0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ξερω αν το κανουν επιτηδες! πιστευω πως μάλλον δεν εκατσαν να σκοτιστούν... πολλές φορες αν παίρνουμε ως δεδομένη μια δυνατή απάντηση δεν μπαίνουμε στη διαδικασία να σκεφτούμε οτι μπορεί κάπου να προκύψει και αλλος τρόπος απάντησης...
και αυτο που με νευριαζει περισσότερο είναι οτι ναι μεν καταλήγουν στην αιτιολόγηση ως σωστή απάντηση, δίνουν δε εντολή να κοβεται ένα μοριο μόνο για οσους εχουν γράψει και κάτι άλλο!! Άρα ουτε και αυτοί ξέρουν!! Τι να πεις;
Sun ευχαριστούμε για άλλη μια φορά.
Τελικά ο τρόπος που είναι αναπτυγμένη η παράγραφος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ.
Σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο της Γ Λυκείου (σ.283) ο ορισμός υποβάλλει στον αναγνώστη την πιθανή ερώτηση "Τι είναι;" ή "Τι εννοεί με αυτό;". Στο βιβλίο της
Να διευκρινίσω ότι μέχρι στιγμής οι ενδεικτικές απαντήσεις της ΚΕΓΕ περιλαμβάνουν ΜΟΝΟ την αιτιολόγηση και τίποτα άλλο. Το δικό μας βαθμολογικό κέντρο θα στείλει ερώτημα επ' αυτού και θα δούμε τι πρέπει να κάνουμε με τις απαντήσεις "ορισμός" και "αίτιο-αποτέλεσμα" Στη συνάντηση που είχαμε εχθές πάντως αποφασίσαμε: 4 μονάδες αν γράψει μόνο αιτιολόγηση, καθώς και αν γράψει συνδυασμό μεθόδων: αιτιολόγηση-ορισμός (πρακτικά δηλ. τον ορισμό τον αγνοούμε)1 (άλλοι είπαν ότι θα δώσουν 2...) μονάδες μόνο, για "την τιμή των όπλων", εφόσον γράψουν ΜΟΝΟ "ορισμός" ή " αίτιο-αποτέλεσμα" και δεν αναφέρουν την αιτιολόγηση. Δηλαδή η αιτιολόγηση πρέπει να αναφερθεί οπωσδήποτε για να πάρουν μονάδες. Εκτός βέβαια εάν στείλει διαφορετικές οδηγίες η επιτροπή και πει να τα δεχτούμε όλα (πολύ χλωμό το κόβω όμως....)