*

Ψηφοφορία

Πώς μπορεί κατά την άποψή σας να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλολόγων;

Όλοι οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ
88 (18.4%)
Με το υπάρχον σύστημα
7 (1.5%)
Με επαναφορά της επετηρίδας
33 (6.9%)
Με διορισμό φιλολόγων και σε Δημοτικά
147 (30.8%)
Με διαχωρισμό του κλάδου σε Αρχαία, Νέα, Ιστορία και μείωση του αριθμού των φιλολογικών σχολών
202 (42.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 468

Αποστολέας Θέμα: Πώς μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των Φιλόλογων;  (Αναγνώστηκε 227389 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος faz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #728 στις: Δεκέμβριος 09, 2013, 07:19:25 μμ »
Ειλικρινά, αναρωτιέμαι ποιος αναπληρωτής από εμάς θα δήλωνε παραίτηση! Μέχρι τώρα όσοι ξέρω τρέχουν όπου τους πουν, επειδή γουστάρουν αυτό που κάνουν!!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος el ΠΕ 02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #729 στις: Δεκέμβριος 09, 2013, 07:38:17 μμ »
οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί δεν είναι όλοι "ανάξιοι"ούτε "αλεξιπτωτιστές",γιατί πολλοί βρέθηκαν χωρίς δουλειά και μπροστά στο πάγωμα του Ασεπ από το 2008 και μετά άνεργοι,άρα το κράτος τους έδωσε μια δυνατότητα,μετά από χρόνια εργασίας  και μια περασμένη ηλικία απλά να διεκδικήσουν μια θέση αναπληρωτή που δεν τους οδηγεί σε διορισμό όπως παλιά..Γι αυτό καταθέτουν προϋπηρεσία μέχρι το 2010 όπως και όσοι εργάστηκαν στο δημόσιο.Με ποιο σκεπτικό το υπουργείο θα τους ακυρώνει την προϋπηρεσία?Άλλωστε οι περισσότεροι αναπληρωτές επιτυχόντες ασεπ στοχεύουν στην προϋπηρεσία και όχι στο διορισμό από καθαρό Ασεπ γιατί τότε θα διοριστούν ελάχιστοι..
ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟ ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί ΕΟΥΝ ΠΛΑΣΤΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΕΣ ΕΠΕΔΗ ΑΠΛΩΣ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ!

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #730 στις: Δεκέμβριος 09, 2013, 07:53:23 μμ »
νομίζω ότι με το Νέο Λύκειο θα βελτιωθούν τα πράγματα

Αποσυνδεδεμένος anna1994

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #731 στις: Δεκέμβριος 09, 2013, 08:11:01 μμ »
 Συμφωνώ στις τοποθετήσεις τα κριτήρια να είναι τα μόρια και όχι γάμος και παιδιά...και ΑΣΕΠ για όλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #732 στις: Δεκέμβριος 10, 2013, 06:58:37 μμ »
θα πρέπει να ρωτήσεις τον/ την  nickitol γι αυτό : αυτό που παραθέτεις με bold ανήκει στα δικά του/της γραφόμενα....

"  κλείνοντας το πρσωπικό σχόλιο, αντιγράφω το υπέροχο σχόλιο του nickitol από άλλο νήμα - σχόλιο που κλείνει μέσα του και την ουσία του όλου θέματος "   

 ;) ;)

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΣΑΦ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #733 στις: Δεκέμβριος 14, 2013, 12:44:23 μμ »
Μήνυμα συναδέλφου που έφθασε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του ΠΑ.Σ.Α.Φ

