0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
από αυτά που προς το παρόν γνωρίζω: αναφέρεστε στο θέμα του "επικοινωνιακού πλαισίου" της περίληψης. Οπότε χρησιμοποιούμε προσφώνηση ανάλογα με την περίπτωση, π.χ. 'αγαπητοί συμμαθητές". Αποφωνηση δεν τους βάζω να γράψουν.υγ: ΔΕΝ είμαι διορθώτρια. στηριχθηκα μόνο εν προκειμένω στις οδηγίες της καθηγήτριας του σχολείου τους, η οποία 'παίζει" να είναι και διορθώτρια.
Ευχαριστώ! Thanphis αυτό που λες για το επικοινωνιακό πλαίσιο με έχει προβληματίσει και εμένα. Παρ' όλο που στο φροντιστήριο όπου δουλεύω, έχω δει πεισματικά φιλολόγους να διορθώνουν το α και β ενικό σε ομιλία πχ, εγώ αντίθετα επιμένω ότι τέτοιοι ''δείκτες προφορικότητας'' είναι απαραίτητοι. Εκνευρίζομαι πραγματικά με αυτούς τους ''περιορισμούς'' που επικρατούν στην έκθεση και δεν σου επιτρέπουν να δεις το θέμα με λογικό τρόπο και φυσικότητα. Δηλ. αν η ομιλία απευθύνεται στους συμμαθητές είναι λογικό να χρησιμοποιείς παντού γ ενικό και να ε ίναι ο λόγος απρόσωπος και πολύ επίσημος; Τέλος πάντων...Αν '' έπεφτε'' mail τότε οι ηλικιωμένοι διορθωτές θα έφριτταν με τα γκρικλις, τις φατσούλες και τα lol, αλλά θα έπρεπε να