*

Αποστολέας Θέμα: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 328663 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #770 στις: Δεκεμβρίου 08, 2014, 10:05:45 am »
Ούτε αυτή η αντίδραση γονέα είναι σωστή, ούτε αυτή που είχε η μητέρα του παιδιού την τελευταία φορά όπου πάλι ήρθε αδιάβαστο και μπροστά της μου απάντησε ότι δεν είχε κάνει εργασίες που τις είχαμε βάλει μια βδομάδα τώρα κι εκείνη γελούσε!!! Δεν ξέρω αν μετά του είπε κάτι...
Εγώ απογοητεύτηκα!
Και εγω το εχω αυτο με Α λυκειου και πιστευω οτι φταιει η μεταβαση απο το γυμνασιο στο λυκειο. Κανω ο,τι μπορω, δηλαδη προχωρω αργα και φωναζω συνεχεια, ομως ξεκαθαρισα στη μητερα που παει το πραγμα και το καταλαβε. Και με κοιτα με απελπισια και.......χαλιεμαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:40:42 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #771 στις: Δεκεμβρίου 08, 2014, 11:02:12 am »
Κανουν τα παιδια σαν τα μουτρα τους και μετα απελπίζονται  ::)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #772 στις: Δεκεμβρίου 08, 2014, 11:20:16 am »
Κανουν τα παιδια σαν τα μουτρα τους και μετα απελπίζονται  ::)
Η μητερα εργαζεται και ειναι σπιτι αργα. Οποτε το παιδι δεν την ακουει ο,τι και αν πει, τσακωνονται μπροστα μου ασχημα. Και ετσι η μητερα ελπιζει σ΄εμενα.

Αποσυνδεδεμένος ZoumbiZou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Τίποτα δεν πάει χαμένο...
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #773 στις: Δεκεμβρίου 08, 2014, 01:05:05 pm »
  ZoumbiZou, Για να "μπουμε" στο πρόβλημα, αρχικά καποιες ερωτησεις:
Στα άλλα μαθήματα πάει καλά?
Σε ποιό/ποιά θεωρει πως έχει γνωσεις περισσοτερες, του αρεσει ως μαθημα?
Πόσο χρόνο αφιερωνει συνολικά για τα μαθηματα της ημερας?
Το πόσο χρόνο αφιερώνει σε άλλα μαθήματα δεν το ξέρω. Ξέρω όμως, ότι δεν του αρέσει ως μάθημα με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Του αρέσουν τα μαθηματικά καλύτερα από τα αρχαία, και ασχολείται πολύ περισσότερο με τον υπολογιστή.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλός σε όλα τα άλλα, γιατί το παιδί το πήρα φέτος. Ως κριτήριο δηλαδή έχω μόνο το λόγο του ίδιου του παιδιού, που και σ'εμένα έλεγε ότι μόνο τα ρήματα δυσκολεύουν και τελικά δεν ήταν μόνο αυτό. Το μόνο που έχω ακούσει από τους γονείς είναι ότι γενικά τους κάνει εντύπωση το πόσο γρήγορα τελειώνει, κι ότι γενικά τους λέει ότι δεν έχουν τπτ για το σχολείο κλ. Σκέφτηκα να ρωτήσω την καθηγήτρια των μαθηματικών του να συγκρίνω λίγο την απόδοση, όμως δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι χρήσιμο.
Ξαναλέω όμως, ότι τις λίγες φορές που έχει ασχοληθεί είναι σχεδόν μια χαρά! Όμως, γενικά δεν ασχολείται. Πάντα υπάρχει μια δικαιολογία! Κι εγώ δεν ξέρω πως να του τραβήξω την προσοχή τελικά. Όταν λες ότι δεν διαβάζει, κι εκείνο απαντάει με τη μια "δεν καταλαβαίνω" ενώ ξέρεις ότι δεν λέει αλήθεια, τι κάνεις;

Κανουν τα παιδια σαν τα μουτρα τους και μετα απελπίζονται  ::)
Αυτό το σκέφτομαι κάποιες φορές. Όμως, και σ'αυτό τι κάνεις; Μπορώ να τους μιλήσω για τα πράγματα που τα αποσυντονίζουν, για το τι κάνουν τα ίδια τα παιδιά, το πως θα το διαχειριστούν είναι θέμα δικό τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 08, 2014, 01:11:51 pm από ZoumbiZou »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:40:42 »