Ερωτήματα προς τον Υπουργό Παιδείας

Γιατί, κύριε Υπουργέ, ενώ θέλετε να εφαρμόσετε τον «σκληρό ΑΣΕΠ» στους μόνιμους εκπαιδευτικούς για να τους αξιολογήσετε, δεν αξιολογείτε με τον ίδιο τρόπο και τους αναπληρωτές, δίνοντας προτεραιότητα στους πίνακες σε όσους τον διαθέτουν; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, για να καταρτίσετε πίνακες αναπληρωτών (η έννοια δούλος είναι παρωχημένη) απαιτήσατε τη διεξαγωγή γραπτών εξετάσεων, ενώ την ίδια στιγμή δεν ζητάτε από όσους απασχολούνται στη δημόσια εκπαίδευση, αν δεν έχουν περάσει από αντίστοιχη διαδικασία, να αξιολογηθούν με ανάλογο τρόπο; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε, Υπουργέ, κρατάτε κλειδωμένους τους πίνακες των αναπληρωτών, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπετε σε ορισμένους να μπαινοβγαίνουν ανά πάσα στιγμή σε αυτούς; Δεν ξέρετε ότι όταν κλειδώνει μία πόρτα, δεν μπορεί κανείς να την περάσει παρά μόνο όποιος έχει στην κατοχή του το κλειδί; (υπάρχει βέβαια και η περίπτωση της παραβίασης, όπως περίτρανα αποδεικνύετε). Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, δείχνετε το κοινωνικό σας πρόσωπο σε ορισμένες κατηγορίες συνανθρώπων μας και τους προτάσσετε με κάθε ευκαιρία; Γιατί τελικά στις προσλήψεις να έχουν προτεραιότητα οι τρίτεκνοι, πολύτεκνοι κ.τ.λ. και όχι όσοι έχουν δύο παιδιά, όσοι μεγαλώνουν μόνοι τους ένα παιδί ή όσοι απλά δεν μπορούν να κάνουν, και σίγουρα όχι από επιλογή τους; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, δείχνετε εύνοια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και την ίδια στιγμή πολεμάτε μέχρις εσχάτων τη Δευτεροβάθμια; Γιατί προβήκατε σε απολύσεις συναδέλφων και σε άλλες πρακτικές στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας, (όπως επέκταση β΄ αναθέσεων ή αντίστοιχα άρση αναθέσεων μαθημάτων σε συγκεριμένους κλάδους, αύξηση ωραρίου ή αύξηση μαθητών σε κάθε τμήμα), ενώ δεν κάνατε κάτι αντίστοιχο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση; Μήπως θεωρείτε ότι η εκπαίδευση των Ελλήνων μαθητών τελειώνει στο Δημοτικό; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, μέσα από την εφαρμογή των β΄ αναθέσεων και της ανάθεσης υπερωριών πολεμάτε συγκεκριμένους κλάδους, για να εξυπηρετήσετε άλλους; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, διατείνεστε ότι σε ορισμένους κλάδους υπάρχουν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί και ενώ βρίσκετε τρόπους να καλύψετε το υποχρεωτικό τους ωράριο (μετατάξεις, β΄ αναθέσεις), προσλαμβάνετε ταυτόχρονα αναπληρωτές εκπαιδευτικούς; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, ενώ ξέρετε εξ αρχής ότι είναι αδύνατον να καλυφθούν τα όποια κενά, αντί να απαιτήσετε χρήματα για την εκπαίδευση των παιδιών μας, χρησιμοποιείτε τελικά χρήματα άλλων (ΕΣΠΑ), για να τα καλύψετε; Μήπως γιατί το ξένο είναι πάντα καλύτερο; Κι αφού τελικά μπορείτε μόνο έτσι, γιατί δεν εντάσσετε εξ αρχής τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο ΕΣΠΑ, πριν προβείτε σε άλλες πρακτικές που αίρουν αδικίες μεταξύ των κλάδων, αλλά χρησιμοποιείτε το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων που σας παραχωρούν για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, λειτουργεί ήδη το ολοήμερο σχολείο και άλλες πιθανές δράσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ενώ καθυστερείτε να ανακοινώσετε την Ενισχυτική Διδασκαλία που αφορά τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση; Πότε περιμένετε, κύριε Υπουργέ, να εφαρμόσετε το συγκεκριμένο πρόγραμμα και να ενισχύσετε μ’ αυτόν τον τρόπο τους οικονομικά ασθενείς μαθητές; Μετά το πέρας της σχολικής χρονιάς; (ίσως τελικά αυτό να έχετε στο μυαλό σας, εντατικά μαθήματα το καλοκαίρι, ώστε να είναι προετοιμασμένοι κατάλληλα για την επόμενη χρονιά, για να μη χάνετε κι εσείς το χρόνο σας με ανούσια πράγματα κάθε χρονιά). Και γιατί στα προγράμματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προσλαμβάνονται αναπληρωτές πλήρους ωραρίου, ενώ στο πρόγραμμα της Ενισχυτικής ωρομίσθιοι ή μειωμένου ωραρίου; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί ξαφνικά, κύριε Υπουργέ, δείχνετε τέτοια ευαισθησία για την Ειδική Αγωγή; Κι αν πράγματι συμβαίνει αυτό, σας είπε κανείς ότι οι μαθησιακές δυσκολίες ή άλλες διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές θεραπεύονται με την είσοδο αυτών των παιδιών στο Γυμνάσιο ή το Λύκειο; Γιατί υπάρχει δυσανάλογη κατανομή στις προσλήψεις ανάμεσα στις δύο βαθμίδες; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, αφού υπάρχουν τελικά τόσες ανάγκες στην Ειδική Αγωγή (επιτρέψτε μου να έχω ορισμένες αμφιβολίες πάνω σε αυτό) δεν διορίζετε μόνιμο εξειδικευμένο προσωπικό, αλλά επιτρέπετε στον καθένα να ασχολείται με ένα τόσο σημαντικό θέμα; Μήπως γιατί τελικά δεν έχετε στη διάθεσή σας αυτό το προσωπικό; (ρητορική ερώτηση). Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, αντιμετωπίζετε τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ως έρμαια σας, τους οποίους προσλαμβάνετε όποτε, εάν και όπου εσείς θέλετε; Σας είπε ποτέ κανείς ότι πρόκειται για εργαζόμενους πολίτες δεύτερης κατηγορίας, χωρίς δικαιώματα, αλλά μόνο με υποχρεώσεις; (αν και μεταξύ μας στα δημόσια σχολεία έτσι αντιμετωπίζονται σε αρκετές περιπτώσεις από τους μόνιμους συναδέρφους τους, τους οποίους εσείς φαινομενικά υποστηρίζετε και διαφυλάσσετε). Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί κύριε Υπουργέ, επιτρέψατε να μετατραπούν τα Πανεπιστήμια σε εμπόλεμες ζώνες, χωρίς να δείχνετε τον παραμικρό σεβασμό τόσο στους καθηγητές, όσο και στους ίδιους τους φοιτητές και τις οικογένειες τους, τις οποίες εσείς ο ίδιος έχετε ήδη εξαθλιώσει οικονομικά; Τι επιδιώκετε με τη στάση σας; Μήπως και την ηθική τους εξαθλίωση; Και γιατί μετατοπίζετε την ευθύνη στους άλλους, ενώ ξέρετε πολύ καλά ότι εσείς ο ίδιος με τις ακραίες ενέργειες σας πυροδοτήσατε την κατάσταση; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, θεωρήσατε ότι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ήταν αυτοί που έκαναν τόση μεγάλη ζημιά στην οικονομία του κράτους και γι’ αυτό έπρεπε να απομακρυνθούν; Μήπως γιατί απλά ήταν ο εύκολος στόχος; Γιατί τελικά τους θυμάστε μόνο όποτε σας βολεύει;

