*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 968551 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος melina.an

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #364 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 12:24:23 μμ »
πολύ ωραιο... σε ευχαριστουμε!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:15:41 »

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #365 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 12:48:21 μμ »

http://sites.google.com/site/thetidiolarisa/%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%AD%CE%BA%CF%86%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B7

'Ενα πολύ καλό site για έκθεση με πληθώρα θεμάτων που με έχει βολέψει πολύ.. Στην αριστερή στήλη κάπου στην αρχή έχει για ευνοιοκρατία.

ευχαριστώ πάρα πολυ!!!

Αποσυνδεδεμένος xariklia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #366 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 04:43:28 μμ »
γεια σας...πιο θέμα πιστεύετε οτι θα πέσει φέτος?

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #367 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 04:01:54 μμ »
Αν μπορει καποιος γνωριζει απο διορθωση εκθεσης στις Πανελληνιες θα ηθελα να με ενημερωσει πανω στο θεμα των παραπομπων.Απ'οσο ξερω καλο θα ειναι (ή απαγορευεται?) να κανεις αστερισκους,βελακια κι αλλα συναφη στο γραπτο γιατι θεωρουνται "σημαδια" απο τους διορθωτες.Ομως πώς μπορει καποιος να συμπληρωσει κατι που ξεχασε χωρις κινδυνο να παρερμηνευτει?Ευχαριστω.
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:15:41 »

Αποσυνδεδεμένος iridax

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #368 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 12:00:01 πμ »
Λοιπόν ανοίγω ένα πονεμένο θέμα στην έκθεση και ρωτάω αξιολόγηση συλλογισμού και επιχειρήματος είναι ίδιο δηλαδή εγκυρότητα,αλήθεια και ορθότητα?Και δίνεται θέμα στις πανελλάδικές να αξιολογηθεί ο παρακάτω συλλογισμός και προκύπτει ότι είναι επαγωγικός πως κάνουμε αξιολόγηση??
Έχω μποεδευτεί λίγο γιατί και το βιβλίο δεν είναι ξεκάθαρο!Οι πιο έμπειροι συνάδελφοι ας βοηθήσουν γιατί οι μαθητές μου όλο απορίες έχουν σχετικά με αυτό το θέμα!!

Αποσυνδεδεμένος Dros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #369 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 12:37:13 πμ »
Θα σε παραπεμψω σε ενα πολυ καλο βιβλιο των εκδοσεων Κεδρος, των Γιαβρη και Στουφη ,για τη θεωρια στη Γ/λυκειου. Στον παραγωγικο συλλογισμο ελεγχουμε αν ειναι εγκυρος, αληθης αρα λογικα ορθος. Στον επαγωγικο ελεγχουμε αν ειναι τελεια επαγωγη[αρα επαγωγικα ισχυρος]η ατελης[γενικευση, αναλογια,αιτιο αποτελεσμα].Στη γενικευση ελεγχουμε αν ειναι επιτρεπτη η οχι, στην αναλογια αν ειναι κυριολεκτικη η μεταφορικη και στο αιτιο αποτελεσμα αν η αιτια ειναι αναγκαια και επαρκης για να προκληθει το αποτελεσμα.

Αποσυνδεδεμένος iridax

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #370 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 11:10:00 πμ »
Ευχαριστώ πολύ Droς το έχω αλλά αν μπει στις εξετάσεις. Να αξιολογηθεί ο παρακάτω συλλογισμός και τα παιδιά διαπιστώνουν ότι είναι επαγωγικός πως απαντούν? Εντάσσουν στην απαντησή τους  την εγκυρότητα την αλήθεια και την ορθότητα και εξετάζουν αν ειναι αναγκαία και επαρκής, αν γενίκευση ή  αν είναι αναλογία ή απαντούν μόνο σε σχέση με τα τρία αυτά στοιχεία.Επίσης το βιβλίο όταν κάνει αξιολόγηση συλλογισμού και επιχειρήματος κάνει το ίδιο πράγμα!!!!!!!!Απλά στους επαγωγικούς συλλογισμούς δίνει κάποια βοηθητικά στοιχεία όπως λέει.Και το βιβλίο αυτό Dros είναι τέλειο.Το δίνω στους μαθητές μου στην επανάληψη αλλά αυτό το σημείο της ύλης πάντα με μπερδεύει!

Αποσυνδεδεμένος ammy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #371 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 11:24:43 πμ »
   Συλλογισμός είναι ο τρόπος ανάπτυξης ενός επιχειρήματος οπότε όταν ζητείται αξιολόγηση ακολουθούμε την ίδια πορεία. Αν ο συλλογισμός τύχει να είναι επαγωγικός θα πρέπει πρώτα ηα εξεταστεί αν η επαγωγή είναι τέλεια ή ατελής. Αν είναι τέλεια -οπότε και λογικώς ορθή- θα πρέπει να εξεταστεί και αν είναι αληθής οπότε θα είναι ορθός ο συλλογισμός/επιχείρημα.

