0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
΄Καλησπέρα!! Τι να κάνω γα να γινει πιο ενδιαφερον το μαθημα της έκθεσης στη γ λυκείου. Μετα τα χριστουγεννα παρατηρω μια αδιαφορια και απαξιωση για το συγκεκριμενο μαθημα που προβληματιζομαι πολυ. Σιγουρα κατι δεν κανω σωστα. Μηπως υπαρχουν προτασεις και εργασιες που να κινητοποιουν το ενδιαφερον τους, μπας και ξυπνησουν λιγο τα παιδιά? Ενοχλουμαι αφανταστα από τη μουρμούρα και τη φασαρια στην τάξη......
Καλησπέρα σε όλους,μόλις διάβασα στο alfavita ένα άρθρο για τη σημερινή 3ωρη(!) συνάντηση του Άρη με τον Λυκουρέντζο με θέμα τη διεξαγωγή των φετεινών εξετάσεων. Στο δελτίο τύπου που βγήκε για τη συνάντηση αναφέρονται διάφορες διατάξεις-αλλαγές για τις φετεινές εξετάσεις, ανάμεσα στις οποίες ότι...(αντιγράφω): Μειώνεται κατά 10 μονάδες στην εκατοντάβαθμη κλίμακα η βαρύτητα της παραγωγής κειμένου στο μάθημα της «Νεοελληνικής Γλώσσας» και αυξάνεται αντίστοιχα η βαρύτητα των ασκήσεων με στόχο τον περιορισμό της υποκειμενικής βαθμολόγησης στο συγκεκριμένο μάθημα. Έχει κανείς κάποια "επίσημη" ενημέρωση για το θέμα; Έχετε ακούσει κάτι από σχολεία ή σχολικούς συμβούλους; Η αλλαγή είναι σημαντική και πρέπει να ενσωματωθεί ΑΜΕΣΑ στον τρόπο που διορθώνουμε τα γραπτά των μαθητών μας (τη συγκεκριμένη είδηση τη διάβασα δε σε "διάλειμμα" από...διόρθωση εκθέσεων, με άριστα φυσικά το 50!). Υπάρχουν κι άλλες αλλαγές, κάποιες σημαντικές κυρίως για όσους κληθούν ως βαθμολογητές. Όλο το άρθρο: http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank16_2_9_415.php
Τελικά είναι επίσημο; ισχύει και για τους φετινούς υποψήφιους; Η έκθεση πια αντί για 50 θα πιανει 40 μόρια;
Η αλλαγή αυτή θα "ευνοήσει" πάντως κυρίως μαθητές τεχνολογικής κατεύθυνσης, όπου η κατάσταση στην έκθεση είναι ενίοτε τραγική.