0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: μαρία25 στις Μαΐου 09, 2012, 12:54:19 amκαλησπέρα! Ήθελα να ρωτήσω.. "το υπουργείο υγείας προειδοποιεί: το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία " είναι επίκληση στο συναίσθημα ή στην αυθεντία;όσο για το παιδί με δυσλεξία όταν πήγαινα σχολείο είχαμε ενα παιδι με δυσλεξία και αν θυμάμαι καλά τον αφηναν περίπου 1-1.30 ώρα να σκεφτεί , μετα τον ρωτούσαν αν είναι ετοιμος και τον έπαιρναν.. με κάθε επιφυλαξη η απάντηση...Και τα δύο : α)Επίληση στην αυθεντία ,γιατί το Υπουργειο Υγείας απαρτίζεται υποτίθεται από ειδικούς σε θέματα υγείας κι εδώ μεταφέρονται οι "απόψεις" ειδικών και β)Επίκληση στο συναίσθημα ,γιατί με συγκινησιακά φορτισμένες λέξεις (βλάπτει, υγεία) προσπαθεί να προκαλέσει ανησυχία,αγωνία και φόβο στο δέκτη.Αν μάλιστα θεωρήσουμε ότι η άποψη "το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία" είναι μια γενική και αποδεκτή αλήθεια ,τότε έχουμε και Επίκληση στη Λογική με Τεκμήριο.[/quote ευχαριστώ ιπάρα πολύ για την πληροφορία!!ειλικρινά!
καλησπέρα! Ήθελα να ρωτήσω.. "το υπουργείο υγείας προειδοποιεί: το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία " είναι επίκληση στο συναίσθημα ή στην αυθεντία;όσο για το παιδί με δυσλεξία όταν πήγαινα σχολείο είχαμε ενα παιδι με δυσλεξία και αν θυμάμαι καλά τον αφηναν περίπου 1-1.30 ώρα να σκεφτεί , μετα τον ρωτούσαν αν είναι ετοιμος και τον έπαιρναν.. με κάθε επιφυλαξη η απάντηση...
Αγαπητοί συνάδελφοι, ποια η γνώμη σας σχετικά με το διάγραμμα; Δηλ. εάν ζητηθεί, πού θα πρέπει να προσανατολιστούν τα παιδιά;Επίσης, μήπως γνωρίζετε ποια η διαφορά μεταξύ αναλογικού συλλογισμού και επαγωγής με αναλογία;Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!
Παράθεση από: moagniko στις Μαΐου 10, 2012, 02:08:53 pmΑγαπητοί συνάδελφοι, ποια η γνώμη σας σχετικά με το διάγραμμα; Δηλ. εάν ζητηθεί, πού θα πρέπει να προσανατολιστούν τα παιδιά;Επίσης, μήπως γνωρίζετε ποια η διαφορά μεταξύ αναλογικού συλλογισμού και επαγωγής με αναλογία;Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!Ι αναλογικός συλλογισμός αφορμάται από τα επιμέρους και καταλήγει σε συμπεράσμα πάλι για τα επιμέρους [Από το Ειδικο/Μερικό στο Ειδικό/ Μερικό] Π.χ. Α' προκ. Όσοι φίλοι μου (άρα όχι όλοι) αγόρασαν αυτοκίνητο, αυτό είχε αερόσακο /
είναι λάθος, θα έρθει διόρθωση εντός των ημερών. Ισχύει το 25+35+40Η πληροφορία από σχολικό σύμβουλο που επικοινώνησε προσωπικά με την υπεύθυνη του Υπουργείου για Οδηγίες, Π.Δ. κλπ.
ΚαλημέραΠροσωπικά τους δίνω για άρθο -ομιλία και επιστολή , το βρίσκουν εύκολο να τα θυμούνται και στο σχολείο δεν είχα ποτέ πρόβλημα από τους καθηγητές τους , το βρίσκω μία ασφαλής λύση για ένα παιδί που ''κολλάει '' και αναρωτιέται πώς να ξεκινήσει