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #774 στις: Δεκεμβρίου 09, 2014, 10:44:36 am »
Μέχρι πρότινος, δε μου είχε τύχει στο ιδιαίτερο, είχα επιμελείς μαθητές (είτε παιδιά, είτε ενήλικες) αποφασισμένους να δουλέψουν και να συνεργαστούν σε όλα τα επίπεδα. Φέτος, όμως, μου έτυχαν 2 αγόρια με πολλά κενά και που διάβαζαν μόνο το λεξιλόγιο ορθογραφία και σε όλα τα άλλα αδιάβαστα και άγραφα. Καταλήγαμε να κάνουμε όλο το homework στο μάθημα και προχωρούσαν/ προχωρούν αργά.
Αντίθετα με αυτό που νομίζει ο πολύς κόσμος, το ατομικό μάθημα / ιδιαίτερο ΔΕΝ ενδείκνυται για τους αδιάφορους μαθητές.

Με το άλλο αγόρι, έχω πρόβλημα. Είναι 13-14 χρονών, E Class, διάλεξα να κάνουμε το Cosmic B1+, ήταν σε φροντιστήριο αλλά έχει αρκετά κενά.
Ατυχής επιλογή βιβλίου για αδύναμο / αδιάφορο μαθητή, ειδικά αν τον ετοιμάζεις για ECCE αντί για FCE. (είπες πως είσαι ανοιχτή σε κριτική, έτσι?)

Εγώ το συζήτησα 2-3 φορές με τη μητέρα του, προσπαθώντας να σκεφτούμε μία λύση ώστε να αυξήσει το χρόνο ή την ποιότητα του διαβάσματός του, χωρίς να νιώσει υπερβολική πίεση και 'κλωτσήσει'.
Αν βρεις τον τρόπο να γίνει αυτό, πες τον και σε μας  ;)

Ήρθα σε δύσκολη θέση, γιατί ο καβγάς ήταν για το μάθημα. Είπε ότι "απλά δεν του αρέσουν τα αγγλικά, και θέλει να τα σταματήσει". [...] Είναι γενικώς αδιάφορος. Αντιδράει σε αυτά που δε του αρέσουν, όχι το ένα, όχι το άλλο, π.χ. δεν του αρέσει η γραμματική, δε θέλει να κάνει καθόλου writing. Του αρέσει το listening και το speaking. Στο πρώτο είναι καλός, αλλά στο speaking δεν είναι, σε σημείο που δεν βγάζω νόημα λόγω φτωχού λεξιλογίου, άπειρων γραμματικών κ συντακτικών λαθών, κακού pronunciation, intonation και ρυθμού του λόγου. Εάν του κάνω μόνο αυτά που του αρέσουν, πώς θα μάθει έστω να μιλάει με μεγαλύτερη ευχέρεια και ακρίβεια; Πώς θα καλύψει την ύλη να ετοιμαστεί και για Lower του χρόνου; Επίσης, είναι δυνατόν να βγει μέχρι το καλοκαίρι η ύλη του B1+ με πέντε-πέντε τις ασκησούλες για εργασία για το σπίτι;
Μερικές πιθανές λύσεις:

Να σταματήσει τα αγγλικά (you know what they say, you can lead a horse to water....).

Να κάνετε μόνο προφορικά και listening και να προσπαθήσεις μέσω αυτών να διδάξεις γραμματική και λεξιλόγιο (καλή τύχη).

Να του βάζεις το homework που αναλογεί και να του λες ότι θα έρθεις για μάθημα μόνο όταν το έχει κάνει όλο (θα χάσεις χρήματα, αλλά θα έχεις ψυχική ηρεμία).

Να κάνετε περισσότερες ώρες μάθημα και να κάνετε το περισσότερο homework μαζί.

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #775 στις: Δεκεμβρίου 09, 2014, 01:45:11 pm »
Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις! Ναι, είμαι ανοιχτή σε κριτική, αλλά σε αυτό το σημείο θα ήθελα να εξηγήσω το σκεπτικό μου.

