PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Έκθεση Γ' Λυκείου
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
45
46
47
48
49
...
232
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου (Αναγνώστηκε 1050771 φορές)
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
thanphis
Νέο μέλος
Μηνύματα: 47
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #644 στις:
Ιουλίου 28, 2010, 07:15:20 pm »
Tweet
Αν το "άψογη" απευθύνεται στην κ. Γεωργιάδου, συμφωνώ. Αν απευθύνεται
στο συγγραφέα
του κειμένου, απλά επισημαίνω το φύλο... και ευχαριστώ!
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 13:52:46 »
godspeed
Νέο μέλος
Μηνύματα: 47
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #645 στις:
Ιουλίου 30, 2010, 01:12:29 pm »
thanphis συμφωνώ απόλυτα με την ανάπτυξή σου. Μέσα στη χρονια έφτασα να αμφισβητώ καθηγητές σε σχολεία και φροντιστήρια για αυτό το λόγο. Δες όμως και αυτό απο τα θέματα πανελληνίων του 2002:
"Ο εικοστός αιώνας δικαίως χαρακτηρίζεται ως αιώνας των μεγαλύτερων και σημαντικότερων κοινωνικο-οικονομικών αλλαγών. Με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, ο μέσος «Δυτικός άνθρωπος» ζει στο κατώφλι του 21ου αιώνα μία πολύ διαφορετική καθημερινή ζωή από τον αντίστοιχο άνθρωπο των αρχών του 20ου αιώνα. Ένα σημαντικό ποσοστό ευθύνης γι’αυτές τις δραματικές αλλαγές στην καθημερινή ζωή φέρει και η πρόοδος στις λεγόμενες βιοϊατρικές επιστήμες. Η ανακάλυψη της δομής του DNA, πριν από 45 περίπου χρόνια, και η επακόλουθη «έκρηξη γνώσης» στους τομείς της Μοριακής
Καταγράφηκε
thanphis
Νέο μέλος
Μηνύματα: 47
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #646 στις:
Αυγούστου 02, 2010, 12:54:12 pm »
Το 2002 πολλοί συνάδελφοι - βαθμολογητές θεώρησαν το συλλογισμό παραγωγικό, "πατώντας' στην απλοϊκή προσέγγιση γενικό --> ειδικό. Όταν, όμως, πολλοί βαθμολογητές αντέδρασαν, το Υπουργείο κατέφυγε στη "σολομώντειο" λύση να θεωρηθούν και οι δύο απαντήσεις (παραγωγικός - επαγωγικός) σωστές.
Αν θέλεις τη δική μου άποψη, θεωρώ ότι είναι επαγωγικός, αλλά όχι με συμπέρασμα τη θεματική περίοδο.
"Ο εικοστός αιώνας δικαίως χαρακτηρίζεται ως αιώνας των μεγαλύτερων και σημαντικότερων κοινωνικο-οικονομικών αλλαγών". Το υλικό που ακολουθεί υποστηρίζει - τεκμηριώνει αυτήν την άποψη; Κατά τη γνώμη μου, όχι. ΄
Αντίθετα, μου φαίνεται πιο λογικό συμπέρασμα η τελευταία φράση: "
φέρνουν την ανθρωπότητα αντιμέτωπη με μια νέα τάξη πραγμάτων
", η οποία προκύπτει κατά λογική αναγκαιότητα από τα προηγούμενα. Σε αυτήν την περίπτωση ο συλλογισμός είναι επαγωγικός.
Καταληκτικά, η θεωρία των συλλογισμών παρουσιάζει πολλά προβλήματα, γιατί απαιτεί μαθηματική σκέψη, με την οποία οι φιλόλογοι δεν έχουν και την καλύτερη σχέση... Επίσης, μεγάλη ζημία προκάλεσαν πολλά βοηθήματα, τα οποία -δυστυχώς- οι συνάδελφοι θεωρούν, άκριτα, ως "ευαγγέλια". Αν θεωρήσουμε ως σημείο αναφοράς το σχολικό βιβλίο, τα πράγματα δείχνουν πιο απλά από ό,τι τα κάνουμε εμείς οι διδάσκοντες...
Υ.Γ. Αφελής ερώτηση: Γιατί όλοι οι συνάδελφοι - και τα "λυσάρια" χαρακτηριίζουν το συλλογισμό "Ο Γιάννης είναι αναξιόπιστος. Κλέβει στη Μονόπολι" επαγωγικό;
Καταγράφηκε
pdxrisoyla
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 142
Φύλο:
ΠΕ02 Σιγᾶν τήν ἀλήθειαν χρυσόν ἐστι θάπτειν
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #647 στις:
Αυγούστου 02, 2010, 03:07:12 pm »
Ο Γιάννης είναι αναξιόπιστος. Κλέβει στη Μονόπολι"
Η πλήρης ανάπτυξη του συλλογισμού είναι:
Ο Γιάννης κλέβει στη Μ.
