*

Αποστολέας Θέμα: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 312197 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #770 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 10:05:45 πμ »
Ούτε αυτή η αντίδραση γονέα είναι σωστή, ούτε αυτή που είχε η μητέρα του παιδιού την τελευταία φορά όπου πάλι ήρθε αδιάβαστο και μπροστά της μου απάντησε ότι δεν είχε κάνει εργασίες που τις είχαμε βάλει μια βδομάδα τώρα κι εκείνη γελούσε!!! Δεν ξέρω αν μετά του είπε κάτι...
Εγώ απογοητεύτηκα!
Και εγω το εχω αυτο με Α λυκειου και πιστευω οτι φταιει η μεταβαση απο το γυμνασιο στο λυκειο. Κανω ο,τι μπορω, δηλαδη προχωρω αργα και φωναζω συνεχεια, ομως ξεκαθαρισα στη μητερα που παει το πραγμα και το καταλαβε. Και με κοιτα με απελπισια και.......χαλιεμαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:45:47 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #771 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 11:02:12 πμ »
Κανουν τα παιδια σαν τα μουτρα τους και μετα απελπίζονται  ::)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #772 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 11:20:16 πμ »
Κανουν τα παιδια σαν τα μουτρα τους και μετα απελπίζονται  ::)
Η μητερα εργαζεται και ειναι σπιτι αργα. Οποτε το παιδι δεν την ακουει ο,τι και αν πει, τσακωνονται μπροστα μου ασχημα. Και ετσι η μητερα ελπιζει σ΄εμενα.

Αποσυνδεδεμένος ZoumbiZou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Τίποτα δεν πάει χαμένο...
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #773 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 01:05:05 μμ »
  ZoumbiZou, Για να "μπουμε" στο πρόβλημα, αρχικά καποιες ερωτησεις:
Στα άλλα μαθήματα πάει καλά?
Σε ποιό/ποιά θεωρει πως έχει γνωσεις περισσοτερες, του αρεσει ως μαθημα?
Πόσο χρόνο αφιερωνει συνολικά για τα μαθηματα της ημερας?
Το πόσο χρόνο αφιερώνει σε άλλα μαθήματα δεν το ξέρω. Ξέρω όμως, ότι δεν του αρέσει ως μάθημα με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Του αρέσουν τα μαθηματικά καλύτερα από τα αρχαία, και ασχολείται πολύ περισσότερο με τον υπολογιστή.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλός σε όλα τα άλλα, γιατί το παιδί το πήρα φέτος. Ως κριτήριο δηλαδή έχω μόνο το λόγο του ίδιου του παιδιού, που και σ'εμένα έλεγε ότι μόνο τα ρήματα δυσκολεύουν και τελικά δεν ήταν μόνο αυτό. Το μόνο που έχω ακούσει από τους γονείς είναι ότι γενικά τους κάνει εντύπωση το πόσο γρήγορα τελειώνει, κι ότι γενικά τους λέει ότι δεν έχουν τπτ για το σχολείο κλ. Σκέφτηκα να ρωτήσω την καθηγήτρια των μαθηματικών του να συγκρίνω λίγο την απόδοση, όμως δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι χρήσιμο.
Ξαναλέω όμως, ότι τις λίγες φορές που έχει ασχοληθεί είναι σχεδόν μια χαρά! Όμως, γενικά δεν ασχολείται. Πάντα υπάρχει μια δικαιολογία! Κι εγώ δεν ξέρω πως να του τραβήξω την προσοχή τελικά. Όταν λες ότι δεν διαβάζει, κι εκείνο απαντάει με τη μια "δεν καταλαβαίνω" ενώ ξέρεις ότι δεν λέει αλήθεια, τι κάνεις;

Κανουν τα παιδια σαν τα μουτρα τους και μετα απελπίζονται  ::)
Αυτό το σκέφτομαι κάποιες φορές. Όμως, και σ'αυτό τι κάνεις; Μπορώ να τους μιλήσω για τα πράγματα που τα αποσυντονίζουν, για το τι κάνουν τα ίδια τα παιδιά, το πως θα το διαχειριστούν είναι θέμα δικό τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2014, 01:11:51 μμ από ZoumbiZou »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:45:47 »