Γιατί, κύριε Υπουργέ, συμπεριφέρεστε κατά αυτόν τον τρόπο σε άξιους εκπαιδευτικούς, που κόπιασαν περισσότερο από όσο εσείς υπολογίζετε, που πρόσφεραν στο δημόσιο σχολείο (μεταξύ μας πάλι πολλές φορές περισσότερο από κάποιους που το υπηρετούν για πολλά χρόνια) και αγαπούσαν πραγματικά τη δουλειά τους, παρέχοντας τους για ορισμένο χρονικό διάστημα πενιχρά επιδόματα ή εισοδήματα μέσα από θέσεις που τους προσφέρετε( βλ. ενισχυτική διδασκαλία - αν και όποτε γίνει) για να τους χρυσώσετε το χάπι;

Έτσι, κύριε Υπουργέ, καταδικάσατε πολλούς από εμάς στην ανεργία, ίσως όχι μόνο για φέτος, αλλά για πολύ περισσότερο. Να θυμάστε, όμως, ότι πολύ σύντομα, πιθανόν να γίνετε κι εσείς ένας από εμάς…Με τη διαφορά ότι εμείς θα συνεχίζουμε, έστω και τώρα, να χαίρουμε της εκτίμησης πολλών συμπολιτών μας, αρκετών συναδέρφων μας, αλλά προπάντων των ίδιων των μαθητών μας...