Η σειρά Cosmic θεωρείται δύσκολη δηλαδή; Είχα κάνει το Cosmic B1 με μία μαθήτρια** λίγο μικρότερη από τον συγκεκριμένο μαθητή, η οποία επίσης είχε κενά, δυσκολευόταν στην παραγωγή λόγου πολύ, κτλ. Αλλά βοηθήθηκε πολύ από αυτό το βιβλίο, έβαλε τις γνώσεις της σε μία σειρά και έκανε πολύ γρήγορα ικανοποιητική πρόοδο στα προφορικά/γραπτά γιατί ήταν συνεργάσιμη και ό,τι της έλεγες, έκανε. To sum up, ήταν αδύναμη, ψιλοαδιάφορη γιατί δεν ξέρω αν και πόσο της άρεσαν τα αγγλικά, αλλά συνεργάσιμη! Η διαφορά με τον δικό μου φέτος είναι ότι δεν είναι συνεργάσιμος.

**Με τον αδερφό της μικρής κάναμε πάλι

Αποσυνδεδεμένος MissPE06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #776 στις: Δεκεμβρίου 10, 2014, 12:36:09 pm »
Eίχα παρόμοια περίπτωση μαθητή αλλά δεν είχε καμιά μαθησιακή δυσκολία. Είχε, όμως, κάτι χειρότερο, τρομερή τεμπελιά. Κάναμε  ιδιαίτερο, τον ανέλαβα κάπου προς το τέλος της C' Class και κάναμε μετά το Choices D' Class. To μάθημα να προχωρά τρομερά αργά, να μη μαθαίνει πάνω από 10-15 λέξεις τη φορά (τίποτα γι' αυτό το επίπεδο) και να με εκνευρίζει με την απάθεια και την αδιαφορία του. Στην Ε' Class τον έβαλα σε γκρουπάκι μπας και καλυτερέψει. Κάποια παιδιά ωφελούνται και τα παρασύρει θετικά το τμήμα αλλά αυτός τίποτε μέχρι που σταμάτησε εντελώς τα μαθήματα με τις ευλογίες των γονιών του, γιατί κουραζόταν πολύ και με το σκεπτικό όταν θελήσει, να δώσει κατευθείαν για

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #777 στις: Δεκεμβρίου 10, 2014, 01:01:12 pm »
@MissPE06

Είναι μια μικρή ανακούφιση να ξέρω ότι και άλλοι έχουν αντιμετωπίσει παρόμοιες περιπτώσεις. Πολύ φοβάμαι ότι κάνω κι εγώ κάτι λάθος. Ίσως πρέπει να δοκιμάσω εντελώς διαφορετική προσέγγιση, κι ας μη δώσει ποτέ εξετάσεις, έστω να μάθει να μιλάει.

Από τη μία σκέφτομαι να κάνω μεγάλη στροφή στα ενδιαφέροντά του, μήπως δηλαδή δουλέψουμε με project πάνω στα αθλήματα, τα video games, τη μουσική που του αρέσει, κτλ (αλλά κι αυτό θα προϋποθέτει κάποιο h/w). Από την άλλη, τι θα γίνει με τα βιβλία; Θα μείνουν αχρησιμοποίητα και άγραφα;  ???

Θέλω πιο γρήγορο ρυθμό μαθήματος, αλλά δε συγκεντρώνεται κι εύκολα.. τον διακόπτω ευγενικά όταν πάει να πλατιάσει ή να πιάσει κουβέντα (στα ελληνικά κιόλας!) για άσχετα θέματα και να χάσουμε χρόνο, και του λέω "faster please" συνέχεια, γιατί είναι σαν κασέτα σε slow motion και πιστεύω πως το κάνει από αδιαφορία, δεν είναι on task. Επίσης, όπως είπαμε, είτε είναι εντελώς άγραφος, είτε έχει κάνει μικρές ασκήσεις αλλά άρπα κόλλα και είναι τα περισσότερα λάθος.. οπότε καθόμαστε και τα συζητάμε ένα-ένα και τα βρίσκει.

Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, σου χαλάει τη διάθεση τέτοια κατάσταση, να μην προχωράει το παιδί, να απελπίζονται οι γονείς, κτλ. Να προσθέσω ότι καταντάει και βαρετό το μάθημα να κάνετε 1-1.5 ώρα μόνο ασκήσεις επίσης δεν έκατσε να τα κάνει μόνος του.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #778 στις: Δεκεμβρίου 10, 2014, 11:42:25 pm »
Η σειρά Cosmic θεωρείται δύσκολη δηλαδή;
Όχι δύσκολη, απλά βαρετή και υπερβολικά προσαρμοσμένη στα αγγλικά δεδομένα (βλ. British English, FCE κλπ).
Για μαθητή αδιάφορο θα προτιμούσα κάτι σε στυλ Real English, που τουλάχιστον είναι πιο ενδιαφέρον ως βιβλίο, καλύπτει αρκετό λεξιλόγιο για το ECCE και έχει δυνατά writing & speaking sections. Το speaking του Cosmic

