0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ούτε αυτή η αντίδραση γονέα είναι σωστή, ούτε αυτή που είχε η μητέρα του παιδιού την τελευταία φορά όπου πάλι ήρθε αδιάβαστο και μπροστά της μου απάντησε ότι δεν είχε κάνει εργασίες που τις είχαμε βάλει μια βδομάδα τώρα κι εκείνη γελούσε!!! Δεν ξέρω αν μετά του είπε κάτι... Εγώ απογοητεύτηκα!
Κανουν τα παιδια σαν τα μουτρα τους και μετα απελπίζονται
ZoumbiZou, Για να "μπουμε" στο πρόβλημα, αρχικά καποιες ερωτησεις: Στα άλλα μαθήματα πάει καλά?Σε ποιό/ποιά θεωρει πως έχει γνωσεις περισσοτερες, του αρεσει ως μαθημα? Πόσο χρόνο αφιερωνει συνολικά για τα μαθηματα της ημερας?
Μέχρι πρότινος, δε μου είχε τύχει στο ιδιαίτερο, είχα επιμελείς μαθητές (είτε παιδιά, είτε ενήλικες) αποφασισμένους να δουλέψουν και να συνεργαστούν σε όλα τα επίπεδα. Φέτος, όμως, μου έτυχαν 2 αγόρια με πολλά κενά και που διάβαζαν μόνο το λεξιλόγιο ορθογραφία και σε όλα τα άλλα αδιάβαστα και άγραφα. Καταλήγαμε να κάνουμε όλο το homework στο μάθημα και προχωρούσαν/ προχωρούν αργά.
Με το άλλο αγόρι, έχω πρόβλημα. Είναι 13-14 χρονών, E Class, διάλεξα να κάνουμε το Cosmic B1+, ήταν σε φροντιστήριο αλλά έχει αρκετά κενά.
Εγώ το συζήτησα 2-3 φορές με τη μητέρα του, προσπαθώντας να σκεφτούμε μία λύση ώστε να αυξήσει το χρόνο ή την ποιότητα του διαβάσματός του, χωρίς να νιώσει υπερβολική πίεση και 'κλωτσήσει'.
Ήρθα σε δύσκολη θέση, γιατί ο καβγάς ήταν για το μάθημα. Είπε ότι "απλά δεν του αρέσουν τα αγγλικά, και θέλει να τα σταματήσει". [...] Είναι γενικώς αδιάφορος. Αντιδράει σε αυτά που δε του αρέσουν, όχι το ένα, όχι το άλλο, π.χ. δεν του αρέσει η γραμματική, δε θέλει να κάνει καθόλου writing. Του αρέσει το listening και το speaking. Στο πρώτο είναι καλός, αλλά στο speaking δεν είναι, σε σημείο που δεν βγάζω νόημα λόγω φτωχού λεξιλογίου, άπειρων γραμματικών κ συντακτικών λαθών, κακού pronunciation, intonation και ρυθμού του λόγου. Εάν του κάνω μόνο αυτά που του αρέσουν, πώς θα μάθει έστω να μιλάει με μεγαλύτερη ευχέρεια και ακρίβεια; Πώς θα καλύψει την ύλη να ετοιμαστεί και για Lower του χρόνου; Επίσης, είναι δυνατόν να βγει μέχρι το καλοκαίρι η ύλη του B1+ με πέντε-πέντε τις ασκησούλες για εργασία για το σπίτι;
Η σειρά Cosmic θεωρείται δύσκολη δηλαδή;
Επίσης, να αναφέρω ότι έχει λίγη δυσλεξία (και η αδερφή του λίγη διάσπαση προσοχής).
-Έχω διαβάσει για τη μέθοδο, αλλά δεν έχω ασχοληθεί μέχρι στιγμής.. εννοώ το speaking-based learning/ lessons. Θα το ψάξω, μήπως και είναι πιο αποτελεσματικό στην περίπτωσή του. Πάλι δε θα δουλεύει στο σπίτι, σίγουρα. Αλλά αν είναι να συνεργάζεται περισσότερο στο μάθημα, να μάθει έμμεσα γραμματική και λεξιλόγιο, και να μάθει να μιλάει.. αξίζει να το δοκιμάσω. (Πάντως, μου ακούγεται σαν μικρός άθλος!)
PS. Εγώ δεν είμαι απόλυτα σίγουρη τι είναι καλύτερο (το ιδιαίτερο ή το φροντιστήριο;) για έναν αδύναμο/ αδιάφορο μαθητή.
Κάποια παιδιά ωφελούνται και τα παρασύρει θετικά το τμήμα αλλά αυτός τίποτε μέχρι που σταμάτησε εντελώς τα μαθήματα με τις ευλογίες των γονιών του, γιατί κουραζόταν πολύ και με το σκεπτικό όταν θελήσει, να δώσει κατευθείαν για Β2!!!
Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, σου χαλάει τη διάθεση τέτοια κατάσταση, να μην προχωράει το παιδί, να απελπίζονται οι γονείς, κτλ. Να προσθέσω ότι καταντάει και βαρετό το μάθημα να κάνετε 1-1.5 ώρα μόνο ασκήσεις επίσης δεν έκατσε να τα κάνει μόνος του.
Ελπιζω να μην τον μπερδευω με αλλο μαθητη, αλλα αν δε με απατα η μνημη μου το Real English εκανε στο φροντιστηριο περυσι. Της burlington δεν ειναι; Μου ειχε πει οτι δε του αρεσαν καθολου τα βιβλια.
Για την ιστορια παντως, αυτη τη βδομαδα μου ηταν διαβασμενος. Μακαρι να συνεχισει ετσι, λιγα αλλα διαβασμενα. Ευχαριστω ολους για την ανταλλαγη αποψεων. Θα επανελθω αν υπαρξουν νεοτερα.
Τα τμήματα ενηλίκων είναι γεμάτα από νεαρούς και νεαρές που σταμάτησαν τα αγγλικά στην Elementary D και περιμένουν να κουνήσεις το μαγικό ραβδί για να πάρουν το Lower σε 8 μήνες.Δεν υπάρχει πιο βαρετό πράγμα από το ιδιαίτερο μάθημα με μαθητή που δεν ενδιαφέρεται να μάθει. Έχω αρκετά ατομικά μαθήματα στο φροντιστήριο, και παρότι προσωπικά προτιμώ την τάξη, με τους μαθητές που έχουν διάθεση να μάθουν το ατομικό μάθημα κυλάει γρήγορα και είναι εποικοδομητικό. Με αυτούς που δεν ενδιαφέρονται ή είναι τεμπέληδες.... δεν παλεύεται.