0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μερικές φορές, απλά απορώ.... άλλες πάλι, βαριέμαι να μπω στη διαδικασία να απορήσω!!! Συμφωνώ ρε παιδιά. Ημαρτον πια.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ: Το χιούμορ δεν βοήθησε στην έκθεση “Απίστευτες” θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν αρκετές από τις απαντήσεις που έδωσαν οι υποψήφιοι των πανελληνίων εξετάσεων στο μάθημα της έκθεσης, στην προσπάθειά τους να εξηγήσουν το φαινόμενο του καψίματος των βιβλίων στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Η χιουμοριστική τους διάθεση, ωστόσο, δεν φαίνεται να τους ευνόησε και πολύ, μιας και οι βαθμολογίες δεν διαφοροποιούνται από πέρυσι. “Τα καίμε για πλάκα”, “τι οικολόγοι είμαστε, εάν καίμε τα βιβλία”, “το κάψιμο των βιβλίων είναι εκδήλωση καρναβαλισμού (αντί κανιβαλισμού)”, “τα βιβλία είναι πληγή (αντί πηγή) γνώσεων”, “δεν πρέπει να καίμε τα βιβλία, γιατί υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς”, “αφού δεν αγαπούν οι καθηγητές τα βιβλία, γιατί να τα αγαπάμε εμείς”. Είναι μερικά μόνο από τα σχόλια υποψηφίων που διάβασαν έκπληκτοι οι βαθμολογητές του μαθήματος της έκθεσης, κατά τη διόρθωση των κειμένων.
To τι έχουν γράψει, πραγματικά δεν περιγράφεται!!!!Άλλοι το φέρνουν απο δω, άλλοι απο κεί, άλλοι το τραβάνε έτσι, άλλοι αλλιώς για να τους "στρώσει" και να τους βγει...ό,τι μπορούσαν κάνανε τα κακόμοιρα :-)Ειδικά στη μετάβαση από το α' στο β ζητούμενο...ξαστεριά! Στα περισσότερα γραπτά είναι σαν να βλέπεις δύο εντελώς ξεχωριστά κείμενα, ένα για το ένα θέμα και ακριβώς από κάτω ένα για το άλλο, χωρίς εμφανή νοηματική σχέση με το πρώτο. Περιέργως υπάρχουν και αρκετά λάθη στις λεξιλογικές: συνώνυμα/αντώνυμα με μεγάλη φαντασία (συνώνυμο για τη λέξη ισχύ: υποδύναμη Στην ανάπτυξη της πρότασης οι βαθμοί γενικά είναι μέτριοι, ενώ πολλοί έχουν χάσει και όλο ή μέρος της ενεργητικής/παθητικής σύνταξης. Οι περιλήψεις πάντως είναι σε γενικές γραμμές αποδεκτές, χωρίς όμως να βαθμολογούνται υψηλά τελικά.