστό είναι να γίνεται συμψηφισμός αυτών των δύο, δηλαδή συμψηφισμός των τυπικών προσόντων και της παραγωγικότητας/απόδοσης των υπαλλήλων.
Και η αξιολόγηση που θέλουν να εφαρμόσουν σε αυτό ακριβώς αποσκοπεί : στη "μέτρηση" της παραγωγικότητας των δημοσίων υπαλλήλων.
Συνταγές για παγωτά
http://icecream.turborecipes.com

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #440 στις: Μαρτίου 24, 2011, 01:02:38 pm »
Η λογική του ενιαίου μισθολογίου είναι υπάλληλοι με τα ίδια προσόντα να αμοίβονται το ίδιο για ίδια εργασία.
Αυτό σημαίνει ότι:
1. Δύο υπάλληλοι που εκτελούν την ίδια εργασία αλλά έχουν διαφορετικά προσόντα πρέπει να αμοίβονται διαφορετικά.
2. Δύο υπάλληλοι που έχουν τα ίδια προσόντα αλλά εκτελούν διαφορετική εργασία (π.χ. αν ο ένας είναι πιο παραγωγικός από τον άλλον) πάλι πρέπει να αμοίβονται διαφορετικά.

Κατά τη γνώμη μου τα προσόντα και οι τίτλοι σπουδών θα πρέπει να αξιολογούνται και να επιβραβεύονται τόσο στο δημόσιο, όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Φυσικά κάποιος προσοντούχος έχει και μεγαλύτερη ευθύνη να αποδείξει ότι τα επιπλέον προσόντα του ανταποκρίνονται και σε υψηλότερο επίπεδο εργασίας, παραγωγικότητας και αποτελέσματος.

Ως εργοδότης θα έδειχνα μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε κάποιον προσοντούχο (π.χ. ΠΕ με MSc ή PhD), όχι γιατί απαραίτητα έχει περισσότερες γνώσεις, αλλά γιατί τα προσόντα του αποδεικνύουν ότι έχει μάθει να βάζει στόχους και να τους πετυχαίνει. Φυσικά θα είχα και περισσότερες απαιτήσεις από αυτόν.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 24, 2011, 01:07:01 pm από teogan »

Αποσυνδεδεμένος chorrer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #441 στις: Μαρτίου 24, 2011, 01:25:09 pm »
Ο νομος που παραθετεις αφορα τους αποφοιτους πριν και στην ουσια γραφει αυτα που σου λεω. Παραθετω απο σενα:

" Κλάδων ΠΕ1 εως ΠΕ20, εισαγωγικό το 18ο Μ.Κ. και καταληκτικό το 1ο Μ.Κ. της ΠΕ κατηγορίας και προκειμένου για πτυχιούχους ή διπλωματούχους τμημάτων Πανεπιστημίων πενταετούς ή εξαετούς φοίτησης εισαγωγικό το 17ο ή 16ο, αντίστοιχα, και καταληκτικό το 1ο της ΠΕ κατηγορίας." Εδω εξηγει οτι οι τετραετους φοιτησεως ( ΑΕΙ - ΑΤΕΙ) ξεκινουν με ΜΚ 18 , ενω οι πενταετους φοιτησεως με ΜΚ 17 κι οι εξαετους φοιτησεως με ΜΚ 16.

Σου λεω και παλι οτι εργαζομαι 2 χρονια τωρα σαν ΤΕ, εχω συμφοιτητες μου που εργαζονται ως ΠΕ κι εχουμε στο σχολειο και ΔΕ.

Προσπαθησα να βρω καποιο ΦΕΚ αλλα δεν τα καταφερα, εαν σε ενδιαφερει μπορεις να το ψαξεις

Κι αυτό θα αλλάξει γιατί ισχύει μόνο για το Υπουργείο Παιδείας ;)

...και παλι απο το ΦΕΚ που παραθεσες:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, Ν.Π.Δ.Δ. ΚΑΙ Ο.Τ.Α.

"Aρθρο 1

Έκταση εφαρμογής



1. Στις διατάξεις του Μέρους Α' υπάγονται οι μόνιμοι και δόκιμοι πολιτικοί υπάλληλοι:

α. του Δημοσίου,

β. της Γραμματείας των Δικαστηρίων και Εισαγγελιών, των Έμμισθων Υποθηκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων της χώρας,

γ. των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) και λοιπών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), καθώς και

δ. οι ιατροί υπηρεσίας υπαίθρου και μόνιμοι αγροτικοί ιατροί."


....κοινως ολοι οι δημοσιοι υπαλληλοι εχουν πλεον αυτους τους κωδικους.

Επιπλεον για οποιαδηποτε δημοσια υπηρεσια δωσεις ειτε γραπτες εξετασεις ειτε απλα καταθεσεις τα χαρτια σου μεσω ΑΣΕΠ , οι κωδικοι ειναι πλεον αυτοι.