Μία πρώην αναπληρώτρια φιλόλογος εκπαιδευτικός, Α.Μ

Αποσυνδεδεμένος trelamenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 738
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #734 στις: Δεκέμβριος 14, 2013, 03:10:53 μμ »
πολυ καλο κειμενο.ας το δημοσιοποησει η συναδελφος!!!

Αποσυνδεδεμένος marthoulini

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #735 στις: Δεκέμβριος 14, 2013, 03:22:09 μμ »
Μπραβο στη συναδελφο!Ευλογες αποριες και αγανακτηση που χαρακτηριζουν πολλους απο εμας...

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #736 στις: Δεκέμβριος 14, 2013, 04:17:55 μμ »
Συνάδελφοι,είστε αξιέπαινοι.Έχετε καταβάλει κάθε προσπάθεια να "καθαρίσετε" τους πίνακες απο τους ανεπιθύμητους.Μέχρι στο υπουργείου εμπορίου στείλατε τους συναδέλφους σας απο τα ιδιωτικά,αλλά χάσετε την δίκη στο στε.Τι σου κάνουν κι αυτά τα δίκαστηρια,πότε στο διοικητικό εφετείο χάνουν τα 24μηνα,πότε κερδίζουν τις δίκες στο στε οι ιδιωτικοί,προκοποί δεν σας αφήνουν να δείτε!Να ανοίξετε και τους πίνακες,όπως θέλετε,τι να τους κάνετε που θα σας χωθούν οι ιδιωτικοί και οι τρίτεκνοι και εσείς θα μείνετε πάλι απέξω;η μόνη λύση είναι να ξαναδιαβασάτε και να δώσετε ασεπ.Όχι όμως τον κάλπικο,πήραμε βαθμολογική βάση όπως το 70% όσων μετέχουν στο διαγωνισμό και ζητάμε διορισμό.Να δώσετε κανονικό ασεπ με φεκ!Αν το θελήσετε,εγώ θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις!

Αποσυνδεδεμένος trelamenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 738
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #737 στις: Δεκέμβριος 14, 2013, 04:36:50 μμ »
Συνάδελφοι,είστε αξιέπαινοι.Έχετε καταβάλει κάθε προσπάθεια να "καθαρίσετε" τους πίνακες απο τους ανεπιθύμητους.Μέχρι στο υπουργείου εμπορίου στείλατε τους συναδέλφους σας απο τα ιδιωτικά,αλλά χάσετε την δίκη στο στε.Τι σου κάνουν κι αυτά τα δίκαστηρια,πότε στο διοικητικό εφετείο χάνουν τα 24μηνα,πότε κερδίζουν τις δίκες στο στε οι ιδιωτικοί,προκοποί δεν σας αφήνουν να δείτε!Να ανοίξετε και τους πίνακες,όπως θέλετε,τι να τους κάνετε που θα σας χωθούν οι ιδιωτικοί και οι τρίτεκνοι και εσείς θα μείνετε πάλι απέξω;η μόνη λύση είναι να ξαναδιαβασάτε και να δώσετε ασεπ.Όχι όμως τον κάλπικο,πήραμε βαθμολογική βάση όπως το 70% όσων μετέχουν στο διαγωνισμό και ζητάμε διορισμό.Να δώσετε κανονικό ασεπ με φεκ!Αν το θελήσετε,εγώ θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις!
δεν εχουν ολοι 55 στον ασεπ υπαρχουν εκατονταδες που ενω η βαση διορισμου ηταν 75 αυτοι εγραψαν 74,5.απλα λιγοστεψαν οι θεσεις για γνωστους λογους.αυτοι λοιπον οι ανθρωποι εχουν δωσει τουλαχιστον 3 φορες.αυτα θα επρεπε να τα γνωριζεις κι οχι να σου τα εξηγω εγω.καποιοι δεν πηραν φεκ για συγκυριακους λογους.απλα πραγματα.την μια χρονια οι θεσεις ειναι 300 κ την αλλη 250!!!!