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #779 στις: Δεκεμβρίου 10, 2014, 11:50:18 pm »
Κάποια παιδιά ωφελούνται και τα παρασύρει θετικά το τμήμα αλλά αυτός τίποτε μέχρι που σταμάτησε εντελώς τα μαθήματα με τις ευλογίες των γονιών του, γιατί κουραζόταν πολύ και με το σκεπτικό όταν θελήσει, να δώσει κατευθείαν για
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 10, 2014, 11:52:27 pm από Isla »

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #780 στις: Δεκεμβρίου 11, 2014, 03:21:36 am »
Ελπιζω να μην τον μπερδευω με αλλο μαθητη, αλλα αν δε με απατα η μνημη μου το Real English εκανε στο φροντιστηριο περυσι. Της burlington δεν ειναι; Μου ειχε πει οτι δε του αρεσαν καθολου τα βιβλια.

Παντου ακουω οτι χρησιμοποιουνε burlington αλλα απο ολους τους μαθητες εχω ακουσει μετρια προς αρνητικα σχολια.

Εννοειται οτι δε λεω πως τα βιβλια αυτα δεν αξιζουν ή οτι δεν ειναι καλα. Μετραει πολυ και ο καθηγητης,  η παραδοση κ η δουλεια στην ταξη. Οσο για το cosmic, απογοητευτηκα λιγο που το βρισκεις βαρετο αλλα νομιζω πως τα περισσοτερα βιβλια πανω κατω το ιδιο ειναι ουτως ή αλλως και γι'αυτο προσπαθω να βρισκω εξτρα υλικο πανω στο καθε κεφαλαιο (πχ βιντεο, αρθρα, ειικονεςς, παιχνιδια) κ αφορμες για εργασιες.

Νομιζω πως ετσι ζωντανευει αρκετα. Για την ιστορια παντως,  αυτη τη βδομαδα μου ηταν διαβασμενος. Μακαρι να συνεχισει ετσι, λιγα αλλα διαβασμενα. Ευχαριστω ολους για την ανταλλαγη αποψεων. Θα επανελθω αν υπαρξουν νεοτερα.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #781 στις: Δεκεμβρίου 11, 2014, 09:59:45 am »
Ελπιζω να μην τον μπερδευω με αλλο μαθητη, αλλα αν δε με απατα η μνημη μου το Real English εκανε στο φροντιστηριο περυσι. Της burlington δεν ειναι; Μου ειχε πει οτι δε του αρεσαν καθολου τα βιβλια.
Πιθανολογώ ότι δεν είναι μόνο τα βιβλία που δεν του άρεσαν  :P

Εγώ έκανα Cosmic πέρυσι στα επίπεδα B1 και

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #782 στις: Δεκεμβρίου 11, 2014, 12:03:32 pm »
Εκεινά τα κλασικά βιβλία αγγλικών με τον Arthur Newton τη Mary και τον κακό Bruce (πώς λεγόταν η σειρά; ) δεν χρησιμοποιούνται πια;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος MissPE06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #783 στις: Δεκεμβρίου 11, 2014, 12:29:43 pm »
Τα τμήματα ενηλίκων είναι γεμάτα από νεαρούς και νεαρές που σταμάτησαν τα αγγλικά στην Elementary D και περιμένουν να κουνήσεις το μαγικό ραβδί για να πάρουν το Lower σε 8 μήνες.
Δεν υπάρχει πιο βαρετό πράγμα από το ιδιαίτερο μάθημα με μαθητή που δεν ενδιαφέρεται να μάθει. Έχω αρκετά ατομικά μαθήματα στο φροντιστήριο, και παρότι προσωπικά προτιμώ την τάξη, με τους μαθητές που έχουν διάθεση να μάθουν το ατομικό μάθημα κυλάει γρήγορα και είναι εποικοδομητικό. Με αυτούς που δεν ενδιαφέρονται ή είναι τεμπέληδες.... δεν παλεύεται.

Και με αυτούς τους μαθητές τι κάνεις; Kαταφέρνεις πάντα να τους φέρεις σε τέτοιο επίπεδο ώστε να πάρουν το

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 587
Σύνολο: 592

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.