Σύνολο ψηφοφόρων: 468
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
...η ανάθεση επαιδευτικού έργου δεν πρέπει να συγχέεται με "επίδομα επιβίωσης" προς αδύναμες κοινωνικές ομάδες, εκτός και αν δημόσια παραδεχτούμε ότι το λεγόμενο "εκπαιδευτικό έργο" είναι κάποιου είδους πρόφαση για να δώσουμε λεφτά σε κάποιους ανθρώπους (που έχουν πολλές ψήφους). Μπορεί να γίνει κοινωνική πολιτική με άμεση βοήθεια προς όσους η κοινωνία μας θεωρεί ότι έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη, αλλά από αυτό το σημείο μέχρι του να ανατίθεται σε κάποιον να πάει να διδάξει παιδιά, χωρίς να ελεγθεί σε τίποτε, αντίθετα με άλλους που πρέπει να περάσουν πολύ αυστηρές εξετάσεις (υποτίθεται για να αποδείξουν ότι μπορούν να αναλάβουν αυτό το έργο) κάνει το όλο θέμα να μοιάζει με ανέκδοτο.Ασχέτως λοιπόν με τις όποιες οικονομικές δυνατότητες της χώρας να πληρώσει κι άλλους εκπαιδευτικούς, πολλούς ή λίγους, καλό είναι να υπάρχει ΜΙΑ ΟΔΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ, η ίδια για όλους, και ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΟ. Αντιλαμβάνομαι τη δυσκολία πάρα πολλών ακόμα και να διανοηθούν κάτι τέτοιο, αφού θίγονται μικροσυμφέροντα που έχουμε μάθει να τα μεταμφιέζουμε με "κοινωνικό" μανδύα.
Για ολοήμερα γυμνάσια έχω ακούσει επανειλημένως ότι πιέζονται από το πρότυπο της ευρωπαικής ένωσης.Λογικά έχει βάση αλλά το πότε είναι όντως ένα θέμα.
Παράθεση από: maryk στις Ιούλιος 02, 2008, 12:23:04 πμΓια ολοήμερα γυμνάσια έχω ακούσει επανειλημένως ότι πιέζονται από το πρότυπο της ευρωπαικής ένωσης.Λογικά έχει βάση αλλά το πότε είναι όντως ένα θέμα.Ετσι είναι, αλλά αυτό που όλοι οι αρμόδιοι λένε (από τον Διευθυντή μου που τυγχάνει να έχει πρόσβαση στο Υπουργείο λόγω συνδικαλισμού, μέχρι και τους υπαλλήλους στην Δ/θμια) είναι ότι δεν υπάρχουν κονδύλια...Εδώ η ΠΔΣ πάει για φούντο για τον ίδιο λόγο, τα ολοήμερα θα γλύτωναν;Αρε Ολυμπιάδα ρουφιάνα...