...κι οχι ,αυτο δεν προκειται να αλλαξει γιατι 4 χρονια σπουδων σε ανωτατο ιδρυμα ( ειτε ΑΕΙ ειτε ΑΤΕΙ) οπως και να το δουμε ειναι οντως ΠΕ κατευθυνση.

....και δεν θα μπω στη διαδικασια του ποιος την εχει μεγαλυτερη ( την επιστημονικοτητα εννοω) το ΑΤΕΙ ή το ΑΕΙ. Μιλαω καθαρα για τα "τυπικα προσοντα" που προαναφερεις. Συμφωνα με το νομο τα ΤΕΙ πλεον αναβαθιστηκαν σε ΑΤΕΙ και θεωρουνται πανεπιστημια βασει curriculum . Δεν μπορει να ειναι κατωτερα καποια εκπαιδευτικα ιδρυματα ενω κανουν τα ιδια χρονια σπουδων. Μπορουν να ειναι διαφορετικα, να εχουν αλλο γνωστικο αντικειμενο, αλλο πεδιο εφαρμογης....αλλα σιγουρα οχι κατωτερα και  μικροτερες απολαβες.  ;)

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #442 στις: Μαρτίου 26, 2011, 01:55:56 am »
Στο ιδιωτικό τομέα πληρώνεσαι με βάση τα ΤΥΠΙΚΑ (επίπεδο εκπαίδευσης, ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, ΥΕ,κλπ) και, φυσικά, τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ σου προσόντα (δεξιότητες, κλπ). Eίναι κρίμα να γράφονται ισοπεδωτικού τύπου αναλήθειες (ότι τάχα τα τυπικά προσόντα δεν μετράνε στον ιδιωτικό τομέα, κλπ).

Επειδή μάλλον ζούμε σε διαφορετικό κόσμο, θα σου δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα: προτού ακόμα πάρω το πτυχίο μου, δούλευα σε ιδιωτική εταιρεία. Σε πληροφορώ ότι έπαιρνα τα διπλάσια χρήματα από τους συναδέλφους μου (χωρίς βύσμα), οι οποίοι ήταν όλοι ΠΕ και ΠΕ MSc. Τα ΤΥΠΙΚΑ προσόντα στον ιδιωτικό τομέα χρησιμεύουν μόνο για την πρόσληψη και τον ελάχιστο μισθό. Από εκεί και πέρα φαίνεται η αξία του καθενός και μπορεί άνετα ένας ΥΕ να είναι καλύτερος και να πληρώνεται περισσότερο από έναν ΠΕ PhD σε κάποια συγκεκριμένη δουλειά. Αυτό γίνεται σε ΟΛΟ τον κόσμο και πρέπει να γίνεται και στο δημόσιο.

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ότι ζούμε σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ. Στο δικό μου κόσμο και κατά τεκμήριον (υποτίθεται ότι δεν κάνουμε περιπτωσιολογία, ε;) δεν έχω συναντήσει κλητήρες (ΥΕ) που να είναι αξιότεροι από τους διδάκτορες (PH.D).  Και προσωπικά δεν μπορώ επ' ουδενί να δεχθώ καν τη σύγκριση ανάμεσα στην ΥΕ (την οποία, φυσικά, τιμώ και σέβομαι - αλλά αυτό είναι άλλο πράγμα) και την ΠΕ κατηγορία, το θεωρώ  ακραίο λαϊκισμό - γι' αυτό και πιστεύω ότι η σημερινή ισοπέδωση είναι απότοκη παρομοίων αντιλήψεων.


Αποσυνδεδεμένος ms

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #443 στις: Μαρτίου 26, 2011, 09:47:08 am »
Την παραγωγικοτητα στην εκπάιδευση  με  ποιο  τρόπο  θα  την  μετρήσετε, για να καταλάβω  δηλαδή;

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #444 στις: Μαρτίου 26, 2011, 11:00:06 am »
Την παραγωγικοτητα στην εκπάιδευση  με  ποιο  τρόπο  θα  την  μετρήσετε, για να καταλάβω  δηλαδή;

H παραγωγικότητα στην εκπαίδευση "μετράται" από την απόδοση του εκπαιδευτικού στο να μαθαίνει τα παιδιά πως να μαθαίνουν και γι'  αυτό οι εκπαιδευτικοί θεωρούνται πρωτίστως παιδαγωγοί. Αυτό, φυσικά, ισχύει για τις προηγμένες (ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ρωσία, Κίνα, τις περισσότερες χώρες της Ε.Ε.) , ακόμη και τις υπανάπτυκτες χώρες (Τουρκία, Αλβανία, κλπ) πλήν της Ελλάδος όπου εκπαιδευτικός θεωρείται ο απόφοιτος οποιασδήποτε (!!!) σχολής (μέχρι και ιχθυοκαλλιεργητών...) και διορίζεται χωρίς παιδαγωγική κατάρτιση!