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #738 στις: Δεκέμβριος 14, 2013, 04:54:09 μμ »
δεν εχουν ολοι 55 στον ασεπ υπαρχουν εκατονταδες που ενω η βαση διορισμου ηταν 75 αυτοι εγραψαν 74,5.απλα λιγοστεψαν οι θεσεις για γνωστους λογους.αυτοι λοιπον οι ανθρωποι εχουν δωσει τουλαχιστον 3 φορες.αυτα θα επρεπε να τα γνωριζεις κι οχι να σου τα εξηγω εγω.καποιοι δεν πηραν φεκ για συγκυριακους λογους.απλα πραγματα.την μια χρονια οι θεσεις ειναι 300 κ την αλλη 250!!!!
Συνάδελφε,δεν με παρακολουθείς.Για τους παραπάνω συναδέλφους, έχω πει πως οι ίδιοι αδίκησαν τον εαυτό τους γιατί όταν έπρεπε δεν διεκδίκησαν τα δικαιώματα τους.Δεν διεκδίκησαν να γίνονται όλοι οι διορισμοί με ασεπ,γιατί πράγματι,αν αυτό γινόταν, θα είχαν διοριστεί.Η λύση λοιπόν ποιά είναι;Όπως κάποιοι άλλοι αδίκησαν εμάς,να αδικήσουμε και εμείς τους άλλους;Να μην δώσουμε στους νέους συναδέλφους το δικαίωμα να διεκδικήσουν μέσω ενός νέου ασεπ μία θέση στα σχολεία;Όχι βέβαια!Αυτό δεν είναι δημοκρατία.Άλλο πράγμα να πάρεις την προυπηρεσία σου και να δώσεις ασεπ και άλλο να θέλεις μόνο βάση της προυπηρεσιάς να διοριστείς.Το πρώτο είναι ηθικό,το δεύτερο ανήθικο.Γι αυτό κατακρίνω καποιες απο τις κινήσεις σας,γιατί δείχνουν να αποσκοπούν στο δεύτερο!!!

Αποσυνδεδεμένος trelamenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 738
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #739 στις: Δεκέμβριος 14, 2013, 05:08:58 μμ »
Μας εχεις αδικησει !!!!εμεις ουτε διαγωνισμους υπονομευουμε ουτε 24μηνα ονειρευομαστε.κανεις απο εμας δεν ανηκει κι οποιοι προλαβαν κ μπηκαν μεχρι το 2010 τους το επετρεψε το τοτε νομικο πλαισιο.εμεις ειμαστε ανθρωποι που εχουμε διαγωνιστει πλειστακις στο ασεπ και ζηταμε να κλεισουν ολα τα παραθυρακια.αλλωστε ο συλλογος συσταθηκε πολυ μετα το παλιο καθεστως των διορισμων το ετος 2011.αρα δεν ανηκουμε σε καμια κατηγορια απο αυτες που επικαλεισαι.επιτυχοντες και μη διοριστεοι σε προηγουμενες ασεπ ειμαστε.μονο αυτο!!!και αρκετα ταλαιπωρημενοι απο τις συνεχεις αλλαγες στο συστημα διορισμων και σημερα που μιλαμε ανεργοι!!!

Αποσυνδεδεμένος marthoulini

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των Φιλόλογων;
« Απάντηση #740 στις: Δεκέμβριος 15, 2013, 05:36:30 μμ »
τουλαχιστον εμεις επιθυμουμε ενα πιο αξιοκρατικο τροπο διορισμων και κουραστηκαμε να ειμαστε θεατες βλεποντας να εργαζονται ατομα που δεν εχουν ιδεα απο ΑΣΕΠ, αλλα ''μπαρμπα στην Κορωνη''!

Αποσυνδεδεμένος Pm-B

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 132
    • Προφίλ
Απ: Πώς μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των Φιλόλογων;
« Απάντηση #741 στις: Δεκέμβριος 15, 2013, 07:37:52 μμ »
Τελικά το ερώτημα του τόπικ πώς απαντιέται;

Νομίζω ότι έχουμε χάσει το θέμα συζήτησης. Υπάρχει δυνατότητα να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των ΠΕ02 και πώς;
Κατά τη γνώμη μου πλέον δύσκολα. Λίγο η νέα αύξηση ωραρίου από του χρόνου κατά 2 ώρες, όπως λέγεται, λίγο το νέο κύμα συγχωνεύσεων σχολείων (1637 σχολεία), κάνουν το ξεμπλοκάρισμα των ΠΕ02 μάλλον μποτιλιάρισμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 16, 2013, 03:37:41 μμ από Pm-B »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161198
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 733
Σύνολο: 749

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.