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #774 στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 10:44:36 πμ »
Μέχρι πρότινος, δε μου είχε τύχει στο ιδιαίτερο, είχα επιμελείς μαθητές (είτε παιδιά, είτε ενήλικες) αποφασισμένους να δουλέψουν και να συνεργαστούν σε όλα τα επίπεδα. Φέτος, όμως, μου έτυχαν 2 αγόρια με πολλά κενά και που διάβαζαν μόνο το λεξιλόγιο ορθογραφία και σε όλα τα άλλα αδιάβαστα και άγραφα. Καταλήγαμε να κάνουμε όλο το homework στο μάθημα και προχωρούσαν/ προχωρούν αργά.
Αντίθετα με αυτό που νομίζει ο πολύς κόσμος, το ατομικό μάθημα / ιδιαίτερο ΔΕΝ ενδείκνυται για τους αδιάφορους μαθητές.

Με το άλλο αγόρι, έχω πρόβλημα. Είναι 13-14 χρονών, E Class, διάλεξα να κάνουμε το Cosmic B1+, ήταν σε φροντιστήριο αλλά έχει αρκετά κενά.
Ατυχής επιλογή βιβλίου για αδύναμο / αδιάφορο μαθητή, ειδικά αν τον ετοιμάζεις για ECCE αντί για FCE. (είπες πως είσαι ανοιχτή σε κριτική, έτσι?)

Εγώ το συζήτησα 2-3 φορές με τη μητέρα του, προσπαθώντας να σκεφτούμε μία λύση ώστε να αυξήσει το χρόνο ή την ποιότητα του διαβάσματός του, χωρίς να νιώσει υπερβολική πίεση και 'κλωτσήσει'.
Αν βρεις τον τρόπο να γίνει αυτό, πες τον και σε μας  ;)

Ήρθα σε δύσκολη θέση, γιατί ο καβγάς ήταν για το μάθημα. Είπε ότι "απλά δεν του αρέσουν τα αγγλικά, και θέλει να τα σταματήσει". [...] Είναι γενικώς αδιάφορος. Αντιδράει σε αυτά που δε του αρέσουν, όχι το ένα, όχι το άλλο, π.χ. δεν του αρέσει η γραμματική, δε θέλει να κάνει καθόλου writing. Του αρέσει το listening και το speaking. Στο πρώτο είναι καλός, αλλά στο speaking δεν είναι, σε σημείο που δεν βγάζω νόημα λόγω φτωχού λεξιλογίου, άπειρων γραμματικών κ συντακτικών λαθών, κακού pronunciation, intonation και ρυθμού του λόγου. Εάν του κάνω μόνο αυτά που του αρέσουν, πώς θα μάθει έστω να μιλάει με μεγαλύτερη ευχέρεια και ακρίβεια; Πώς θα καλύψει την ύλη να ετοιμαστεί και για Lower του χρόνου; Επίσης, είναι δυνατόν να βγει μέχρι το καλοκαίρι η ύλη του B1+ με πέντε-πέντε τις ασκησούλες για εργασία για το σπίτι;
Μερικές πιθανές λύσεις:

Να σταματήσει τα αγγλικά (you know what they say, you can lead a horse to water....).

Να κάνετε μόνο προφορικά και listening και να προσπαθήσεις μέσω αυτών να διδάξεις γραμματική και λεξιλόγιο (καλή τύχη).

Να του βάζεις το homework που αναλογεί και να του λες ότι θα έρθεις για μάθημα μόνο όταν το έχει κάνει όλο (θα χάσεις χρήματα, αλλά θα έχεις ψυχική ηρεμία).

Να κάνετε περισσότερες ώρες μάθημα και να κάνετε το περισσότερο homework μαζί.

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #775 στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 01:45:11 μμ »
Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις! Ναι, είμαι ανοιχτή σε κριτική, αλλά σε αυτό το σημείο θα ήθελα να εξηγήσω το σκεπτικό μου.