Όποιος κλέβει στη Μ είναι αναξιόπιστος.
ΑΡΑ: Ο Γιάννης ειναι αναξιόπιστος.
Μου φαίνεται αναλογικός, αφού ξεκινά απο κτ ειδικό και καταλήγει σε κτ επίσης ειδικό.
Καταγράφηκε
Μου αρέσει εκείνος που η ψυχή του είναι πιο βαθιά απ΄την πληγή του.
Νίτσε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 13:52:46 »
thanphis
Νέο μέλος
Μηνύματα: 47
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #648 στις:
Αυγούστου 02, 2010, 07:17:00 pm »
Θα ήταν παραγωγικός εαν είχε την εξής μορφή:
Π1: Όποιος κλέβει στη Μονόπολι, είναι αναξιόπιστος. (Γενική κρίση)
Π2: Ο Γιάννης κλέβει στη Μονόπολι.
Σ: Άρα, ο Γιάννης είναι αναξιόπιστος. (Ειδικό)
Όμως, η Π1 δεν εννοείται, οπότε ο συλλογισμός έχει τη μορφή:
Π1: Ο Γιάννης κλέβει στη Μονόπολι.
Σ: Άρα, ο Γιάννης είναι αναξιόπιστος.
Οπότε είναι επαγωγικός, και μάλιστα άκυρος λογικά, γιατί πρόκειται για
βεβιασμένη γενιίκευση
.
Καταγράφηκε
thanphis
Νέο μέλος
Μηνύματα: 47
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #649 στις:
Αυγούστου 02, 2010, 07:24:06 pm »
Το ρητορικό ερώτημα για το είδος του συλλογισμού το έθεσα, γιατί όλοι οι συνάδελφοι και τα βοηθήματα (βιβλίο καθηγητή - λυσάρια) τον χαρακτηρίζουν - σωστά - επαγωγικό, παρόλο που "ξεκινάει" από το γενικό "είναι αναξιόπιστος" και "καταλήγει" στο ειδικό "κλέβει στη Μονόπολι". Φυσικά, είναι επαγωγικός, γιατί
η σκέψη ξεκινάει από το "
κλέβει στη Μονόπολι
" και καταλήγει στο "
άρα, είναι αναξιόπιστος
.
Εδώ γιατί παραβλέπουν τη σειρά των προτάσεων και ακολουθούν το σωστό κριτήριο, που είναι η πορεία του νου, ενώ δε λειτουργούν, αντίστοιχα, και σε συλλογισμούς με μεγαλύτερη ανάπτυξη;
Καταγράφηκε
maria22
Νέο μέλος
Μηνύματα: 97
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #650 στις:
Αυγούστου 03, 2010, 03:15:37 pm »
παιδιά έχετε ακούσει κάτι για αυτό το θέμα; στη λίστα με τα σχολικά βιβλία αναφέρεται ότι λόγω πολλών αλλαγών δεν ισχύει το περσινό βιβλίο.. με τα ιδιαίτερα τι κάνετε; διδάσκετε το περσινό;;
Καταγράφηκε
godspeed
Νέο μέλος
Μηνύματα: 47
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #651 στις:
Αυγούστου 03, 2010, 09:33:20 pm »
Δεν γνώριζα ότι είχαν δεχτεί ως σωστό και τον επαγωγικό συλλογισμό το 2002 (σπούδαζα ακόμα). Και μόνο όμως που δέχτηκαν ότι θα μπορούσε να θεωρηθεί και παραγωγικός εμένα με προβλημάτισε για το τι θα μπορούσε να γίνει στο μέλλον...
Πάντως σε ευχαριστώ πολύ!
Μου έφυγε ένα μεγάλο βάρος γιατί όλη τη χρονιά ανησυχούσα μήπως κάνω κάποιο λάθος.
Καταγράφηκε
pierre
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 115
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #652 στις:
Αυγούστου 30, 2010, 03:00:19 pm »
Γνωρίζει κάποιος πώς πρέπει να βαθμολογείται η περίληψη και η παράγραφος;
Υπάρχει κάπου κάποιο αρχείο οδηγιών βαθμολόγησης αυτών των ασκήσεων από τους βαθμολογητές των πανελληνίων εξετάσεων;
Η βαθμολόγηση της περίληψης γίνεται με την αυστηρή τήρηση των οδηγιών: 12 περιεχόμενο 8 έκφραση και 5 δομή;
Μπορεί η δοθείσα περίοδος, την οποία καλούνται οι μαθητές να αναπτύξουν, να χρησιμοποιηθεί αυτούσια ως θεματική περίοδος ή ως περίοδος κατακλείδα της παραγράφου τους;
Νομίζω οτι δεν έχω άλλη ερώτηση...