Κάτι πάει να κάνει η Διαμαντοπούλου με τον ν. 3848/2010 καθιερώνοντας ως αναγκαία προϋπόθεση για διορισμό στην εκπαιδευση την παιδαγωγική κατάρτιση, αλλά, δυστυχώς, οι αντιστάσεις των "ιχθυοκαλλιεργητών" (που θεωρούν εαυτούς και ως ...πεφωτισμένους εκπαιδευτικούς - αν και απόφοιτοι μη εκπαιδευτικών σχολών) είναι ισχυρές. Και, ως γνωστόν, στην Ελλάδα ο λαϊκισμός που τρέφει ελπίδες και προσφέρει ψήφους είναι ανίκητος... Θα καταφέρει η Διαμαντοπούλου; Μακάρι! Να το δούμε και να μη το πιστέψουμε....

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #445 στις: Μαρτίου 26, 2011, 11:15:46 am »
Δηλαδή ο ιχθυοκαλλιεργητής (με ή χωρίς εισαγωγικά) με το πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης (ακόμα είναι στον αέρα ο τρόπος και η διαδικασίας απόκτησης εκτός μεταπτυχιακών) είναι κατάλληλος εκπαιδευτικός;

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #446 στις: Μαρτίου 26, 2011, 11:31:02 am »
Το θέμα είναι οτι ο ιχθυοκαλλιεργητής μπορεί να γίνει εκπαιδευτικός.

Γιατί ο μόνιμος ιχθυοκαλλιεργητής θα σου αραδιάσει ένα μάτσο βεβαιώσεις και πιστοποιητικά από σεμινάρια (υποχρεωτικά ή μη) πάνω στην διδασκαλία που παρακολούθησε με έξοδα της υπηρεσίας από τότε που διορίστηκε.

Έγινε λοιπόν (προϊόντος του χρόνου) καλός (παιδαγωγικά) εκπαιδευτικός. Με το γνωστικό τι γίνεται;
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 26, 2011, 11:33:34 am από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος ms

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #447 στις: Μαρτίου 26, 2011, 11:54:10 am »
Την παραγωγικοτητα στην εκπάιδευση  με  ποιο  τρόπο  θα  την  μετρήσετε, για να καταλάβω  δηλαδή;

H παραγωγικότητα στην εκπαίδευση "μετράται" από την απόδοση του εκπαιδευτικού στο να μαθαίνει τα παιδιά πως να μαθαίνουν και γι'  αυτό οι εκπαιδευτικοί θεωρούνται πρωτίστως παιδαγωγοί. Αυτό, φυσικά, ισχύει για τις προηγμένες (ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ρωσία, Κίνα, τις περισσότερες χώρες της Ε.Ε.) , ακόμη και τις υπανάπτυκτες χώρες (Τουρκία, Αλβανία, κλπ) πλήν της Ελλάδος όπου εκπαιδευτικός θεωρείται ο απόφοιτος οποιασδήποτε (!!!) σχολής (μέχρι και ιχθυοκαλλιεργητών...) και διορίζεται χωρίς παιδαγωγική κατάρτιση!

Κάτι πάει να κάνει η Διαμαντοπούλου με τον ν. 3848/2010 καθιερώνοντας ως αναγκαία προϋπόθεση για διορισμό στην εκπαιδευση την παιδαγωγική κατάρτιση, αλλά, δυστυχώς, οι αντιστάσεις των "ιχθυοκαλλιεργητών" (που θεωρούν εαυτούς και ως ...πεφωτισμένους εκπαιδευτικούς - αν και απόφοιτοι μη εκπαιδευτικών σχολών) είναι ισχυρές. Και, ως γνωστόν, στην Ελλάδα ο λαϊκισμός που τρέφει ελπίδες και προσφέρει ψήφους είναι ανίκητος... Θα καταφέρει η Διαμαντοπούλου; Μακάρι! Να το δούμε και να μη το πιστέψουμε....
Συμφωνώ  για  την αναγκαιότητα παιδαγωγικής κατάρτισης, ωστόσο  η  απόδοση  του  εκπαιδευτκού  στο να μαθαίνει  τα  παιδιά  πως  την μετράς;  Δεν  νομίζω  ότι η  απόδοση του  εκπαιδευτικού είναι  κάτι  ευκολάμετρήσιμο΄. Ούτε  είναι  δυνατόν  να    δεχτούμε  ότι  οι επιδόσεις των παιδιών  σε τεστ  είναι αντανάκλαση της αποδοσης του  εκπαιδευτικού.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182800
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 742
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 653
Σύνολο: 661

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.197 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.