Η σειρά Cosmic θεωρείται δύσκολη δηλαδή; Είχα κάνει το Cosmic B1 με μία μαθήτρια** λίγο μικρότερη από τον συγκεκριμένο μαθητή, η οποία επίσης είχε κενά, δυσκολευόταν στην παραγωγή λόγου πολύ, κτλ. Αλλά βοηθήθηκε πολύ από αυτό το βιβλίο, έβαλε τις γνώσεις της σε μία σειρά και έκανε πολύ γρήγορα ικανοποιητική πρόοδο στα προφορικά/γραπτά γιατί ήταν συνεργάσιμη και ό,τι της έλεγες, έκανε. To sum up, ήταν αδύναμη, ψιλοαδιάφορη γιατί δεν ξέρω αν και πόσο της άρεσαν τα αγγλικά, αλλά συνεργάσιμη! Η διαφορά με τον δικό μου φέτος είναι ότι δεν είναι συνεργάσιμος.

**Με τον αδερφό της μικρής κάναμε πάλι Β1, αλλά το Laser Β1 που το βρήκα πιο απαιτητικό και δύσκολο από το Cosmic. Και οι 2 σειρές μου άρεσαν πολύ, ήταν πολύ μεθοδικές και ενδιαφέρουσες, κι έτσι είπα να επιλέξω μεταξύ αυτών των δύο. Για τον άλλο μαθητή διάλεξα το Cosmic Β1+ ως πιο.. βατή σειρά. Δεν ισχύει τελικά ε; Ποια άλλη σειρά θα έπρεπε να είχα επιλέξει;

Σίγουρα δε θα δώσει FCE του χρόνου, αλλά δεν ήθελα να επιλέξω βιβλίο με βάση τις εξετάσεις που πιστεύω ότι μπορεί να καταφέρει να δώσει σε ένα χρόνο. Ήθελα ένα ενδιαφέρον βιβλίο που να είναι πολύ μεθοδικό και να παρέχει πολύ υλικό και βοήθεια για την ανάπτυξη speaking/ writing. Ήθελα αυτή τη χρονιά να καλυφθούν τα κενά και να 'χτίσει' επίπεδο, και αν όλα καλά του χρόνου να κάναμε ένα πιο εξετασεοκεντρικό μάθημα.

Επίσης, να αναφέρω ότι έχει λίγη δυσλεξία (και η αδερφή του λίγη διάσπαση προσοχής). Αυτά δεν τα ήξερα από την αρχή. Μου τα είπε η μητέρα μετά το 1ο- 2ο μάθημα. Αν το ήξερα, μπορεί να έλεγα και 'όχι', γιατί δεν είμαι ειδική και πιστεύω πως τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να δουλεύονται μόνο με καθηγητές εξειδικευμένους στα μαθησιακά.

Τι να πω.. Όσον αφορά τις λύσεις:

-Δε θα τον αφήσει η μητέρα του να σταματήσει τα αγγλικά.

-Αν είναι να κάνει μάθημα μόνο όταν είναι διαβασμένος, δε θα κάνει ποτέ ούτε το h/w ούτε το μάθημα. Οπότε είναι σα να σταματάει ανεπίσημα τα αγγλικά.. πάλι δε θα επιτρέψουν οι γονείς του, κι επίσης δε με/ τους συμφέρει γιατί θα αυξήσω την τιμή του μαθήματος με τη μικρή.

-Η μαμά υποστηρίζει ότι υπάρχει πολύ μεγάλο οικονομικό πρόβλημα και πως με άθλους μαζεύει το ποσό για τα αγγλικά. Δε νομίζω πως θα δεχόταν να κάνει περισσότερες ώρες ο γιος μόνο κ μόνο για το h/w.

-Έχω διαβάσει για τη μέθοδο, αλλά δεν έχω ασχοληθεί μέχρι στιγμής.. εννοώ το speaking-based learning/ lessons. Θα το ψάξω, μήπως και είναι πιο αποτελεσματικό στην περίπτωσή του. Πάλι δε θα δουλεύει στο σπίτι, σίγουρα. Αλλά αν είναι να συνεργάζεται περισσότερο στο μάθημα, να μάθει έμμεσα γραμματική και λεξιλόγιο, και να μάθει να μιλάει.. αξίζει να το δοκιμάσω. (Πάντως, μου ακούγεται σαν μικρός άθλος!)
 