Καταγράφηκε
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)
gringa
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 712
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #653 στις:
Αυγούστου 31, 2010, 12:43:33 pm »
Καλησπέρα στην παρέα!
Μια ερωτησούλα: Πόσες ώρες αφιερώνετε στο θεματικό κύκλο "Παιδεία?"
Συνήθιζα μέχρι τώρα να αφιερώνω μία ώρα για κάθε μία από τις εξής ενότητες:
Η αξία της Παιδείας
Εκπαιδευτικό σύστημα (προβλήματα-προτάσεις)
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Τριτοβάθμια εκπαίδευση
Δια βίου εκπαίδευση
Νέες τεχνολογίες και εκπαίδευση
Μαθησιακές δυσκολίες.
Φέτος σκέφτομαι να τα συμμαζέψω λίγο, γιατί πολύ τραβάει.
Ποιά η γνώμη σας?
Καταγράφηκε
elbono
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 323
Φύλο:
ΠΕΟ2
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #654 στις:
Αυγούστου 31, 2010, 02:08:09 pm »
εγω συνηθως κανω 3 μαθηματα για την παιδεια
1)προσφορα προβληματα τροποι αντιμετωπισης(σχολειο-εκπαιδευτικοι-μαθητες-γονεις)
2)δια βιου μαθηση-μαθησιακες ιδιαιτεροτητες-διαπολιτισμικη εκπαιδευση
3)εκπαιδευση κ τεχνολογια διαδικτυο
αν μου ξεφευγει κατι συγγνωμη!!
Καταγράφηκε
gringa
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 712
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #655 στις:
Αυγούστου 31, 2010, 02:11:55 pm »
Ευχαριστώ πολύ! Θα τα συμμαζέψω λίγο!
Καταγράφηκε
desperino
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 313
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #656 στις:
Αυγούστου 31, 2010, 09:21:33 pm »
Παράθεση
Νομίζω οτι δεν έχω άλλη ερώτηση...
Λοιπόν,θα σου πω ό,τι μου είχαν απαντήσει κι εμένα οι συνάδελφοι που έχουν διορθώσει στις πανελλαδικές.
Σε υπέρβαση λέξεων στην περίληψη (από 20 λέξεις και πάνω θεωρείται υπέρβαση του ορίου που έχει ζητηθεί) κόβουμε για κάθε 10 λέξεις 3 μόρια.Αυτό λένε οι συνάδελφοι και μόνο όσον αφορά στο όριο των λέξεων ,που είναι συχνή αδυναμία των μαθητών.
Τώρα, αν θες τη γνώμη μου,δεν θα ήμουν τόσο αυστηρή στο να μετράω λέξεις και να κόβω μόρια,άλλωστε και νοηματικά φαίνεται αν υπάρχουν οι βασικές έννοιες ή οι άχρηστες λεπτομέρειες σε μια περίληψη.
Για μένα είναι σημαντική η δομή.Να ξεκινά με το νοηματικό κέντρο του κειμένου,να έχει όχι την επίπεδη –χρονική συνοχή (πρώτα,έπειτα,τέλος) αλλά τη συλλογιστική πορεία του συγγραφέα και από κει και πέρα όλα τα γνωστά ,ορθογραφία κλπ.
Για το αν η παράγραφος μπορεί να χρησιμοποιεί τη φράση που δίνεται για ανάπτυξη,νομίζω όχι απαραίτητα.
αν σκεφτείς και κάτι ακόμα...
Καταγράφηκε
PENNAKI
Νέο μέλος
Μηνύματα: 34
Φύλο:
ΠΕ 02...τωρα αρχιζουν τα δυσκολα!
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #657 στις:
Σεπτεμβρίου 01, 2010, 02:00:33 pm »
Κ εγώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω Μαρία κ απ' ότι μαθαίνω δεν ξέρει κανείς πότε θα βγει το νέο βιβλίο. Προς το παρόν ασχολούμαι με κείμενα για περίληψη, εκθέσεις κ θεωρία, αλλά δεν ξέρω για πόσο άκόμα. Εσύ μπήκες στο βιβλίο; Τί κάνεις στα παιδιά;
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
45
46
47
48
49
...
232
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Έκθεση Γ' Λυκείου