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #372 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 12:21:12 μμ »
zefi, το βοήθημα των Μπατζίνα-Λούλου, εκδ.Ζήτη, έχει πολύ ωραίες ασκήσεις που βοηθούν στην εξάσκηση του μαθητή. Η θεωρία είναι καλά αναλυμένη αλλά παρακάτω θα σου προτείνω κάτι άλλο. Τα κείμενά του βέβαια είναι λίγο μυστήρια, οπότε μην τα βάζεις για περίληψη στους μαθητές.
Το βοήθημα του Χατζημωυσιάδη, εκδ.Μεταίχμιο, έχει πολύ καλά αναλυμένους τους επαγωγικούς συλλογισμούς για να τους καταλάβεις κι εσύ και οι μαθητές.
Το βοήθημα του Μητσέλου, εκδ.Ελληνοεκδοτική, έχει πολύ ωραία θεωρία και ασκήσεις.
Αν θες κάτι περισσότερο στείλε μου πμ.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #373 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 01:03:02 μμ »
Μια φορά που έχει ζητηθεί αξιολόγηση συλλογισμού, το 2004, έδιναν σε παρένθεση να ελέγξουν οι μαθητές την εγκυρότητα, αλήθεια, ορθότητα, οπότε τους έδινε εμμέσως πλην σαφώς έτοιμη την απάντηση ότι είναι παραγωγικός. Αν διαπιστώσουν ότι είναι επαγωγικός, δε θα αναφερθούν σε αυτά, αλλά θα ελέγξουν αυτά που είπε η συνάδελφος Dros. Συνήθως, όμως, σε τέτοιου είδους ασκήσεις γίνεται ο ...κακός χαμός! :(

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #374 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 11:44:00 μμ »
Τοτε ειχαν μαλιστα βοηθησει δινοντας τη διευκρινηση "εκλαβετε τις προκειμενες ως αληθεις".Δηλαδη το θεμα ηταν "τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια".Και παλι βεβαια πολλοι τα εκαναν "θαλασσα"!(Για τις παραπομπες τελικα δεν ξερει κανεις κατι?)
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος ΜΕΝΙ@

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #375 στις: Ιανουάριος 17, 2010, 09:03:54 μμ »
καλησπέρα!! διδασκω εκθεση και ήθελα να μου πει κάποιος αν ξέρει πώς καθοδηγούμε ενα μαθητή που δυσκολεύεται στην αναπτυξη της εκθεσης.. έχω δώσει σχεδιαγράμματα, λεξιλογιο έγραψα μια έκθεση μαζί του για να δει τον τρόπο όμως η κατάσταση δυστυχώς παραμένει ιδια...

ευχαριστώ εκ των προτερων!!
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο....κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος stris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #376 στις: Ιανουάριος 17, 2010, 11:56:37 μμ »
Σύλβια,

δυστυχώς πρόκειται για δύσκολη περίπτωση μαθητή (αλλά αρκετά συχνή)! Θέλει συνεχή εξάσκηση ένα τέτοιο πρόβλημα. Πρέπει και εσύ να έχεις υπομονή και επιμονή αλλά και ο ίδιος ο μαθητής, που συνήθως, αφού είναι και τρίτη λυκείου, απογοητεύεται εύκολα, ειδικά όσο πλησιάζει ο καιρός των εξετάσεων. Γνώμη μου είναι να συνεχίσεις την εξάσκηση στην ανάπτυξη των παραγράφων, ώστε, τουλάχιστον, να μιλά για το θέμα που αναφέρει στη θεματική περίοδο κάθε παραγράφου. Αν, πάλι, το βλέπεις απίθανο να μάθει να γράφει τουλάχιστον 8-9 σειρές σε κάθε παράγραφο, μάθε του να μιλά για περισσότερα από ένα θέματα σε κάθε παράγραφο, αρκεί όμως να τα δίνει και στη θεματική περίοδο. (Ασφαλώς θα ξέρεις ότι οι διορθωτές δίνουν βαρύτητα στη δομή των παραγράφων).

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #377 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 12:14:09 μμ »
Δύσκολο πρόβλημα,συμφωνώ με stris.Έχω κάτι ανάλογο,αγόρι,καλό μαθητή,θετικής που έχει την έκθεση λίγο στην ξεπέτα! Μήπως το σχεδιάγραμμα να τον έβαζες να το κάνει αυτός στο μάθημα,ώστε να το συζητάτε επί τόπου και έτσι να αναγκάζεται να σκεφτεί λίγο παραπάνω; Γιατί κάνοντας σχεδιάγραμμα επιλέγει εκείνος τι θα πει,οπότε φαντάζομαι θα μπορεί να τα αναπτύξει και περισσότερο ως δικές του σκέψεις. Επίσης για δοκίμασε και θέματα πιο απλά , ακόμα και β΄λυκείου ,για να καταλάβεις πού ακριβώς είναι του πρόβλημα. Δεν έχει ιδέες γενικά; δεν είναι στα ενδιαφέροντά του τα θέματα; έχει φτωχό λεξιλόγιο; γράφει τα τετριμμένα; κάνει αδέξια σύνδεση;τι; Το πιθανότερο όλα μαζί ,έτσι; Αν απογοητεύεται ένας λόγος παραπάνω να του δώσεις κάτι εύκολο.Και μάθε του οπωσδήποτε  ποιο επίπεδο λόγου χρησιμοποιούμε με βάση το επικοινωνιακό πλαίσιο. Εμένα είναι β΄λυκείου και έχω κάποιο περιθώριο, νομίζω.
Αν δω πάντως βελτίωση κι εγώ,θα σου πω!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161388
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 548
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 523

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.