Wish me luck.

PS. Εγώ δεν είμαι απόλυτα σίγουρη τι είναι καλύτερο (το ιδιαίτερο ή το φροντιστήριο;) για έναν αδύναμο/ αδιάφορο μαθητή. Φέτος έχω κυρίως ενήλικες, αλλά τα 3 παιδιά που έχω αυτή τη χρονιά είναι από φροντιστήρια, όλα τους όχι τόσο του διαβάσματος, με αρνητικές απόψεις και κακή εικόνα για τα αγγλικά, και φυσικά αμέτρητα κενά. Πού τους βοήθησε το φροντιστήριο - ή έστω τα συγκεκριμένα φροντιστήρια; Στους 2 μικρότερους μαθητές έχει πάει καλά, έχουν περισσότερη όρεξη, αρχίζουν να συμπαθούν τη γλώσσα και το μάθημα (ο ένας μάλιστα μου είπε πως αν δεν πάει στο χωριό δεν έχει πρόβλημα να κάνουμε αγγλικά στις διακοπές των Χριστουγέννων  :o) και σημειώνουν γρήγορα πρόοδο. Ο μεγάλος για τον οποίο μιλούσα στο ποστ, είναι η πιο δύσκολη περίπτωση, μάλλον επειδή είναι αγόρι στην εφηβεία και δεν τον ενδιαφέρει τίποτα εκτός από τα video games & basketball. Πιστεύω ότι και σε καλό φροντιστήριο να πήγαινε, πάλι θα έμενε πίσω ή θα προχωρούσε/ βελτιωνόταν τόσο άργα όσο και στο ιδιαίτερο. Σε unmotivated μαθητές, νομίζω πως θα πρέπει κανείς να πειραματιστεί πολύ με διάφορες διδακτικές μεθόδος (π.χ. game-based learning) και.. ό,τι πιάσει!

Αποσυνδεδεμένος MissPE06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #776 στις: Δεκέμβριος 10, 2014, 12:36:09 μμ »
Eίχα παρόμοια περίπτωση μαθητή αλλά δεν είχε καμιά μαθησιακή δυσκολία. Είχε, όμως, κάτι χειρότερο, τρομερή τεμπελιά. Κάναμε  ιδιαίτερο, τον ανέλαβα κάπου προς το τέλος της C' Class και κάναμε μετά το Choices D' Class. To μάθημα να προχωρά τρομερά αργά, να μη μαθαίνει πάνω από 10-15 λέξεις τη φορά (τίποτα γι' αυτό το επίπεδο) και να με εκνευρίζει με την απάθεια και την αδιαφορία του. Στην Ε' Class τον έβαλα σε γκρουπάκι μπας και καλυτερέψει. Κάποια παιδιά ωφελούνται και τα παρασύρει θετικά το τμήμα αλλά αυτός τίποτε μέχρι που σταμάτησε εντελώς τα μαθήματα με τις ευλογίες των γονιών του, γιατί κουραζόταν πολύ και με το σκεπτικό όταν θελήσει, να δώσει κατευθείαν για Β2!!! Λες και έχει κατακτήσει το απαιτούμενο επίπεδο και θα είναι έτοιμος για την τάξη του Lower! Tέλος πάντων, στενοχωρήθηκα αρχικά για την οικονομική απώλεια αλλά, πίστεψέ με, μετά ηρέμησα απόλυτα και απαλλάχτηκα από το στρες που μου δημιουργούσε το εν λόγω μάθημα.

Για το βιβλίο που χρησιμοποιείς δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, δεν το έχω χρησιμοποιήσει.

Καλή συνέχεια και καλή τύχη!

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #777 στις: Δεκέμβριος 10, 2014, 01:01:12 μμ »
@MissPE06

Είναι μια μικρή ανακούφιση να ξέρω ότι και άλλοι έχουν αντιμετωπίσει παρόμοιες περιπτώσεις. Πολύ φοβάμαι ότι κάνω κι εγώ κάτι λάθος. Ίσως πρέπει να δοκιμάσω εντελώς διαφορετική προσέγγιση, κι ας μη δώσει ποτέ εξετάσεις, έστω να μάθει να μιλάει.

Από τη μία σκέφτομαι να κάνω μεγάλη στροφή στα ενδιαφέροντά του, μήπως δηλαδή δουλέψουμε με project πάνω στα αθλήματα, τα video games, τη μουσική που του αρέσει, κτλ (αλλά κι αυτό θα προϋποθέτει κάποιο h/w). Από την άλλη, τι θα γίνει με τα βιβλία; Θα μείνουν αχρησιμοποίητα και άγραφα;  ???

Θέλω πιο γρήγορο ρυθμό μαθήματος, αλλά δε συγκεντρώνεται κι εύκολα.. τον διακόπτω ευγενικά όταν πάει να πλατιάσει ή να πιάσει κουβέντα (στα ελληνικά κιόλας!) για άσχετα θέματα και να χάσουμε χρόνο, και του λέω "faster please" συνέχεια, γιατί είναι σαν κασέτα σε slow motion και πιστεύω πως το κάνει από αδιαφορία, δεν είναι on task. Επίσης, όπως είπαμε, είτε είναι εντελώς άγραφος, είτε έχει κάνει μικρές ασκήσεις αλλά άρπα κόλλα και είναι τα περισσότερα λάθος.. οπότε καθόμαστε και τα συζητάμε ένα-ένα και τα βρίσκει.

Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, σου χαλάει τη διάθεση τέτοια κατάσταση, να μην προχωράει το παιδί, να απελπίζονται οι γονείς, κτλ. Να προσθέσω ότι καταντάει και βαρετό το μάθημα να κάνετε 1-1.5 ώρα μόνο ασκήσεις επίσης δεν έκατσε να τα κάνει μόνος του.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #778 στις: Δεκέμβριος 10, 2014, 11:42:25 μμ »
Η σειρά Cosmic θεωρείται δύσκολη δηλαδή;
Όχι δύσκολη, απλά βαρετή και υπερβολικά προσαρμοσμένη στα αγγλικά δεδομένα (βλ. British English, FCE κλπ).
Για μαθητή αδιάφορο θα προτιμούσα κάτι σε στυλ Real English, που τουλάχιστον είναι πιο ενδιαφέρον ως βιβλίο, καλύπτει αρκετό λεξιλόγιο για το ECCE και έχει δυνατά writing & speaking sections. Το speaking του Cosmic Β1+ προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου. Δεν ξέρω εσένα πώς σου φαίνεται.

Επίσης, να αναφέρω ότι έχει λίγη δυσλεξία (και η αδερφή του λίγη διάσπαση προσοχής).
Η "λίγη" δυσλεξία σαν δικαιολογία μου ακούγεται...

-Έχω διαβάσει για τη μέθοδο, αλλά δεν έχω ασχοληθεί μέχρι στιγμής.. εννοώ το speaking-based learning/ lessons. Θα το ψάξω, μήπως και είναι πιο αποτελεσματικό στην περίπτωσή του. Πάλι δε θα δουλεύει στο σπίτι, σίγουρα. Αλλά αν είναι να συνεργάζεται περισσότερο στο μάθημα, να μάθει έμμεσα γραμματική και λεξιλόγιο, και να μάθει να μιλάει.. αξίζει να το δοκιμάσω. (Πάντως, μου ακούγεται σαν μικρός άθλος!)
Πολύ χρονοβόρα και αμφίβολης αποτελεσματικότητας για αυτό που προσπαθείς να πετύχεις. Αλλά τι έχεις να χάσεις;
 
PS. Εγώ δεν είμαι απόλυτα σίγουρη τι είναι καλύτερο (το ιδιαίτερο ή το φροντιστήριο;) για έναν αδύναμο/ αδιάφορο μαθητή.
Για τον αδύναμο μαθητή, συνήθως είναι καλύτερο το ιδιαίτερο, γιατί μπορείς αν προσαρμόσεις το μάθημα στις δυνατότητές του και να του δώσεις ευκαιρία να καλύψει τα κενά του. Για τον αδιάφορο μαθητή συνήθως είναι καλύτερο το φροντιστήριο, για πολλούς και διάφορους λόγους: έχεις μεγαλύτερη ευελιξία να κάνεις ενδιαφέροντα πράγματα (projects, role playing, discussions, debates, talks, singing, group/pair work κλπ), έχεις την πίεση της τάξης (πιο εύκολα συνειδητοποιεί ο μαθητής το επίπεδό του όταν υπάρχει συνεχώς ένα μέτρο σύγκρισης παρά όταν είναι μόνος του) και το σημαντικότερο - μπορείς να κάνεις περισσότερες ώρες μάθημα για τα ίδια χρήματα και άρα να κάνεις περισσότερη δουλειά στην τάξη και να βάζεις λιγότερο homework.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #779 στις: Δεκέμβριος 10, 2014, 11:50:18 μμ »
Κάποια παιδιά ωφελούνται και τα παρασύρει θετικά το τμήμα αλλά αυτός τίποτε μέχρι που σταμάτησε εντελώς τα μαθήματα με τις ευλογίες των γονιών του, γιατί κουραζόταν πολύ και με το σκεπτικό όταν θελήσει, να δώσει κατευθείαν για Β2!!!
Τα τμήματα ενηλίκων είναι γεμάτα από νεαρούς και νεαρές που σταμάτησαν τα αγγλικά στην Elementary D και περιμένουν να κουνήσεις το μαγικό ραβδί για να πάρουν το Lower σε 8 μήνες.

Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, σου χαλάει τη διάθεση τέτοια κατάσταση, να μην προχωράει το παιδί, να απελπίζονται οι γονείς, κτλ. Να προσθέσω ότι καταντάει και βαρετό το μάθημα να κάνετε 1-1.5 ώρα μόνο ασκήσεις επίσης δεν έκατσε να τα κάνει μόνος του.
Δεν υπάρχει πιο βαρετό πράγμα από το ιδιαίτερο μάθημα με μαθητή που δεν ενδιαφέρεται να μάθει. Έχω αρκετά ατομικά μαθήματα στο φροντιστήριο, και παρότι προσωπικά προτιμώ την τάξη, με τους μαθητές που έχουν διάθεση να μάθουν το ατομικό μάθημα κυλάει γρήγορα και είναι εποικοδομητικό. Με αυτούς που δεν ενδιαφέρονται ή είναι τεμπέληδες.... δεν παλεύεται.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 10, 2014, 11:52:27 μμ από Isla »

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #780 στις: Δεκέμβριος 11, 2014, 03:21:36 πμ »
Ελπιζω να μην τον μπερδευω με αλλο μαθητη, αλλα αν δε με απατα η μνημη μου το Real English εκανε στο φροντιστηριο περυσι. Της burlington δεν ειναι; Μου ειχε πει οτι δε του αρεσαν καθολου τα βιβλια.

Παντου ακουω οτι χρησιμοποιουνε burlington αλλα απο ολους τους μαθητες εχω ακουσει μετρια προς αρνητικα σχολια.

Εννοειται οτι δε λεω πως τα βιβλια αυτα δεν αξιζουν ή οτι δεν ειναι καλα. Μετραει πολυ και ο καθηγητης,  η παραδοση κ η δουλεια στην ταξη. Οσο για το cosmic, απογοητευτηκα λιγο που το βρισκεις βαρετο αλλα νομιζω πως τα περισσοτερα βιβλια πανω κατω το ιδιο ειναι ουτως ή αλλως και γι'αυτο προσπαθω να βρισκω εξτρα υλικο πανω στο καθε κεφαλαιο (πχ βιντεο, αρθρα, ειικονεςς, παιχνιδια) κ αφορμες για εργασιες.

Νομιζω πως ετσι ζωντανευει αρκετα. Για την ιστορια παντως,  αυτη τη βδομαδα μου ηταν διαβασμενος. Μακαρι να συνεχισει ετσι, λιγα αλλα διαβασμενα. Ευχαριστω ολους για την ανταλλαγη αποψεων. Θα επανελθω αν υπαρξουν νεοτερα.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #781 στις: Δεκέμβριος 11, 2014, 09:59:45 πμ »
Ελπιζω να μην τον μπερδευω με αλλο μαθητη, αλλα αν δε με απατα η μνημη μου το Real English εκανε στο φροντιστηριο περυσι. Της burlington δεν ειναι; Μου ειχε πει οτι δε του αρεσαν καθολου τα βιβλια.
Πιθανολογώ ότι δεν είναι μόνο τα βιβλία που δεν του άρεσαν  :P

Εγώ έκανα Cosmic πέρυσι στα επίπεδα B1 και Β1+ και δεν με ενθουσίασαν. Ειδικά το λεξιλόγιο μου φάνηκε πολύ "αγγλικό" το οποίο δεν μας εξυπηρετεί δεδομένου ότι οι μαθητές μας δίνουν για ECCE / ECPE. Και στο γραπτό / προφορικό κομμάτι έκοβα φλέβες. Το δε κόμικ απλά το αγνόησα (και κανείς σχεδόν δεν ζήτησε να το κάνουμε). Φέτος αλλάξαμε σε Real English και το feedback από τα παιδιά είναι πολύ θετικό.

Επίσης το διαδραστικό υλικό και τα extras του Real English απλά δεν συγκρίνονται με το Cosmic. Τρίλιζες, ποιήματα, κουίζ, βιντεάκια από YouTube στην υπηρεσία του δασκάλου και του μαθητή  ;D

Γενικά με τα βιβλία είναι τι ταιριάζει στον καθένα. Ας πούμε εμένα μου αρέσουν τα ελαφρά βιβλία γιατί μου αρέσει να δίνω έξτρα δικό μου υλικό. Τα βαριά με αγχώνουν. Ενώ ξέρω άλλους που θέλουν τα βιβλία να είναι γεμάτα, και να επιλέγουν οι ίδιοι τι θα κάνουν και τι θα αφήσουν. Προσωπικά μου αρέσουν τα βιβλία της Burlington και πάντα μου άρεσαν, από τότε που πρωτοκυκλοφόρησαν.
 
Για την ιστορια παντως,  αυτη τη βδομαδα μου ηταν διαβασμενος. Μακαρι να συνεχισει ετσι, λιγα αλλα διαβασμενα. Ευχαριστω ολους για την ανταλλαγη αποψεων. Θα επανελθω αν υπαρξουν νεοτερα.
Καλή συνέχεια να έχετε  :)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #782 στις: Δεκέμβριος 11, 2014, 12:03:32 μμ »
Εκεινά τα κλασικά βιβλία αγγλικών με τον Arthur Newton τη Mary και τον κακό Bruce (πώς λεγόταν η σειρά; ) δεν χρησιμοποιούνται πια;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος MissPE06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #783 στις: Δεκέμβριος 11, 2014, 12:29:43 μμ »
Τα τμήματα ενηλίκων είναι γεμάτα από νεαρούς και νεαρές που σταμάτησαν τα αγγλικά στην Elementary D και περιμένουν να κουνήσεις το μαγικό ραβδί για να πάρουν το Lower σε 8 μήνες.
Δεν υπάρχει πιο βαρετό πράγμα από το ιδιαίτερο μάθημα με μαθητή που δεν ενδιαφέρεται να μάθει. Έχω αρκετά ατομικά μαθήματα στο φροντιστήριο, και παρότι προσωπικά προτιμώ την τάξη, με τους μαθητές που έχουν διάθεση να μάθουν το ατομικό μάθημα κυλάει γρήγορα και είναι εποικοδομητικό. Με αυτούς που δεν ενδιαφέρονται ή είναι τεμπέληδες.... δεν παλεύεται.

Και με αυτούς τους μαθητές τι κάνεις; Kαταφέρνεις πάντα να τους φέρεις σε τέτοιο επίπεδο ώστε να πάρουν το Β2; Aν το καταφέρνεις πάντα, εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος καθηγητής, αξίζετε πολλά συγχαρητήρια. Μιλώ πάντα για τον αδιάφορο κι απαθή μαθητή, όχι τον αδύναμο που προσπαθεί.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 857
Σύνολο: 859

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.